Najem w okresie 24 miesięcy wielofunkcyjnych urządzeń kopiująco-drukujących monochromatycznie i w kolorze, udzielenie licencji na oprogramowanie do monitorowania i zarządzania środowiskiem wydruku oraz oprogramowanie do optycznego rozpoznawania znaków (OCR), a także kompleksowa obsługa serwisowa tych urządzeń w całym okresie najmu

Publication date 2020-07-08
End date 2020-07-16 00:00:00
Instytucja Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 559344-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Najem, zainstalowanie i uruchomienie w pomieszczeniach zlokalizowanych w budynku położonym w Warszawie przy Al. Jerozolimskich 181C, urządzeń wielofunkcyjnych (drukarka, kopiarka, skaner, faks) w liczbie 40 szt., zwanych łącznie urządzeniami, 16 szt. czytników kart zbliżeniowych HID Prox 125 kHz, zwanych łącznie czytnikami, a także oprogramowania do monitorowania i zarządzania środowiskiem wydruku oraz oprogramowania do optycznego rozpoznawania znaków (OCR), zwanych łącznie oprogramowaniem, wdrożenie oprogramowania w sieci informatycznej zamawiającego oraz zapewnienie/udzielenie licencji do używania oprogramowania w odniesieniu do 16 szt. urządzeń i ich 575 użytkowników.
Zbiorcza specyfikacja urządzeń, określająca ich niezbędne/wymagane funkcje i parametry w danej grupie (I-VII) urządzeń, stanowi załącznik nr 1a do SIWZ. W 16 szt. urządzeń (11 szt. w grupie II oraz 5 szt. w grupie III) wymaga się zainstalowania lub innego zintegrowania z urządzeniem, czytników. Oprogramowanie przeznaczone jest dla ww. 16 szt. urządzeń z czytnikami oraz 575 użytkowników tych urządzeń.
Zbiorcza specyfikacja oprogramowania do monitorowania i zarządzania środowiskiem wydruku oraz oprogramowania do optycznego rozpoznawania znaków (OCR), stanowi załącznik nr 1b do SIWZ.
Zgodnie z art. 2 pkt 2 PZP, główny przedmiot zamówienia stanowi dostawa, tj. dostarczenie urządzeń, czytników, oprogramowania na podstawie umowy najmu, w której zamawiający jest najemcą, a wykonawca – wynajmującym. Wykonawca wynajmuje zamawiającemu urządzenia, czytniki oraz oprogramowanie, do odpłatnego używania w celach do jakich są przeznaczone, bez obowiązku zakupienia urządzeń, czytników lub oprogramowania na własność przez zamawiającego. Dostawą jest także sukcesywne uzupełnianie przez wykonawcę tonerów i tuszów w wynajętych urządzeniach.
Szczegółowy opis sposobu i warunków realizacji zamówienia jest sformułowany jako ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY (IPU) w ramach załącznika nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 741905c4-a043-4291-a4d0-d6632d385c35
Biuletyn 559344-N-2020
Zamawiajacy nazwa Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
Regon 15524960100000
Zamawiajacy adres ulica Al. Jerozolimskie
Zamawiajacy adres numer domu 181 C
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-222
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 4921134, 4921135
Zamawiajacy fax 224 921 149
Zamawiajacy email zampubl@urpl.gov.pl
Adres strony url http://bip.urpl.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.urpl.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne oraz https://urpl.ezamawiajacy.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.urpl.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne oraz https://urpl.ezamawiajacy.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://urpl.ezamawiajacy.pl
Nazwa nadana zamowieniu Najem w okresie 24 miesięcy wielofunkcyjnych urządzeń kopiująco-drukujących monochromatycznie i w kolorze, udzielenie licencji na oprogramowanie do monitorowania i zarządzania środowiskiem wydruku oraz oprogramowanie do optycznego rozpoznawania znaków (OCR), a także kompleksowa obsługa serwisowa tych urządzeń w całym okresie najmu
Numer referencyjny BAG-AGZ.26.7.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Najem, zainstalowanie i uruchomienie w pomieszczeniach zlokalizowanych w budynku położonym w Warszawie przy Al. Jerozolimskich 181C, urządzeń wielofunkcyjnych (drukarka, kopiarka, skaner, faks) w liczbie 40 szt., zwanych łącznie urządzeniami, 16 szt. czytników kart zbliżeniowych HID Prox 125 kHz, zwanych łącznie czytnikami, a także oprogramowania do monitorowania i zarządzania środowiskiem wydruku oraz oprogramowania do optycznego rozpoznawania znaków (OCR), zwanych łącznie oprogramowaniem, wdrożenie oprogramowania w sieci informatycznej zamawiającego oraz zapewnienie/udzielenie licencji do używania oprogramowania w odniesieniu do 16 szt. urządzeń i ich 575 użytkowników. Zbiorcza specyfikacja urządzeń, określająca ich niezbędne/wymagane funkcje i parametry w danej grupie (I-VII) urządzeń, stanowi załącznik nr 1a do SIWZ. W 16 szt. urządzeń (11 szt. w grupie II oraz 5 szt. w grupie III) wymaga się zainstalowania lub innego zintegrowania z urządzeniem, czytników. Oprogramowanie przeznaczone jest dla ww. 16 szt. urządzeń z czytnikami oraz 575 użytkowników tych urządzeń. Zbiorcza specyfikacja oprogramowania do monitorowania i zarządzania środowiskiem wydruku oraz oprogramowania do optycznego rozpoznawania znaków (OCR), stanowi załącznik nr 1b do SIWZ. Zgodnie z art. 2 pkt 2 PZP, główny przedmiot zamówienia stanowi dostawa, tj. dostarczenie urządzeń, czytników, oprogramowania na podstawie umowy najmu, w której zamawiający jest najemcą, a wykonawca – wynajmującym. Wykonawca wynajmuje zamawiającemu urządzenia, czytniki oraz oprogramowanie, do odpłatnego używania w celach do jakich są przeznaczone, bez obowiązku zakupienia urządzeń, czytników lub oprogramowania na własność przez zamawiającego. Dostawą jest także sukcesywne uzupełnianie przez wykonawcę tonerów i tuszów w wynajętych urządzeniach. Szczegółowy opis sposobu i warunków realizacji zamówienia jest sformułowany jako ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY (IPU) w ramach załącznika nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2020-10-01T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2022-09-30T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia (umowy) wynosi 24 miesiące, licząc od 1 października 2020 r. jako dnia, w którym zamawiający musi mieć pełną możliwość używania wszystkich (40 szt.) urządzeń i oprogramowania, wraz z zapewnieniem uwierzytelniania