„Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem logotypu Miasta Skierniewice”

Publication date 2020-07-27
End date 2020-08-05 00:00:00
Instytucja Urząd Miasta Skierniewice
Miejscowość Skierniewice
Województwo łódzkie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 566605-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

„Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem logotypu Miasta Skierniewice”.
I. Informacje ogólne
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Miasto Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice,
strona internetowa: www.bip.um.skierniewice.pl nr telefonu 46 834-51-00; nr faksu 46 834-51-51 zwane dalej Zamawiającym, zaprasza do złożenia ofert w przetargu nieograniczonym na „Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem logotypu Miasta Skierniewice”.

2. Rodzaj zamówienia: usługi
3. Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony przeprowadzany jest na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. Poz. 1843 z późn. zm.) zwaną dalej „ustawą” lub „ustawą Pzp”.
4. Zamawiający nie dopuszcza udzielania zamówień podobnych.

5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamówienie dzieli się na następujące części:
Część I – SMYCZ, DŁUGOPIS W KSZTAŁCIE OWOCÓW-WARZYWNYM, MAGNES PŁASKI, BUTELKA NA WODĘ Z FILTREM WĘGLOWYM, FRISBEE, NOTES A4, ZESTAW PIŚMIENNICZY, PRZYBORNIK Z LOGO, WORKOPLECAK;
Część II - TORBA BAWEŁNIANA,
Część III - KOSZULKA POLO – damska, KOSZULKA POLO – męska;
Część IV - KUBEK, KOMPLET- FILIŻANKA +PODSTAWKA BAMBUSOWA,
Część V - BEZPRZEWODOWY GŁOŚNIK, WIELOFUNKCYJNA STACJA POGODOWA Z BUDZIKIEM, LATARKA LED, PowerBank – produkt 2 w 1;

6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych ani równoważnych.

Zamawiający nie zamierza:
- zawierać umowy ramowej,
- ustanowić dynamicznego systemu zakupów,
- wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
7. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
Zamówienia należy zrealizować w terminie : do dnia 10 września 2020r.
8. Źródła finansowania zadania: środki własne budżetu Miasta Skierniewice

II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Wspólny słownik kodów CPV:
39294100-0 Artykuły informacyjne i promocyjne

2. Zakres zamówienia
Przedmiotem zamówienia publicznego jest „Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem logotypu Miasta Skierniewice” zgodnie z załącznikiem nr 1 – wykaz materiałów składających się na przedmiot zamówienia do SIWZ stanowiącym jego integralną całość.
Dostawa rozumiana jest jako dostawa i wniesienie artykułów do siedziby Zamawiającego na adres Urząd Miasta Skierniewice, ul. Senatorska 12, 96-100 Skierniewice do pomieszczeń docelowych wskazanych przez Zamawiającego.

Wszystkie materiały mają być fabrycznie nowe, nie noszące znamion użytkowania, estetyczne, trwałe i funkcjonalne w użytkowaniu, wykonane w pierwszym gatunku, wolne od wad, pełnowartościowe, wykonane zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.

UWAGA: W przypadkach kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostałyby znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia.
W sytuacjach, kiedy zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Wymagany termin gwarancji na oferowane materiały - 12 miesięcy.

