Dzierżawa systemu do druku masowego w grupach roboczych, wraz z wdrożeniem, wsparciem technicznym, monitorowaniem i rozliczaniem kosztów eksploatacji

Publication date 2020-07-17
End date 2020-07-27 00:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe w Policach
Miejscowość Police
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 563170-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 301211004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa systemu do druku masowego w grupach roboczych wraz z wdrożeniem, wsparciem technicznym, monitorowaniem i rozliczaniem kosztów eksploatacji.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w swojej ofercie wskazał rzeczywiste dane techniczne, jakie posiada oferowany przedmiot zamówienia.

Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, ilość, wymagane parametry, konfiguracje oraz inne wymagania zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 adfdc13c-837f-491c-8094-9580ee03591f
Biuletyn 563170-N-2020
Zamawiajacy nazwa Starostwo Powiatowe w Policach
Regon 00000000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Tanowska
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Police
Zamawiajacy kod pocztowy 72-010
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 914 328 100
Zamawiajacy fax 913 178 900
Zamawiajacy email powiat@policki.pl
Adres strony url www.policki.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://powiatpolicki.bip.net.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://powiatpolicki.bip.net.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Policach, ul. Tanowska 8, 72-010 Police
Nazwa nadana zamowieniu Dzierżawa systemu do druku masowego w grupach roboczych, wraz z wdrożeniem, wsparciem technicznym, monitorowaniem i rozliczaniem kosztów eksploatacji
Numer referencyjny PR.272.19.2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa systemu do druku masowego w grupach roboczych wraz z wdrożeniem, wsparciem technicznym, monitorowaniem i rozliczaniem kosztów eksploatacji. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w swojej ofercie wskazał rzeczywiste dane techniczne, jakie posiada oferowany przedmiot zamówienia. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, ilość, wymagane parametry, konfiguracje oraz inne wymagania zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30121100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 36
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 000 PLN.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże, że: a)w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują należycie co najmniej dwie usługi o charakterze podobnym do przedmiotowego. Za usługi o charakterze podobnym do przedmiotowego Zamawiający uzna dzierżawę minimum 10 sztuk cyfrowych urządzeń wielofunkcyjnych z opcją kopiowania, drukowania, skanowania oraz opcją faksu wraz z oprogramowaniem i ich obsługą techniczną, trwającą przez okres minimum 6 miesięcy o wartości nie mniejszej niż 180 000,00 zł brutto. W przypadku gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunków wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania. Za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę umieszczenia ogłoszenia w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie oraz na swojej stronie internetowej. Jeżeli w tym dniu średni kurs NBP nie będzie opublikowany Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem ogłoszenia. b)dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 3 wykwalifikowanymi technikami serwisu, posiadającymi aktualne uprawnienia do wykonywania czynności serwisowych dla proponowanych urządzeń.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielne zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielne na spółkę. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielne zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielne na spółkę. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. c) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
Zakresie warunkow udzialu a) dokument/dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa ten/ci z wykonawców składających ofertę wspólną, który/którzy w ramach konsorcjum będzie/będą odpowiadał/odpowiadali za spełnienie tego warunku. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. b) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny ww. wykaz. Ww. wykaz należy złożyć w oryginale c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny ww. wykaz. Ww. wykaz należy złożyć w oryginale.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają określonym wymaganiom, wykonawcy mają dołączyć do oferty wersję próbną oprogramowania (nośnik elektroniczny lub adres strony www lub serwera zdalnego wraz z niezbędnymi danymi dostępowymi), które będzie podlegało ocenie jego zgodności z opisem przedmiotu zamówienia. Wersja próbna może być: - wersją demo, - wersją pełną ograniczoną czasowo, - udostępniona zdalnie – z instrukcją dostępu do wersji zdalnej, celem sprawdzenia zaoferowanych funkcjonalności oprogramowania.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony formularz oferty cenowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ wraz z załącznikami nr 2a i 2b do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2. Oświadczenie wykonawcy, zgodnie z pkt. 3.3 ppkt. 1) według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3. Oświadczenie wykonawcy, zgodnie z pkt. 3.3 ppkt. 2) według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4. zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z pkt 3.4 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. Wzór przykładowego pisemnego zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 5. odpowiednie pełnomocnictwa, gdy nie wynika to z treści dokumentów, o których mowa w pkt. 3.5 ppkt 1) lub w przypadku składania oferty wspólnej pkt 3.3 ppkt. 3) i 4) Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 6. oświadczenie zawarte w załączniku nr 2 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 7. Informacje o parametrach technicznych oferowanego przedmiotu zamówienia, celem ustalenia zgodności z opisem przedmiotu określonym w SIWZ, sporządzone zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 2b do SIWZ. Jeżeli Wykonawca oferuje urządzenia różnych modeli, należy opisać każdy z nich oddzielnie. Łączna ilość sztuk urządzeń musi być zgodna z ilościami wskazanymi w załączniku nr 1 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-07-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria czas usunięcia awarii
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Autoryzacja Serwisowa producenta urządzeń
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Automatyczny system zarządzania zgłoszeniami
Znaczenie 15,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)