i autoryzacji za pomocą kart zbliżeniowych HID Prox 125 kHz dla 575 użytkowników 16 szt. urządzeń (11 szt. w grupie II oraz 5 szt. w grupie III) wyposażonych w czytniki. Przewiduje się zakończenie realizacji zamówienia/umowy w dniu 30 września 2022 r. chyba, że wcześniej wartość nominalna należna łącznie do zapłaty wykonawcy z tytułu należytego wykonania umowy osiągnie kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow należyte wykonanie w okresie po 14 lipca 2017 r. co najmniej dwóch dostaw (na podstawie umowy sprzedaży, dostawy, najmu, leasingu, itp.) obejmujących w przedmiocie każdej z ww. dostaw/umów 10 albo większą liczbę wysokonakładowych wielofunkcyjnych urządzeń kopiująco-drukujących, wraz z wykonywaniem przez co najmniej 12 miesięcy kompleksowej obsługi serwisowej tych urządzeń w całym okresie umowy najmu lub innej formy udostępnienia; realizacja umowy sprzedaży lub dostawy ww. urządzeń musi być związana z ich obsługą serwisową wykonywaną w kompleksowym zakresie przez co najmniej 12 miesięcy od dnia wydania i odbioru zakupionych urządzeń
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen dot. wyłącznie wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: aktualny dokument lub dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
Zakresie warunkow udzialu sporządzony według wzoru załącznika nr 4 do SIWZ wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, tj. od 15 lipca 2017 r. do 15 lipca 2020 r. (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) dostaw/usług określonych w pkt III.1.3. W należy podać przedmiot umowy, miesiąc i rok rozpoczęcia oraz zakończenia umowy obejmującej kompleksową obsługę serwisową dostarczonych urządzeń, a także podmioty (odbiorców), na rzecz których te dostawy wraz z usługami zostały wykonane. Należy załączyć dowody, o których mowa w § 2 ust. 4 pkt 2 nw. rozporządzenia, określające czy wykazane dostawy wraz z usługami zostały wykonane należycie. W zakresie dotyczącym formy oświadczeń i dokumentów, stosuje się odpowiednio przepisy § 14-16 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. poz. 1126, ze zm.)
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane do oddania w najem urządzenia, a także oferowane oprogramowanie odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca przedstawia wraz z ofertą albo na wezwanie zamawiającego, opis zaoferowanych do najmu urządzeń i oprogramowania, wraz z podaniem ich funkcji i parametrów technicznych, o których mowa w pkt 1 SIWZ i odpowiednio w załącznikach nr 1a i 1b do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca ubiegający się o udzielenia zamówienia, zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium o równowartości 8 000 PLN (słownie złotych: osiem tysięcy). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: • pieniądz wpłacony przelewem na rachunek bankowy zamawiającego NRB 19 1010 1010 0094 1013 9120 0000 • poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym • gwarancje bankowe • gwarancje ubezpieczeniowe • poręczenia, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 PZP. Dodatkowe informacje w pkt 3.10 SIWZ. O wpłaceniu wadium przelewem decyduje zaksięgowanie wymaganej kwoty na ww. rachunku zamawiającego, najpóźniej wraz z upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formach innych niż pieniądz musi być ważne w terminie związania ofertą, który upływa 14 sierpnia 2020 r. Zwrot wadium regulują przepisy art. 46 ust. 1, 1a, 2, 4 PZP, natomiast zatrzymanie wadium przez zamawiającego następuje w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP.
IV 6 1 srodki ochrony Zamieszczając pliki na platformie wykonawca nadaje im nazwy odpowiadające zawartości danych plików oraz umożliwiające identyfikację ich przeznaczenia. Załączając dany dokument/plik (ew. kilka plików w ramach zip) wykonawca oznacza czy jest on „Jawny”, tj. nie zawiera tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, czy jest to dokument „Tajny”, tj. stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ww. przepisów. Dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa wykonawca składa/załącza w odrębnym pliku (ew. w kilku plikach w ramach zip) z zaznaczeniem polecenia „Tajne”.
IV 4 4 data 2020-07-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 data 2020-08-14T00:00:00+02:00
IV 6 6 Wymagane od wykonawców dokumenty określone w pkt 3 i 5 SIWZ, w tym OFERTĘ, należy złożyć w formie elektronicznej na platformie dostępnej pod adresem https://urpl.ezamawiajacy.pl (Oferty > Dodaj dokument) w terminie upływającym w dniu 16 lipca 2020 r. o godzinie 10:00. Zamieszczając pliki na platformie wykonawca nadaje im nazwy odpowiadające zawartości danych plików oraz umożliwiające identyfikację ich przeznaczenia. Załączając dany dokument/plik (ew. kilka plików w ramach zip) wykonawca oznacza czy jest on „Jawny”, tj. nie zawiera tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, czy jest to dokument „Tajny”, tj. stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ww. przepisów. Dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa wykonawca składa/załącza w odrębnym pliku (ew. w kilku plikach w ramach zip) z zaznaczeniem polecenia „Tajne”. Wczytanie załącznika następuje poprzez polecenie „Dodaj”. Złożenie oferty wraz z wymaganymi dokumentami (załącznikami) następuje poprzez polecenie ZŁÓŻ OFERTĘ. Potwierdzeniem prawidłowo złożonej dokumentacji ofertowej jest komunikat systemowy „Oferta złożona poprawnie” oraz raport wygenerowany z zakładki „Oferty”. O terminie ww. złożenia decyduje czas pełnego przeprowadzenia procesu na platformie. Po zapisaniu pliki zostają zaszyfrowane na platformie. W dniu 16 lipca 2020 r. o godzinie 10:30 zostaną odszyfrowane dokumentacje ofertowe złożone na platformie, przy czym kodowanie i czas odbioru danych powoduje, że plik załączony i zapisany przez wykonawcę na platformie, widoczny jest jako zaszyfrowany w formacie kodowania UTF8, a otwarcie pliku zawierającego ofertę możliwe jest po upływie ww. terminu otwarcia ofert poprzez odszyfrowanie przez zamawiającego plików/ofert złożonych przez wykonawców na platformie. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany według czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.

