GuidZP400 |
efd9cc4e-ccc6-44ad-8ca5-1de886239438
|
Biuletyn |
555654-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej
|
Regon |
29364000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ogińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Jelenia Góra
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
58-506
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
757 537 286
|
Zamawiajacy fax |
757 543 883
|
Zamawiajacy email |
przetargi1@spzoz.jgora.pl
|
Adres strony url |
http://www.spzoz.jgora.pl - zakładka "przetargi"
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.spzoz.jgora.pl - zakładka "przetargi"
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jelenigórskiej ul. Ogińskiego 6, 58 - 506 Jelenia Góra, Sekretariat pokój 171, parter, budynek D.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jelenigórskiej ul. Ogińskiego 6, 58 - 506 Jelenia Góra, Sekretariat pokój 171, parter, budynek D.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa podłoży do diagnostyki gruźlicy, krążków do lekowrażliwości, MIC, testów do wykrywania mechanizmów oporności, dzierżawa analizatorów, dostawa odczynników różnych oraz materiałów dla potrzeb Pracowni Patomorfologii
|
Numer referencyjny |
ZP/PN/21/06/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa podłoży do diagnostyki gruźlicy, krążków do lekowrażliwości, MIC, testów do wykrywania mechanizmów oporności, dzierżawa analizatorów, dostawa odczynników różnych oraz materiałów dla potrzeb Pracowni Patomorfologii z podziałem na 16 pakietów do samodzielnego rozpatrywania”,
|
Cpv glowny przedmiot |
33696500-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
36
|
Informacje na temat katalogow |
Pakiety od nr 1 do 7- 36 miesiące od dnia podpisania umowy.
Pakiety od nr 8 do 16- realizacja umowy od 30.11.2020 r. przez okres 36 miesięcy. W przypadku późniejszego podpisania umowy, dostawy przez okres 36 miesięcy.
|
Okreslenie warunkow |
1) Zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej w myśl przepisów ustawy
o swobodzie działalności gospodarczej (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 220 poz. 1447 ze zm.) lub oświadczenie, iż zgodnie z Ustawą w Wyrobach Medycznych Dz. U. z 2019, poz. 175 (tekst jednolity) nie jest wymagane posiadanie koncesji na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej do obrotu wyrobami medycznymi zaoferowanymi w postępowaniu - należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę na podstawie Rozdziału VII pkt. 2 ppkt. 1 ) SIWZ
Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert na podstawie Rozdziału IX pkt. 1 ppkt. 2) SIWZ
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej w myśl przepisów ustawy
o swobodzie działalności gospodarczej (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 220 poz. 1447 ze zm.) lub oświadczenie, iż zgodnie z Ustawą w Wyrobach Medycznych Dz. U. z 2019, poz. 175 (tekst jednolity) nie jest wymagane posiadanie koncesji na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej do obrotu wyrobami medycznymi zaoferowanymi w postępowaniu - należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę na podstawie Rozdziału VII pkt. 2 ppkt. 1 ) SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Na mocy art. 26 ust. 2 Pzp przed udzieleniem zamówienia Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni (aktualnych na dzień złożenia) oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp tj. tj. :
a) Katalogi, foldery do każdej pozycji, języku polskim na podstawie, których Zamawiający będzie mógł bezspornie zidentyfikować oferowany asortyment oraz zapoznać się z jego parametrami technicznymi, użytkowymi, itp. Zamawiający prosi o zaznaczenie w złożonych materiałach firmowych, którego pakietu
i pozycji dotyczy dana pozycja.
b) Wykonawca dostarczy na wezwanie dokument producenta krążków dotyczący zawartości antybiotyku w krążku tj. opisujący wysycenie antybiotyku na krążku dla: imipenemu, ertapenemu, amoksycyliny /kwas klawulan (dot. pakietu nr 1)
c) Wykonawca dostarczy na wezwanie opinię ośrodka referencyjnego, która zaświadcza o dobrej jakości krążków np. KORLD (dot. pakietu nr 1)
d) Wykonawca dostarczy na wezwanie pozytywną opinie ośrodka referencyjnego w dziedzinie mikrobiologii klinicznej (dot. Pakietu nr 2)
e) Wykonawca dostarczy na wezwanie procedure wykonania testu w języku polskim (pakiet nr 4)
f) Wykonawca dostarczy na wezwanie certyfikaty kontroli jakości produktów od producenta (dotyczy pakiet nr 2, 3, 4, dot. Pakietu nr 7 część dotycząca dostaw)
|
Inne dokumenty niewymienione |
Szczegóły dotyczące wymaganych dokumentów zawarte są w SIWZ dostępnym na stronie internetowej Zamawiającego.