Klauzula informacyjna przekazana w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, e-mail: umskier@um.skierniewice.pl
• Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych, powołanym przez Administratora: Inspektor Ochrony Danych, Urząd Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, e-mail: iod@um.skierniewice.pl
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn: „Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem logotypu Miasta Skierniewice” nr RZP.271.37.2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
1. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;
2. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
3. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
4. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
5. posiada Pani/Pan:
5.1 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących*;
5.2 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;
5.3 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
5.4 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
6. nie przysługuje Pani/Panu:
6.1 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
6.2 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
6.3 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3c80d935-7c54-448b-a4fc-e45c47213d85
Biuletyn 566605-N-2020
Zamawiajacy nazwa Urząd Miasta Skierniewice
Regon 00052430600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Skierniewice
Zamawiajacy kod pocztowy 96-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon +48468345100
Zamawiajacy fax +48468345151
Zamawiajacy email k.stepien@um.skierniewice.pl
Adres strony url http://www.bip.um.skierniewice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.um.skierniewice.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.um.skierniewice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty należy składać w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu „Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem logotypu Miasta Skierniewice”
Numer referencyjny RZP.271.37.2020
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu „Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem logotypu Miasta Skierniewice”. I. Informacje ogólne 1. Nazwa i adres Zamawiającego: Miasto Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, strona internetowa: www.bip.um.skierniewice.pl nr telefonu 46 834-51-00; nr faksu 46 834-51-51 zwane dalej Zamawiającym, zaprasza do złożenia ofert w przetargu nieograniczonym na „Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem logotypu Miasta Skierniewice”. 2. Rodzaj zamówienia: usługi 3. Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony przeprowadzany jest na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. Poz. 1843 z późn. zm.) zwaną dalej „ustawą” lub „ustawą Pzp”. 4. Zamawiający nie dopuszcza udzielania zamówień podobnych. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie dzieli się na następujące części: Część I – SMYCZ, DŁUGOPIS W KSZTAŁCIE OWOCÓW-WARZYWNYM, MAGNES PŁASKI, BUTELKA NA WODĘ Z FILTREM WĘGLOWYM, FRISBEE, NOTES A4, ZESTAW PIŚMIENNICZY, PRZYBORNIK Z LOGO, WORKOPLECAK; Część II - TORBA BAWEŁNIANA, Część III - KOSZULKA POLO – damska, KOSZULKA POLO – męska; Część IV - KUBEK, KOMPLET- FILIŻANKA +PODSTAWKA BAMBUSOWA, Część V - BEZPRZEWODOWY GŁOŚNIK, WIELOFUNKCYJNA STACJA POGODOWA Z BUDZIKIEM, LATARKA LED, PowerBank – produkt 2 w 1; 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych ani równoważnych. Zamawiający nie zamierza: - zawierać umowy ramowej, - ustanowić dynamicznego systemu zakupów, - wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 7. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Zamówienia należy zrealizować w terminie : do dnia 10 września 2020r. 8. Źródła finansowania zadania: środki własne budżetu Miasta Skierniewice II. Opis przedmiotu zamówienia 1. Wspólny słownik kodów CPV: 39294100-0 Artykuły informacyjne i promocyjne 2. Zakres zamówienia Przedmiotem zamówienia publicznego jest „Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem logotypu Miasta Skierniewice” zgodnie z załącznikiem nr 1 – wykaz materiałów składających się na przedmiot zamówienia do SIWZ stanowiącym jego integralną całość. Dostawa rozumiana jest jako dostawa i wniesienie artykułów do siedziby Zamawiającego na adres Urząd Miasta Skierniewice, ul. Senatorska 12, 96-100 Skierniewice do pomieszczeń docelowych wskazanych przez Zamawiającego. Wszystkie materiały mają być fabrycznie nowe, nie noszące znamion użytkowania, estetyczne, trwałe i funkcjonalne w użytkowaniu, wykonane w pierwszym gatunku, wolne od wad, pełnowartościowe, wykonane zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. UWAGA: W przypadkach kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostałyby znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia. W sytuacjach, kiedy zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wymagany termin gwarancji na oferowane materiały - 12 miesięcy. Klauzula informacyjna przekazana w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, e-mail: umskier@um.skierniewice.pl • Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych, powołanym przez Administratora: Inspektor Ochrony Danych, Urząd Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, e-mail: iod@um.skierniewice.pl • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn: „Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem logotypu Miasta Skierniewice” nr RZP.271.37.2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 1. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”; 2. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 3. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 4. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 5. posiada Pani/Pan: 5.1 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących*; 5.2 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**; 5.3 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 5.4 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 6. nie przysługuje Pani/Panu: 6.1 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 6.2 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 6.3 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od konkretyzacji tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od konkretyzacji tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od konkretyzacji tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa w punkcie 6.1.a. SIWZ, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę dokumenty. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Dokumenty podmiotów zagranicznych: W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej mają zastosowanie przepisy zawarte w § 7 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r., poz. 1126). 1. W związku z powyższym, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt IV.6.1.a SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 8.1.a SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8.1.a. SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do reprezentacji wykonawcy, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem, lub przed organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio: kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający odstępuje od konkretyzacji tego warunku.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający odstępuje od konkretyzacji tego warunku.
