Dostawa sprzętu stołowo - kuchennego, cateringowego i AGD

Publication date 2020-07-28
End date 2020-08-13 00:00:00
Instytucja 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 567073-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 392200000, 397100002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu stołowo – kuchennego i AGD przeznaczonego na wyposażenie stołówek i jednostek na zaopatrzeniu oraz do prawidłowego funkcjonowania służby żywnościowej 14 WOG.
Zamawiający dzieli zamówienie na części oraz dopuszcza składanie ofert częściowych. Za ofertę częściową uważa się ofertę obejmującą pełny asortyment danego zadania. Liczba zadań 2.
Zadanie 1 – Dostawa sprzętu stołowo – kuchennego, cateringowego
Zadanie 2 – Dostawa sprzętu AGD
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami odnośnie realizacji zamówienia zawierają:
a) Formularze cenowe - załączniki nr 2.1 i 2.2 do SIWZ
b) Opis przedmiotu zamówienia – załączniki nr 7.1 i 7.2 do SIWZ
c) Projekt umowy - załącznik nr 6 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 82a0f888-490e-41b3-aecb-6709c382e599
Biuletyn 567073-N-2020
Zamawiajacy nazwa 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Regon 30206765400000
Zamawiajacy adres ulica Bukowska
Zamawiajacy adres numer domu 34
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60-811
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 261 57 48 02
Zamawiajacy fax 261 57 72 04
Zamawiajacy email 14wog.zp@ron.mil.pl
Adres strony url www.14wog.mil.pl
Adres strony internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/14wog_wp
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Wojskowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.14wog.mil.pl, https://platformazakupowa.pl/pn/14wog_wp
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.14wog.mil.pl, https://platformazakupowa.pl/pn/14wog_wp
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/14wog_wp
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie na adres Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 14 WOG, ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, budynek nr 28, pokój 29 parter – kancelaria WOG-u, czynna w godzinach od 7:00 do 15.30 (od poniedziałku do czwartku), od 7:00 do 13:00 (piątek)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu stołowo - kuchennego, cateringowego i AGD
Numer referencyjny 23/z/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu stołowo – kuchennego i AGD przeznaczonego na wyposażenie stołówek i jednostek na zaopatrzeniu oraz do prawidłowego funkcjonowania służby żywnościowej 14 WOG. Zamawiający dzieli zamówienie na części oraz dopuszcza składanie ofert częściowych. Za ofertę częściową uważa się ofertę obejmującą pełny asortyment danego zadania. Liczba zadań 2. Zadanie 1 – Dostawa sprzętu stołowo – kuchennego, cateringowego Zadanie 2 – Dostawa sprzętu AGD Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami odnośnie realizacji zamówienia zawierają: a) Formularze cenowe - załączniki nr 2.1 i 2.2 do SIWZ b) Opis przedmiotu zamówienia – załączniki nr 7.1 i 7.2 do SIWZ c) Projekt umowy - załącznik nr 6 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow Wymagany termin realizacji zamówienia: a) realizacja zamówienia podstawowego nastąpi w terminie: - sukcesywnie (w trzech transzach) od dnia podpisania umowy do 30.11.2020r.; b) realizacja zamówienia w ramach prawa opcji nastąpi w terminie: - najpóźniej do 15.12.2020r. w przypadku złożenie zamówienia na zakup dodatkowych ilości artykułów wyszczególnionych w formularzu cenowym załącznik nr 2.1, 2.2 do SIWZ - Dostawa w ramach opcji realizowana będzie jednorazowo w terminie 7 dni od daty złożenia zapotrzebowania. 2) Zamawiający w ramach prawa opcji zastrzega sobie możliwość zwiększenia wartości umowy o maksymalnie 90 % wartości netto danego zadania na zakup dodatkowych ilości artykułów wyszczególnionych w załącznikach nr 2.1 oraz 2.2 do SIWZ tj. formularzach cenowych za określone w nim ceny jednostkowe, w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone artykuły niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego. Realizacja zamówienia w ramach opcji musi być realizowana nie później niż do dnia 15.12.2020 r. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykonawca zaproponuje dostawę przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. 1)Oferowany sprzęt musi spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady 1935/2004/WE w sprawie bezpieczeństwa i zdrowia wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Ww. dokument przedstawić w formie folderu, zdjęcia, etykiety, deklaracji zgodności wystawionej przez producenta. 2)Wykonawca powinien podać odpowiednie parametry tj. nazwę producenta, typ lub model w formularzu cenowym w odpowiedniej kolumnie. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żądać będzie w II etapie oceny ofert (na wezwanie Zamawiającego) dla każdej pozycji z zakresu zadania nr 1 i 2 dokument w formie folderu, zdjęcia, etykiety, deklaracji zgodności wystawionej przez producenta - potwierdzającej spełnienie warunku o którym mowa w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady 1935/2004/WE bądź deklaracji zgodności wystawionej przez producenta. Dokumenty o których mowa powyżej muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem)
