Dostawa rękawic do ochrony przed promieniami RTG oraz rękawic niesterylnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej

Publication date 2020-07-28
End date 2020-08-06 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej
Miejscowość Bochnia
Województwo małopolskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 567104-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

II.4.1)Przedmiotem Zamówienia jest dostawa rękawic do ochrony przed promieniami RTG oraz rękawic niesterylnych (dalej jako Towar) dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
II.4.2)Przedmiot Zamówienia został podzielony według następujących pakietów:
Pakiet nr 1 - Rękawice niesterylne
Pakiet nr 2 - Rękawice do ochrony przed promieniami RTG oraz rękawice niesterylne

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3fa45281-5e75-4f6f-8b95-765bc5cbe4ee
Biuletyn 567104-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej
Regon 00030434900000
Zamawiajacy adres ulica Krakowska
Zamawiajacy adres numer domu 31
Zamawiajacy miejscowosc Bochnia
Zamawiajacy kod pocztowy 32-700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon +48146153233
Zamawiajacy fax +486153234
Zamawiajacy email zaopatrzenie@szpital-bochnia.pl
Adres strony url http://szpital-bochnia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia http://szpital-bochnia.pl/zamowienia-i-konkursy/zamowienia-publiczne/
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://szpital-bochnia.pl/zamowienia-i-konkursy/zamowienia-publiczne/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny ofertę można złożyć w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres jak w punkcie I.1)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa rękawic do ochrony przed promieniami RTG oraz rękawic niesterylnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
Numer referencyjny DZ-271-1-28/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu II.4.1)Przedmiotem Zamówienia jest dostawa rękawic do ochrony przed promieniami RTG oraz rękawic niesterylnych (dalej jako Towar) dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej. II.4.2)Przedmiot Zamówienia został podzielony według następujących pakietów: Pakiet nr 1 - Rękawice niesterylne Pakiet nr 2 - Rękawice do ochrony przed promieniami RTG oraz rękawice niesterylne
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 6
Informacje na temat katalogow II.9.1)Wykonawca gwarantuje ciągłość dostaw przedmiotu Zamówienia przez cały okres trwania umowy. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami jakościowymi określonymi dla przedmiotu Zamówienia. II.9.2)Zamówienie obejmuje koszty transportu do magazynu Zamawiającego – Apteka - znajdujący się przy ulicy Krakowskiej 31, 32-700 Bochnia. II.9.3)Zamawiający informuje, że ilekroć w niniejszej SIWZ i opisie przedmiotu Zamówienia, przedmiot Zamówienia opisany jest w sposób wskazany w art. 29 ust. 3 Ustawy Pzp lub w sposób wskazany w art. 30 ust. 1 pkt 2 i 3 Ustawy Pzp – to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważny opisywanym”. Wykonawca, który składa ofertę równoważną zobowiązany jest zgodnie z dyspozycją art. 30 ust. 5 Ustawy Pzp poinformować Zamawiającego o fakcie złożenia oferty równoważnej i wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymogi Zamawiającego. UDOWODNIENIE RÓWNOWAŻNOŚCI LEŻY PO STRONIE WYKONAWCY. Wskazanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w ofercie bez przedstawienia dokumentów na potwierdzenie równoważności spowoduje wezwanie Wykonawcę do przedstawienia brakujących dokumentów w trybie art. 26 ust. 3 w związku z art. 25 ust. 1 Ustawy Pzp. II.9.4)ZAMÓWIENIE Z PRAWEM OPCJI zgodnie z art. 34 ust. 5 Ustawy Pzp – Zamawiający zastrzega sobie, że określił szacunkową ilość przedmiotu Zamówienia (opcja 100%) niezbędna do obliczenia ceny, jednocześnie korzystając z prawa opcji w trakcie realizacji Umowy, dopuszcza możliwość jednostronnego zwiększenia lub zmniejszenia przez siebie wartości Umowy w granicach +20% (zamówienie maksymalne opcja 120%) / -30% (zamówienie