Zakup: 1/ myjni - dezynfektorów wraz z płynami; 2/ kostkarki do lodu; 3/ komory jonizacyjnej, 4/ materaca grzewczego, 5/ videolaryngoskopu

Publication date 2020-07-24
End date 2020-08-05 00:00:00
Instytucja Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowy Instytut Badawczy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 563303-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331000001, 425130005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 1/ myjni - dezynfektorów wraz z płynami; 2/ kostkarki do lodu; 3/ komory jonizacyjnej, 4/ materaca grzewczego, 5/ videolaryngoskopu, szczegółowo określonych w załączniku nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 eff5bdef-7666-4d65-81ea-7e148cafa38d
Biuletyn 563303-N-2020
Zamawiajacy nazwa Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowy Instytut Badawczy
Regon 28836600000000
Zamawiajacy adres ulica W.K. Roentgena
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-781
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22/570-94-60,
Zamawiajacy fax 22/570-94-60
Zamawiajacy email Monika.Szwarczewska@coi.pl,
Adres strony url www.pib-nio.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowy Instytut Badawczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pib-nio.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pib-nio.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny elektronicznie na adres: https://portal.smartpzp.pl/coi.warszawa/logowanie
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 02-034 Warszawa, ul. Wawelska 15b, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 002
Nazwa nadana zamowieniu Zakup: 1/ myjni - dezynfektorów wraz z płynami; 2/ kostkarki do lodu; 3/ komory jonizacyjnej, 4/ materaca grzewczego, 5/ videolaryngoskopu
Numer referencyjny PN-136/20/JS
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 1/ myjni - dezynfektorów wraz z płynami; 2/ kostkarki do lodu; 3/ komory jonizacyjnej, 4/ materaca grzewczego, 5/ videolaryngoskopu, szczegółowo określonych w załączniku nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: • Pakiet nr 1 a) Dostawa przedmiotu zamówienia tj. myjni – dezynfektorów wraz z montażem, instalacją, uruchomieniem, szkoleniem instruktażowym oraz demontaż z utylizacją 11 sztuk starych myjni będących na stanie Zamawiającego w terminie do 6 tygodni od daty zawarcia umowy, b) Dostawa płynów kompatybilnych z myjniami – dezynfektorami – sukcesywnie w terminie 36 miesięcy od daty zawarcia umowy. • Pakiety nr 2, 3, 4, 5 Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z montażem, instalacją, uruchomieniem oraz szkoleniem instruktażowym w terminie: - Pakiet nr 2 - 10 tygodni od daty zawarcia umowy, - Pakiet nr 3 - 7 tygodni od daty zawarcia umowy, - Pakiet nr 4 - 4 tygodni od daty zawarcia umowy, - Pakiet nr 5 - 2 tygodni od daty zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 ustawy PZP oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP. W celu wykazania braku podstaw do wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP: Wykonawca złoży wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert OŚWIADCZENIE o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt. 1 - według wzoru w załączniku nr 3 do SIWZ. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedłoży odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, tj. podania nazw firm i adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP (załącznik nr 4 do SIWZ). Informacje nt. dokumentów składanych przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, podmioty zagraniczne oraz podwykonawców opisane są w SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia niżej wymienionych dokumentów: a. świadectwa dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu i używania na terenie RP – zgodnie z aktualnymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych lub w przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych nie jest objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi, zamawiający wymaga założenia stosownego oświadczenia, że oferowany przedmiot zamówienia został dopuszczony do obrotu i do używania na terenie RP; b. materiały informacyjne (np. foldery, opisy techniczne, katalogi itp.) wystawione przez producenta lub dystrybutora opisujące parametry techniczne zaoferowanych produktów – celem zweryfikowania ich zgodności z opisem przedmiotu zamówienia, c. certyfikat zewnętrznej instytucji potwierdzający zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z normą EN ISO 15883-3 lub równoważną (dot. wymagań i badań myjni - dezynfektorów przeznaczonych do dezynfekcji termicznej pojemników na odchody pochodzenia ludzkiego) – dot. Pakietu nr 1.
Inne dokumenty niewymienione Ponadto Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą: a) upoważnienie (oryginał) do podpisania oferty i dokumentów przetargowych, a także składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenia z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej RP; b) wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; c) wypełniony formularz opis przedmiotu zamówienia, parametry techniczne, formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ - Istotne dla Stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranych umów
IV 6 1 sposob udostepniania Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawcy, jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzeże, że nie mogą być one udostępniane. Dokumenty zawierające informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, należy złożyć w sposób wyraźnie określający wolę ich utajnienia. W przeciwnym razie Zamawiający przyjmie, iż wszystkie informacje podane w ofercie można ujawniać zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA – Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności – art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. W przypadku, gdy Wykonawca chce zastrzec informacje zawarte w ofercie, powinien: a) załączyć szczegółowe uzasadnienie wykazujące, iż zastrzeżone w ofercie informacje spełniają łącznie trzy warunki: ─ mają charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny przedsiębiorstwa lub inni posiadający wartość gospodarczą, ─ nie zostały ujawnione do wiadomości publicznej, ─ podjęto w stosunku do niej niezbędne działania w celu zachowania poufności. b) dane objęte tajemnicą przedsiębiorstwa załączyć do oferty w sposób umożliwiający utajnienie tej części oferty np. złoży utajnione informacje w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „Tajemnica przedsiębiorstwa”, lub spiąć (zszyć) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty z jednoczesnym załączeniem do oferty oświadczenia treści „ informacje zawarte na stronach od nr....... do nr........ stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom niniejszego postępowania.
IV 6 1 srodki ochrony Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie – Państwowy Instytut Badawczy z siedzibą w Warszawie, adres: ul. W.K. Roentgena 5, 02 - 781 Warszawa, 2. kontakt do Inspektora Ochrony Danych w Narodowym Instytucie Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie – Państwowym Instytucie Badawczym - adres email: iod@pib-nio.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i lit. c) RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.; 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 tj.), dalej „ustawa Pzp” oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie; zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b/c RODO.
IV 4 4 data 2020-08-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: a) Dostawa przedmiotu zamówienia tj. myjni – dezynfektorów wraz z montażem, instalacją, uruchomieniem, szkoleniem instruktażowym oraz demontaż z utylizacją 11 sztuk starych myjni będących na stanie Zamawiającego w terminie do 6 tygodni od daty zawarcia umowy, b) Dostawa płynów kompatybilnych z myjniami – dezynfektorami – sukcesywnie w terminie 36 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Myjnie - dezynfektory wraz z płynami. Szczegółowy opis asortymentowo-ilościowy zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42513000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z montażem, instalacją, uruchomieniem oraz szkoleniem instruktażowym w terminie 10 tygodni od daty zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Kostkarka do lodu. Szczegółowy opis asortymentowo-ilościowy zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z montażem, instalacją, uruchomieniem oraz szkoleniem instruktażowym w terminie 7 tygodni od daty zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Komora Jonizacyjna. Szczegółowy opis asortymentowo-ilościowy zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z montażem, instalacją, uruchomieniem oraz szkoleniem instruktażowym w terminie 4 tygodni od daty zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Materac systemu ogrzewania pacjenta. Szczegółowy opis asortymentowo-ilościowy zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z montażem, instalacją, uruchomieniem oraz szkoleniem instruktażowym w terminie 2 tygodni od daty zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Videolaryngoskop. Szczegółowy opis asortymentowo-ilościowy zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)