Inne dokumenty niewymienione 1. Do oferty (treść formularza oferty stanowi załącznik nr 2 do SIWZ) Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. 2. Wskazać części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę o ile podwykonawcy Ci są znani Wykonawcy na etapie składania ofert firm podwykonawców wg wzoru – załącznik nr 7 do SIWZ. UWAGA: W przypadku korzystania z podwykonawców, przed podpisaniem umowy z podwykonawcą Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wzór umowy z podwykonawcą do akceptacji. 3. Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu wg załącznika nr 4 do SIWZ. 5. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie na podstawie art. 23 Ustawy Pzp do oferty należy dołączyć dokumenty: a) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 23 Ustawy Pzp, b) dokument dotyczący: - braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ (w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp) - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. w/w dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot, c) Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w art. 23 ust. 1 ustawy, została wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców, d) Dokumenty wymienione w pkt: IV.1. SIWZ (oferta), podmioty składają wspólnie jako podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego, 6. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie dokumentów, o których mowa poniżej: 6.1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa w punkcie 6.1.a. SIWZ, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę dokumenty. 6.2 Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 7. Brak przedłożenia żądanych dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 3a oraz 4 ustawy Pzp.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę postanowień umowy – w zakresie wysokości wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatki VAT. Zmiana postanowień umowy może być dokonana tylko poprzez zawarcie pisemnego aneksu pomiędzy stronami. Każda zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności dokonanej w postaci aneksu podpisanego przez Strony. Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy na zasadach określonych w art. 145 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych. Stronom przysługuje uprawnienie do odstąpienia od umowy w sytuacji gdy zrealizowanie przedmiotu umowy jest niemożliwe lub znacznie utrudni lub też może wprowadzić istotne zagrożenie dla zdrowia lub życia, w szczególności w sytuacji: - ogłoszenia przez właściwe organy wytycznych, zaleceń lub też wszelkich innych komunikatów zobowiązujących do podjęcia szczególnych środków ostrożności lub bezpieczeństwa, w szczególności w związku z COVID-19.
IV 4 4 data 2020-08-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki oferty należy składać w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa SMYCZ, DŁUGOPIS W KSZTAŁCIE OWOCOW-WARZYWNYM, MAGNES PŁASKI, BUTELKA NA WODĘ Z FILTREM WĘGLOWYM, FRISBEE, NOTES A4, ZESTAW PIŚMIENNICZY, PRZYBORNIK Z LOGO, WORKOPLECAK
