Dostawa sprzętu komputerowego dla Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu

Publication date 2020-07-27
End date 2020-08-13 00:00:00
Instytucja Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 566877-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302360002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu komputerowego dla Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu, w podziale na 3 Części. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej lub więcej części.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej Części został określony w załączniku nr 4 do SIWZ.
3. Dostawa obejmuje transport, montaż i instalację w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, pierwsze uruchomienie i przekazanie do użytku oraz wszystkie inne koszty związane
z wykonaniem przedmiotu zamówienia i wymogami stawianymi przez Zamawiającego.
4. Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany w 2020 r.,
a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w załączniku nr 4 do SIWZ.
5. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 13ae81c5-31ae-417a-924b-7eb2a851c985
Biuletyn 566877-N-2020
Zamawiajacy nazwa Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu
Regon 93220714200000
Zamawiajacy adres ulica Ziębicka
Zamawiajacy adres numer domu 34-38
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-507
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon +48717731563,
Zamawiajacy fax +48717731563
Zamawiajacy email m.paszulewicz@pogotowie-ratunkowe.pl,
Adres strony url http://pogotowie-ratunkowe.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.prww.linuxpl.info/index.php/aktualne-zp
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.prww.linuxpl.info/index.php/aktualne-zp
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie na adres siedziby Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dział Zamówień Publicznych Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu, ul. Ziębicka 34-38, 50-507 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego dla Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu
Numer referencyjny ZP/PR/20/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu komputerowego dla Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu, w podziale na 3 Części. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej lub więcej części. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej Części został określony w załączniku nr 4 do SIWZ. 3. Dostawa obejmuje transport, montaż i instalację w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, pierwsze uruchomienie i przekazanie do użytku oraz wszystkie inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i wymogami stawianymi przez Zamawiającego. 4. Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany w 2020 r., a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w załączniku nr 4 do SIWZ. 5. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp. Uwaga: w przypadku Wykonawców krajowych Zamawiający samodzielnie pobierze w/w dokumenty z ogólnodostępnych baz danych Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci opisy, fotografie, katalogi lub inne podobne materiały w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 4 do SIWZ dla poszczególnych Części
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony mają prawo zmiany warunków umowy z godnie z art. 144 ustawy Pzp, w przypadku: 1) zmiany cen brutto przy stałości wartości netto spowodowane zmianą stawki podatku VAT w związku ze zmianą obowiązujących przepisów. Cena może ulec zmianie odpowiednio o nową stawkę podatku VAT; 2) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu sprzętu lub podzespołów), zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy; 2. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 6 1 sposob udostepniania Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity, Dz. U. z 2019 r. poz. 1010), jeżeli Wykonawca nie później, niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 uPzp, tj.: m. in.: nazwy i adresu, informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności.
IV 6 1 srodki ochrony W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia odpowiedniego punktu druku formularza ofertowego. Zastrzeżone informacje winny być odpowiednio oznaczone na właściwym dokumencie widocznym napisem: „tajemnica przedsiębiorstwa” i złożone w odrębnej kopercie wewnętrznej, a na ich miejscu w dokumentacji należy zamieścić stosowne odsyłacze. Ponadto Wykonawca dołącza do oferty wyjaśnienie, w którym wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa
IV 4 4 data 2020-08-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sprzęt komputerowy i peryferia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Sprzęt komputerowy i peryferia
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa System SWD
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis System SWD
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Urządzenie bezpieczeństwa sieciowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Urządzenie bezpieczeństwa sieciowego
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)