Criterion

Kryteria funkcjonalność jednoprzebiegowego skanowania dwustronnego, co dotyczy wszystkich 40 szt. zaoferowanych urządzeń
Znaczenie 20,00
  
Kryteria orientacyjna cena całkowita brutto, obliczona wg wzoru Cb = 24 x (CNb + CWMb x 280 000 + CWKb x 30 000 + COCRb x 6 000)
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena jednostkowa brutto za przetworzenie 1 strony formatu A4 za pomocą oprogramowania do optycznego rozpoznawania znaków (OCR), co dotyczy 11 szt. urządzeń w grupie II oraz 5 szt. urządzeń w grupie III, a także 575 użytkowników w sumie miesiącu kalendarzowym
Znaczenie 4,00
  
Kryteria wyposażenie wszystkich 12 szt. urządzeń grupy II w podajnik papieru o pojemności min. 2000 ark. formatu A4 gram. 80 g/m2, co dotyczy urządzeń zaoferowanych w pkt 3.b
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena jednostkowa brutto za 1 stronę formatu A4 wydrukowaną w kolorze, wykazaną na licznikach wszystkich urządzeń (22 szt.) z grup III, IV, VI, VII w sumie w miesiącu kalendarzowym
Znaczenie 14,00
  
Kryteria cena jednostkowa brutto za 1 stronę formatu A4 wydrukowaną monochromatycznie, wykazaną na licznikach wszystkich urządzeń (40 szt.) z grup I-VII w sumie w miesiącu kalendarzowym
Znaczenie 18,00
  
Kryteria miesięczna cena brutto za wszystkie wynajęte urządzenia (40 szt.), czytniki (16 szt.), oprogramowanie zapewniające licencje do jego/ich używania w odniesieniu do 16 szt. urządzeń wyposażonych w czytniki oraz ich 575 użytkowników
Znaczenie 14,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)