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. SMYCZ – 1000 szt. • materiał: poliester • wymiary: szerokość smyczy min. 20 mm, długość smyczy (po złożeniu) min. 40 cm • wytrzymały, metalowy karabińczyk • nadruk: minimum 5 kolorów na całości smyczy, na tle w kolorze białym (po jednej stronie) i czarnym (po drugiej stronie), nadruk po obu stronach, projekt nadruku po stronie Zamawiającego, wizualizacja i matryca po stronie Wykonawcy • gwarancja: minimum 12 miesięcy gwarancji producenta, okres gwarancji liczony od daty odbioru artykułów bez zastrzeżeń, pisemne zgłoszenie wad (elektroniczne lub listowne do wyboru przez Zamawiającego), dostawa artykułów wolnych od wad w ciągu 7 dni od daty pisemnego zgłoszenia wady. 2. DŁUGOPIS W KSZTAŁCIE OWOCOW-WARZYWNYM – 2000 szt. • długopisy w kształcie owoców, warzyw lub innych roślin • rodzaje: min trzy rodzaje, obowiązkowo marchewka • wymiary: wys. min. 14 cm • nadruk: 1-kolorowy; projekt, wizualizacja i matryca po stronie Wykonawcy • gwarancja: minimum 12 miesięcy gwarancji producenta, okres gwarancji liczony od daty odbioru artykułów bez zastrzeżeń, pisemne zgłoszenie wad (elektroniczne lub listowne do wyboru przez Zamawiającego), dostawa artykułów wolnych od wad w ciągu 7 dni od daty pisemnego zgłoszenia wady. 3. MAGNES PŁASKI – 1000 szt • materiał: folia magnetyczna o grubości min. 0,4 mm • wymiary: średnica min. 60 mm • kształt: kwadrat • nadruk: min 5 kolorów na białym tle, zgodnie z załączonym logotypem • projekt, wizualizacja i matryca po stronie Wykonawcy • gwarancja: minimum 12 miesięcy gwarancji producenta, okres gwarancji liczony od daty odbioru artykułów bez zastrzeżeń, pisemne zgłoszenie wad (elektroniczne lub listowne do wyboru przez Zamawiającego), dostawa artykułów wolnych od wad w ciągu 7 dni od daty pisemnego zgłoszenia wady. 4. BUTELKA NA WODĘ Z FILTREM WĘGLOWYM – 300 szt. • ok 570 ml • waga: ok 110 g • materiał : tritan • filtr węglowy • wymiary: ok 8.0cm x 8.0cm x 26.0 cm • produkt wolny od: BPA, BPS, ftalanów, PCV, formaldehydu, melaminy • można myć w zmywarce- po usunięciu wkładu węglowego • spełnia normy: REACH EU, NSF International Standard 42 • nadruk: 1-kolorowy; projekt, wizualizacja i matryca po stronie Wykonawcy • opakowanie: zabezpieczające każdą butelkę z osobna • gwarancja: minimum 12 miesięcy gwarancji producenta, okres gwarancji liczony od daty odbioru artykułów bez zastrzeżeń, pisemne zgłoszenie wad (elektroniczne lub listowne do wyboru przez Zamawiającego), dostawa artykułów wolnych od wad w ciągu 7 dni od daty pisemnego zgłoszenia wady. 5. FRISBEE – 300 szt. • średnica: 21 cm • materiał: 100.00% Polipropylen (PP) • nadruku: jeden kolor w jednym miejscu • waga: 90 gramów • minimum 3 kolory • żłobienia na powierzchni tarczy frisbee ułatwiające chwyt • nadruk: 1-kolorowy; projekt, wizualizacja i matryca po stronie Wykonawcy • opakowanie: zabezpieczające każde frisbee z osobna • gwarancja: minimum 12 miesięcy gwarancji producenta, okres gwarancji liczony od daty odbioru artykułów bez zastrzeżeń, pisemne zgłoszenie wad (elektroniczne lub listowne do wyboru przez Zamawiającego), dostawa artykułów wolnych od wad w ciągu 7 dni od daty pisemnego zgłoszenia wady. 6. NOTES A4 – 200 szt. • notes – rozmiar 26x18 cm • miękka strukturalna okładka z elastyczną tasiemką • papier chamois, gramatura 80g, blok w linie • 126 kartek w linie • zaokrąglone rogi • wewnątrz zakładka typu wstążka, w kolorze okładki • z tyłu dodatkowa kieszeń, nadruk cyfrowy full colour • pakowany w eleganckie pudełko z papieru barwionego w masie, w kolorze dostosowanym do koloru notesu. 