GuidZP400 |
fe66a740-73ac-46a0-845c-8e29d892b6c0
|
Biuletyn |
566470-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół Publicznych im. H. Sienkiewicza
|
Regon |
14022945800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Ul. Siedlecka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Suchożebry
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
08-125
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
25 631 45 06
|
Zamawiajacy fax |
25 631 46 99
|
Zamawiajacy email |
zspsuch@wp.pl
|
Adres strony url |
www.suchozebry.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.suchozebry.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.suchozebry.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie na adres Sekretariat Zespołu Szkół Publicznych w Suchożebrach
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Siedlecka 6, 08-125 Suchożebry
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku szkolnym 2020/2021 do Zespołu Szkół Publicznych w Suchożebrach
|
Numer referencyjny |
ZSP-ZP-01/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
8
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku szkolnym 2020/2021 do Zespołu Szkół Publicznych w Suchożebrach. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia został wyszczególniony, co do rodzaju i ilości prognozowanych, wskazanych w załącznikach do SIWZ (od Nr 1 do Nr 8.) Umowa z wybranym Wykonawcą może się różnić co do ilości poszczególnych asortymentów. Wiążący jest termin trwania umowy oraz łączna wartość umowy wynikająca z oferty Wykonawcy. Wykonawca gwarantuje dobrą jakość dostarczanego towaru i oświadcza, że dostarczone artykuły spożywcze nie są przeterminowane i posiadają minimalny termin ważności określony w SIWZ. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa żywnościowego, a w szczególności zgodnie z poniższymi aktami prawnymi: 1) ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia; 2) ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych; 3) Rozporządzeniem WE Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie w opakowaniach, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa żywnościowego, a w szczególności z: 1) rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 16 grudnia 2002 r. w sprawie znakowania środków spożywczych i dozwolonych substancji dodatkowych; 2) Rozporządzeniem WE nr 1935 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające Dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG; 3) ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia; Wymagania w zakresie znakowania opakowań: Każde opakowanie musi posiadać etykietę zawierającą, co najmniej następujące dane: a) nazwa produktu, odmiana, b) termin przydatności do spożycia, c) masę netto, d) warunki przechowywania, e) nazwę i adres producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych wg niżej zamieszczonego podziału: Część Nr 1 - Mięso i przetwory mięsne, Część Nr 2 – Warzywa, Część Nr 3 - Owoce, Część Nr 4 – Nabiał i produkty mleczarskie, Część Nr 5 – Mrożonki i ryby, Część Nr 6 - Różne artykuły spożywcze, Część Nr 7 – Pieczywo, Część Nr 8 - Jaja Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część zamówienia, kilka części lub na całość zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
pln
|
Okres w miesiacach |
12
|
Data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2021-08-31T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz asortymentowo - cenowy na daną część zamówienia według wzoru załącznika Nr 1- 8 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia Formularz asortymentowo - Cenowy podpisuje wyznaczony pełnomocnik. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część, wypełnia i składa dokument oddzielnie dla każdej części. 2) Formularz Ofertowy według wzoru załącznika Nr 9 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia Formularz Ofertowy podpisuje wyznaczony pełnomocnik). 3) Oświadczenia, o których mowa w art. 25a ustawy Pzp. stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (według wzoru załącznika Nr 10 i Nr 11 do SIWZ). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców we własnym imieniu. 4) Pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich (jeżeli dotyczy) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) do złożenia oferty wraz z załącznikami. Pełnomocnictwo należy złożyć wraz z ofertą w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 6) Oświadczenie o grupie kapitałowej według wzoru załącznika Nr 13 do SIWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców we własnym imieniu. 12. Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia - według wzoru załącznika Nr 10 i Nr 11 do SIWZ - stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w następującym zakresie: 1) W przypadku ustawowej zmiany podatku od towarów i usług VAT w czasie realizacji umowy, Zamawiający zapłaci Wykonawcy cenę wynikającą ze zmiany tego podatku. Kwota netto zamawianych artykułów będzie stała i nie ulegnie zmianie przez cały okres trwania umowy. 2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości zamawianego asortymentu (zwiększenie/zmniejszenie) w stosunku do określonych w ofercie. W takim przypadku Wykonawca otrzyma wynagrodzenie na podstawie cen jednostkowych wskazanymi w Formularzu asortymentowo – cenowym dla danej części oraz ilości rzeczywiście dostarczonych produktów żywnościowych. 3) Dopuszcza się zmiany cen jednostkowych produktów wyszczególnionych w formularzu asortymentowo - cenowym stanowiących przedmiot zamówienia w oparciu o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych publikowany przez GUS nie częściej niż raz na kwartał. Podstawą waloryzacji jest wzrost ceny za ubiegły kwartał. Ceny jednostkowe mogą być waloryzowane począwszy od października 2020 r. 4) Dotyczy jaj - wszelkie zmiany na rynku uzasadniające zmianę cen, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy dokonywane będą w formie pisemnej, nie wcześniej jednak niż w październiku 2020 r. W przypadku zmiany cen giełdowych ceny powinny ulec zmianie odpowiednio o stopień obniżki lub podwyżki. Zmiana cen może być dokonywana nie więcej niż dwa
razy w miesiącu kalendarzowym. 5) Zmiana formy prawnej Wykonawcy lub Zamawiającego w trakcie realizacji umowy. Zmiany, o których mowa w pkt 1 - 5 zostaną wprowadzone aneksem do umowy, natomiast zmiana w pkt 5 nastąpi poprzez złożenie pisemnego oświadczenia w tym zakresie przez stronę, której zmiana dotyczy.
|
IV 4 4 data |
2020-08-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
PLN
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA WYKONAWCÓW UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO Zgodnie z art. 13 ust.
1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych zawartych w dokumentach postępowania w tym w ofercie składanej przez wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego w Zespole
Szkół Publicznych w Suchożebrach , a także w dokumentach podwykonawców oraz podmiotów trzecich udostępniających zasoby oraz w dokumentach związanych z realizacją udzielonego zamówienia jest: Dyrektor Zespołu Szkół Publicznych w Suchożebrach, ul. Siedlecka 6, 08-125 Suchożebry. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr: ZSP-ZP-01/2020 pn.: „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku szkolnym 2020/2021 do Zespołu Szkół Publicznych w Suchożebrach" prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od
dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp. związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie
danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do
przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma
zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. 3. W celu zapewnienia, że
Wykonawca wypełnił obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawca w Formularzu ofertowym składa oświadczenie o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (o ile dotyczy).
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
„Mięso i przetwory mięsne”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa mięsa i przetworów mięsnych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w terminie maksymalnie dwóch dni roboczych (od poniedziałku do piątku), transportem i na koszt Wykonawcy. Termin dostawy liczony będzie od dnia następnego od złożenia zamówienia przez pracownika Zamawiającego. Średnia częstotliwość dostawy mięsa i przetworów mięsnych wynosi od 3 do 5 razy w tygodniu (oprócz niedziel i świąt) w godzinach od 7.00 do 9.00.
