Dostawa leków, środków dezynfekujących, materiałów opatrunkowych, pielęgnacyjnych i jednorazowego użytku

Publication date 2020-07-27
End date 2020-08-04 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w Krasnymstawie
Miejscowość Krasnystaw
Województwo lubelskie
Branża
  • Rękawice,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne,
  • Perfumy i produkty toaletowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 566773-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 336000006, 336316008, 331411104, 337115002, 184243000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie zostaje podzielone na pięć odrębnych Części, zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć jedną ofertę częściową na jedną lub więcej części zamówienia.

1. Przedmiotem zamówienia „Części 1 - Dostawa leków i artykułów medycznych” jest dostawa leków i artykułów medycznych, na potrzeby mieszkańców DPS wraz z filiami, dostarczanych na podstawie recepty wystawionej przez lekarza ubezpieczenia zdrowotnego lub zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza oferowania zamienników leków wskazanych w formularzu cenowym. W przypadkach pilnych – w szczególności dostarczenie antybiotyków - zamawiający wymaga dostarczenia leków (antybiotyków) w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od chwili przekazania wykonawcy kodu recepty lub odbioru recepty lekarskiej przez wykonawcę . Miejsca dostaw - siedziba DPS w Krasnymstawie przy ul. Kwiatowej 1 oraz Filie DPS w Stężycy Nadwieprzańskiej, Ostrowie Krupskim i Bzowcu, w zależności od okoliczności.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca wskazał adres apteki, która będzie realizowała recepty zamawiającego. Zamawiający wymaga aby wykonawca zapewnił możliwość dostaw od poniedziałku do niedzieli włącznie (siedem dni w tygodniu - całodobowo).
Wykonawca realizujący zamówienie, zobowiązany jest wystawiać faktury imienne za zakupione leki ( na nazwisko pacjenta-mieszkańca DPS ). Wykonawca sporządzi do każdej faktury specyfikację,
z uwzględnieniem (wyszczególnieniem) kwot zapłaty, do wysokości limitu ceny i ponad limit, zgodnie ustawą z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (Dz.U. z 2015 r. poz. 163 z późn. zm.)
Miejsce dostaw: siedziba DPS w Krasnymstawie oraz Filie DPS w Stężycy Nadwieprzańskiej, Ostrowie Krupskim i Bzowcu.
Częstotliwość dostaw: z uwagi na obsługę łącznie czterech placówek DPS, dostawy odbywają się 5-7 razy w tygodniu.
Wykonawca realizujący zamówienie zobowiązany jest do pakowania leków dla każdego pacjenta osobno, zgodnie z receptą lekarską. Każdorazowa dostawa leków musi być potwierdzona dołączoną fakturą w dniu dostawy. Dostawy od poniedziałku do niedzieli włącznie (siedem dni w tygodniu).
CPV: 33600000-6 Produkty farmaceutyczne

2. Przedmiotem „Części 2 – Dostawa środków dezynfekujących” jest dostawa środków antyseptycznych i dezynfekujących na potrzeby DPS, dostarczanych na podstawie zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość oferowania produktów równoważnych.
Zamawiający nie należy do grupy podmiotów uprawnionych do zakupu produktów leczniczych
w hurtowni farmaceutycznej, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 12 grudnia 2002 r. w sprawie podmiotów uprawnionych do zakupu produktów leczniczych w hurtowni farmaceutycznej (Dz. U. Nr 216, poz. 1831).
Miejsce dostaw: siedziba DPS w Krasnymstawie oraz Filie DPS w Stężycy Nadwieprzańskiej, Ostrowie Krupskim i Bzowcu.
Do każdego oferowanego produktu należy dołączyć Kartę Charakterystyki środka.

CPV: 33631600-8 Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

3. Przedmiotem „Części 3 – Dostawa materiałów opatrunkowych” jest dostawa materiałów opatrunkowych, jednorazowego użytku, na potrzeby DPS oraz indywidualne potrzeby mieszkańców DPS, dostarczanych na podstawie, zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego. Wykonawca realizujący zamówienie, zobowiązany jest do wystawiania faktur imiennych za dostarczone wyroby pielęgnacyjne ( na nazwisko pacjenta-mieszkańca DPS).
CPV: 33141110-4 Opatrunki
Miejsce dostaw: siedziba DPS w Krasnymstawie oraz Filie DPS w Stężycy Nadwieprzańskiej, Ostrowie Krupskim i Bzowcu.

