Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby promocji Białegostoku II

Publication date 2020-07-24
End date 2020-08-07 00:00:00
Instytucja Miasto Białystok
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 555137-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby promocji Białegostoku, tj.:
1) Smycz - 1000 szt.;
2) Czapka z daszkiem - 1000 szt. (w tym 500 szt. białych i 500 szt. czarnych);
3) Torba składana zapinana na nap - 1000 szt.;
4) Notatnik A5 wyrywane kartki - 500 szt.;
5) Notatnik A4 wyrywane kartki- 500 szt.;
6) Ołówek czarny bez gumki - 1000 szt.;
7) Długopis metalowy czarny - 1000 szt.;
8) Trójkątny zakreślacz - 1000 szt.;
9) Notes magnes z karteczkami do zrywania - 1000 szt.;
10) Zakładka do książek/ linijka z karteczkami samoprzylepnymi - 1000 szt.;
11) Czerwona filiżanka ze spodkiem - 500 szt.;
12) Biały kubek ceramiczny zwężany u dołu - 500 szt.;
13) Granatowa parasolka automatyczna - 250 szt.;
14) Poncho przeciwdeszczowe w breloku - 500 szt.;
15) Brelok z żetonem do wózka sklepowego - 1000 szt.;
16) Młotek bezpieczeństwa - 600 szt.;
17) Koc termiczny - 600 szt.;
18) Apteczka - 500 szt.;
19) Brelok z karabińczykiem – 1000 szt.
2. Zamawiający udostępni Wykonawcy, poprzez pocztę elektroniczną, materiały przydatne w przygotowaniu projektów materiałów, tj.: aktualny logotyp Miasta wraz z ,,Księgą Identyfikacji Wizualnej”.
3. W oparciu o dokonane uzgodnienia pomiędzy stronami, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania drogą elektroniczną wizualizacji projektów materiałów promocyjnych.
4. Zamawiający akceptuje wzór/y materiałów lub wnosi uwagi w terminie 4 dni kalendarzowych od dnia ich przekazania przez Wykonawcę.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
6. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania i dostarczenia do siedziby Zamawiającego, w terminie 5 dni kalendarzowych od ostatecznego zaakceptowania projektu, po 1 egzemplarzu okazowym artykułu reklamowego.
7. Zamawiający akceptuje wzór/y materiałów lub wnosi uwagi w terminie 4 dni kalendarzowych od dnia ich przekazania przez Wykonawcę.
8. Wykonawca musi zapewnić załadunek, transport i rozładunek dostarczonych materiałów z zastrzeżeniem, że waga jednostkowa paczki/kartonu nie może przekroczyć 10 kg.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 723d4238-d614-4b14-8bdf-4d349df5fc9f
Biuletyn 555137-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miasto Białystok
Regon 05065864000000
Zamawiajacy adres ulica Słonimska
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15-950
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 85 869 62 49,
Zamawiajacy fax 85 869 62 65
Zamawiajacy email zzp@um.bialystok.pl,
Adres strony url www.bip.bialystok.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.bialystok.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Departament Kultury, Promocji i Sportu; Referat Promocji i Turystyki, ul. Kościelna 1A, 15-087 Białystok
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby promocji Białegostoku II
Numer referencyjny KPS-II.271.34.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby promocji Białegostoku, tj.: 1) Smycz - 1000 szt.; 2) Czapka z daszkiem - 1000 szt. (w tym 500 szt. białych i 500 szt. czarnych); 3) Torba składana zapinana na nap - 1000 szt.; 4) Notatnik A5 wyrywane kartki - 500 szt.; 5) Notatnik A4 wyrywane kartki- 500 szt.; 6) Ołówek czarny bez gumki - 1000 szt.; 7) Długopis metalowy czarny - 1000 szt.; 8) Trójkątny zakreślacz - 1000 szt.; 9) Notes magnes z karteczkami do zrywania - 1000 szt.; 10) Zakładka do książek/ linijka z karteczkami samoprzylepnymi - 1000 szt.; 11) Czerwona filiżanka ze spodkiem - 500 szt.; 12) Biały kubek ceramiczny zwężany u dołu - 500 szt.; 13) Granatowa parasolka automatyczna - 250 szt.; 14) Poncho przeciwdeszczowe w breloku - 500 szt.; 15) Brelok z żetonem do wózka sklepowego - 1000 szt.; 16) Młotek bezpieczeństwa - 600 szt.; 17) Koc termiczny - 600 szt.; 18) Apteczka - 500 szt.; 19) Brelok z karabińczykiem – 1000 szt. 2. Zamawiający udostępni Wykonawcy, poprzez pocztę elektroniczną, materiały przydatne w przygotowaniu projektów materiałów, tj.: aktualny logotyp Miasta wraz z ,,Księgą Identyfikacji Wizualnej”. 3. W oparciu o dokonane uzgodnienia pomiędzy stronami, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania drogą elektroniczną wizualizacji projektów materiałów promocyjnych. 4. Zamawiający akceptuje wzór/y materiałów lub wnosi uwagi w terminie 4 dni kalendarzowych od dnia ich przekazania przez Wykonawcę. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 6. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania i dostarczenia do siedziby Zamawiającego, w terminie 5 dni kalendarzowych od ostatecznego zaakceptowania projektu, po 1 egzemplarzu okazowym artykułu reklamowego. 7. Zamawiający akceptuje wzór/y materiałów lub wnosi uwagi w terminie 4 dni kalendarzowych od dnia ich przekazania przez Wykonawcę. 8. Wykonawca musi zapewnić załadunek, transport i rozładunek dostarczonych materiałów z zastrzeżeniem, że waga jednostkowa paczki/kartonu nie może przekroczyć 10 kg.
Cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: 20 dni kalendarzowych od daty zlecenia przez Zamawiającego, nie wcześniej jednak niż przed 30 września 2020 r.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Wykonawca składa: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. (w przypadku wykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze Sądowym lub polskiej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zamawiający dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych) 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem, zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce z mieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Inne dokumenty niewymienione 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu: 1) oświadczenie, o którym mowa w Rozdz. VII SIWZ – oświadczenie wstępne (na lub wg załącznika nr 3 do SIWZ) - składa każdy z Wykonawców - do oferty; 2) dokument, o którym mowa w rozdz. VIII pkt 1 SIWZ składa każdy z Wykonawców – na wezwanie zamawiającego (oferta oceniona najwyżej). 2. Wykonawca (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców), w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie (w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem) o przynależności lub jej braku do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, wraz z innymi Wykonawcami, którzy złożyli oferty w tym postępowaniu – Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-08-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:45
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena ofertowa
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)