Sukcesywna dostawa pieczywa na potrzeby Sekcji Żywienia Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli

Publication date 2020-07-27
End date 2020-08-04 00:00:00
Instytucja WS SPZOZ
Miejscowość Nowa Sól
Województwo lubuskie
Branża
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 566701-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 158100009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są „Sukcesywne dostawy pieczywa na potrzeby Sekcji Żywienia Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli” w asortymencie, zamawianych ilościach wyszczególnionych w załączonych „Formularzach cenowych” załączniki nr 2.1 do SIWZ, gdzie opisane są wymagania, jakim winien odpowiadać przedmiot zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ.
2.Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi odpowiadać Szczegółowemu Opisowi Przedmiotu Zamówienia

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e58825ef-e4fa-4494-b2cd-e627868c9f6c
Biuletyn 566701-N-2020
Zamawiajacy nazwa WS SPZOZ
Regon 97077473300000
Zamawiajacy adres ulica Chałubińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Nowa Sól
Zamawiajacy kod pocztowy 67-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon (68)3882285,
Zamawiajacy fax (68)3871281
Zamawiajacy email a.flis@szpital-nowasol.pl,
Adres strony url http://www.bip1.szpital-nowasol.pl/zamowienia_publiczne/11/status/rodzaj/wzp/zwr/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip1.szpital-nowasol.pl/zamowienia_publiczne/11/status/rodzaj/wzp/zwr/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip1.szpital-nowasol.pl/zamowienia_publiczne/11/status/rodzaj/wzp/zwr/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Chałubińskiego 7, 67 – 100 Nowa Sól
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa pieczywa na potrzeby Sekcji Żywienia Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
Numer referencyjny DZP-280-39/2020
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są „Sukcesywne dostawy pieczywa na potrzeby Sekcji Żywienia Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli” w asortymencie, zamawianych ilościach wyszczególnionych w załączonych „Formularzach cenowych” załączniki nr 2.1 do SIWZ, gdzie opisane są wymagania, jakim winien odpowiadać przedmiot zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ. 2.Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi odpowiadać Szczegółowemu Opisowi Przedmiotu Zamówienia
Cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 2. Spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust 1b, pkt. 3 dotyczące zdolności technicznej Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełnia Wykonawca, który wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - wykonał lub wykonuje: jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 86 000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych – referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wg. wzoru załącznik nr 4 do SIWZ. b) Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełnia Wykonawca, który dysponuje przynajmniej jednym samochodem typu chłodnia dopuszczonym do przewozu żywności zgodnie z decyzją/ zezwoleniem wydanym przez właściwy Państwowy Inspektorat Sanitarny w oparciu o przepisy ustawy z dnia 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2017 nr 149, 60 )- wg wzoru załącznik nr 9 do SIWZ. – nie dotyczy Pakietu I. Do wykazu należy dołączyć aktualne kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem decyzji/ zezwoleń Państwowego Inspektora Sanitarnego dopuszczające wymienione w wykazie pojazdy do przewozu żywności.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3a do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. 2. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 3. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem - załącznik nr 5 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie- wraz z dowodami potwierdzającymi ich należyte wykonanie - wg wzoru załącznik nr 4 do SIWZ. b) wykaz środków transportu - wg wzoru załącznik nr 9 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć aktualne kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem decyzji/ zezwoleń Państwowego Inspektora Sanitarnego dopuszczające wymienione w wykazie pojazdy do przewozu żywności.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 11. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawcy zobowiązani są do złożenia następujących dokumentów: 11.1 Wymagany HACCP. Do oferty musi być dołączony dokument potwierdzający stosowanie sytemu HACCP.
Inne dokumenty niewymienione 12. Inne oświadczenia i dokumenty. 1.Wypełniony Formularz oferty - wg załącznika nr 2 do SIWZ. 2.Wypełniony Formularz cenowy – wg załącznika 2.1 do SIWZ. 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ ( jeśli dotyczy). 4. Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ ( jeśli dotyczy). 5. Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy.
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zmiana umowy tekst 1 Niedopuszczalne są istotne zmiany postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie do niej nowych postanowień, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2. 2 Zamawiający przewiduje możliwość dokonania ewentualnych zmian umowy, w przypadku: a. Zmiany nazwy producenta produktu objętego umową, b. Zmiany stawki podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy, zmianie może ulec jedynie wartość umowy brutto o różnicę wynikającą ze zmiany wartości podatku VAT, c. Stwierdzenia przez Zamawiającego konieczności zmiany w ilościach nabywanego asortymentu. W tym przypadku Zamawiający może dokonywać zmian pomiędzy poszczególnymi pozycjami wymienionymi w załączniku do umowy „Formularz cenowy”, a Wykonawca ma obowiązek dostarczyć przedmiot zamówienia po cenie jednostkowej wynikającej ze złożonej przez Wykonawcę oferty. Strony umowy obowiązuje limit maksymalnej wartości umowy. d. W przypadku zmiany nazwy produktu, sposobu konfekcjonowania przedmiotu umowy przez producenta przy niezmienionym produkcie, Wykonawca zobowiązany jest w tym przypadku do przedstawienia stosownych dokumentów. e. W przypadku, gdy nastąpił brak przedmiotu zamówienia na rynku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji, wycofanie z obrotu) istnieje możliwość zastąpienia przedmiotu zamówienia produktem równoważnym. Warunkiem zastosowania produktu równoważnego jest dostarczenie go Zamawiającemu po cenie nie wyższej niż wynikająca w umowie dla przedmiotu zamówienia oraz wykazanie przez Wykonawcę, iż produkt równoważny posiada te same lub lepsze parametry i zastosowanie. f. Zmiana rachunku bankowego Wykonawcy. 3. Inne zmiany umowy dopuszczalne będą o ile nie będą istotne w stosunku do treści oferty. 5. Obniżenie cen przedmiotu umowy przez Wykonawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego oraz sporządzania aneksu do umowy 6. Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem. pkt.4. 7. W przypadku zmiany bądź rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest w formie pisemnej wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
IV 4 4 data 2020-08-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)