Dostawa urządzeń multimedialnych oraz niszczarki dla Katedry Systemów Sonarowych na Wydziale Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej

Publication date 2020-07-28
End date 2020-08-06 00:00:00
Instytucja Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli,
  • Urządzenia multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 567249-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 323220006, 301914008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki
Politechniki Gdańskiej.
3.2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 4 części, dopuszczając możliwość złożenia oferty na
wybraną część:
Część I – Dostawa wizualizera stacjonarnego. Liczba sztuk 1
Część II – Dostawa monitora interaktywnego z wyposażeniem:
1/ Monitor interaktywny – Liczba sztuk 1,
2/ Moduł komputera OPS Slot-in – Liczba sztuk 1,
3/ Mocowanie – Liczba sztuk 1.
Część III – Dostawa niszczarki. Liczba sztuk 1.

Wykonawca ma prawo złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cccf9795-7163-43aa-89ae-ecdac902c398
Biuletyn 567249-N-2020
Zamawiajacy nazwa Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki
Regon 16200000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 42686
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-233
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon +48 58 348 61 52
Zamawiajacy fax +48 58 347 24 45
Zamawiajacy email boguslawa.litwinska@eti.pg.gda.pl
Adres strony url www.pg.edu.pl
Adres strony internetowej www.pg.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Dostep dokumentow zamowienia www.pg.edu.pl www.dzp.pg.edu.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pg.edu.pl www.dzp.pg.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, budynek WETI A, pok. 127
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa urządzeń multimedialnych oraz niszczarki dla Katedry Systemów Sonarowych na Wydziale Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
Numer referencyjny CRZP/166/009/D/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej. 3.2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 4 części, dopuszczając możliwość złożenia oferty na wybraną część: Część I – Dostawa wizualizera stacjonarnego. Liczba sztuk 1 Część II – Dostawa monitora interaktywnego z wyposażeniem: 1/ Monitor interaktywny – Liczba sztuk 1, 2/ Moduł komputera OPS Slot-in – Liczba sztuk 1, 3/ Mocowanie – Liczba sztuk 1. Część III – Dostawa niszczarki. Liczba sztuk 1. Wykonawca ma prawo złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 35000,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 28
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej . Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Opis oferowanego przedmiotu zamówienia, przez które zamawiający rozumie opisy techniczne i funkcjonalne, prospekty, karty katalogowe, dokumentacje techniczne itp. udostępnione przez producentów i dystrybutorów lub własne opisy i informacje sporządzone przez wykonawcę na temat oferowanego urządzenia z podaniem producenta, modelu, typu. Specyfikacje techniczne muszą być szczegółowe i jednoznaczne oraz potwierdzać wszystkie wymagane parametry wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia niniejszej SIWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie opisu w języku angielskim. Autentyczność opisu musi zostać poświadczona przez wykonawcę.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający w oparciu o art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania następujących istotnych zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, określając jednocześnie warunki ich wprowadzenia: a) zmiany stawki podatku VAT – wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie w przypadku obniżenia lub podwyższenia stawki podatku VAT na skutek zmiany obowiązujących przepisów. Płatność będzie się odbywać z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury. b) w przypadku wystąpienia siły wyższej: - żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności za wystąpienie i skutki siły wyższej, przez którą strony rozumieją zdarzenie o charakterze nadzwyczajnym, o nadzwyczajnych konsekwencjach, obiektywnie niemożliwe do przewidzenia, co do którego ze względu na moc oddziaływania nie można było podjąć skutecznych środków obrony. - strona, która nie może wykonywać umowy wskutek działania siły wyższej lub z tej przyczyny nie może jej wykonać w sposób należyty jest zobowiązana do bezzwłocznego powiadomienia drugiej strony o wystąpieniu działania siły wyższej, nie później jednak niż w terminie 7 dni od jej wystąpienia, pod rygorem utraty uprawnienia do powoływania się na tę okoliczność. W powiadomieniu strony informuje o rodzaju siły wyższej oraz jej przewidywanych skutkach dla umowy. Jednocześnie strona dotknięta działaniem siły wyższej zobowiązana jest do podjęcia wszelkich możliwych aktów staranności, których można wymagać od każdego profesjonalnego uczestnika obrotu gospodarczego celem zminimalizowania skutków wystąpienia siły wyższej, w tym w szczególności skutków dla dalszego wykonywania niniejszej umowy. - strony przewidują, iż wystąpienie siły wyższej może być podstawą do dokonania zmiany umowy w zakresie terminu wykonania umowy, w tym w zakresie przedłużenia terminu jej wykonania o czas występowania siły wyższej i jej skutków. - strony przewidują, iż wystąpienie siły wyższej może być podstawą do zmiany sposobu wykonania umowy lub zmiany wysokości wynagrodzenia stosownie do zakresu, rodzaju i skutków siły wyższej dla tych elementów umowy. c) Strony dopuszczają możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku, gdy na skutek okoliczności nie leżących po stronie wykonawcy oferowane urządzenia nie będą dostępne na rynku w chwili realizacji przedmiotu umowy lub zaprzestano jego produkcji. Strony dopuszczają wówczas, za uprzednią, pisemną zgodą zamawiającego, możliwość dostarczenia zamienników, o parametrach technicznych co najmniej równych lub lepszych od przedstawionych w ofercie wykonawcy, w cenie wynikającej z oferty wykonawcy. Obowiązek pisemnego poinformowania zamawiającego o konieczności zamiany oferowanego sprzętu na inny w związku z brakiem jego dostępności na rynku i uzyskanie pisemnej zgody zamawiającego na proponowaną zamianę spoczywa na wykonawcy.
