GuidZP400 |
ddf5bc8f-25e5-4e15-b166-4f7643a2ea4a
|
Biuletyn |
536683-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Górnośląskie Centrum Zdrowia Dziecka im. św. Jana Pawła II Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 6 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
|
Regon |
00141500000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Medyków
|
Zamawiajacy adres numer domu |
16
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-752
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
(032)2071532,
|
Zamawiajacy fax |
(032)2071546
|
Zamawiajacy email |
zp@gczd.katowice.pl,
|
Adres strony url |
https://gczd.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://gczd.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://gczd.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
https://gczd.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Medyków 16, 40-752 Katowice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dzierżawa urządzeń drukujących/ kopiujących dla Górnośląskiego Centrum Zdrowia Dziecka im. św. Jana Pawła II SPSK nr 6 SUM w Katowicach na okres 2 lat
|
Numer referencyjny |
PN/33/20
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia: „Dzierżawa urządzeń drukujących/ kopiujących dla Górnośląskiego Centrum Zdrowia Dziecka im. św. Jana Pawła II SPSK nr 6 SUM w Katowicach na okres 2 lat”.
Szczegółowy opis parametrów opisany został w załączniku do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30121200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego, zamówienia na dodatkowe usługi, których celem jest częściowa wymiana dostarczonych produktów lub instalacji albo zwiększenie bieżących usług lub rozbudowa istniejących instalacji, jeżeli zmiana wykonawcy zobowiązywałaby zamawiającego do nabywania materiałów o innych właściwościach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu tych produktów lub instalacji (art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp.
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje w/w warunku udziału.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje w/w warunku udziału.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
-Zdolność techniczna- Wykonawca spełni przedmiotowy warunek jeżeli wykaże, że: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał 2 usługi polegające na dzierżawie urządzeń drukujących o wartości powyżej 100 tyś. zł/rok każda.
- Zdolność zawodowa - Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, posiadającymi wymagane uprawnienia tj.: inżyniera serwisu, z doświadczeniem minimum 1 rok na tym stanowisku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
W celu wykazania braku istnienia podstaw wykluczenia ww. dokument żądany będzie również w odniesieniu do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
2)Aktualne autoryzacje i certyfikaty producentów urządzeń będących przedmiotem przetargu wystawione dla uczestnika postępowania.
technicznej i zawodowej Wykonawca winien złożyć:
3) Wykazu dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie - stanowiący załącznik do SIWZ.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
4)Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - stanowiący załącznik do SIWZ.
Zamawiający informuje, że warunek wiedzy i doświadczenia nie będzie podlegać sumowaniu. Oznacza to, iż realizacją dwóch usług powinien wykazać się albo wykonawca składający ofertę, albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum. Warunek wiedzy i doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie dwóch usług, ale żaden z nich nie wykona ich w takiej liczbie.
W sytuacji gdy wykonawca, który nie ma wymaganego doświadczenia (tj. nie zrealizował 2 usług), będzie polegał na zasobach innego podmiotu – podmiot ten będzie musiał wykazać zrealizowanie usług w tej właśnie liczbie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Kwestie składania dokumentów Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej reguluje §7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 27 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2016 poz. 1126 z póż. zm.). Dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym w specyfikacji asortymentowo-cenowej: a) oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym w specyfikacji asortymentowo-cenowej.
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dzierżawca nie dopuszcza istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wydzierżawiającego , za wyjątkiem zmian na podstawie art. 144 ustaw Prawo Zamówień publicznych, gdzie dopuszcza się zmianę zawartej umowy w trakcie jej trwania, w następujących przypadkach:
a) podwyższenia obowiązującej stawki podatku VAT, przy czym wówczas zmianie ulegnie cena netto, a cena brutto pozostanie niezmieniona,
b) zmniejszenia obowiązującej stawki podatku VAT, przy czym wówczas zmianie ulegnie cena brutto, a cena netto pozostanie niezmieniona,
c) obniżenie wysokości miesięcznego czynszu dzierżawnego,
d) w zakresie danych identyfikacyjnych Strony umowy takich jak np. firma, numer rachunku bankowego, adres osoby upoważnione do kontaktów/odbioru lub inne zapisy dotyczące wskazania Stron.
e) wydłużenia terminu gwarancji w sytuacji przedłużenia jej przez Producenta lub Wykonawcę,
f) możliwość zwiększenia ilości i asortymentu sprzętu w trakcie trwania umowy.
g) gdy zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw/usług od dotychczasowego Wydzierżawiającego, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
• zmiana Wydzierżawiającego nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
• zmiana Wydzierżawiającego spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
• wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
h) wystąpienia łącznie warunków: konieczności zmiany umowy spowodowanej jest okolicznościami, których Dzierżawca , działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć oraz wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
i) kiedy Wydzierżawiającego, któremu Dzierżawca udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wydzierżawiający w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wydzierżawiającego lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wydzierżawiający spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
j) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wydzierżawiającego przedmiotu dzierżawy bądź jego elementów, jednak przy zachowaniu cen nie wyższych niż w umowie,
k) przedłużenia terminu płatności,
|
IV 4 4 data |
2020-08-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|