Dostawa i montaż systemu BMS z modułem zarządzania i monitorowania zużyciem mediów w budynku Interaktywnego Centrum Edukacyjno-Społecznego w Grodzisku Mazowieckim.

Publication date 2020-07-17
End date 2020-07-27 00:00:00
Instytucja Gmina Grodzisk Mazowiecki
Miejscowość Grodzisk Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt telemetryczny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 563714-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 324411007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu automatycznego monitorowania pracy instalacji budynkowych wraz z modułem monitorowania zużycia mediów. Monitorowanie zużycia mediów ma pozwalać na analizę zebranych danych oraz zarządzanie pozyskanymi informacjami w celu wykazania efektywności energetycznej budynku.
System powinien być zbudowany w oparciu o zcentralizowany serwer, na którym zainstalowane zostanie odpowiednie oprogramowanie pozwalające na gromadzenie i analizowanie oraz wizualizację danych. Dane powinny być przechowywane za pomocą bazy danych na dysku innym niż dysk na którym zainstalowany jest system, może to być oddzielny dysk w serwerze lub niezależne urządzenie.
System powinien odczytywać dane z takich urządzeń jak:
- Centrale wentylacyjne na dachu budynku,
- Liczniki energii elektrycznej w rozdzielni głównej oraz rozdzielniach piętrowych,
- Zużycie gazu przez agregaty chłodnicze na dachu budynku,
- Zużycie gazu do ogrzewania budynku,
- Zużycie wody dla budynku i dla podnajemcy
Szczegółowy zakres robót ujęty jest w załączniku nr 7 do SIWZ: Opis przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d25e5365-e0b0-4703-a9dd-6e4a90502864
Biuletyn 563714-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Grodzisk Mazowiecki
Regon 52478900000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki 32A
Zamawiajacy miejscowosc Grodzisk Mazowiecki
Zamawiajacy kod pocztowy 05-825
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 227 555 146
Zamawiajacy fax 227 555 327
Zamawiajacy email urzad@grodzisk.pl
Adres strony url www.bip.grodzisk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.grodzisk.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.grodzisk.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. T. Kościuszki 32a, Sala Obsługi Mieszkańca
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż systemu BMS z modułem zarządzania i monitorowania zużyciem mediów w budynku Interaktywnego Centrum Edukacyjno-Społecznego w Grodzisku Mazowieckim.
Numer referencyjny ZP.271.46.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu automatycznego monitorowania pracy instalacji budynkowych wraz z modułem monitorowania zużycia mediów. Monitorowanie zużycia mediów ma pozwalać na analizę zebranych danych oraz zarządzanie pozyskanymi informacjami w celu wykazania efektywności energetycznej budynku. System powinien być zbudowany w oparciu o zcentralizowany serwer, na którym zainstalowane zostanie odpowiednie oprogramowanie pozwalające na gromadzenie i analizowanie oraz wizualizację danych. Dane powinny być przechowywane za pomocą bazy danych na dysku innym niż dysk na którym zainstalowany jest system, może to być oddzielny dysk w serwerze lub niezależne urządzenie. System powinien odczytywać dane z takich urządzeń jak: - Centrale wentylacyjne na dachu budynku, - Liczniki energii elektrycznej w rozdzielni głównej oraz rozdzielniach piętrowych, - Zużycie gazu przez agregaty chłodnicze na dachu budynku, - Zużycie gazu do ogrzewania budynku, - Zużycie wody dla budynku i dla podnajemcy Szczegółowy zakres robót ujęty jest w załączniku nr 7 do SIWZ: Opis przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 32441100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-18T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Termin zakończenia realizacji zamówienia do dnia 18.12.2020 r. Termin zakończenia realizacji zamówienia rozumiany jest jako data podpisania protokołu odbioru końcowego.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej zamówienie polegające na dostawie i wykonaniu systemu zarządzania budynkiem - BMS (w ramach jednej umowy), wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 5 lit. a) powyżej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VII ust. 5 lit. a) niniejszej specyfikacji składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (wg załącznika nr 6 do SIWZ);
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione Oferta powinna składać się z: 1) Formularza ofertowego zgodnego z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ, 2) Wykaz elementów rozliczeniowych, zgodny z treścią Załącznika nr 1A do SIWZ, 3) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiącego wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – zgodnego z treścią Załącznika nr 2 i 3 do SIWZ, 4) zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp) (jeżeli dotyczy), 5) pełnomocnictwa - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeżeli dotyczy), 6) dokumentów, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2018 r. poz. 1000), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 7) Pozostałe dokumenty - Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (KRS, CEIDG) składa Wykonawca najwyżej oceniony w rankingu ofert, na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem, że jeśli Wykonawca w formularzu ofertowym (załącznik nr 1) wskaże dostępność dokumentu KRS/CEIDG, w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnopolskiej i bezpłatnej bazy danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tej bazy danych wskazany przez Wykonawcę dokument 2) W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać pisemnie Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 4 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Szczegółowy zakres zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-07-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Język Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres udzielonej gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)