Dostawa, wdrożenie i wyposażenie systemu nadzorującego i archiwizującego obieg narzędzi chirurgicznych w szpitalu oraz dostawa sterylizatora parowego i myjni dezynfektora przelotowej oraz videogastroskopu dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach

Publication date 2020-07-17
End date 2020-07-29 00:00:00
Instytucja Powiatowy Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Starachowice
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 563496-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331122001, 489000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie 1:
dostawa fabrycznie nowego, nie powystawowego systemu nadzorującego i archiwizującego obieg narzędzi chirurgicznych w szpitalu (1 szt.) o wymogach i parametrach techniczno-użytkowych przedstawionych w załączniku nr 6 do SIWZ wraz z wdrożeniem i wyposażeniem, uruchomieniem i przekazaniem do użytku oraz szkoleniem personelu Centralnej Sterylizatorni, Bloku Operacyjnego oraz pozostałych oddziałów dla potrzeb Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach przy ul. Radomskiej 70 oraz na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącej integralną część SIWZ. Zadanie 2: dostawa fabrycznie nowego, nie powystawowego sterylizatora parowego o pojemności 2 STE (1 szt.) o wymogach i parametrach techniczno-użytkowych przedstawionych w załączniku nr 7 do SIWZ wraz z montażem, uruchomieniem i przekazaniem do użytku oraz szkoleniem personelu Centralnej Sterylizatorni dla potrzeb Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach przy ul. Radomskiej 70 oraz na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącej integralną część SIWZ. Zadanie 3: dostawa fabrycznie nowej, nie powystawowej myjni-dezynfektora przelotowej (1 szt.) o wymogach i parametrach techniczno-użytkowych przedstawionych w załączniku nr 8 do SIWZ wraz z montażem, uruchomieniem i przekazaniem do użytku oraz szkoleniem personelu Centralnej Sterylizatorni dla potrzeb Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach przy ul. Radomskiej 70 oraz na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącej integralną część SIWZ. Zadanie 4: dostawa videogastroskopu (1 szt.) o wymogach i parametrach techniczno-użytkowych przedstawionych w załączniku nr 9 do SIWZ wraz z montażem, uruchomieniem i przekazaniem do użytku oraz szkoleniem personelu medycznego pracowni endoskopii dla potrzeb Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach przy ul. Radomskiej 70 oraz na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącej integralną część SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4b29885f-058a-48b7-b8a9-54afe2baf785
Biuletyn 563496-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiatowy Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 29114175200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Radomska
Zamawiajacy adres numer domu 70
Zamawiajacy miejscowosc Starachowice
Zamawiajacy kod pocztowy 27-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 41 273 91 82,
Zamawiajacy fax 41 273 92 29
Zamawiajacy email przetargi@szpital.starachowice.pl,
Adres strony url http://zoz.starachowice.sisco.info/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://zoz.starachowice.sisco.info/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://zoz.starachowice.sisco.info/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wersja pisemna-język polski
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiatowy Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Radomska 70, 27-200 Starachowice
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa, wdrożenie i wyposażenie systemu nadzorującego i archiwizującego obieg narzędzi chirurgicznych w szpitalu oraz dostawa sterylizatora parowego i myjni dezynfektora przelotowej oraz videogastroskopu dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
Numer referencyjny P25/07/2020/STER/V
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie 1: dostawa fabrycznie nowego, nie powystawowego systemu nadzorującego i archiwizującego obieg narzędzi chirurgicznych w szpitalu (1 szt.) o wymogach i parametrach techniczno-użytkowych przedstawionych w załączniku nr 6 do SIWZ wraz z wdrożeniem i wyposażeniem, uruchomieniem i przekazaniem do użytku oraz szkoleniem personelu Centralnej Sterylizatorni, Bloku Operacyjnego oraz pozostałych oddziałów dla potrzeb Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach przy ul. Radomskiej 70 oraz na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącej integralną część SIWZ. Zadanie 2: dostawa fabrycznie nowego, nie powystawowego sterylizatora parowego o pojemności 2 STE (1 szt.) o wymogach i parametrach techniczno-użytkowych przedstawionych w załączniku nr 7 do SIWZ wraz z montażem, uruchomieniem i przekazaniem do użytku oraz szkoleniem personelu Centralnej Sterylizatorni dla potrzeb Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach przy ul. Radomskiej 70 oraz na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącej integralną część SIWZ. Zadanie 3: dostawa fabrycznie nowej, nie powystawowej myjni-dezynfektora przelotowej (1 szt.) o wymogach i parametrach techniczno-użytkowych przedstawionych w załączniku nr 8 do SIWZ wraz z montażem, uruchomieniem i przekazaniem do użytku oraz szkoleniem personelu Centralnej Sterylizatorni dla potrzeb Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach przy ul. Radomskiej 70 oraz na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącej integralną część SIWZ. Zadanie 4: dostawa videogastroskopu (1 szt.) o wymogach i parametrach techniczno-użytkowych przedstawionych