Dopuszcza się różnicę w ilościach pomiędzy złożonym zamówieniem a realizacją dostawy nie więcej niż
+/- 100 gram. Termin przydatności do spożycia mięsa surowego winien wynosić minimum 3 dni, a przetworów mięsnych minimum 7 dni od dnia dostawy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
"Warzywa"
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03212200-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa warzyw odbywać się będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w terminie maksymalnie dwóch dni roboczych (od poniedziałku do piątku) transportem i na koszt Wykonawcy. Termin dostawy liczony będzie od dnia następnego od złożenia zamówienia przez pracownika Zamawiającego. Średnia częstotliwość dostawy od 3 do 5 razy w tygodniu (oprócz niedziel i
świąt) w godzinach od 7.00 do 8.00.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
"Owoce"
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03222110-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa owoców odbywać się będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w terminie maksymalnie dwóch dni roboczych (od poniedziałku do piątku) , transportem i na koszt Wykonawcy. Termin dostawy liczony będzie od dnia następnego od złożenia zamówienia przez pracownika Zamawiającego. Średnia częstotliwość dostawy od 3 do 5 razy w tygodniu (oprócz niedziel i świąt) w godzinach od 7.00 do 8.00. Owoce tzw. deserowe dostarczane będą przez Wykonawcę w ilościach ściśle określonych w zamówieniu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
"Nabiał i produkty mleczarskie"
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa nabiału i produktów mleczarskich musi odbywać się w terminie maksymalnie dwóch dni roboczych (od poniedziałku do piątku) transportem i na koszt Wykonawcy. Termin dostawy liczony będzie od dnia
złożenia zamówienia przez pracownika Zamawiającego. Średnia częstotliwość dostawy od 3 do 5 razy w tygodniu (oprócz niedziel i świąt) w godzinach od 7.00 do 9.00. W przypadku jogurtów i serków Zamawiający zastrzega sobie prawo do podania dokładnej ilości towaru w dzień poprzedzający dostawę do godz. 13.00. Termin przydatności do spożycia winien wynosić minimum 14 dni od dnia wskazanego na etykiecie danego asortymentu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
"Mrożonki i ryby"
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15331170-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa mrożonek i ryb musi odbywać się w terminie maksymalnie dwóch dni roboczych (od poniedziałku do piątku), transportem i na koszt Wykonawcy. Termin dostawy liczony będzie od dnia następnego od złożenia zamówienia przez pracownika Zamawiającego i odbywać się będzie w godzinach od 7.00 do 13.00 (oprócz niedziel i świąt). Średnia częstotliwość dostawy od 1 do 3 razy w tygodniu. Termin przydatności do spożycia winien wynosić minimum 30 dni od dnia wskazanego na etykiecie danego asortymentu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
"Różne artykuły spożywcze"
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa różnych artykułów spożywczych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w terminie maksymalnie dwóch dni roboczych (od poniedziałku do piątku), transportem i na koszt Wykonawcy. Termin dostawy liczony będzie od dnia następnego od złożenia zamówienia przez pracownika Zamawiającego. Średnia częstotliwość dostawy od 1 do 3 razy w tygodniu (oprócz niedziel i świąt), w godzinach od 7.00 do 13.00. Towar musi być dostarczany w opakowaniach i gramaturach podanych w załączniku ofertowym. Termin przydatności do spożycia winien wynosić minimum 30 dni od dnia wskazanego na etykiecie danego asortymentu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
"Pieczywo"
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa pieczywa, bułek, słodkich bułek będą zamawiane w zależności od potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w terminie maksymalnie dwóch dni roboczych (od poniedziałku do piątku), transportem i na koszt Wykonawcy. Termin dostawy liczony będzie od dnia następnego od złożenia zamówienia przez pracownika Zamawiającego i odbywać się będzie do godziny 07:15 następnego dnia. Termin przydatności do spożycia winien wynosić minimum 3 dni – dotyczy pieczywa, bułek i bułek słodkich oraz minimum 30 dni od dnia wskazanego na etykiecie danego asortymentu- dotyczy bułki tartej.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu artykułów spożywczych dobrej jakości tj: świeżych, I gatunku, czystych, bez objawów chorób pleśni, bez obcych zapachów, (nie kruszących się, dopieczonych – dotyczy pieczywa), o właściwej gramaturze oraz z właściwym terminem przydatności do spożycia. Jakość sprzedawanego towaru będzie zgodna z wymaganiami Polskich Norm. Towary będą oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
"Jaja"
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-08-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa jaj odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w terminie maksymalnie dwóch dni roboczych (od poniedziałku do piątku), transportem i na koszt Wykonawcy. Termin dostawy liczony będzie od dnia następnego od złożenia zamówienia przez pracownika Zamawiającego. Średnia częstotliwość dostawy od 3 do 5 razy w tygodniu (oprócz niedziel i świąt), w godzinach od 7.00 do 12.00. Towar musi być dostarczany w opakowaniach i gramaturach podanych w załączniku ofertowym. Termin przydatności do spożycia winien wynosić minimum 14 dni od dnia wskazanego na etykiecie danego asortymentu.
|
| |