4. Przedmiotem „Części 4 –Dostawa pianki i materiałów pielęgnacyjnych” jest dostawa pianki pielęgnacyjnej, jednorazowych myjek przeznaczonych do mycia ciała, na potrzeby indywidualne mieszkańców DPS, dostarczanej na podstawie, zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego.
Miejsce dostaw: siedziba DPS w Krasnymstawie oraz Filie DPS w Stężycy Nadwieprzańskiej, Ostrowie Krupskim i Bzowcu. Wykonawca realizujący zamówienie, zobowiązany jest do wystawiania faktur imiennych za dostarczone wyroby pielęgnacyjne (na nazwisko pacjenta-mieszkańca DPS).
CPV: 33711500-2 Produkty do pielęgnacji skóry

5. Przedmiotem „Części 5 – Dostawa rękawic jednorazowych” jest dostawa rękawic jednorazowych, medycznych, nitrylowych. Szczelność-AQL 1,5 lub niższy, zgodnie z PN EN 455-1, rozmiary - S, M, L , opakowanie x 100 szt. Rękawice przeznaczone na potrzeby DPS. Realizacja dostaw - na podstawie zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego.
CPV: 18424300-0 Rękawice jednorazowe
Miejsce dostaw: siedziba DPS w Krasnymstawie oraz Filie DPS w Stężycy Nadwieprzańskiej, Ostrowie Krupskim i Bzowcu.

Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy zawiera Załącznik nr 2 dla każdej z wydzielonych Części. Załączniki są integralnym elementem SIWZ.

Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 91a ust.1 ustawy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 dd9ce833-c258-4e36-af3c-e39a797f5979
Biuletyn 566773-N-2020
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w Krasnymstawie
Regon 65459800000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kwiatowa
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Krasnystaw
Zamawiajacy kod pocztowy 22-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 82 576 32 15,
Zamawiajacy fax 82 576 10 84
Zamawiajacy email przetargi@dpskrasnystaw.pl ,
Adres strony url www.dpskrasnystaw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dps-krasnystaw.bipstrona.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w Krasnymstawie, ul. Kwiatowa 1, 22-300 Krasnystaw – SEKRETARIAT.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa leków, środków dezynfekujących, materiałów opatrunkowych, pielęgnacyjnych i jednorazowego użytku
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zamówienie zostaje podzielone na pięć odrębnych Części, zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć jedną ofertę częściową na jedną lub więcej części zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia „Części 1 - Dostawa leków i artykułów medycznych” jest dostawa leków i artykułów medycznych, na potrzeby mieszkańców DPS wraz z filiami, dostarczanych na podstawie recepty wystawionej przez lekarza ubezpieczenia zdrowotnego lub zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza oferowania zamienników leków wskazanych w formularzu cenowym. W przypadkach pilnych – w szczególności dostarczenie antybiotyków - zamawiający wymaga dostarczenia leków (antybiotyków) w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od chwili przekazania wykonawcy kodu recepty lub odbioru recepty lekarskiej przez wykonawcę . Miejsca dostaw - siedziba DPS w Krasnymstawie przy ul. Kwiatowej 1 oraz Filie DPS w Stężycy Nadwieprzańskiej, Ostrowie Krupskim i Bzowcu, w zależności od okoliczności. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wskazał adres apteki, która będzie realizowała recepty zamawiającego. Zamawiający wymaga aby wykonawca zapewnił możliwość dostaw od poniedziałku do niedzieli włącznie (siedem dni w tygodniu - całodobowo). Wykonawca realizujący zamówienie, zobowiązany jest wystawiać faktury imienne za zakupione leki ( na nazwisko pacjenta-mieszkańca DPS ). Wykonawca sporządzi do każdej faktury specyfikację, z uwzględnieniem (wyszczególnieniem) kwot zapłaty, do wysokości limitu ceny i ponad limit, zgodnie ustawą z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (Dz.U. z 2015 r. poz. 163 z późn. zm.) Miejsce dostaw: siedziba DPS w Krasnymstawie oraz Filie DPS w Stężycy Nadwieprzańskiej, Ostrowie Krupskim i Bzowcu. Częstotliwość dostaw: z uwagi na obsługę łącznie czterech placówek DPS, dostawy odbywają się 5-7 razy w tygodniu. Wykonawca realizujący zamówienie zobowiązany jest do pakowania leków dla każdego pacjenta osobno, zgodnie z receptą lekarską. Każdorazowa dostawa leków musi być potwierdzona dołączoną fakturą w dniu dostawy. Dostawy od poniedziałku do niedzieli włącznie (siedem dni w tygodniu). CPV: 33600000-6 Produkty farmaceutyczne 2. Przedmiotem „Części 2 – Dostawa środków dezynfekujących” jest dostawa środków antyseptycznych i dezynfekujących na potrzeby DPS, dostarczanych na podstawie zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość oferowania produktów równoważnych. Zamawiający nie należy do grupy podmiotów uprawnionych do zakupu produktów leczniczych w hurtowni farmaceutycznej, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 12 grudnia 2002 r. w sprawie podmiotów uprawnionych do zakupu produktów leczniczych w hurtowni farmaceutycznej (Dz. U. Nr 216, poz. 1831). Miejsce dostaw: siedziba DPS w Krasnymstawie oraz Filie DPS w Stężycy Nadwieprzańskiej, Ostrowie Krupskim i Bzowcu. Do każdego oferowanego produktu należy dołączyć Kartę Charakterystyki środka. CPV: 33631600-8 Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 3. Przedmiotem „Części 3 – Dostawa materiałów opatrunkowych” jest dostawa materiałów opatrunkowych, jednorazowego użytku, na potrzeby DPS oraz indywidualne potrzeby mieszkańców DPS, dostarczanych na podstawie, zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego. Wykonawca realizujący zamówienie, zobowiązany jest do wystawiania faktur imiennych za dostarczone wyroby pielęgnacyjne ( na nazwisko pacjenta-mieszkańca DPS). CPV: 33141110-4 Opatrunki Miejsce dostaw: siedziba DPS w Krasnymstawie oraz Filie DPS w Stężycy Nadwieprzańskiej, Ostrowie Krupskim i Bzowcu. 4. Przedmiotem „Części 4 –Dostawa pianki i materiałów pielęgnacyjnych” jest dostawa pianki pielęgnacyjnej, jednorazowych myjek przeznaczonych do mycia ciała, na potrzeby indywidualne mieszkańców DPS, dostarczanej na podstawie, zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego. Miejsce dostaw: siedziba DPS w Krasnymstawie oraz Filie DPS w Stężycy Nadwieprzańskiej, Ostrowie Krupskim i Bzowcu. Wykonawca realizujący zamówienie, zobowiązany jest do wystawiania faktur imiennych za dostarczone wyroby pielęgnacyjne (na nazwisko pacjenta-mieszkańca DPS). CPV: 33711500-2 Produkty do pielęgnacji skóry 5. Przedmiotem „Części 5 – Dostawa rękawic jednorazowych” jest dostawa rękawic jednorazowych, medycznych, nitrylowych. Szczelność-AQL 1,5 lub niższy, zgodnie z PN EN 455-1, rozmiary - S, M, L , opakowanie x 100 szt. Rękawice przeznaczone na potrzeby DPS. Realizacja dostaw - na podstawie zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego. CPV: 18424300-0 Rękawice jednorazowe Miejsce dostaw: siedziba DPS w Krasnymstawie oraz Filie DPS w Stężycy Nadwieprzańskiej, Ostrowie Krupskim i Bzowcu. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy zawiera Załącznik nr 2 dla każdej z wydzielonych Części. Załączniki są integralnym elementem SIWZ. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 91a ust.1 ustawy.
Cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust.1 dotyczące: - kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, - sytuacji ekonomicznej lub finansowej, - zdolności technicznej lub zawodowej.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust.1 dotyczące: - kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, - sytuacji ekonomicznej lub finansowej, - zdolności technicznej lub zawodowej.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust.1 dotyczące: - kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, - sytuacji ekonomicznej lub finansowej, - zdolności technicznej lub zawodowej.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione . Zamawiający uznaje, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy - Załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Zamawiający uznaje, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy - Załącznik nr 5 do SIWZ. 3. W celu uzyskania informacji o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy, zamawiający skorzysta z bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych i rejestrów publicznych. 4. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej przez zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – Załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Jeżeli Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego, bezpośrednio pozyskał dane osób fizycznych, to ciąży na Wykonawcy obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem tych osób, których dane osobowe dotyczą. Wobec powyższego Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – Załącznik nr 7
IV 4 4 data 2020-08-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część 1 - Dostawa leków i artykułów medycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia „Części 1 - Dostawa leków i artykułów medycznych” jest dostawa leków i artykułów medycznych, na potrzeby mieszkańców DPS wraz z filiami, dostarczanych na podstawie recepty wystawionej przez lekarza ubezpieczenia zdrowotnego lub zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza oferowania zamienników leków wskazanych w formularzu cenowym. W przypadkach pilnych – w szczególności dostarczenie antybiotyków - zamawiający wymaga dostarczenia leków (antybiotyków) w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od chwili przekazania wykonawcy kodu recepty lub odbioru recepty lekarskiej przez wykonawcę . Miejsca dostaw - siedziba DPS w Krasnymstawie przy ul. Kwiatowej 1 oraz Filie DPS w Stężycy Nadwieprzańskiej, Ostrowie Krupskim i Bzowcu, w zależności od okoliczności. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wskazał adres apteki, która będzie realizowała recepty zamawiającego. Zamawiający wymaga aby wykonawca zapewnił możliwość dostaw od poniedziałku do niedzieli włącznie (siedem dni w tygodniu - całodobowo). Wykonawca realizujący zamówienie, zobowiązany jest wystawiać faktury imienne za zakupione leki ( na nazwisko pacjenta-mieszkańca DPS ). Wykonawca sporządzi do każdej faktury specyfikację, z uwzględnieniem (wyszczególnieniem) kwot zapłaty, do wysokości limitu ceny i ponad limit, zgodnie ustawą z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (Dz.U. z 2015 r. poz. 163 z późn. zm.) Miejsce dostaw: siedziba DPS w Krasnymstawie oraz Filie DPS w Stężycy Nadwieprzańskiej, Ostrowie Krupskim i Bzowcu. Częstotliwość dostaw: z uwagi na obsługę łącznie czterech placówek DPS, dostawy odbywają się 5-7 razy w tygodniu. Wykonawca realizujący zamówienie zobowiązany jest do pakowania leków dla każdego pacjenta osobno, zgodnie z receptą lekarską. Każdorazowa dostawa leków musi być potwierdzona dołączoną fakturą w dniu dostawy. Dostawy od poniedziałku do niedzieli włącznie (siedem dni w tygodniu). CPV: 33600000-6 Produkty farmaceutyczne
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część 2 – Dostawa środków dezynfekujących
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem „Części 2 – Dostawa środków dezynfekujących” jest dostawa środków antyseptycznych i dezynfekujących na potrzeby DPS, dostarczanych na podstawie zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość oferowania produktów równoważnych. Zamawiający nie należy do grupy podmiotów uprawnionych do zakupu produktów leczniczych w hurtowni farmaceutycznej, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 12 grudnia 2002 r. w sprawie podmiotów uprawnionych do zakupu produktów leczniczych w hurtowni farmaceutycznej (Dz. U. Nr 216, poz. 1831). Miejsce dostaw: siedziba DPS w Krasnymstawie oraz Filie DPS w Stężycy Nadwieprzańskiej, Ostrowie Krupskim i Bzowcu. Do każdego oferowanego produktu należy dołączyć Kartę Charakterystyki środka. CPV: 33631600-8 Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część 3 – Dostawa materiałów opatrunkowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 3. Przedmiotem „Części 3 – Dostawa materiałów opatrunkowych” jest dostawa materiałów opatrunkowych, jednorazowego użytku, na potrzeby DPS oraz indywidualne potrzeby mieszkańców DPS, dostarczanych na podstawie, zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego. Wykonawca realizujący zamówienie, zobowiązany jest do wystawiania faktur imiennych za dostarczone wyroby pielęgnacyjne ( na nazwisko pacjenta-mieszkańca DPS). CPV: 33141110-4 Opatrunki Miejsce dostaw: siedziba DPS w Krasnymstawie oraz Filie DPS w Stężycy Nadwieprzańskiej, Ostrowie Krupskim i Bzowcu.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część 4 –Dostawa pianki i materiałów pielęgnacyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33711500-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem „Części 4 –Dostawa pianki i materiałów pielęgnacyjnych” jest dostawa pianki pielęgnacyjnej, jednorazowych myjek przeznaczonych do mycia ciała, na potrzeby indywidualne mieszkańców DPS, dostarczanej na podstawie, zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego. Miejsce dostaw: siedziba DPS w Krasnymstawie oraz Filie DPS w Stężycy Nadwieprzańskiej, Ostrowie Krupskim i Bzowcu. Wykonawca realizujący zamówienie, zobowiązany jest do wystawiania faktur imiennych za dostarczone wyroby pielęgnacyjne (na nazwisko pacjenta-mieszkańca DPS). CPV: 33711500-2 Produkty do pielęgnacji skóry
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część 5 – Dostawa rękawic jednorazowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem „Części 5 – Dostawa rękawic jednorazowych” jest dostawa rękawic jednorazowych, medycznych, nitrylowych. Szczelność-AQL 1,5 lub niższy, zgodnie z PN EN 455-1, rozmiary - S, M, L , opakowanie x 100 szt. Rękawice przeznaczone na potrzeby DPS. Realizacja dostaw - na podstawie zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego. CPV: 18424300-0 Rękawice jednorazowe Miejsce dostaw: siedziba DPS w Krasnymstawie oraz Filie DPS w Stężycy Nadwieprzańskiej, Ostrowie Krupskim i Bzowcu.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)