podstawowe opcja 70%), poprzez zwiększenie lub zmniejszenie ilości zamówionego Towaru, przy zachowaniu jego cen jednostkowych, co może być spowodowane, w szczególności, spadkiem lub wzrostem liczby pacjentów, a tym samym ilości wykonywanych procedur z użyciem Towaru. II.9.5)Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. II.9.6)Warunki płatności zostały opisane w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Termin płatności - 60 dni licząc od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen III.4.1)Zamawiający przed udzieleniem Zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 Ustawy Pzp, tj.: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; III.4.2)Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie Zamówienia. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie internetowej wraz z zamieszczeniem informacji o której w pkt. VIII.7) SIWZ. W przypadku braku złożenia samodzielnie przez Wykonawcę oświadczenia, Zamawiający wezwie Wykonawcę w trybie art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp do uzupełnienia oświadczenia, wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin na dokonanie tej czynności III.4.3)W przypadku podmiotów zagranicznych Wykonawca składa odpowiednio dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie Zamówienia
Zakresie warunkow udzialu III.5.1) Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie, w związku z powyższym przed udzieleniem Zamówienia, nie wezwie Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci III.6.1)Zamawiający przed udzieleniem Zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 Ustawy Pzp, tj.: 1)oświadczenia, że oferowane wyroby, które tego wymagają, spełniają wymagania przewidziane w ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. oraz w aktach wykonawczych do nich, a także w obowiązujących przepisach Unii Europejskiej i/lub, że wskazane oferowane wyroby, nie wymagają, spełnienia wymagań przewidzianych w ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. oraz w aktach wykonawczych do nich, a także w obowiązujących przepisach Unii Europejskiej. (według załącznika nr 2D); 2)dokumentów potwierdzających, że oferowane parametry oferowanego Towaru spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w formularzu asortymentowym – szczegółowa oferta cenowa – załącznik nr 1A do SIWZ tj.: dla wszystkich pakietów a)Katalog oferowanego wyrobu - oryginalna specyfikacja techniczna, karta katalogowa, folder ze zdjęciem/rysunkiem lub inne dokumenty w języku polskim - każda strona musi zostać opisana którego pakietu i pozycji dotyczy; b)dokument potwierdzający poziom protein, AQL, długość, siła zrywania przed starzeniem; c)dokument potwierdzający normy; dla pakietu nr 1,2, wzory - próbki zaopatrzone w oryginalne etykiety producenta lub potwierdzone kopie oznakowane numerem pakietu i pozycji w pakiecie (po 1 sztuce) wraz z wypełnionym wykazem próbek oferowanych produktów (według załącznika nr 2E) pozwalające Zamawiającemu na stwierdzenie spełnienia wymaganych parametrów. Zamawiający oświadcza, że nie będzie zawracał próbek, które zostaną zużyte do przeprowadzenia testu zamawianego towaru i nie będzie zawracał równowartości. Próbki, które nie zostaną zużyte zawracane będą na pisemny wniosek Wykonawcy, z wyjątkiem tych dołączonych do ofert uznanych jako najkorzystniejsze.; Wykonawca może zamiast zaświadczeń, o których mowa w pkt. 2) lit. c) powyżej, złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego; Wykonawca może zamiast zaświadczeń, o których mowa w pkt. 2) lit. c) powyżej, złożyć inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości i stosowanie równoważnych środków zarządzania środowiskiem. Ww. dokumenty Wykonawca może przekazać Zamawiającemu wraz z ofertą. Dobrowolne złożenie przez Wykonawcę ww. dokumentów, ma na celu przyspieszenie i usprawnienie przebiegu postępowania o udzielenie Zamówienia. Zamawiający uzna ten obowiązek za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca złoży dobrowolnie wraz z ofertą w/w dokumenty.
