Zakup i dostawa środków opatrunkowych (z podziałem na 3 zadania)

Publication date 2020-07-14
End date 2020-07-23 00:00:00
Instytucja Kliniczne Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 561590-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331411104
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą środków opatrunkowych na okres do 31.07.2021 roku. Istnieje możliwość składania ofert częściowych, liczba części (zadań) 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach do umowy odpowiednio do zadań nr 1 - 3 (wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ). Zamówienia realizowane będą sukcesywnie do 31.07.2021 roku.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f11c12af-7bef-4272-ba20-a3ee8ff5e217
Biuletyn 561590-N-2020
Zamawiajacy nazwa Kliniczne Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
Regon 64013600000000
Zamawiajacy adres ulica Reymonta
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-066
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 077 454-54-01,
Zamawiajacy fax 077 453-61-06
Zamawiajacy email zam-publ@ginekologia.opole.pl,
Adres strony url www.ginekologia.opole.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ginekologia.opole.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ginekologia.opole.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie na adres Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 45-066 Opole, ul. Reymonta 8 (Sekretariat, pok. nr 7 w budynku A)
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa środków opatrunkowych (z podziałem na 3 zadania)
Numer referencyjny PN/D/FA/17/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą środków opatrunkowych na okres do 31.07.2021 roku. Istnieje możliwość składania ofert częściowych, liczba części (zadań) 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach do umowy odpowiednio do zadań nr 1 - 3 (wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ). Zamówienia realizowane będą sukcesywnie do 31.07.2021 roku.
Cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-07-31T00:00:00+02:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Próbki
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istnieje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, ale tylko w szczególnie uzasadnionych okolicznościach, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, a spełniających przesłanki w § 2 ust. 5-6 oraz § 8 ust. 2 umowy, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-07-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa środków opatrunkowych – Pakiet A na okres do 31.07.2021
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa środków opatrunkowych – Pakiet A na okres do 31.07.2021. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku do umowy do zadania nr 1, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa środków opatrunkowych – Pakiet B na okres do 31.07.2021
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa środków opatrunkowych – Pakiet B na okres do 31.07.2021. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku do umowy do zadania nr 2, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa hemostatyku – Pakiet C na okres do 31.07.2021
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa hemostatyku – Pakiet C na okres do 31.07.2021. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku do umowy do zadania nr 3, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)