GuidZP400 |
22183b19-4f70-4ea7-b26e-ecffec6ee344
|
Biuletyn |
559085-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Agencja Mienia Wojskowego
|
Regon |
01126394600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Nowowiejska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
26 A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-911
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
586 908 700
|
Zamawiajacy fax |
586 908 701
|
Zamawiajacy email |
gdynia@amw.com.pl
|
Adres strony url |
www.amw.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.amw.com.pl; amw.eb2b.com.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.amw.com.pl; amw.eb2b.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma papierowa
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ofertę należy złożyć w siedzibie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Gdyni ul. M. Curie-Skłodowskiej 19, 81-231 GDYNIA, w pokoju nr 20 Kancelaria, (parter).
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż żaluzji pionowych, poziomych, moskitier
|
Numer referencyjny |
DZP-OG.2610.333.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż żaluzji pionowych i poziomych oraz moskitier. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:
1) Część nr 1 zamówienia: dostawa i montaż żaluzji pionowych do kwater internatowych i internatów w miejscowościach: Gdynia, Gdańsk, Pruszcz Gdański, Malbork, Ustka.
2) Część nr 2 zamówienia: dostawa i montaż żaluzji pionowych, poziomych i moskitier do pomieszczeń biurowych i socjalnych siedziby Oddziału Regionalnego AMW w Gdyni.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zawierają Załączniki do SIWZ: Załącznik nr 2 do SIWZ, Załącznik nr 3 do SIWZ oraz Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39515440-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 15.12.2020 r.
(termin realizacji poszczególnych zleceń – kryterium oceny oferty Rozdział SIWZ Opis kryteriów – maksymalny termin do 14 dni kalendarzowych).
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie;
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.amw.eb2b.com.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Istotne postanowienia umowy określające szczegółowe warunki, na których Zamawiający zawrze umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, a także przewidziane Zmiany Istotnych Postanowień Umowy, stanowią załącznik nr 4 do SIWZ.
2. Zamawiający na podstawie art. 144 Ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy, wyłącznie w zakresie dopuszczalnym przepisami Ustawy Pzp, za zgodą obu Stron, wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności w okolicznościach wskazanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2020-07-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agencja Mienia Wojskowego z siedzibą przy ul. Nowowiejskiej 26 A, 00-911 Warszawa;
2) Administrator wyznaczył Inspektorem Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować w sprawach związanych z ochrona danych poprzez pocztę elektroniczną na adres: iod@amw.com.pl lub listownie na adres Agencji Mienia Wojskowego, ul. Nowowiejska 26A, 00 - 911 Warszawa, z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku treści umowy przez okres 10 lat lub dłużej w przypadku umowy zawartej na czas powyżej 10 lat, wówczas na okres jej trwania.
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39515440-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 15.12.2020 r.
(termin realizacji poszczególnych zleceń – kryterium oceny oferty Rozdział SIWZ Opis kryteriów – maksymalny termin do 14 dni kalendarzowych).
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 1 zamówienia: dostawa i montaż żaluzji pionowych do kwater internatowych i internatów w miejscowościach: Gdynia, Gdańsk, Pruszcz Gdański, Malbork, Ustka.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zawierają Załączniki do SIWZ: Załącznik nr 2 do SIWZ, Załącznik nr 3 do SIWZ oraz Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39515440-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 15.12.2020 r.
(termin realizacji poszczególnych zleceń – kryterium oceny oferty Rozdział SIWZ Opis kryteriów – maksymalny termin do 14 dni kalendarzowych).
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 2 zamówienia: dostawa i montaż żaluzji pionowych, poziomych i moskitier do pomieszczeń biurowych i socjalnych siedziby Oddziału Regionalnego AMW w Gdyni.
Szczgółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zawierają Załączniki do SIWZ: Załącznik nr 2 do SIWZ, Załącznik nr 3 do SIWZ oraz Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
| |