Inne dokumenty niewymienione III.7.1)W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. III.7.2)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu albo do reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia Umowy. III.7.3)W przypadku Wykonawców powołujący się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji Zamówienia.
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany Umowy z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 – 1e ustawy Prawo zamówień publicznych mogą być dokonywane za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2. Strony dopuszczają zmiany w Umowie w następującym zakresie: a. nazwy Towaru, b. sposobu konfekcjonowania, c. numeru katalogowego poszczególnych Towarów d. dostarczania innego Towaru, przy zachowaniu jego istotnych parametrów, w przypadku ograniczenia dostępności Towaru objętego Umową, w szczególności zakończenia jego produkcji, wygaśnięcia rejestracji, zakazu używania wydanego przez właściwy organ, e. przedłużenia terminu realizacji Umowy w przypadku nie zrealizowania jej wartości na poziomie min. 70% w terminie jej obowiązywania, o czas niezbędny do zrealizowania ww. wartości. Przedłużenie terminu obowiązywania Umowy może nastąpić na wniosek każdej ze Stron. W przypadku braku zgody jednej ze Stron na przedłużenie obowiązywania Umowy, Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. 3. Wykonawca powinien wykazać okoliczności, o których mowa w ust. 2 a - d. 4. Wykonawca w sytuacji określonej w ust. 2 pkt d, w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje, w terminie do 5 dni od powzięcia informacji o okolicznościach tam wskazanych, produkt równoważny na zasadach wynikających z ust. 7, z zachowaniem formy pisemnej lub mailowej pod rygorem nieważności. 5. W przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, Strony dopuszczają zmianę ceny za zbiorcze opakowanie Towarów objętych umową z zachowaniem jednak zasady proporcjonalności w stosunku do ceny jednostkowej poszczególnych Towarów objętej Umową. 6. Wykonawca zobowiązuje się do nie zwiększania cen jednostkowych netto określonych w ofercie przez okres trwania Umowy, przy czym w czasie jej obowiązywania ceny brutto ulegają zmianie w przypadku wzrostu/spadku stawki podatku VAT. W przypadku urzędowej zmiany stawki VAT, uwzględnienie nowej stawki nastąpi automatycznie w dacie określonej przez właściwe przepisy prawa, bez konieczności zawierania odrębnego aneksu. 7. Za zgodą Zamawiającego Wykonawca może zaoferować produkt równoważny, po cenie nie wyższej niż cena produktu objętego Umową. 8. Zamawiający każdorazowo dopuszcza dostawy poszczególnych Towarów objętych umową po cenach niższych niż określone w Umowie. Wystawienie faktury z ceną niższą niż wymieniona w załączniku nr 1 do Umowy jest równoznaczne z zaoferowaniem przez Wykonawcę niższej ceny. 9. Zaistnienie okoliczności wymienionych w ust 6 - 8 nie wymaga sporządzenia aneksu. 10. W przypadku zmiany bądź rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
IV 4 4 data 2020-08-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1 - Rękawice niesterylne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Rękawice winylowe (***) M op. 80 100 Rękawice winylowe, bezpudrowe z mankietem pasujące na obie dłonie, AQL ≤1,5. Podwójnie zarejestrowane jako wyrób medyczny i środek ochrony osobistej kat III. Rękawice przebadane na przenikalność substancji chemicznych wg EN 374 oraz przebadane na przenikanie wirusów zgodnie z normą ASTMF-1671. Rękawice muszą być wytrzymałe na rozerwanie, muszą