„DOSTAWA ZIEMNIAKÓW, WARZYW, OWOCÓW, KISZONEK I OWOCÓW CYTRUSOWYCH NA POTRZEBY 1 WSZKZP SPZOZ W LUBLINIE FILIA W EŁKU CZ.II”

Publication date 2020-07-28
End date 2020-08-06 00:00:00
Instytucja 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 567382-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 153000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ziemniaków, warzyw, owoców, kiszonek i owoców cytrusowych na potrzeby 1 WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filia w Ełku zgodnie z ofertą cenową i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2.1-2.2 (formularz cenowy) oraz Załącznik nr 7 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w 2 zadaniach, t. j.:
Zadanie nr 1 - Warzywa i owoce
Zadanie nr 2 - Ziemniaki

Dodatkowe informacje

GuidZP400 000aeb8c-58b6-48bb-8e7a-7a432fbf346d
Biuletyn 567382-N-2020
Zamawiajacy nazwa 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie
Regon 43102223200011
Zamawiajacy adres ulica Al. Racławickie
Zamawiajacy adres numer domu 23
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-049
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 261 183 203
Zamawiajacy fax 261 183 203
Zamawiajacy email zamowienia.publ@1wszk.pl
Adres strony url www.1wszk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.1wszk.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.1wszk.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie - Filia w Elku, ul. Kościuszki 30, 19-300 Ełk
Nazwa nadana zamowieniu „DOSTAWA ZIEMNIAKÓW, WARZYW, OWOCÓW, KISZONEK I OWOCÓW CYTRUSOWYCH NA POTRZEBY 1 WSZKZP SPZOZ W LUBLINIE FILIA W EŁKU CZ.II”
Numer referencyjny DZP/PN/42/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ziemniaków, warzyw, owoców, kiszonek i owoców cytrusowych na potrzeby 1 WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filia w Ełku zgodnie z ofertą cenową i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2.1-2.2 (formularz cenowy) oraz Załącznik nr 7 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 2. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w 2 zadaniach, t. j.: Zadanie nr 1 - Warzywa i owoce Zadanie nr 2 - Ziemniaki
Cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 8
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp,
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane przez niego produkty spełniają normy jakościowe zgodne z obowiązującymi Polskimi Normami lub normami równoważnymi, prawem żywnościowym oraz obowiązującym zasadom GMP/GHP i systemu HACCP lub równoważnym – zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca złoży wymagane dokumenty lub oświadczenia.
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawców : a) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wskazane w: Rozdz. IV.1 ppkt. 1.1 niniejszej SIWZ oraz jeżeli dotyczy wskazane w: Rozdz. IV.1. ppkt.1.2, 1.3, 1.4 – Załącznik nr 3 do SIWZ b) Wypełniony i podpisany formularz „Oferta Wykonawcy” sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, c) Wypełniony „Formularz cenowy” według kosztów dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia określony w Załączniku nr 2.1-2.2 do SIWZ. d) Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. 7. DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT : Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy (czynność Wykonawcy winna być dokonana w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne zmiany umowy zawiera §11 projektu umowy stanowiącej zał.nr 4 do SIWZ, t.j.: 1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 2 pkt 2 lit. a. 2. Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) Przedmiotu umowy w następujących przypadkach: a) zmiany nazwy produktu, nazwy producenta gramatury opakowania dostarczanego przedmiotu umowy, jeśli z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest możliwe dostarczenie przedmiotu umowy wskazanego w ofercie, przy niezmienionym produkcie, b) zmiany w części dotyczącej sposobu konfekcjonowania (wielkość opakowania) przedmiotu zamówienia poprzez przeliczenie ilości sztuk na odpowiednią ilość opakowań za zgodą Zamawiającego, 2) Należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadkach: a) zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług VAT; zmiana będzie dotyczyła wynagrodzenia za części umowy jeszcze niezrealizowanej, co do których Wykonawca nie pozostaje w zwłoce. W takim przypadku zmianie ulegną ceny brutto, ceny netto pozostaną bez zmian. Zmiana nastąpi automatycznie, nie wymaga formy aneksu, b) obniżenia ceny wyrobów będących przedmiotem niniejszej umowy na skutek ustalania okresowo przez producentów cen promocyjnych wyrobów. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem ust. 1 i 2 podlega unieważnieniu. 3) Okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być uzasadnione. Zmiany te nie mogą skutkować wzrostem cen brutto przedmiotu umowy, z zastrzeżeniem wyjątków opisanych w umowie.
IV 4 4 data 2020-08-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1 - Warzywa i owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 8
Zalacznik krotki opis Zgodnie z Załącznikiem nr 2.1 Formularz cenowy oraz Załącznikiem nr 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2 - Ziemniaki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 8
Zalacznik krotki opis Zgodnie z Załącznikiem nr 2.2 Formularz cenowy oraz Załącznikiem nr 7 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)