Dostawa sprzętu i wyposażenia do rehabilitacji leczniczej dla DDOM Centrum Przedsiębiorczości CP Sp. z o.o. spółki prowadzącej Szpital Powiatowy w Pszczynie

Publication date 2020-07-28
End date 2020-08-06 00:00:00
Instytucja SZPITAL POWIATOWY w PSZCZYNIE prowadzony przez Centrum Przedsiębiorczości CP Sp. z o.o.
Miejscowość Pszczyna
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 567180-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 330000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: dostawa sprzętu i wyposażenia do rehabilitacji leczniczej dla DDOM dla Centrum Przedsiębiorczości CP Sp. z o.o. spółki prowadzącej Szpital Powiatowy w Pszczynie z podziałem na części według ilości i specyfikacji określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ, składającego się z dwóch części (1.1., 1.2.) oraz zgodnie z parametrami technicznymi zawartymi w załącznikach do części 1 zamówienia oznaczonych (1.1.a).

Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części (zadania):
Część 1 zamówienia: sprzęt elektroniczny do rehabilitacji leczniczej dla DDOM.
Część 2 zamówienia: wyposażenie rehabilitacyjne do rehabilitacji leczniczej dla DDOM.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 35a86373-3d39-4696-a612-abf8e9083d2f
Biuletyn 567180-N-2020
Zamawiajacy nazwa SZPITAL POWIATOWY w PSZCZYNIE prowadzony przez Centrum Przedsiębiorczości CP Sp. z o.o.
Regon 27658125300000
Zamawiajacy adres ulica Witolda Antesa
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Pszczyna
Zamawiajacy kod pocztowy 43-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 214 83 01,
Zamawiajacy fax 32 214 83 02
Zamawiajacy email zamowienia.szpital@powiat.pszczyna.pl,
Adres strony url https://szpital-pszczyna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu "Pszczyński Dzienny Dom Opieki Medycznej” dofinansowanej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Sp. z o.o.
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://szpital-pszczyna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://szpital-pszczyna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://szpital-pszczyna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu i wyposażenia do rehabilitacji leczniczej dla DDOM Centrum Przedsiębiorczości CP Sp. z o.o. spółki prowadzącej Szpital Powiatowy w Pszczynie
Numer referencyjny ZP/SP/13/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: dostawa sprzętu i wyposażenia do rehabilitacji leczniczej dla DDOM dla Centrum Przedsiębiorczości CP Sp. z o.o. spółki prowadzącej Szpital Powiatowy w Pszczynie z podziałem na części według ilości i specyfikacji określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ, składającego się z dwóch części (1.1., 1.2.) oraz zgodnie z parametrami technicznymi zawartymi w załącznikach do części 1 zamówienia oznaczonych (1.1.a). Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części (zadania): Część 1 zamówienia: sprzęt elektroniczny do rehabilitacji leczniczej dla DDOM. Część 2 zamówienia: wyposażenie rehabilitacyjne do rehabilitacji leczniczej dla DDOM.
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 28
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej. W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj. wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie obejmujące dostawy odpowiednio dla części zamówienia, o wartości co najmniej: 1) Część 1 zamówienia – 20 000,00 złotych brutto każda; 2) Część 2 zamówienia – 5 000,00 złotych brutto każda;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). - Oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). - Oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych /Dz. U. z 2016 r. poz. 716/ (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). - Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy
Zakresie warunkow udzialu Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 5 do SIWZ).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-08-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sprzęt elektroniczny do rehabilitacji leczniczej dla DDOM
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Sprzęt elektroniczny do rehabilitacji leczniczej dla DDOM
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wyposażenie rehabilitacyjne do rehabilitacji leczniczej dla DDOM
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Wyposażenie rehabilitacyjne do rehabilitacji leczniczej dla DDOM
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 80,00
  
Kryteria gwarancja
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)