GuidZP400 |
627f56b5-e6d6-4827-a324-3e3905be91ac
|
Biuletyn |
563986-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa nr 63 im. Anny Jasińskiej
|
Regon |
00069315000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mennicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
21-23
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-057
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 7986857
|
Zamawiajacy fax |
71 3442584
|
Zamawiajacy email |
mennicza@sp63.wroc.pl
|
Adres strony url |
http://www.sp63.wroc.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
gminna jednostka budżetowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://sp63.wroc.pl/przetargi
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://sp63.wroc.pl/przetargi
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
doręczenie osobiste, kurier, operator pocztowy
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 63 im. Anny Jasińskiej, ul. Mennicza 21-23, 50-057 Wrocław
|
Nazwa nadana zamowieniu |
WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 63 WE WROCŁAWIU
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do
kuchni szkolnej w budynkach Zamawiającego, usytuowanych we Wrocławiu przy ul. Menniczej 21-23, na
potrzeby żywieniowe Szkoły Podstawowej nr 63 we Wrocławiu. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę wyspecyfikowanych produktów, przystosowanym do tego celu środkiem transportu, do
siedziby Zamawiającego
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-06-25T00:00:00+02:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: a) w okresie ostatnich 3 lat,
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie – wykonał należycie lub wykonuje - co najmniej 1 zamówienie, związane z zaopatrzeniem
stołówki lub innego zakładu gastronomicznego świadczącego usługi żywienia zbiorowego – przy czym
Zamawiający nie wymaga, aby doświadczenie to dotyczyło wyłącznie dostaw artykułów
żywnościowych, właściwych dla tej części zamówienia publicznego, w odniesieniu, do której
Wykonawca składa ofertę). b) dysponuje odpowiednim taborem transportowym, za pomocą którego
będzie realizować dostawy będące przedmiotem niniejszego postępowania – na potrzeby niniejszego
postępowania należy wykazać dysponowanie przynajmniej jednym pojazdem przystosowanym do
przewozu proponowanego asortymentu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) Wykaz dostaw wykonanych lub nadal wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z
podaniem ich wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz
załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot,
na rzecz którego dostawy były lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym
charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w
przypadku nadal wykonywanych dostaw referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte
wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert – wzór wykazu zawarty jest w Załączniku nr 5 do SIWZ. b) Wykaz narzędzi, wyposażenia
zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia
publicznego wraz z informacją o podstawie
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1) W przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku VAT, w sytuacji, gdy w trakcie
realizacji przedmiotu umowy, nastąpi zmiana stawki VAT dla dostaw objętych przedmiotem umowy. W
takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen jednostkowych brutto przedmiotu
zamówienia i wysokości wynagrodzenia określonego w ust.1 Umowy, o kwotę równą różnicy w kwocie
podatku, jednakże wyłącznie co do części wynagrodzenia za dostawy, których do dnia zmiany podatku
VAT jeszcze nie wykonano. 2) Określone ilości w umowie są szacunkowe i mogą ulec zmianie w
zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia
zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, czego strony nie uznają za odstąpienie od umowy.
Wykonawcy nie przysługuje prawo dochodzenia roszczeń w celu realizacji pełnej wartości umowy. 3)
Strony dopuszczają możliwość zamiany rzeczowej i ilościowej asortymentu w przypadku, gdy produkt nie
będzie spełniał wymagań Zamawiającego, na produkt tożsamy spełniający wymagania, w cenie określonej
w ofercie Wykonawcy. 4) Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany rzeczowej, ilościowej i zakresu
asortymentu, którego dostawa stanowi przedmiot zamówienia pod warunkiem, że nie spowoduje to
naruszenia art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP. 5) Zmiany sposobu konfekcjonowania towarów objętych
umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem
zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, na podstawie pisemnego wniosku
Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego; 6) W przypadku wstrzymania lub
zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników
towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny
ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania
zgody Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2020-07-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
13:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
MIĘSO, WĘDLINY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-25T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni szkolnej w
budynkach Zamawiającego, usytuowanych we Wrocławiu przy ul. Menniczej 21-23, na potrzeby żywieniowe
Szkoły Podstawowej nr 63 we Wrocławiu - asortyment MIĘSO, WĘDLINY
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
DRÓB
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15112000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-25T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni szkolnej w
budynkach Zamawiającego, usytuowanych we Wrocławiu przy ul. Menniczej 21-23, na potrzeby żywieniowe
Szkoły Podstawowej nr 63 we Wrocławiu asortyment DRÓB
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
WARZYWA I OWOCE NIEPRZETWORZONE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03110000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-25T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni szkolnej w
budynkach Zamawiającego, usytuowanych we Wrocławiu przy ul. Menniczej 21-23, na potrzeby żywieniowe
Szkoły Podstawowej nr 63 we Wrocławiu asortyment WARZYWA I OWOCE NIEPRZETWORZONE
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
NABIAŁ
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-25T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni szkolnej w
budynkach Zamawiającego, usytuowanych we Wrocławiu przy ul. Menniczej 21-23, na potrzeby żywieniowe
Szkoły Podstawowej nr 63 we Wrocławiu - asortyment NABIAŁ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
ARTYKUŁY OGÓLNOSPOŻYWCZE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-25T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni szkolnej w
budynkach Zamawiającego, usytuowanych we Wrocławiu przy ul. Menniczej 21-23, na potrzeby żywieniowe
Szkoły Podstawowej nr 63 we Wrocławiu - asortyment ARTYKUŁY OGÓLNOSPOŻYWCZE
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
MROŻONKI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15896000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-25T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni szkolnej w
budynkach Zamawiającego, usytuowanych we Wrocławiu przy ul. Menniczej 21-23, na potrzeby żywieniowe
Szkoły Podstawowej nr 63 we Wrocławiu - asortyment MROŻONKI
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
RYBY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15200000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-25T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni szkolnej w
budynkach Zamawiającego, usytuowanych we Wrocławiu przy ul. Menniczej 21-23, na potrzeby żywieniowe
Szkoły Podstawowej nr 63 we Wrocławiu - asortyment RYBY
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
PIECZYWO
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-25T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni szkolnej w
budynkach Zamawiającego, usytuowanych we Wrocławiu przy ul. Menniczej 21-23, na potrzeby żywieniowe
Szkoły Podstawowej nr 63 we Wrocławiu - asortyment PIECZYWO
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
WYROBY GARMAŻERYJNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15851000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-25T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni szkolnej w
budynkach Zamawiającego, usytuowanych we Wrocławiu przy ul. Menniczej 21-23, na potrzeby żywieniowe
Szkoły Podstawowej nr 63 we Wrocławiu - asortyment WYROBY GARMAŻERYJNE
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
SOKI TŁOCZONE NA ZIMNO
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15320000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-25T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem
zamówienia jest wybór wykonawcy lub wykonawców dostaw artykułów spożywczych do kuchni szkolnej w
budynkach Zamawiającego, usytuowanych we Wrocławiu przy ul. Menniczej 21-23, na potrzeby żywieniowe
Szkoły Podstawowej nr 63 we Wrocławiu - asortyment SOKI TŁOCZONE NA ZIMNO
|
| |