w załączniku nr 9 do SIWZ wraz z montażem, uruchomieniem i przekazaniem do użytku oraz szkoleniem personelu medycznego pracowni endoskopii dla potrzeb Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach przy ul. Radomskiej 70 oraz na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącej integralną część SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33112200-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow poprzez przedstawienie wykazu dostaw lub usług wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, wg formuły spełnia/nie spełnia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 2.1 aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 2.2 aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2.3 aktualnego zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2.4 aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13,14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.5 oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2a Jeżeli wykonawca ma siedzibę na lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: pkt 2.1-2.3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) pkt 2.4 składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13,14 i 21 ustawy (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2b Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkaniama osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2a, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem są sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu 3.1 wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie: min. 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej: dla zadania nr 1: 135 000,00 zł, dla zadania nr 2: 130 000,00 zł, dla zadania nr 3: 79 000,00 zł, dla zadania nr 4: 118 000,00 zł. 3a Dowodami, o których mowa w pkt 3.1 są referencje bądź inne dokumenty, z tym, że w odniesieniu do świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych w/w dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie, powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 4.1 oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada deklarację zgodności lub certyfikat CE potwierdzające dopuszczenie do obrotu i stosowania na rynku polskim zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 186). Jako potwierdzenie spełnienia w/w warunku, Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do przedstawienia w/w dokumentów tj. deklaracji zgodności lub certyfikatu CE na etapie badania i oceny ofert. 4.2 opisy, ulotki, fotografie ze stron katalogowych oferowanych produktów. 4.3 Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do przedstawienia dokumentów potwierdzających jednoznacznie zgodność parametrów zaoferowanego przedmiotu zamówienia z określonymi w SIWZ w formie prospektów, katalogów, itp. w języku polskim.
Inne dokumenty niewymienione 1.2 formularz ofertowy (wzór stanowi zał. nr 1 do niniejszej SIWZ), 1.3 zestawienie wymaganych parametrów techniczno-użytkowych (wzór stanowi załącznik nr 6 (dla zadania 1), załącznik nr 7 (dla zadania 2), załącznik nr 8 (dla zadania 3), załącznik nr 9 (dla zadania 4), do niniejszej SIWZ) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, 1.4 pełnomocnictwo/umocowanie prawne, w przypadku gdy ofertę, składane dokumenty i oświadczenia podpisuje osoba nie widniejąca w dokumentach rejestrowych, 1.5 wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp (informacje z sesji otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Jeżeli wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej dopuszczalne jest złożenie w/w oświadczenia wraz z ofertą przetargową.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem, że umowa może zostać zmieniona w następujących przypadkach: a) zmiany adresów, numerów telefonu, numerów kont, danych osób fizycznych i prawnych ujętych w niniejszej umowie, b) zmian (aktualizacji) numerów wyrobów, zmiany numeru katalogowego producenta. 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nie ważności. 3. Z zastrzeżeniem formy przewidzianej w §14 ust. 2, Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w następującym zakresie: a) zmiany terminu dostawy, montażu i uruchomienia sprzętu/urządzenia w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i nie zawinionych przez Wykonawcę, w szczególności w przypadku zaistnienia siły wyższej, b) zmiana stawki podatku VAT po zawarciu umowy oznaczać będzie przyjęcie jako obowiązującej stawki VAT z dnia powstania obowiązku podatkowego, a zmiana kwoty ceny (wynagrodzenia) brutto z tego tytułu akceptowana będzie przez Strony bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń.
IV 4 4 data 2020-07-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48900000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Komputerowy system dokumentacji, zarządzania i śledzenia obiegu materiałów w Centralnej Sterylizacji wraz z modułami
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33112200-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 84
Zalacznik krotki opis Sterylizator parowy 2 STE – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33112200-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Myjnia dezynfektor przelotowa o pojemności minimum 8 tac – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33112200-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Videogastroskop HDTV – szt. 1
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji (nie krótszy niż 24 miesięcy, nie dłuższy niż 60 miesięcy)
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Jakość
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)