GuidZP400 |
c8cbae9b-e419-462d-bd51-341b5388f8a6
|
Biuletyn |
559135-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
WS SPZOZ
|
Regon |
97077473300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Chałubińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nowa Sól
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
67-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
(68)3882285,
|
Zamawiajacy fax |
(68)3871281
|
Zamawiajacy email |
a.flis@szpital-nowasol.pl,
|
Adres strony url |
www.szpital-nowasol.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.bip1.szpital-nowasol.pl/zamowienia_publiczne/11/status/rodzaj/wzp/zwr/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip1.szpital-nowasol.pl/zamowienia_publiczne/11/status/rodzaj/wzp/zwr/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Chałubińskiego 7, 67 – 100 Nowa Sól
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy artykułów biurowych oraz wyrobów papierniczych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
|
Numer referencyjny |
DZP-280-37/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywne dostawy artykułów biurowych oraz wyrobów papierniczych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli” w asortymencie, zamawianych ilościach wyszczególnionych w załączonym „Formularzu cenowym” stanowiącym załącznik nr 2.1 -2.5 do SIWZ.
2.Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia winien spełniać wszystkie warunki podane
w formularzu cenowym oraz spełniać wszystkie wymagania zgodnie z jego przeznaczeniem.
|
Cpv glowny przedmiot |
33190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1) zdolności technicznej
Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełnia Wykonawca, który wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - wykonał lub wykonuje:
1. w Pakiecie 1 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż
88 500,00 zł brutto,
2. w Pakiecie 2 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż
5 500,00 zł brutto,
3. w Pakiecie 3 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż
41 300,00 zł brutto,
4. w Pakiecie 4 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż
33 200,00 zł brutto,
5. w Pakiecie 5 jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż
33 400,00 zł brutto,
wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy ta została wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy dostawa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych – referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wg. wzoru załącznik nr 4 do SIWZ.
W przypadku składania oferty np na Pakiet 1 i 2 można zsumować ww. wartości i wykazać się dostawą obejmującą przedmiot zamówienia na łączną kwotę brutto.
Uwaga. Zamawiający uzna warunek za spełniony również w przypadku, gdy Wykonawca wykaże szerszy zakres dostaw niż wymaga Zamawiający w ppkt.1.
W przypadku, gdy jakiekolwiek wartości dotyczące ww. warunku wyrażone będą w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę umieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w miejscu publicznym dostępnym w swojej siedzibie oraz na stronie internetowej).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3a do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. 2. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 3. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem - załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie- wraz
z dowodami potwierdzającymi ich należyte wykonanie - wg wzoru załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
11. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawcy zobowiązani są do złożenia następujących dokumentów:
11.1. Wykonawca zobowiązany jest do przesłania próbek asortymentu w celu potwierdzenia jego zgodności z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia:
Pakiet 1 - poz. 12, 14, 15, 19, 52, 63, 125 - po 1 sztuce
Pakiet 2 - poz. 4, 8 - po 1 sztuce
Pakiet 3- poz. 5, 7, 8 – po 1 ryzie.
Próbki winny być zapakowane i opisane w sposób pozwalający na jednoznaczne ustalenie, której pozycji dotyczą. Przesłane próbki nie podlegają zwrotowi.
11.2 Załączyć do oferty karte techniczna produktu w Pakiecie 3 poz. 4-8
|
Inne dokumenty niewymienione |
12 Inne oświadczenia i dokumenty.
1.Wypełniony Formularz oferty - wg załącznika nr 1 do SIWZ.
2.Wypełniony Formularz cenowy – wg załącznika 2.1 -2.5 do SIWZ.
3.Zobowiązanie podmiotu trzeciego - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ ( jeśli dotyczy).
4.Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ ( jeśli dotyczy).
5. Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy.
6. Wykonawca zobowiązany jest do przesłania próbek w ilości po 5 sztuk z każdej
z wymienionych pozycji:
Pakiet 4- Pozycja 1 , 2
Nie dostarczenie wraz ofertą próbek skutkować będzie odrzuceniem oferty. Próbki do oceny jakości nie podlegają uzupełnieniu.
|
Zmiana umowy tekst |
1 Niedopuszczalne są istotne zmiany postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie do niej nowych postanowień, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2.
2 Zamawiający przewiduje możliwość dokonania ewentualnych zmian umowy, w przypadku:
a. Zmiany nazwy producenta produktu objętego umową,
b. Zmiany stawki podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy, zmianie może ulec jedynie wartość umowy brutto o różnicę wynikającą ze zmiany wartości podatku VAT,
c. Stwierdzenia przez Zamawiającego konieczności zmiany w ilościach nabywanego asortymentu. W tym przypadku Zamawiający może dokonywać zmian pomiędzy poszczególnymi pozycjami wymienionymi w załączniku do umowy „Formularz cenowy”,
a Wykonawca ma obowiązek dostarczyć przedmiot zamówienia po cenie jednostkowej wynikającej ze złożonej przez Wykonawcę oferty. Strony umowy obowiązuje limit maksymalnej wartości umowy.
d. W przypadku zmiany nazwy produktu, sposobu konfekcjonowania przedmiotu umowy przez producenta przy niezmienionym produkcie, Wykonawca zobowiązany jest w tym przypadku do przedstawienia stosownych dokumentów.
e. W przypadku, gdy nastąpił brak przedmiotu zamówienia na rynku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji, wycofanie z obrotu) istnieje możliwość zastąpienia przedmiotu zamówienia produktem równoważnym. Warunkiem zastosowania produktu równoważnego jest dostarczenie go Zamawiającemu po cenie nie wyższej niż wynikająca w umowie dla przedmiotu zamówienia oraz wykazanie przez Wykonawcę, iż produkt równoważny posiada te same lub lepsze parametry i zastosowanie.
f. Zmiana rachunku bankowego Wykonawcy.
3. Inne zmiany umowy dopuszczalne będą o ile nie będą istotne w stosunku do treści oferty.
4. Obniżenie cen przedmiotu umowy przez Wykonawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego oraz sporządzania aneksu do umowy
5. Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem. pkt.4.
6. W przypadku zmiany bądź rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału
w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest w formie pisemnej wykazać Zamawiającemu,
iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2020-07-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywne dostawy artykułów biurowych oraz wyrobów papierniczych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej
w Nowej Soli
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31440000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywne dostawy baterii na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej
w Nowej Soli
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30197642-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywne dostawy papieru na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej
w Nowej Soli
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywne dostawy płyt CD na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej
w Nowej Soli
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywne dostawy artykułów biurowych oraz wyrobów papierniczych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej
w Nowej Soli
|
| |