7. ZESTAW PIŚMIENNICZY – 200 szt. • zestaw piśmienniczy; etui z ekoskóry usztywnione • metalowy zestaw piśmienniczy w kolorze czarnym oraz czerwonym: długopis i pióro kulkowe ze skośnie ściętym topem oraz dolną częścią długopisu, srebrne wykończenia – klips, jeden ring po środku długopisu i pióra oraz dół długopisu • dopasowane kolorystycznie do długopisu i pióra etui na 2 elementy ze skóry ekologicznej (czarne i czerwone) • całość zapakowana w eleganckie pudełko z kartonu barwionego w masie w kolorze czarnym- rozmiar 20x15x3,5cm, z gąbką wyciętą na wymiar na każdy element zestawu • znakowanie: grawer na długopisie i piórze oraz tłoczenie srebrną folią na pudełku. • projekt, wizualizacja i matryca po stronie Wykonawcy • opakowanie: zabezpieczające i prezentujące cały zestaw • gwarancja: minimum 12 miesięcy gwarancji producenta, okres gwarancji liczony od daty odbioru artykułów bez zastrzeżeń, pisemne zgłoszenie wad (elektroniczne lub listowne do wyboru przez Zamawiającego), dostawa artykułów wolnych od wad w ciągu 7 dni od daty pisemnego zgłoszenia wady. 8. PRZYBORNIK Z LOGO - 200 szt • oprawa twarda : 73x115x115 mm, 4/0 CMYK + 1/0 folia błysk • pudełko z notesem : oprawa twarda, 95x95x40 mm, 4/0 CMYK + 1/0 folia błysk (skrytka na bibeloty pod notesem) • kartki : 90x90 mm klejone po jednym boku, 150 szt. kartek, offset 80 g/m2, 4/0 CMYK • stojak na długopisy z przegródkami : oprawa twarda, 75x115x115 mm, 4/0 CMYK + 1/0 folia błysk, mocowanie na magnes do podstawy, 2 szt. przegródek, tektura kaszerowana 80x90 mm • pudełko z kalendarzem : oprawa twarda, 95x95x20 mm, 4/0 CMYK + 1/0 folia błysk • kalendarium: 80x60 mm, 12 szt. kartek, offset 80 g/m2, 1/0 CMYK • indeksy plastikowe: 12 x 45 mm, 5 kolorów x 20 kartek • uchwyt na telefon 0/0 • instrukcja • znakowanie kartek notesu: nadruk full color logo miasta na kartkach notesu • projekt, wizualizacja i matryca po stronie Wykonawcy • znakowanie opakowania notesu: nadruk full color na całości opakowania • gwarancja: minimum 12 miesięcy gwarancji producenta, okres gwarancji liczony od daty odbioru artykułów bez zastrzeżeń, pisemne zgłoszenie wad (elektroniczne lub listowne do wyboru przez Zamawiającego), dostawa artykułów wolnych od wad w ciągu 7 dni od daty pisemnego zgłoszenia wady. 9. WORKOPLECAK – 500 szt • Wymiary: 335 x 420 x 1 mm • Pojemność: do 20 l • Materiał dominujący: poliester • minimum 3 kolory • nadruk: 1 kolor zgodnie z załączonym logotypem • projekt, wizualizacja i matryca po stronie Wykonawcy • gwarancja: minimum 12 miesięcy gwarancji producenta, okres gwarancji liczony od daty odbioru artykułów bez zastrzeżeń, pisemne zgłoszenie wad (elektroniczne lub listowne do wyboru przez Zamawiającego), dostawa artykułów wolnych od wad w ciągu 7 dni od daty pisemnego zgłoszenia wady.