Dostawa oprogramowania do Muzeum Narodowego w Szczecinie

Publication date 2020-07-15
End date 2020-07-29 00:00:00
Instytucja Muzeum Narodowe w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania do odwzorowywania,
  • Pakiety oprogramowania do przetwarzania obrazów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 562081-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 382210000, 483260009, 483280003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa oprogramowania do Muzeum Narodowego w Szczecinie”. Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na 3 części ( każda część nazywana jest w dalszej części specyfikacji „Zadaniem” tj.:
ZADANIE 1: Oprogramowanie GIS, oferujące narzędzia do profesjonalnego opracowywania map 2D i 3D
ZADANIE 2: Oprogramowanie do fotogrametrii
ZADANIE 3: Rozbudowa posiadanych licencji pakietu graficznego oraz Rozbudowa posiadanych licencji pakietu biurowego
Wyszczególnienie rodzaju sprzętu w ramach danego zadania, jego ilość oraz właściwości techniczne lub funkcjonalne określa Załącznik nr 1 SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 de802072-9ca6-46e1-a1f0-1c91aac7a3df
Biuletyn 562081-N-2020
Zamawiajacy nazwa Muzeum Narodowe w Szczecinie
Regon 27686000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Staromłyńska
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70-561
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 914 315 200,
Zamawiajacy fax 914 315 204
Zamawiajacy email biuro@muzeum.szczecin.pl,
Adres strony url https://bip.muzeum.szczecin.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn. „www.muzeach” współfinansowany ze środków Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020 oraz ze środków Ministra Kultury I Dziedzictwa Narodowego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny instytucja kultury
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.muzeum.szczecin.pl/
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://miniportal.uzp.gov.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert w sposób tradycyjny (pisemnie). Miejscem składania ofert jest siedziba Zamawiającego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Muzeum Narodowe w Szczecinie, ul. Staromłyńska 27 70-561 Szczecin
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa oprogramowania do Muzeum Narodowego w Szczecinie
Numer referencyjny AZ.2710.16.2020.MS
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa oprogramowania do Muzeum Narodowego w Szczecinie”. Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na 3 części ( każda część nazywana jest w dalszej części specyfikacji „Zadaniem” tj.: ZADANIE 1: Oprogramowanie GIS, oferujące narzędzia do profesjonalnego opracowywania map 2D i 3D ZADANIE 2: Oprogramowanie do fotogrametrii ZADANIE 3: Rozbudowa posiadanych licencji pakietu graficznego oraz Rozbudowa posiadanych licencji pakietu biurowego Wyszczególnienie rodzaju sprzętu w ramach danego zadania, jego ilość oraz właściwości techniczne lub funkcjonalne określa Załącznik nr 1 SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 38221000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 16
Informacje na temat katalogow Zamawiający wymaga, aby zamówienia zostały wykonane najpóźniej w terminie do 16 dni od dnia zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W zakresie zadania 1 Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, polegającym na tym, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych – wykonuje, przynajmniej 1 zamówienie polegające na dostawie , instalacji oraz konfiguracji oprogramowania z grupy systemów informacji geograficznej wraz z licencjami o wartości nie mniejszej niż 72 000,00 zł brutto. W przypadku dostaw nadal wykonywanych wartość dotychczas wykonanej dostawy musi wynosić co najmniej 72 000,00 zł brutto. W zakresie zadania 2 Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, polegającym na tym, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych – wykonuje, przynajmniej 1 zamówienie polegające na dostawie oprogramowania do fotogrametrii o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto. W przypadku dostaw nadal wykonywanych wartość dotychczas wykonanej dostawy musi wynosić co najmniej 15 000,00 zł brutto. W zakresie zadania 3 - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 u1. st. 5 pkt 1 ustawy pzp; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, odpowiednio: 1. informacja, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; UWAGA! w przypadku dostaw nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana postanowień Umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron oraz w przypadkach określonych poniżej, wyrażoną w formie pisemnego aneksu-pod rygorem nieważności. Zmiany Umowy mogą zostać dokonane w następujących okolicznościach i w następującym zakresie: a) Zmian ogólnie obowiązujących przepisów prawa powszechnego i/lub miejscowego oraz wymogów dotyczących zamawiającego bezpośrednio odnoszących się do praw i obowiązków stron umowy; zmiany umowy z tego tytułu dokonane mogą być tylko w zakresie niezbędnym do dostosowania zapisów Umowy do wprowadzonych przepisów, b) Zmian w terminie realizacji przedmiotu umowy w przypadku przedłużenia się czasu trwania epidemii oraz skutków z tym związanych, w szczególności wstrzymaniem produkcji spowodowanym brakiem pracowników lub materiałów dostępnych na rynku, trudnościami z dostawą(np. przy międzynarodowej dostawie towarów), recesją gospodarczą bądź innymi niewymienionymi powyżej skutkami epidemii. c) Zmian w terminie realizacji Przedmiotu Umowy, jeżeli ulegnie on przesunięciu o czas występowania przeszkód o obiektywnym, nadzwyczajnym i niemożliwym do przewidzenia charakterze, w szczególności takim jak niedobory rynkowe, przedłużający się czas dostawy u producenta wykraczający poza normalne opóźnienia występujące w obrocie gospodarczym , itp. d) Zmian w terminie realizacji przedmiotu umowy, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymania terminu dostawy bądź niemożliwości realizacji umowy w wyniku działań osób trzecich. e) Zmian w zakresie poszczególnych elementów Przedmiotu Umowy, jeżeli w okresie realizacji Umowy, na rynku pojawi się nowy produkt o parametrach lepszych od zaoferowanego urządzenia, a zmiana taka zostanie uzgodniona z Zamawiającym i nie wpłynie ona na wartość zamówienia. W takim przypadku ulec może również zmianie termin dostawy o czas niezbędny dla dostarczenia nowego elementu (jeżeli z obiektywnych względów dotrzymanie określonego pierwotnie w umowie terminu dostawy nie będzie możliwe). f) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub podzespołów), zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty. W takim przypadku ulec może również zmianie termin dostawy o czas niezbędny dla dostarczenia nowego elementu (jeżeli z obiektywnych względów dotrzymanie określonego pierwotnie w umowie terminu dostawy nie będzie możliwe). g) zmiany związane ze zmianami prawa dotyczącego ochrony danych osobowych. Ustała się, iż nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy: a) zmiana nr rachunku bankowego Wykonawcy, b) zmiana osób wyznaczonych do nadzoru nad realizacją umowy, c) zmiana danych teleadresowych. Strona, która stwierdzi istnienie przyczyn uzasadniających zawarcie aneksu do Umowy powiadomi o tym drugą Stronę wskazując oczekiwany zakres zmian Umowy.
IV 4 4 data 2020-07-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38221000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 16
Zalacznik krotki opis Oprogramowanie GIS, oferujące narzędzia do profesjonalnego opracowywania map 2D i 3D. Wyszczególnienie rodzaju sprzętu w ramach danego zadania, jego ilość oraz właściwości techniczne lub funkcjonalne określa Załącznik nr 1 SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48326000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 16
Zalacznik krotki opis Oprogramowanie do fotogrametrii Wyszczególnienie rodzaju sprzętu w ramach danego zadania, jego ilość oraz właściwości techniczne lub funkcjonalne określa Załącznik nr 1 SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48328000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 16
Zalacznik krotki opis Rozbudowa posiadanych licencji pakietu graficznego Rozbudowa posiadanych licencji pakietu biurowego Wyszczególnienie rodzaju sprzętu w ramach danego zadania, jego ilość oraz właściwości techniczne lub funkcjonalne określa Załącznik nr 1 SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena - zadanie 1
Znaczenie 60,00
  
Kryteria czas reakcji w przypadku prawidłowo zgłoszonego błędu w oprogramowaniu - zadanie 1
Znaczenie 40,00
  
Kryteria deklaracja wykonawcy o posiadaniu certyfikowanego partnerstwa producenta na sprzedaż dostarczanego pakietu biurowego - zadanie 3
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena - zadanie 2
Znaczenie 60,00
  
Kryteria deklaracja potwierdzająca że wykonawca jest autoryzowanym kanałem sprzedaży producenta oprogramowania - zadanie 2
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena - zadanie 3
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)