Sukcesywna dostawa obłożenia pola operacyjnego i bielizny operacyjnej dla SPZOZ w Grodzisku Wielkopolskim

Publication date 2020-07-15
End date 2020-07-22 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Grodzisk Wielkopolski
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 562463-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331400003, 331990003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3. Przedmiot Zamówienia został podzielony na 6 niezależnych zadań/części/pakietów:
PAKIET NR 1 – OBŁOŻENIE OPERACYJNE DO OPERACJI BIODRA
PAKIET NR 2 – FARTUCHY I OCHRANIACZE
PAKIET NR 3 – NIESTERYLNE OBŁOŻENIE POLA 1
PAKIET NR 4 – NIESTERYLNE OBŁOŻENIE POLA 2
PAKIET NR 5 – BIELIZNA OPERACYJNA
PAKIET NR 6 – UBRANIE OPERACYJNE
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2, będącym integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ. Wymienione w załączniku nr 2 wymagania graniczne uważa się za konieczne do spełnienia. Nie spełnienie ich spowoduje odrzucenie oferty.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 03c85934-0be5-4942-a513-891a10ce0718
Biuletyn 562463-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 31776000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mossego
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Grodzisk Wielkopolski
Zamawiajacy kod pocztowy 62-065
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 061 4445523 w. 220
Zamawiajacy fax 614 445 720
Zamawiajacy email szpital@spzoz-grodzisk.pl
Adres strony url www.spzoz-grodzisk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://spzoz-grodzisk.pl/kategorie_zamowien/zamowienia-publiczne/
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://miniportal.uzp.gov.pl/
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa obłożenia pola operacyjnego i bielizny operacyjnej dla SPZOZ w Grodzisku Wielkopolskim
Numer referencyjny SPZOZ.KP/2300/18/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 3. Przedmiot Zamówienia został podzielony na 6 niezależnych zadań/części/pakietów: PAKIET NR 1 – OBŁOŻENIE OPERACYJNE DO OPERACJI BIODRA PAKIET NR 2 – FARTUCHY I OCHRANIACZE PAKIET NR 3 – NIESTERYLNE OBŁOŻENIE POLA 1 PAKIET NR 4 – NIESTERYLNE OBŁOŻENIE POLA 2 PAKIET NR 5 – BIELIZNA OPERACYJNA PAKIET NR 6 – UBRANIE OPERACYJNE Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2, będącym integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ. Wymienione w załączniku nr 2 wymagania graniczne uważa się za konieczne do spełnienia. Nie spełnienie ich spowoduje odrzucenie oferty.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Informacje dodatkowe: Na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Zamawiający żąda: 1) oświadczenia Wykonawcy, że produkty są dopuszczone do obrotu w publicznych zakładach opieki zdrowotnej - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych. 2) Opisów technicznych / innych dokumentów charakteryzujących oferowane produkty (np. firmowe materiały informacyjne producenta, katalogi, ulotki, foldery, opisy techniczne lub inne posiadane dokumenty), zawierające szczegółowe dane, które umożliwią potwierdzenie spełniania wymagań ustalonych przez Zamawiającego oraz będą podstawą dokonania oceny zgodności złożonej oferty przez Wykonawcę z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do poświadczenia autentyczności w/w materiałów. 3) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego ma obowiązek przesłać w ciągu 5 dni zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, 4) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego ma obowiązek w ciągu 5 dostarczyć próbki zaoferowanych produktów w celu kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym specyfikacjom technicznym opisanym w załączniku nr 2.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Zamawiający żąda: 1) oświadczenia Wykonawcy, że produkty są dopuszczone do obrotu w publicznych zakładach opieki zdrowotnej - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych. 2) Opisów technicznych / innych dokumentów charakteryzujących oferowane produkty (np. firmowe materiały informacyjne producenta, katalogi, ulotki, foldery, opisy techniczne lub inne posiadane dokumenty), zawierające szczegółowe dane, które umożliwią potwierdzenie spełniania wymagań ustalonych przez Zamawiającego oraz będą podstawą dokonania oceny zgodności złożonej oferty przez Wykonawcę z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do poświadczenia autentyczności w/w materiałów. 3) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego ma obowiązek przesłać w ciągu 5 dni zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, 4) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego ma obowiązek w ciągu 5 dostarczyć próbki zaoferowanych produktów w celu kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym specyfikacjom technicznym opisanym w załączniku nr 2.
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst OPISANE W SIWZ I WE WZORZE UMOWY.
IV 6 1 sposob udostepniania OPISANE W SIWZ.
IV 4 4 data 2020-07-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa PAKIET NR 1 – OBŁOŻENIE OPERACYJNE DO OPERACJI BIODRA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz wymagane ilości zostały opisane odpowiednio w załączniku nr 2 do SIWZ, tj. pakiecie nr 1.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa PAKIET NR 2 – FARTUCHY I OCHRANIACZE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz wymagane ilości zostały opisane odpowiednio w załączniku nr 2 do SIWZ, tj. pakiecie nr 2.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa PAKIET NR 3 – NIESTERYLNE OBŁOŻENIE POLA 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz wymagane ilości zostały opisane odpowiednio w załączniku nr 2 do SIWZ, tj. pakiecie nr 3.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa PAKIET NR 4 – NIESTERYLNE OBŁOŻENIE POLA 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz wymagane ilości zostały opisane odpowiednio w załączniku nr 2 do SIWZ, tj. pakiecie nr 4.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa PAKIET NR 5 – BIELIZNA OPERACYJNA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz wymagane ilości zostały opisane odpowiednio w załączniku nr 2 do SIWZ, tj. pakiecie nr 5.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa PAKIET NR 6 – UBRANIE OPERACYJNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz wymagane ilości zostały opisane odpowiednio w załączniku nr 2 do SIWZ, tj. pakiecie nr 6.
  

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria TERMIN PLATNOŚCI
Znaczenie 20,00
  
Kryteria TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)