GuidZP400 |
a495b0eb-2993-4141-b31c-739ddb6b2018
|
Biuletyn |
556413-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Słupsk
|
Regon |
59064500000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Zwycięstwa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Słupsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
76-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
59 84 88 415,
|
Zamawiajacy fax |
59 84 23 583
|
Zamawiajacy email |
urzad@um.slupsk.pl,
|
Adres strony url |
www.bip.um.slupsk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
"Łamiemy bariery, łączymy pokolenia - rewitalizacja Obszaru Podgrodzia, Starego Miasta i Śródmieścia Miasta Słupska"
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.um.slupsk.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.um.slupsk.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Osobiście, za pośrednictwem kuriera lub operatora pocztowego.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, Kancelaria Urzędu - pokój nr 6
|
Nazwa nadana zamowieniu |
"Adaptacja i rozbudowa budynku tzw. Wozowni na potrzeby Nowego Teatru im. Witkacego w Słupsku w celu utworzenia Centrum Inicjatyw Społecznych i Artystycznych wraz z zagospodarowaniem dzidzińca Filharmonii - wyposażenie Nowego Teatru" w zakresie: I część - dostawa mebli gotowych, II część - usługa wykonania mebli na zamówienie w ramach projektu "Łamiemy bariery, łączymy pokolenia - rewitalizacja Obszaru Podgrodzia, Starego Miasta i śródmieścia Miasta Słupska"
|
Numer referencyjny |
SRZP.271.25.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
"Adaptacja i rozbudowa budynku tzw. Wozowni na potrzeby Nowego Teatru im. Witkacego w Słupsku w celu utworzenia Centrum Inicjatyw Społecznych i Artystycznych wraz z zagospodarowaniem dziedzińca Filharmonii - wyposażenie Nowego Teatru" w zakresie: I część - dostawa mebli gotowych, II część - usługa wykonania mebli na zamówienie w ramach projektu "Łamiemy bariery, łączymy pokolenia - rewitalizacja Obszaru Podgrodzia, Starego Miasta i śródmieścia Miasta Słupska".
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I zawiera załącznik nr 1.1 do SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II zawiera załącznik nr 1.2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
313495,51
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2020-10-15T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór przedmiotowego oświadczenia zamawiający zamieści na stronie internetowej niezwłocznie po zamieszczeniu informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wartość wadium wynosi:
dla I części – 2.000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych 00/100),
dla II części – 3.000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).
a) Wadium wniesione w pieniądzu winno zostać uznane na rachunku zamawiającego przed upływem terminu składania ofert;
b) Wadium w innej formie niż pieniądz – oryginał należy załączyć do oferty.
2. Beneficjentem wadium jest Miasto Słupsk.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy Miasta Słupsk – Nr 46 1140 1153 0000 2175 4200 1006;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
5. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Pzp, w tym m.in.:
1) zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na
wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie,
nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa
w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
2) także zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia,
c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w umowie:
1) wprowadzenie harmonogramu wykonania dostaw/wykonania w miarę potrzeb – z zastrzeżeniem terminu końcowego;
2) zmiana terminu końcowego w przypadku:
a) decyzji inwestora zmieniającej termin zakończenia dostawy/wykonania w związku z okolicznościami wynikającymi z prowadzonej przez inwestora działalności,
b) wydłużenia czasu udostępnienia miejsca montażu z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, np. brak możliwości wykonania montażu z powodu niezakończonych robót budowlanych itp.,
c) przedłużenia przez Zamawiającego terminów umownych wykonania robót budowlanych lub wystąpienia kolizji z robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zadania
pn. „Adaptacja i rozbudowa budynku tzw. Wozowni na potrzeby Nowego Teatru
im. Witkacego w Słupsku w celu utworzenia Centrum Inicjatyw Społecznych
i Artystycznych wraz z zagospodarowaniem dziedzińca Filharmonii”,
d) przedłużenia procedury udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego np. poprzez środki ochrony prawnej wykorzystywane przez wykonawców lub inne podmioty, przed zawarciem umowy, a termin zakończenia dostawy/wykonania określony został datą,
e) zmian zakresu dostawy/wykonania wprowadzonych decyzjami wydanymi lub uprawomocnionymi po dniu rozstrzygnięcia postępowania skutkującego podpisaniem niniejszej umowy
i dotyczącymi stron umowy, obiektu budowlanego, prowadzonych robót budowlanych lub innych okoliczności mających związek z przedmiotem umowy,
f) konieczność wykonania innych dostaw dodatkowych lub uzupełniających może spowodować przesunięcie terminu zakończenia umowy,
g) niezapewnienia przez generalnego wykonawcę frontu prac do montażu urządzeń,
h) gdy wykonanie umowy na dotychczasowych warunkach będzie niemożliwe z powodu okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody
w znacznych rozmiarach;
1) zmiana umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia, gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia – Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia odpowiednich zmian w umowie;
2) wartość umowy może ulec obniżeniu w przypadku rezygnacji Zamawiającego z części dostawy/wykonania o wartość tej niewykonanej części. W zakresie wyceny niewykonanej części zamówienia Zamawiający nie jest związany z treścią formularza cenowego.
3) zmiana umowy zgodnie z zapisami Prawa zamówień publicznych, w szczególności art. 144;
4) zmiana postanowień umowy będzie możliwa także w przypadku, gdy w trakcie realizacji umowy okaże się, że zaproponowany element wyposażenia nie będzie już dostępny na rynku. Warunkiem takiej zmiany będzie wniosek Wykonawcy, w którym zostanie stwierdzony i wyjaśniony ten fakt oraz będzie zawarta propozycja nowego elementu wyposażenia o parametrach nie gorszych od wcześniej zaoferowanego oraz
w niezmienionej cenie i pod warunkiem zaakceptowania tej zmiany przez Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2020-07-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
DOSTAWA MEBLI GOTOWYCH
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
130894,31
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
"Adaptacja i rozbudowa budynku tzw. Wozowni na potrzeby Nowego Teatru im. Witkacego w Słupsku w celu utworzenia Centrum Inicjatyw Społecznych i Artystycznych wraz z zagospodarowaniem dziedzińca Filharmonii - wyposażenie Nowego Teatru" w zakresie: I część - dostawa mebli gotowych, II część - usługa wykonania mebli na zamówienie w ramach projektu "Łamiemy bariery, łączymy pokolenia - rewitalizacja Obszaru Podgrodzia, Starego Miasta i śródmieścia Miasta Słupska".
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I zawiera załącznik nr 1.1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
USŁUGA WYKONANIA MEBLI NA ZAMÓWIENIE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
162601,62
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-10-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
"Adaptacja i rozbudowa budynku tzw. Wozowni na potrzeby Nowego Teatru im. Witkacego w Słupsku w celu utworzenia Centrum Inicjatyw Społecznych i Artystycznych wraz z zagospodarowaniem dziedzińca Filharmonii - wyposażenie Nowego Teatru" w zakresie: I część - dostawa mebli gotowych, II część - usługa wykonania mebli na zamówienie w ramach projektu "Łamiemy bariery, łączymy pokolenia - rewitalizacja Obszaru Podgrodzia, Starego Miasta i śródmieścia Miasta Słupska".
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II zawiera załącznik nr 1.2 do SIWZ.
|
| |