Dostawa materiałów opatrunkowych w tym opatrunków specjalistycznych.

Publication date 2020-07-28
End date 2020-08-05 00:00:00
Instytucja Narodowy Instytut Kardiologii Stefana kardynała Wyszyńskiego – Państwowy Instytut Badawczy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 567368-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331411104
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa materiałów opatrunkowych w tym opatrunków specjalistycznych (5 zadań).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cf5dafae-49ca-420e-b010-3d9848ad7b3a
Biuletyn 567368-N-2020
Zamawiajacy nazwa Narodowy Instytut Kardiologii Stefana kardynała Wyszyńskiego – Państwowy Instytut Badawczy
Regon 83758300000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Alpejska
Zamawiajacy adres numer domu 42
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 04-628
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 228 120 440,
Zamawiajacy fax 228 126 732
Zamawiajacy email dh@ikard.pl,
Adres strony url http://www.ikard.pl
Adres strony internetowej http://www.ikard.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ikard.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ikard.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie na adres wskazany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres NARODOWY INSTYTUT KARDIOLOGII, Dział Zamówień Publicznych, ul. Niemodlińska 33, 04-635 Warszawa Polska, pokój nr 330, III piętro
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów opatrunkowych w tym opatrunków specjalistycznych.
Numer referencyjny ZP.042.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa materiałów opatrunkowych w tym opatrunków specjalistycznych (5 zadań).
Cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 18
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia dokumentów wyszczególnionych poniżej (dotyczy Zadania od nr 1 do nr 5): 1) oświadczenie (Załącznik nr 4 do SIWZ), że wszystkie zaoferowane wyroby medyczne posiadają oznaczenie CE oraz aktualne dokumenty dopuszczające ich stosowanie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych tj.: - deklarację zgodności wystawioną przez wytwórcę lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzającą, że wyrób medyczny jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi, - certyfikat zgodności wystawiony przez jednostkę notyfikowaną (identyfikujący producenta i typ wyrobu), jeżeli ocena była przeprowadzona z udziałem jednostki notyfikowanej. Dokumenty o których mowa powyżej będą okazywane Zamawiającemu na każde żądanie po podpisaniu umowy - w terminie wyznaczonym w umowie. W przypadku gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia, potwierdzającego wymagania Zamawiającego (z zaznaczeniem zadania i nr pozycji oferowanego asortymentu). 2) opis oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzający wymagania zawarte w Załączniku nr 1 do SIWZ (prospekt/ katalog/ folder/ karta (formularz) danych technicznych) z zaznaczeniem nr zadania oraz pozycji oferowanego asortymentu, 3) próbki, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ - na potwierdzenie wymogów zawartych w Załączniku nr 1 do SIWZ (część asortymentowo - cenowa). Próbki muszą być w oryginalnych opakowaniach jednostkowych z etykietką handlową spełniające wymagania, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych. Każda próbka musi być oznakowana w języku polskim lub za pomocą zharmonizowanych symboli lub rozpoznawalnych kodów, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych. Każda próbka oferowanego zadania powinna być dodatkowo opisana przez Wykonawcę poprzez podanie nazwy Wykonawcy lub producenta, oraz numeru zadania i pozycji asortymentowej, której dotyczy próbka. Próbki powinny być złożone na wezwanie Zamawiającego w opakowaniu opatrzonym opisem jak dla oferty z zaznaczeniem "PRÓBKI" wraz z wykazem asortymentowo - ilościowym. Zamawiający oświadcza, że nie będzie zwracał próbek, które zostaną zużyte do przeprowadzenia testu zamawianego towaru i nie będzie zwracana ich równowartość. Próbki należy złożyć na adres: Narodowy Instytut Kardiologii, ul. Niemodlińska 33, 04-635 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych, III piętro, pokój nr 330.
Inne dokumenty niewymienione 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (Załącznik nr 3 do SIWZ).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: szczegółowe warunki umowy oraz warunki wprowadzenia zmian określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-08-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Opatrunki (kompresy, opaski)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 144955,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis opatrunki zadanie nr 1 opatrunki zadanie nr 1
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Opatrunki specjalistyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 80229,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Opatrunki specjalistyczne zadanie nr 2 Opatrunki specjalistyczne zadanie nr 2
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Opatrunki specjalistyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 8240,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Opatrunki specjalistyczne zadanie nr 3 Opatrunki specjalistyczne zadanie nr 3
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zestaw iniekcyjny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 14400,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Zestaw iniekcyjny zadanie nr 4 Zestaw iniekcyjny zadanie nr 4
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Opatrunki specjalistyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 29080,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Opatrunki specjalistyczne zadanie nr 5 Opatrunki specjalistyczne zadanie nr 5
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)