IV 4 4 data 2020-08-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa wizualizera stacjonarnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 4200,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik informacje dodatkowe W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: 1) opisu oferowanego przedmiotu zamówienia, przez które zamawiający rozumie opisy techniczne i funkcjonalne, prospekty, karty katalogowe, dokumentacje techniczne itp. udostępnione przez producentów i dystrybutorów lub własne opisy i informacje sporządzone przez wykonawcę na temat oferowanego urządzenia z podaniem producenta, modelu, typu. Specyfikacje techniczne muszą być szczegółowe i jednoznaczne oraz potwierdzać wszystkie wymagane parametry wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia niniejszej SIWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie opisu w języku angielskim. Autentyczność opisu musi zostać poświadczona przez wykonawcę.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń multimedialnych oraz niszczarki dla Katedry Systemów Sonarowych na Wydziale Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej zgodnie z wyszczególnieniem: Część I – Dostawa wizualizera stacjonarnego. Liczba sztuk 1
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa monitora interaktywnego z wyposażeniem dodatkowym
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 27000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik informacje dodatkowe W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: 1) opisu oferowanego przedmiotu zamówienia, przez które zamawiający rozumie opisy techniczne i funkcjonalne, prospekty, karty katalogowe, dokumentacje techniczne itp. udostępnione przez producentów i dystrybutorów lub własne opisy i informacje sporządzone przez wykonawcę na temat oferowanego urządzenia z podaniem producenta, modelu, typu. Specyfikacje techniczne muszą być szczegółowe i jednoznaczne oraz potwierdzać wszystkie wymagane parametry wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia niniejszej SIWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie opisu w języku angielskim. Autentyczność opisu musi zostać poświadczona przez wykonawcę.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń multimedialnych oraz niszczarki dla Katedry Systemów Sonarowych na Wydziale Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej, zgodnie z wyszczególnieniem: Część II – Dostawa monitora interaktywnego z wyposażeniem: 1/ Monitor interaktywny – Liczba sztuk 1, 2/ Moduł komputera OPS Slot-in – Liczba sztuk 1, 3/ Mocowanie – Liczba sztuk 1.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa niszczarki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30191400-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3800,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik informacje dodatkowe W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: 1) opisu oferowanego przedmiotu zamówienia, przez które zamawiający rozumie opisy techniczne i funkcjonalne, prospekty, karty katalogowe, dokumentacje techniczne itp. udostępnione przez producentów i dystrybutorów lub własne opisy i informacje sporządzone przez wykonawcę na temat oferowanego urządzenia z podaniem producenta, modelu, typu. Specyfikacje techniczne muszą być szczegółowe i jednoznaczne oraz potwierdzać wszystkie wymagane parametry wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia niniejszej SIWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie opisu w języku angielskim. Autentyczność opisu musi zostać poświadczona przez wykonawcę.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń multimedialnych oraz niszczarki dla Katedry Systemów Sonarowych na Wydziale Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej, zgodnie z wyszczególnieniem: Część III – Dostawa niszczarki. Liczba sztuk 1.
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)