Dostawa jednorazowych drenów oraz wielorazowych dwunastogodzinnych zestawów do podawania środka kontrastowego do wstrzykiwacza kontrastu,wkładów do kontrastu oraz znaczników tkankowych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu

Publication date 2020-07-28
End date 2020-08-10 00:00:00
Instytucja Mazowiecki Szpital Specjalistyczny Sp. z o.o z siedzibą w Radomiu
Miejscowość Radom
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 567139-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych drenów oraz wielorazowych dwunastogodzinnych zestawów do podawania środka kontrastowego do wstrzykiwacza kontrastu,wkładów do kontrastu oraz znaczników tkankowych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu h o wartości poniżej 214 000 euro. Zamówienie składa się z 3 części

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6d7370d3-1fcd-4878-a1da-26b6e5a8ee59
Biuletyn 567139-N-2020
Zamawiajacy nazwa Mazowiecki Szpital Specjalistyczny Sp. z o.o z siedzibą w Radomiu
Regon 67020935600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Juliana Aleksandrowicza
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Radom
Zamawiajacy kod pocztowy 26-617
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon (48) 361 39 00
Zamawiajacy fax (48) 345 11 18, 3451043
Zamawiajacy email dzp@wss.com.pl
Adres strony url www.wss.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Dostep dokumentow zamowienia https://mss.ezamawiajacy.pl/
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://mss.ezamawiajacy.pl/
Czy oferty wnioski dostepne 1
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa jednorazowych drenów oraz wielorazowych dwunastogodzinnych zestawów do podawania środka kontrastowego do wstrzykiwacza kontrastu,wkładów do kontrastu oraz znaczników tkankowych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
Numer referencyjny DZP.341.34.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych drenów oraz wielorazowych dwunastogodzinnych zestawów do podawania środka kontrastowego do wstrzykiwacza kontrastu,wkładów do kontrastu oraz znaczników tkankowych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu h o wartości poniżej 214 000 euro. Zamówienie składa się z 3 części
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się w/w dokumentu, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby posiadają dopuszczenie do obrotu i do używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2015r., poz. 876 z późn. zm.), a w szczególności: - spełniają tzw. wymagania zasadnicze, określone w rozporządzeniach, Ministra Zdrowia, uwzględniającym wymagania prawa wspólnotowego, w szczególności w zakresie projektowania, wytwarzania, opakowania i oznakowania tych wyrobów, - wystawiono dla nich deklarację zgodności, - oznakowano je znakiem zgodności CE. Aktualne przez okres obowiązywania umowy lub przez okres związania ofertą.Dla wyrobów nie sklasyfikowanych jako wyrób medyczny i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych nie jest objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi do rejestru Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia. 2) Katalogi lub opisy techniczne w języku polskim– zawierających wszystkie wymagane parametry opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi czytelnie oznakować w katalogach oferowane pozycje numerem pozycji danego wyrobu, np. Część 1 poz. „ 1”. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do Wykonawcy na etapie badania i oceny ofert o zaprezentowanie wzorów oferowanych wyrobów – produktów. Niedokonanie prezentacji oferowanych wyrobów w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego spowoduje odrzucenie oferty.
Inne dokumenty niewymienione Oferta oprócz oświadczenia wymienionego w pkt. III.3 musi zawierać: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto dla poszczególnych części zamówienia, termin dostawy i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy na dostawę materiałów opatrunkowych i wyrobów medycznych. b) wypełniony formularz cenowy – opis przedmiotu zamówienia sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego: Załącznik nr 1 do umowy dla części 1-3 c) oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 SIWZ sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony dopuszczają możliwość zmiany Umowy w zakresie: a) Numeru katalogowego/kodu Przedmiotu Dostawy, w przypadku zmiany numeru katalogowego/kodu; b) Obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na obniżenie wynagrodzenia; c) Wydłużenia okresu gwarancji w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na wydłużenie okresu gwarancji; d) Zmiany terminu realizacji Umowy w przypadku zaistnienia siły wyższej lub innych okoliczności wskazanych w Umowie; 2. Zmiana Umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą Stron.
IV 4 4 data 2020-08-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Znaczniki tkankowe do biopsji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa znaczników tkankowych do biopsji o wartości poniżej 214 000 euro
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wkłady do kontrastu jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wkładów do kontrastu jednorazowego użytku
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Wielorazowe dwunastogodzinne zestawy do podawania środka kontrastowego i jednorazowe sterylne dreny pacjenta
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wielorazowych dwunastogodzinnych zestawów do podawania środka kontrastowego i jednorazowe sterylne dreny pacjenta
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)