Dostawa materiałów eksploatacyjnych - tuszy i tonerów

Publication date 2020-07-17
End date 2020-07-29 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 561886-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących tj.: tuszy i tonerów, zwanych dalej „materiałami”.
2) Zakres zamówienia obejmuje: zakup materiałów wraz z dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego.
3) Szczegółowy wykaz materiałów wraz z wymaganymi parametrami przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Formularz asortymentowo - cenowy). Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego asortymentu określonego w opisie przedmiotu zamówienia, a tym samym pełnej kwoty umowy. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie
4) Zamawiający wymaga, aby oferowane materiały spełniały wymienione niżej wymagania:
 winny posiadać wymagane prawem atesty i badania,
 muszą zawierać oryginalne znaki firmowe producenta, nienaruszone cechy opakowania oryginalnego, pierwotnego, muszą być pakowane pojedynczo, dostarczone do Zamawiającego w oryginalnych opakowaniach producenta, muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo i nazwę producenta, opis zawartości i numer katalogowy, w przypadku dostawy produktów równoważnych wymagane jest podanie na opakowaniu oznaczenia oryginalnego materiału eksploatacyjnego, którego dotyczy zamiennik (produkt równoważny),
 materiały przeznaczone do jednego urządzenia (z wyjątkiem urządzeń monochromatycznych) muszą pochodzić od jednego producenta,
 muszą być w pełni kompatybilne z urządzeniami Zamawiającego, tj. producentów: CANON, HP.
 powinny być wyprodukowane zgodnie z normami ISO – 9001:2008 oraz ISO -14001:2004 (lub równoważnymi lub zastępującymi je normami).
5) Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie, według bieżących potrzeb Zamawiającego, partiami na podstawie otrzymanego zamówienia od Zamawiającego przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, bądź do momentu wyczerpania przewidzianych ilości materiałów określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ, w zależności od tego, które z wymienionych zdarzeń nastąpi wcześniej.
6) Poszczególne zamówienia (dostawy) realizowane będą w terminie do 5 dni roboczych od daty otrzymania pisemnego zamówienia wysłanego przez Zamawiającego.
7) Termin realizacji poszczególnych zamówień stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania krótszego niż maksymalny dopuszczalny termin realizacji zamówienia, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XI niniejszej SIWZ.
8) Materiały powinny być dostarczone w całości jednorazową dostawą w ramach jednej pozycji danego zamówienia wystawionego przez Zamawiającego; Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji danego zamówienia w częściach w ramach jednej pozycji zamówienia, a tym samym fakturowania częściowego w ramach jednej pozycji danego zamówienia.
9) Adres dostawy: Uniwersytet Śląski w Katowicach, Magazyn Artykułów Różnych, ul. Bankowa 11, 40-007 Katowice.
10) Wymagany minimalny okres gwarancji: 12 miesięcy.
11) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f38fe25f-99a0-45da-a37a-652d97d089a5
Biuletyn 561886-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
Regon 000001347
Zamawiajacy adres ulica Bankowa
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-007
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 359 13 34,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email dzp@us.edu.pl ,
Adres strony url http://www.us.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://dzp.us.edu.pl/zamowienia
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://dzp.us.edu.pl/zamowienia
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w Kancelarii Ogólnej Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Śląski w Katowicach, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, pok. 17, parter
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów eksploatacyjnych - tuszy i tonerów
Numer referencyjny DZP.381.060.2020.DW
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących tj.: tuszy i tonerów, zwanych dalej „materiałami”. 2) Zakres zamówienia obejmuje: zakup materiałów wraz z dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego. 3) Szczegółowy wykaz materiałów wraz z wymaganymi parametrami przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Formularz asortymentowo - cenowy). Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego asortymentu określonego w opisie przedmiotu zamówienia, a tym samym pełnej kwoty umowy. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie 4) Zamawiający wymaga, aby oferowane materiały spełniały wymienione niżej wymagania:  winny posiadać wymagane prawem atesty i badania,  muszą zawierać oryginalne znaki firmowe producenta, nienaruszone cechy opakowania oryginalnego, pierwotnego, muszą być pakowane pojedynczo, dostarczone do Zamawiającego w oryginalnych opakowaniach producenta, muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo i nazwę producenta, opis zawartości i numer katalogowy, w przypadku dostawy produktów równoważnych wymagane jest podanie na opakowaniu oznaczenia oryginalnego materiału eksploatacyjnego, którego dotyczy zamiennik (produkt równoważny),  materiały przeznaczone do jednego urządzenia (z wyjątkiem urządzeń monochromatycznych) muszą pochodzić od jednego producenta,  muszą być w pełni kompatybilne z urządzeniami Zamawiającego, tj. producentów: CANON, HP.  powinny być wyprodukowane zgodnie z normami ISO – 9001:2008 oraz ISO -14001:2004 (lub równoważnymi lub zastępującymi je normami). 5) Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie, według bieżących potrzeb Zamawiającego, partiami na podstawie otrzymanego zamówienia od Zamawiającego przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, bądź do momentu wyczerpania przewidzianych ilości materiałów określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ, w zależności od tego, które z wymienionych zdarzeń nastąpi wcześniej. 6) Poszczególne zamówienia (dostawy) realizowane będą w terminie do 5 dni roboczych od daty otrzymania pisemnego zamówienia wysłanego przez Zamawiającego. 7) Termin realizacji poszczególnych zamówień stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania krótszego niż maksymalny dopuszczalny termin realizacji zamówienia, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XI niniejszej SIWZ. 8) Materiały powinny być dostarczone w całości jednorazową dostawą w ramach jednej pozycji danego zamówienia wystawionego przez Zamawiającego; Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji danego zamówienia w częściach w ramach jednej pozycji zamówienia, a tym samym fakturowania częściowego w ramach jednej pozycji danego zamówienia. 