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa TORBA BAWEŁNIANA,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. TORBA BAWEŁNIANA – 500 szt. • materiał: 100% bawełna, min. 250 g/m2, niekurczliwy • wymiary: min. 40 x 45 cm, dno głęb. min 10 cm • dwie rączki - o szerokości min. 2 cm, długości min 66 cm, wzmocnione lub podwójnie złożone • kolor torby: beż - eco • na jednym boku kieszonka o wymiarach 25 cm x 19 cm • zwijana i zapinana na guzik • nadruk: full color (5 kolorów zgodnie z załączonym logotypem) • projekt, wizualizacja i matryca po stronie Wykonawcy • gwarancja: minimum 12 miesięcy gwarancji producenta, okres gwarancji liczony od daty odbioru artykułów bez zastrzeżeń, pisemne zgłoszenie wad (elektroniczne lub listowne do wyboru przez Zamawiającego), dostawa artykułów wolnych od wad w ciągu 7 dni od daty pisemnego zgłoszenia wady.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa KOSZULKA POLO – damska, KOSZULKA POLO – męska
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. KOSZULKA POLO – damska - 500 szt. • S - 50 / M - 150 szt / L – 150 szt / XL – 100 szt / XXL- 50 szt • gramatura min. 210g • materiał dominujący: bawełna • pod szyją zapięcie na 2 guziki • rękaw:krótki rękaw z ściągaczmi • przeszycia wzmocnione podwójnym szwem • kolor: biały, granatowy • nadruk: projekt, wizualizacja i matryca po stronie Wykonawcy • gwarancja: minimum 12 miesięcy gwarancji producenta, okres gwarancji liczony od daty odbioru artykułów bez zastrzeżeń, pisemne zgłoszenie wad (elektroniczne lub listowne do wyboru przez Zamawiającego), dostawa artykułów wolnych od wad w ciągu 7 dni od daty pisemnego zgłoszenia wady. 2. KOSZULKA POLO – męska - 500 szt. • S - 50 / M - 150 szt / L – 150 szt / XL – 100 szt / XXL- 50 szt • gramatura min. 210 • materiał dominujący: bawełna • pod szyją zapięcie na 2 guziki • rękaw:krótki rękaw z ściągaczmi • przeszycia wzmocnione podwójnym szwem • kolor: biały,granatowy • kolor nadruku: czarny/ biały • projekt, wizualizacja i matryca po stronie Wykonawcy • gwarancja: minimum 12 miesięcy gwarancji producenta, okres gwarancji liczony od daty odbioru artykułów bez zastrzeżeń, pisemne zgłoszenie wad (elektroniczne lub listowne do wyboru przez Zamawiającego), dostawa artykułów wolnych od wad w ciągu 7 dni od daty pisemnego zgłoszenia wady.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa KUBEK, KOMPLET- FILIŻANKA +PODSTAWKA BAMBUSOWA,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. KUBEK - 500 szt. Opis: porcelanowy kubek w białym kolorze z bambusową podkładką. • kolor: biały • pojemność: 320 ml • materiał: porcelana • wymiary: śr. 85×90mm • nadruk: monochromatyczny (1 kolor), wyłączmie logo • opakowanie: zabezpieczające każdy kubek • gwarancja: minimum 12 miesięcy gwarancji producenta, okres gwarancji liczony od daty odbioru artykułów bez zastrzeżeń, pisemne zgłoszenie wad (elektroniczne lub listowne do wyboru przez Zamawiającego), dostawa artykułów wolnych od wad w ciągu 7 dni od daty pisemnego zgłoszenia wady. 2. KOMPLET- FILIŻANKA +PODSTAWKA BAMBUSOWA – 200 szt. Opis: Zestaw 6-ciu filiżanek z podstawkami bambusowymi w prezentowym opakowaniu. • kolor: biały • materiał: porcelana, drewno bambusowe • pojemność: 100 ml • wymiary: kubek: śr. 6,5 cm/ wysokość 6 cm • nadruk: monochromatyczny (1 kolor), samo logo • waga: 1,073 • opakowanie: zabezpieczające każdy zestaw • filiżanki nadają się do zmywarki (bez podstawki) • gwarancja: minimum 12 miesięcy gwarancji producenta, okres gwarancji liczony od daty odbioru artykułów bez zastrzeżeń, pisemne zgłoszenie wad (elektroniczne lub listowne do wyboru przez Zamawiającego), dostawa artykułów wolnych od wad w ciągu 7 dni od daty pisemnego zgłoszenia wady.