GuidZP400 |
7c83ce47-301d-4c9b-9209-6ae8a719d656
|
Biuletyn |
567205-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
|
Regon |
93211248200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Gliniana
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-525
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
717 701 600
|
Zamawiajacy fax |
717 701 633
|
Zamawiajacy email |
informatyka@pup-wroclaw.pl
|
Adres strony url |
http://pup.wroclaw.ibip.pl/public/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://pup.wroclaw.ibip.pl/public/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu, ul. Gliniana 20-22, 50-525 Wrocław
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wsparcia technicznego dla oprogramowania
|
Numer referencyjny |
ZP.OI.3213.2.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wsparcia technicznego na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu.
2. Przedmiot zamówienia opisuje następujący kod i nazwa określona we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
• 72611000-6 Usługi wsparcia technicznego
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w „Opisie przedmiotu zamówienia” (Załączniki nr 1a i 1b do SIWZ) oraz we „Wzorze umowy” (Załączniki nr 5a i 5b do SIWZ).
4. Zamówienie należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i warunkami określonymi w SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72611000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
104722,87
|
Waluta calosc |
pln
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w niniejszym postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w niniejszym postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w niniejszym postępowaniu.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Każdy z Wykonawców w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacje z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca składa oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
2. „Formularz oferty” stanowiący odpowiednio dla zadania nr 1 - Załącznik nr 2a do SIWZ i dla zadania nr 2 – Załącznik nr 2b do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2020-08-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wsparcia technicznego dla oprogramowania Veeam i VMware
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72611000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
40095,95
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiot zamówienia obejmuje przedłużenie wsparcia technicznego dla oprogramowania Veeam oraz VMware na okres 12 miesięcy od daty wygaśnięcia posiadanego wsparcia technicznego.
2. Przez wsparcie techniczne, o którym mowa w ust. 1 Zamawiający rozumie:
a) dostęp do telefonicznej pomocy technicznej w czasie pracy Urzędu od godz. 07:30 do 19:30, 5 dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku (12h/5);
b) udzielanie odpowiedzi na podstawowe pytania dotyczące instalacji, użytkowania
i konfiguracji;
c) bezpośrednie konsultacje telefoniczne dotyczące problemów związanych
z oprogramowaniem;
d) dostęp do poprawek oprogramowania (Product Updates);
e) dostęp do aktualizacji oprogramowania oraz jego najnowszych wersji (Product Upgrades);
f) usuwanie błędów oprogramowania uniemożliwiających poprawne funkcjonowanie oprogramowania;
g) nieprzerwany i nieograniczony dostęp do zasobów elektronicznych w szczególności: FAQ, baz wiedzy i innych.
3. Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego lub na konto Zamawiającego w portalu (odpowiednio: VMware, Veeam) przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1, na swój koszt i ryzyko, własnym staraniem – po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego
o terminie dostawy.
4. Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego dowód legalności wsparcia technicznego, tj. oświadczenie / potwierdzenie producenta, że dostarczone przez Wykonawcę wsparcie techniczne jest legalne.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji zamówienia zostały zawarte we „Wzorze umowy” - Załącznik nr 5a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wsparcia technicznego dla oprogramowania Micro Focus i SUSE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72611000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
64626,92
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiot zamówienia obejmuje przedłużenie wsparcia technicznego dla posiadanego oprogramowania Micro Focus i SUSE na okres 12 miesięcy od daty wygaśnięcia posiadanego wsparcia technicznego.
2. Przez wsparcie techniczne, o którym mowa w ust. 1 Zamawiający rozumie:
a) dostęp do telefonicznej pomocy technicznej w trakcie pracy Urzędu od godziny 07:30 do godziny 19:30, 5 dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku (12h/5);
b) udzielanie odpowiedzi na podstawowe pytania dotyczące instalacji, użytkowania
i konfiguracji;
c) bezpośrednie konsultacje telefoniczne dotyczące problemów związanych
z oprogramowaniem;
d) dostęp do poprawek oprogramowania (Product Updates);
e) dostęp do aktualizacji oprogramowania oraz jego najnowszych wersji (Product Upgrades);
f) usuwanie błędów oprogramowania i rozwiązywanie problemów uniemożliwiających poprawne funkcjonowanie oprogramowania;
g) nieprzerwany i nieograniczony dostęp do zasobów elektronicznych w szczególności: FAQ, baz wiedzy i innych.
3. Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego lub na konto Zamawiającego w portalu (odpowiednio: Micro Focus, SUSE) przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1, na swój koszt i ryzyko, własnym staraniem – po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego
o terminie dostawy.
4. Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego dowód legalności wsparcia technicznego, tj. oświadczenie / potwierdzenie producenta, że dostarczone przez Wykonawcę wsparcie techniczne jest legalne.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji zamówienia zostały zawarte we „Wzorze umowy” - Załącznik nr 5b do SIWZ.
|
| |