Rękawice chirurgiczne - powtórka

Publication date 2020-07-08
End date 2020-07-17 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Rękawice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 559625-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 184243000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa rękawic chirurgicznych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ec38a3b1-0ef0-418f-b091-cacd88763923
Biuletyn 559625-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny
Regon 29397600000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Żołnierska
Zamawiajacy adres numer domu 18
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10-561
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 895 386 937
Zamawiajacy fax 895 386 228
Zamawiajacy email zamowienia@wss.olsztyn.pl
Adres strony url www.wss.olsztyn.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wss.olsztyn.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wss.olsztyn.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny operator pocztowy
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Szpital Specjalistyczny KANCELARIA ul. Żołnierska 18, 10 – 561 Olsztyn
Nazwa nadana zamowieniu Rękawice chirurgiczne - powtórka
Numer referencyjny DZPZ/333/23PN/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa rękawic chirurgicznych.
Cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 6
Informacje na temat katalogow Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert, tj 13-07-2020 (art. 38 ust.1).
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do przedstawienia: Folderów/katalogów zawierających opis - specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzających wszystkie wymagane parametry zawarte w opisie przedmiotu zamówienia, ze szczególnym uwzględnieniem numerów katalogowych oraz wymaganych norm. Każdy z parametrów wymaganych w formularzu – winien mieć swoje odzwierciedlenie w powyższym dokumencie.
Inne dokumenty niewymienione 1. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz ofertowy. 2. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, Formularz cenowy. 3. Oświadczenie o którym mowa w rozdziale VI A pkt. 1.1. SIWZ. – załącznik nr 3 do SIWZ 4. Dokument KRS lub CEDiG w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy tym samym składania oświadczenia woli. 5. Próbki oferowanego asortymentu w celu dokonania oceny jakościowej. Próbki nie podlegają zwrotowi gdyż zostaną zużyte podczas oceny jakości produktu. Ocena jakościowa zostanie dokonana zgodnie z parametrami wyszczególnionymi w Formularzu oceny, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Wymagana ilość próbek – po 2 opakowania zbiorcze do każdej pozycji z części, na którą Wykonawca składa ofertę. Każda próbka powinna być wyraźnie oznaczona nazwą Wykonawcy oraz numerem pozycji, której dotyczy. 6. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 składa powyższe oświadczenie, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamiana umowy. 1. Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy. Katalog dopuszczalnych zmian znajduje się we wzorze umowy. 2. Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy).
IV 4 4 data 2020-07-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa część nr 1, pozycja nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Dostawa rękawic chirurgicznych
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa część nr 1, pozycja nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Dostawa rękawic chirurgicznych
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa część nr 1, pozycja nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Dostawa rękawic chirurgicznych
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa część nr 1, pozycja nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Dostawa rękawic chirurgicznych
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa część nr 1, pozycja nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Dostawa rękawic chirurgicznych
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa część nr 1, pozycja nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Dostawa rękawic chirurgicznych
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa część nr 1, pozycja nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Dostawa rękawic chirurgicznych
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa część nr 1, pozycja nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Dostawa rękawic chirurgicznych
  

Criterion

Kryteria ocena parametrów jakościowych
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)