GuidZP400 |
27f126f5-654f-4136-8f10-26b789c05370
|
Biuletyn |
566981-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpitale Pomorskie Sp. z o.o.
|
Regon |
19014161200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Powstania Styczniowego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdynia
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
81-519
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
58 72 60 124
|
Zamawiajacy fax |
58 72 60 338
|
Zamawiajacy email |
zp@szpital-morski.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalepomorskie.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. Projekt „Zdążyć przed cukrzycą” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, nr umowy: RPPM.05.04.02-22-0002/18-00.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka Prawa Handlowego
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalepomorskie.eu
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalepomorskie.eu
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpitale Pomorskie Sp. z o.o., ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia, bud. nr 6, Kancelaria Szpitala
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA KOMPUTERÓW PRZENOŚNYCH TYPU LAPTOP Z SYSTEMEM OPERACYJNYM
|
Numer referencyjny |
Znak:D25M/252/N/13-21rj/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa 15 sztuk komputerów przenośnych typu laptop z systemem operacyjnym w ramach projektu „Zdążyć przed cukrzycą” o parametrach zgodnych z załącznikiem 7 do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) oraz wypełnionym przez Wykonawcę załącznikiem nr 8 do SIWZ (Formularz specyfikacji technicznej) potwierdzającym spełnianie przez oferowany asortyment wymaganych parametrów.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 4 do SIWZ.
2.Opis przedmiotu zamówienia (dla laptopa, torby) w języku polskim w formie dokumentów handlowych (folder, ulotka, katalog lub instrukcja obsługi), zawierający dane techniczne oferowanych produktów, potwierdzający spełnienie wymogów zamawiającego, zawierający także numery katalogowe. Wykonawca winien w ww. dokumencie oznaczyć w którym miejscu potwierdza spełnienie parametrów określonych w Załączniku nr 7 do SIWZ.
3. Wypełniony formularz specyfikacji technicznej oferowanych laptopów – załącznik nr 8 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany podać dokładne parametry oferowanego asortymentu.
4. Deklaracja Zgodności lub Certyfikat CE dla oferowanych laptopów.
5. Dokument w postaci oświadczenia producenta komputerów przenośnych potwierdzający, iż oferowany sprzęt został wyprodukowany zgodnie z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.1 Pełnomocnictwo (w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie) do reprezentowania Wykonawcy w tym do podpisania oferty, jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów załączonych do oferty. Jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy wynika z innych dokumentów, Wykonawca załącza je do oferty, chyba, że Zamawiający może te dokumenty uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346.).
1.2 Wypełniony Formularz Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ
1.3 Wypełniony Formularz Asortymentowo-Cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ
OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADANE PRZEZ WYKONAWCE PO OTWARCIU OFERT: WYKONAWCA W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH SKŁADA: 1.4 Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą w przedmiotowym postępowaniu nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca może złożyć ww oświadczenie na wzorze stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Szczegółowy zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zawarty został w Projekcie Umowy - załącznik nr 6 do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2020-08-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|