Zakup aparatury medycznej i sprzętu medycznego oraz wyposażenia w związku z zapobieganiem rozprzestrzeniania się koronawirusa COVID-19 dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.

Publication date 2020-07-28
End date 2020-08-05 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Busko-Zdrój
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 567402-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu medycznego wraz z montażem i przeszkoleniem pracowników w obsłudze, zgodnie z wykazem sprzętu – Załącznik nr 4 tj.: 1) Aparat EKG – szt. 2 (Załącznik nr 1); 2) Wózek do rozkładania leków doustnych – szt. 4 (Załącznik nr 2); 3) Wózek zabiegowy – szt. 4 (Załącznik nr 3).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 43bdf19b-e583-4d72-96a6-ee7df1c4f4cc
Biuletyn 567402-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej
Regon 00031146700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Bohaterów Warszawy
Zamawiajacy adres numer domu 67
Zamawiajacy miejscowosc Busko-Zdrój
Zamawiajacy kod pocztowy 28-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 041 3782401
Zamawiajacy fax 041 3782768
Zamawiajacy email sekretariat@zoz.busko.pl
Adres strony url www.zoz.busko.com.pl
Adres strony internetowej www.zoz.busko.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Poprawa dostępu do wysokiej jakości opieki pediatrycznej poprzez przebudowę i doposażenie Oddziału Pediatrii Szpitala w Staszowie” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 7.3 „Infrastruktura zdrowotna i społeczna” Osi 7 „Sprawne usługi Publiczne” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia www.zoz.busko.com.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zoz.busko.com.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny elektronicznie przez ePUAP
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny operator pocztowy, posłaniec, kurier
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Bohaterów Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój
Nazwa nadana zamowieniu Zakup aparatury medycznej i sprzętu medycznego oraz wyposażenia w związku z zapobieganiem rozprzestrzeniania się koronawirusa COVID-19 dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
Numer referencyjny ZOZ/DO/OM/ZP/37/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu medycznego wraz z montażem i przeszkoleniem pracowników w obsłudze, zgodnie z wykazem sprzętu – Załącznik nr 4 tj.: 1) Aparat EKG – szt. 2 (Załącznik nr 1); 2) Wózek do rozkładania leków doustnych – szt. 4 (Załącznik nr 2); 3) Wózek zabiegowy – szt. 4 (Załącznik nr 3).
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 14376,00
Waluta calosc pln
Data zakonczenia 2020-08-17T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczające jest złożone oświadczenie nr 1 Załącznik nr 17 do SIWZ zgodnie z pkt 9.3. do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 12 500,00 pln. dla całego przedmiotu zamówienia, a w przypadku składania ofert częściowych na poszczególne załączniki nie mniej niż: Załącznik nr 1 – 10 000,00 pln, Załącznik nr 2 – 1 000,00 pln, Załącznik nr 3 – 1 500,00 pln.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczające jest złożone oświadczenie nr 1 Załącznik nr 17 do SIWZ zgodnie z pkt 9.3. do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 Ustawy Pzp
Zakresie warunkow udzialu 1) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 12 500,00 pln. dla całego przedmiotu zamówienia, a w przypadku składania ofert częściowych na poszczególne załączniki nie mniej niż: Załącznik nr 1 – 10 000,00 pln, Załącznik nr 2 – 1 000,00 pln, Załącznik nr 3 – 1 500,00 pln.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Aktualne dokumenty zgodne z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (t. j. Dz. U. 2020, poz. 186) dla produktów zakwalifikowanych jako wyroby medyczne.
Inne dokumenty niewymienione 1) Oferta cenowa zgodna z załączonym formularzem ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ, 2) Załączniki od nr 1 do nr 3 – Opis przedmiotu zamówienia. 3) Oświadczenia o których mowa w pkt. 9.3 SIWZ (Załączniki nr 6 i nr 7 do SIWZ) 4) Pełnomocnictwo – Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności. 5) Opisy, katalogi lub fotografie lub rysunki lub inne podobne materiały oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzającego spełnienie wymagań i parametrów podanych w Załącznikach od nr 1 do nr 3.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje zmiany w zakresie: 1) zmiana nazwy, adresu Wykonawcy, 2) zmiana stawki podatku VAT, 3) zmiana umownego terminu realizacji przedmiotu umowy, który może nastąpić w przypadku działania siły wyższej, za którą strony uważać będą nagłe nadzwyczajne zdarzenia, niezależne od stron, których wystąpienia strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem niniejszej umowy, a działanie których uniemożliwia wykonanie umowy zgodnie z jej treścią.
IV 4 4 data 2020-08-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)