GuidZP400 |
e93f9285-1f4d-4663-bf00-7c9aee5c186e
|
Biuletyn |
563248-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Stołeczne Warszawa
|
Regon |
01525964000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pl. Bankowy
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3/5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-950
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 22 4431400
|
Zamawiajacy fax |
+48 22 4431402
|
Zamawiajacy email |
mkaras@um.warszawa.pl
|
Adres strony url |
www.um.warszawa.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt: „Sięgnij po więcej-rozwój doradztwa zawodowego w szkołach podstawowych m.st. Warszawy” współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020, Oś priorytetowa X Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.3 Doskonalenie zawodowe, Poddziałanie 10.3.3 Doradztwo edukacyjno-zawodowe, w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http:/ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http:/ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://umw.ezamawiajacy.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
zakup materiałów i pomocy dydaktycznych na potrzeby projektu "Sięgnij po więcej-rozwój doradztwa zawodowego w szkołach podstawowych m.st. Warszawy” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020
|
Numer referencyjny |
ZP/AC/271/II-96/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów i pomocy dydaktycznych na potrzeby projektu "Sięgnij po więcej-rozwój doradztwa zawodowego w szkołach podstawowych m.st. Warszawy” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Informacje na temat katalogow |
Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie 3 tygodni od dnia podpisania umowy.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) oświadczenia Wykonawcy o podwykonawcach, ze wskazaniem części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem firm podwykonawców, lub informacją o samodzielnym wykonaniu zamówienia (sporządzonego wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ),
2) W przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, dokumentu (np. pełnomocnictwa) potwierdzającego, że oferta została złożona przez osobę
upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
3) W przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – dokumentu zawierającego dowody, o których mowa w pkt. 17 SIWZ. 4) w terminie 3 dni od dnia przekazania Wykonawcy informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wg wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SIWZ).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-07-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zamawiający rozpocznie sesję otwierania ofert złożonych w systemie, w dniu 27.07.2020r. o godzinie 11.15. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Agata Cendrowska nr tel.:(22) 443-14-16.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zestawy książek do Punktów Informacji i Kariery
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie 3 tygodni od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zmówienia jest zakup i dostawa zestawów książek do Punktów Informacji i Kariery
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Indywidualny Planer Kariery dla ucznia szkoły podstawowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie 3 tygodni od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa Indywidualnego Planera Kariery dla ucznia szkoły podstawowej.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Indywidualny Planery Kariery 3.0 dla Punktów Informacji i Kariery
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie 3 tygodni od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa Indywidualnego Planery Kariery 3.0 dla Punktów Informacji i Kariery
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw pomocy i narzędzi dydaktycznych do Punktów Informacji i Kariery
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie 3 tygodni od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa zestawów pomocy i narzędzi dydaktycznych do Punktów Informacji i Kariery
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Niezbędnik doradcy zawodowego przechowywany w zamykanej walizce
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie 3 tygodni od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa niezbędników doradcy zawodowego przechowywanych w zamykanej walizce.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw do Punktów Informacji i Kariery
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie 3 tygodni od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa Zestawów do Punktów Informacji i Kariery.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw materiałów szkoleniowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie 3 tygodni od dnia podpisania umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa zestawów materiałów szkoleniowych.
|
| |