9) Adres dostawy: Uniwersytet Śląski w Katowicach, Magazyn Artykułów Różnych, ul. Bankowa 11, 40-007 Katowice. 10) Wymagany minimalny okres gwarancji: 12 miesięcy. 11) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, dotyczących aspektów, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, dotyczących aspektów, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, dotyczących aspektów, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę 2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 2 stosuje się odpowiednio.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Uwaga! W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych będzie należało złożyć, w odniesieniu do każdego materiału równoważnego BADANIA WYDAJNOŚCIOWE – zaświadczenie wydane przez podmiot niezależny od producenta oferowanego materiału równoważnego, (bez względu na miejsce przeprowadzenia badań), spełniające wszystkie wymogi norm: ISO/IEC 19752:2004, ISO/IEC 19798:2007, ISO/IEC 24711:2007, ISO/IEC 24712:2007 lub równoważnych, potwierdzające, że wydajność oferowanego materiału równoważnego jest taka sama lub wyższa w stosunku do oryginalnego, produkowanego przez producenta sprzętu do którego jest przeznaczony. Właściwymi normami, według których określona zostanie wydajność są stosowane przez producentów sprzętu normy:  ISO/IEC 19752:2004 (lub równoważna) – norma pomiarów wydajności tonerów do monochromatycznych drukarek laserowych oraz do komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrową ścieżkę wydruku (np. wielofunkcyjne urządzenia posiadające komponenty drukarkowe);  ISO/IEC 19798:2007 (lub równoważna) – norma wydajności kartridży tonerowych dla kolorowych drukarek laserowych oraz do komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym (np. wielofunkcyjne urządzenia posiadające komponenty drukarkowe);  ISO/IEC 24711:2007 (lub równoważna) – norma pomiarów wydajności dla kolorowych kartridży atramentowych oraz komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrową ścieżkę wydruku (np.: wielofunkcyjne urządzenia posiadające komponenty drukarkowe);  przy wykorzystaniu normy ISO/IEC 24712:2007 (lub równoważnej) norma pomiarów wydajności kartridży atramentowych lub tonerowych dla kolorowych drukarek atramentowych oraz komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrową ścieżkę wydruku (np. wielofunkcyjne urządzenia posiadające komponenty drukarkowe) Z treści zaświadczenia winna wynikać co najmniej wydajność oferowanego materiału oraz fakt przeprowadzenia testu w oparciu o wskazane normy, dane podmiotu wykonującego badania. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę innych niż wskazanych w SIWZ oryginalnych materiałów wyprodukowanych przez producenta danego urządzenia, ale o innym symbolu, nie jest wymagane załączenie do oferty wyników testów z badań wydajnościowych. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę 2) W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych będzie należało złożyć, w odniesieniu do każdego materiału równoważnego listę urządzeń kompatybilnych wraz z podaniem typu i modelu urządzenia. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
Inne dokumenty niewymienione Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić wyłącznie w okolicznościach, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. 2. Zamawiający, działając zgodnie z dyspozycją przepisu art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp może wyrazić zgodę na dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w okolicznościach określonych w par. 9 umowy.
IV 4 4 data 2020-07-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Ochrona danych osobowych. 1) Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że będziemy przetwarzać Pana/Pani dane osobowe wg poniższych zasad. a) Administrator danych osobowych. Administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie Uniwersytet Śląski w Katowicach. Kontakt z administratorem danych osobowych możliwy jest w formie:  pisemnej na adres: ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice,  elektronicznej na adres e-mail: administrator.danych@us.edu.pl; b) Inspektor Ochrony Danych. We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych, Może się Pan/Pani kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych w następujący sposób:  pisemnie na adres: ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice,  elektronicznie na adres e-mail: iod@us.edu.pl; c) Cel przetwarzania danych. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr DZP.381.060.2020.DW, o nazwie dostawa materiałów eksploatacyjnych - tuszy i tonerów prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; d) Odbiorcy danych. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”; e) Okres przechowywania danych osobowych. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f) Uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych.  posiada Pani/Pan:  na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;  na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu z postępowania oraz jego załączników;  na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;  prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu:  w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;  prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;  na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2) Obowiązki informacyjne Wykonawcy wynikające z RODO. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał (będą to w szczególności osoby fizyczne: skierowane do realizacji zamówienia, podwykonawcy, podmioty trzecie, pełnomocnicy, członkowie organów zarządzających). Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4 RODO). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu, Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do złożenia oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Wzór stosownego oświadczenia został przewidziany w ust. 14 formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1A do SIWZ.

Criterion

Kryteria Termin realizacji poszczególnych zamówień
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Wsparcie techniczne w okresie gwarancji
Znaczenie 35,00
  
Kryteria cena brutto
Znaczenie 55,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)