Inne dokumenty niewymienione Kompletna oferta musi zawierać: 1) Wypełniony formularz oferty - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Wypełnione formularze cenowe – odpowiednio: załączniki nr 2.1 i 2.2 do SIWZ, 3) Stosowne pełnomocnictwo(a) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 5) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 3 do SIWZ, 6) Oświadczenie o spełnieniu warunku w postępowaniu – załącznik nr 4 do SIWZ, KLAUZULA INFORMACYJNA UWZGLĘDNIAJĄ REGULACJE ZAWARTE W ART. 13 ROZPORZĄDZENIA ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 Z DNIA 27 KWIETNIA 2016 R. W SPRAWIE OCHRONY OSÓB FIZYCZNYCH W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH I W SPRAWIE SWOBODNEGO PRZEPŁYWU TAKICH DANYCH ORAZ UCHYLENIA DYREKTYWY 95/46/WE (OGÓLNE ROZPORZĄDZENIE O OCHRONIE DANYCH) (DZ. URZ. UE L 119 Z 04.05.2016, STR. 1). Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznani u, ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, tel. 261 574 802; 2. inspektorem ochrony danych osobowych w 14 Wojskowym Oddziale Gospodarczym jest osoba upoważniona przez Komendanta 14 WOG tel. 261 577 445; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawa sprzętu stołowo – kuchennego, cateringowego i AGD” Nr sprawy: 23/z/2020, w prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 3. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy; 4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy( w tym gwarancji) przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 5. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy; 6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7. posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 8. nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia publicznego określone zostały w załączonym do niniejszej SIWZ wzorze umowy - załącznik nr 6. 2.Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy: - zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy np.: zmiana numeru rachunku bankowego, - zmiana danych teleadresowych.
IV 6 1 sposob udostepniania OFERTA PAPIEROWA: Oferta jest jawna od chwili jej otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa poprzez udowodnienie (zgodnie z art. 11 ust.4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - Dz.U. z 2019 r., poz. 1010) że:  nie zostały ujawnione do wiadomości publicznej;  stanowią informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą;  Wykonawca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Wykonawca nie może zastrzec swojej nazwy (firmy) oraz adresu, a także informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Jeżeli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny one być umieszczone w osobnej wewnętrznej kopercie zatytułowanej nazwą postępowania, z dodaniem słów „Tajemnica przedsiębiorstwa.” OFERTA ELEKTRONICZNA: Na platformie w formularzu składania oferty znajduje się miejsce wyznaczone do dołączenia części oferty stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa.
IV 4 4 data 2020-08-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu stołowo – kuchennego, cateringowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji zamówienia: a) realizacja zamówienia podstawowego nastąpi w terminie: - sukcesywnie (w trzech transzach) od dnia podpisania umowy do 30.11.2020r.; b)realizacja zamówienia w ramach prawa opcji nastąpi w terminie: - najpóźniej do 15.12.2020r. w przypadku złożenie zamówienia na zakup dodatkowych ilości artykułów wyszczególnionych w formularzu cenowym załącznik nr 2.1, 2.2 do SIWZ - Dostawa w ramach opcji realizowana będzie jednorazowo w terminie 7 dni od daty złożenia zapotrzebowania.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu stołowo – kuchennego i AGD przeznaczonego na wyposażenie stołówek i jednostek na zaopatrzeniu oraz do prawidłowego funkcjonowania służby żywnościowej 14 WOG.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu AGD
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji zamówienia: a) realizacja zamówienia podstawowego nastąpi w terminie: - sukcesywnie (w trzech transzach) od dnia podpisania umowy do 30.11.2020r.; b) realizacja zamówienia w ramach prawa opcji nastąpi w terminie: - najpóźniej do 15.12.2020r. w przypadku złożenie zamówienia na zakup dodatkowych ilości artykułów wyszczególnionych w formularzu cenowym załącznik nr 2.1, 2.2 do SIWZ - Dostawa w ramach opcji realizowana będzie jednorazowo w terminie 7 dni od daty złożenia zapotrzebowania.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu stołowo – kuchennego i AGD przeznaczonego na wyposażenie stołówek i jednostek na zaopatrzeniu oraz do prawidłowego funkcjonowania służby żywnościowej 14 WOG.
  

Criterion

Kryteria K2 czas realizacji zamówienia cząstkowego
Znaczenie 40,00
  
Kryteria K1 cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)