Informacje dotyczące RODO zawarte w SIWZ oraz formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
Oferta powinna zawierać:
1) Formularz oferty o treści zgodnej z załączonym wzorem ( załącznik nr 2) ,
2) Wykaz asortymentowo – ilościowy wraz z formularzem cenowym ( załącznik nr 1)
3) Dowód wniesienia wadium *
4) Pełnomocnictwo złożone w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego. 1. Zamawiający zastosuje procedurę uregulowaną w art. 24aa Ustawy Pzp, tzw. „procedura odwrócona”. Zamawiający zastrzega zgodnie z art. 24 aa Ustawy Pzp, że najpierw dokona oceny ofert a następnie zbada czy Wykonawca, którego została oceniona najwyżej, nie podlegała wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
z oryginałem przez notariusza dla podmiotów wspólnie ubiegających się
o zamówienie lub podmiotów w imieniu, których pełnomocnicy niewymienieni
w dokumentach rejestrowych firmy składają oferty,
5)Oświadczenia wyszczególnione w Rozdziale IX, pkt. 1 ppkt. 1), pkt. 2 ppkt. 1), 2)
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Nr pakietu Tytuł pakietu WADIUM
Pakiet nr 1 KRĄŻKI ANTYBIOTYKOWE do lekowrażliwości 490,00 zł
Pakiet nr 2 Testy MIC 259,00 zł
Pakiet nr 3 Szybkie testy kasetkowe do wykrywania mechanizmów oporności KPC, NDM, VIM, OXA-48 112,00 zł
Pakiet nr 4 Testy lateksowe do diagnostyki mikrobiologicznej : wykrywanie antygenów grupowych Salmonella , Shigella, E coli
46,00 zł
Pakiet nr 5 Podłoża do lekowrażliwości-gruźlica 396,00 zł
Pakiet nr 6 Podłoża do hodowli-gruźlica 2 305,00 zł
Pakiet nr 7 Dzierżawa analizatora głównego oraz zastępczego wraz z drukarką i UPS oraz dostawa odczynników do badań immuno-enzymatycznych 6 099,66 zł
Pakiet nr 8 Odczynniki różne 132,00 zł
Pakiet nr 9 Parafina 197,00 zł
Pakiet nr 10 Formalina I INNE 140,00 zł
Pakiet nr 11 Utrwalacz płynów do badań cytologicznych 68,00 zł
Pakiet nr 12 Preparaty do nakrywania preparatów mikroskopowych oraz do utwalania rozmazów cytologicznych 370,00 zł
Pakiet nr 13 Odczynniki różne 38,00 zł
Pakiet nr 14 Trójsodowy fosforan dwunastowodny 30,00 zł
Pakiet nr 15 Podłoże transportowe-namnażające do posiewu moczu 30,00 zł
Pakiet nr 16 Marker do opisywania kasetek 7,00 zł
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwości zwiększenia wartości netto zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 6 Ustawy pzp (tekst jednolity Dz. U. z 2019, poz. 1843), gdzie łączna wartość zmian będzie mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ww. cytowanej ustawy i jest mniejsza niż 10% wartości zamówienia, która została określona w § 4 umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-07-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Otwarcie ofert jest jawne i odbędzie się w dniu 24.07.2020 r. o godz. 12:00
w WCSKJ w Dziale Umów, Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia – Sali Konferencyjnej, ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelenia Góra.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
KRĄŻKI ANTYBIOTYKOWE do lekowrażliwości
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
72 pozycje asortymentowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Testy MIC
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696500-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
12 pozycji asortymentowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Szybkie testy kasetkowe do wykrywania mechanizmów oporności KPC, NDM, VIM, OXA-48
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
2 pozycje asortymentowe.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Testy lateksowe do diagnostyki mikrobiologicznej : wykrywanie antygenów grupowych Salmonella , Shigella, E coli
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
10 pozycji asortymentowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Podłoża do lekowrażliwości-gruźlica
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696500-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
6 pozycji asortymentowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Podłoża do hodowli-gruźlica
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696500-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
2 pozycje asortymentowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dzierżawa analizatora głównego oraz zastępczego wraz z drukarką i UPS oraz dostawa odczynników do badań immuno-enzymatycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696500-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
Dzierżawa analizatora głównego oraz zastępczego wraz z drukarką i UPS oraz dostawa odczynników do badań immuno-enzymatycznych z podziałem na część dostaw i dzierżaw.
Szczegółowe zapisy dotyczące pakietu zawarte w SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Odczynniki różne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
Odczynniki różne- 4 pozycje asortymentowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Parafina
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
Parafina- 1 pozycja asortymentowa
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Formalina I INNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24326000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
Formalina I INNE- jedna pozycja asortymentowa
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Utrwalacz płynów do badań cytologicznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
Utrwalacz płynów do badań cytologicznych- jedna pozycja asortymentowa
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Preparaty do nakrywania preparatów mikroskopowych oraz do utwalania rozmazów cytologicznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
Preparaty do nakrywania preparatów mikroskopowych oraz do utrwalania rozmazów cytologicznych- 2 pozycje asortymentowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Odczynniki różne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
Odczynniki różne- 4 pozycje asortymentowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Trójsodowy fosforan dwunastowodny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
Trójsodowy fosforan dwunastowodny Na3PO4 x 12 H 2O (op=25 kg)- jedna pozycja asortymentowa
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Podłoże transportowe-namnażające do posiewu moczu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
Podłoże transportowe-namnażające do posiewu moczu- jedna pozycja asortymentowa
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Marker do opisywania kasetek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30237430-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
Marker do opisywania kasetek-jedna pozycja asortymentowa
|
| |