łatwo wyciągać się z opakowania (sposób pakowania umożliwia pojedyncze wyjmowanie rękawiczek z pudełka) L op. 50 100 Rękawice lateksowe niesterylne bezpudrowe (***) S op. 50 100 "Rękawice lateksowe niesterylne, bezpudrowe z mankietem pasujące na obie dłonie /kształt uniwersalny/, poziom protein lateksowych poniżej ≤ 40 ug/g, AQL ≤ 1,5 - data ważności, nr serii i producent na opakowaniu. Rękawice muszą być wytrzymałe na rozerwanie i łatwo wyciągać się z opakowania. Rękawice podwójnie zarejestrowane jako wyrób medyczny i środek ochrony osobistej kat. III." M op. 350 100 L op. 270 100 Rękawice nitrylowe bezpudrowe (***) S op. 1 200 100 Rękawice nitrylowe bezpudrowe, niesterylne, wykończone mankietem o rolowanym brzegu, kształt rękawicy uniwersalny /pasujące na obie dłonie/, teksturowane końcówki palców. AQL ≤ 1,0 Siła zrywania przed starzeniem min 6,5 N, muszą łatwo wyciągać się z opakowania (sposób pakowania umożliwia pojedyncze wyjmowanie rękawiczek z pudełka). Podwójnie zarejestrowane jako wyrób medyczny i środek ochrony osobistej kat. III. Rękawice przebadane na przenikalność substancji chemicznych wg EN 374 oraz EN 16523-1 oraz przebadane na przenikanie wirusów zgodnie z normą ASTMF-1671 M op. 5 000 100 L op. 3 300 100 XL op. 200 100 Rękawice diagnostyczne do procedur wysokiego ryzyka zakażeń (***) S,M,L op. 50 100 Rękawice diagnostyczne do procedur wysokiego ryzyka zakażeń, nitrylowe, bezpudrowe, niesterylne, kształt uniwersalny, mankiet rolowany, powierzchnia zewnętrzna teksturowana, powierzchnia wewnętrzna chlorowana, długość rękawicy minimum 270 mm, grubość na palcu 0,14 - 0,2, siła zrywu minimum przed starzeniem min. 8,0 N, rękawice zgodne z EN 455, EN 374, EN 420, EN 388, Podwójnie zarejestrowane jako wyrób medyczny i środek ochrony osobistej kat. III.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2 - Rękawice do ochrony przed promieniami RTG oraz rękawice niesterylne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Rękawice przeznaczone do ochrony przed promieniami rentgenowskimi 6,5 - 9 para 5 2 "Rękawice przeznaczone do ochrony przed promieniami rentgenowskimi wytwarzanymi przez urządzenia używane podczas procedur medycznych np. w ortopedii, sterylne, współczynnik ochrony przed rozproszonymi promieniami Rentgena -3, tzn. obniżenie dawki promieniowania na skórę Hp 0,07 o średnio 50%, z wewnętrznym pokryciem polimerowym, wykazujące działanie ekranizujące wpływ rozproszonych promieni rentgenowskich (czynnik 2) środek ochrony osobistej – kategoria III (tzn. obniżenie dawki promieniowania na skórę Hp 0,07 o średnio 50% wg normy ICRP 60), " Rękawice nitrylowe bezpudrowe (***) S op. 100 250 Rękawice nitrylowe bezpudrowe, niesterylne, o obniżonej grubości, chlorowane od wewnątrz, teksturowane końcówki palców. AQL 1,0, siła zrywania przed starzeniem min 6,7 N, Rękawice są pakowane w sposób, który gwarantuje pojedyncze wyjmowanie rękawicy za każdym razem za mankiet od spodu lub od frontu opakowania, w celu ograniczenia kontaminacji. Zarejestrowane jako wyrób medyczny klasy I i środek ochrony osobistej kat. III. Zgodne z normami EN ISO 374-1, EN 374-2, EN 16523-1, EN374-4 oraz odporne na przenikanie bakterii, grzybówi wirusow zgodnie z normą EN 374-5. Rozmiary kodowane kolorystycznie na opakowaniu. Kompatybilne z uchwytami mocowanymi do ściany z trwałego tworzywa o właściwościach antybakteryjnych, odpornych na środki deynfekcyjne M op. 350 250 L op. 300 250
  

Criterion

Kryteria Cena ofertowa brutto
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)