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa BEZPRZEWODOWY GŁOŚNIK, WIELOFUNKCYJNA STACJA POGODOWA Z BUDZIKIEM, LATARKA LED, PowerBank – produkt 2 w 1,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. BEZPRZEWODOWY GŁOŚNIK- 100 szt. • kolor: czarny • materiał: PVC i guma • waga: 520g • wymiary 196 x 83 x 81mm • mikrofon • łączność bluetooth / Aux-in 3,5 mm / karta TF / dysk U • wersja Bluetooth V5.0 + EDR • odległość transmisji 10m • moc wyjściowa 2 x 6 • wodoodporny IPX5 • SNR 85dB • pasmo przenoszenia 100-20 kHz • pojemność baterii 1200 mAh, 3,7 V • czas ładowania (h) 2-3h • czas pracy (h) 6-8h • pakiet zawiera kabel ładujący USB • opakowanie: każda sztuka zapakowana w osobny karton/pudełko, w sposób zabezpieczający przed uszkodzeniem • gwarancja: minimum 12 miesięcy gwarancji producenta, okres gwarancji liczony od daty odbioru artykułów bez zastrzeżeń, pisemne zgłoszenie wad (elektroniczne lub listowne do wyboru przez Zamawiającego), dostawa artykułów wolnych od wad w ciągu 7 dni od daty pisemnego zgłoszenia wady. 2. WIELOFUNKCYJNA STACJA POGODOWA Z BUDZIKIEM – 100 szt. • wyświetlacz temperatury, wilgotności i ciśnienia atmosferycznego • prognoza pogody • zegar, budzik • wposażona w czyjniki wewnętrzne i zewnętrzne • wyświetlacz LED – regulowana jasność ekranu • kolor: biały • waga: jednostki zewnętrznej: 57 g, jednostki wewnętrznej: 163g • rozmiar: jednostka wewnętrzna: 134,3 x 91,3 x 24,2 mm • dwie baterie AAA • znakowanie: nadruk monochromatyczny logo miasta (poniżej w załączeniu) • projekt, wizualizacja i matryca po stronie Wykonawcy • opakowanie: każda sztuka zapakowana w osobny karton/pudełko, w sposób zabezpieczający przed uszkodzeniem • gwarancja: minimum 12 miesięcy gwarancji producenta, okres gwarancji liczony od daty odbioru artykułów bez zastrzeżeń, pisemne zgłoszenie wad (elektroniczne lub listowne do wyboru przez Zamawiającego), dostawa artykułów wolnych od wad w ciągu 7 dni od daty pisemnego zgłoszenia wady. 3. LATARKA LED, PowerBank – produkt 2 w 1 – 100 szt. • bateria litowa: 3000 mAh / 10,8 Wh • rozmiar produktu: 2,5 x 2,5 x 11,7 cm • waga produktu: 85g ( bez baterii) • maksymalna wydajność: 258 lumenów • tryb: wysoki, niski, SOS • czas pracy: 3-8 godzin • wbudowana bateria • materiał: aluminium • pasek do noszenia: smycz • kolor: czarny • latarka posiada 3 tryby świecenia, w tym tryby sygnału alarmowego SOS • znakowanie: nadruk monochromatyczny logo miasta (poniżej w załączeniu) • projekt, wizualizacja i matryca po stronie Wykonawcy • opakowanie: każda sztuka zapakowana w osobny karton/pudełko, w sposób zabezpieczający przed uszkodzeniem • gwarancja: minimum 12 miesięcy gwarancji producenta, okres gwarancji liczony od daty odbioru artykułów bez zastrzeżeń, pisemne zgłoszenie wad (elektroniczne lub listowne do wyboru przez Zamawiającego), dostawa artykułów wolnych od wad w ciągu 7 dni od daty pisemnego zgłoszenia wady.
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)