GuidZP400 |
a0680fc1-0cbe-43a1-ab0c-629bf3494005
|
Biuletyn |
567959-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Sochaczewski reprezentowany przez Zarząd Powiatu
|
Regon |
75015199400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Marszałka J. Piłsudskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
65
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sochaczew
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
96-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
046 8641840 lub 73
|
Zamawiajacy fax |
468 641 871
|
Zamawiajacy email |
rzecznik@op.pl
|
Adres strony url |
http://sochaczew-powiat.bip.org.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014 – 2020 – Działanie 2.8. Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv: Ułatwienie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://sochaczew-powiat.bip.org.pl/
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://sochaczew-powiat.bip.org.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej w nieprzejrzystym opakowaniu/zamkniętej kopercie w sposób uniemożliwiający przypadkowe otwarcie oferty, w wersji papierowej, zgodnie z postanowieniami SIWZ.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Sochaczewie, ul. M. J. Piłsudskiego 65, 96-500 Sochaczew
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19 – zakup laptopów dla dzieci z terenu Powiatu Sochaczewskiego
|
Numer referencyjny |
ZP.272.08.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa komputerów typu laptop – 65 sztuk dla dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej rodzinnej i instytucjonalnej z terenu Powiatu Sochaczewskiego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdział II SIWZ – Specyfikacja techniczna sprzętu i warunki gwarancji.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-08-25T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia nieprzekraczalny.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania
warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę polegającą na dostawie: laptopów o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp,
2) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik Nr 3),
2) wykazu dostaw (Załącznik Nr 4) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych dostaw, określających, czy dostawy te zostały wykonane w sposób należyty,
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do dostarczenia następujących dokumentów: oświadczenia podmiotu realizującego serwis sprzętu lub producenta sprzętu, że w przypadku awarii dysku twardego, dysk pozostaje u Zamawiającego (z uwagi na ochronę zawartych tam danych), oświadczenia od producenta sprzętu, że serwis będzie świadczony przez producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta oraz certyfikaty zgodności oferowanego sprzętu z Dyrektywami Nowego Podejścia UE (urządzenia muszą być oznaczone symbolem CE).
2. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę oprogramowania równoważnego, dokumentacja oprogramowania potwierdzająca spełnienie przez zaoferowane oprogramowanie wymagań opisanych w niniejszej SIWZ, pełne postanowienia licencji oprogramowania równoważnego oraz wykaz pełnej funkcjonalności oprogramowania równoważnego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Wykaz oferowanego sprzętu wraz z długością gwarancji (Załączniki Nr 1 i Załącznik Nr 7).
3. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wysokość wadium. Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych).
2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 2) W przypadku wniesienia wadium w formie poręczenia lub gwarancji powinno zawierać w swojej treści zobowiązanie do bezwarunkowej zapłaty całości sumy wadium na pierwsze oświadczenie Zamawiającego. Zamawiający zaznacza, że z treści poręczenia / gwarancji ma wynikać obowiązek zapłaty na samo oświadczenie Zamawiającego, że wadium jest wymagalne (wystarczającym jest podpisanie oświadczenia przez upoważnioną osobę ze wskazaniem podstawy upoważnienia). Jakiekolwiek zapisy, z których interpretować można obowiązek udowodnienia, czy nawet uprawdopodobnienia okoliczności objętych oświadczeniem Zamawiającego (zwłaszcza sformułowania „jeśli suma jest wymagalna” lub równoważne) spowodują odrzucenie oferty Wykonawcy z postępowania. Zamawiający sugeruje zamieszczenie w gwarancjach / poręczeniach punktu, w którym wyraźnie stwierdza się, że „oświadczenie Zamawiającego nie podlega ocenie pod względem jego prawdziwości przez gwaranta / poręczyciela”.
3. Termin i miejsce wniesienia wadium.
1) Wadium należy wnieść najpóźniej do dnia 06.08.2020 r. do godz. 12.00.
2) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Banku PEKAO S.A.; nr rachunku: 19 1240 5703 1111 0010 6445 2404. Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. Uwaga!!! O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego.
3) W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w punkcie 2 niniejszego rozdziału, oryginał dokumentu wadium należy dołączyć do oferty jako osobny dokument (nie może być trwale zespolony z ofertą). Beneficjentem wskazanym w gwarancji/poręczeniu musi być Powiat Sochaczewski, ul. M. J. Piłsudskiego 65, 96 – 500 Sochaczew. Złożone poręczenie lub gwarancja powinny zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a ustawy, tj.: „Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej” i zgodne z art. 46 ust. 5 ustawy, tj.: „Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy”.
4) W przypadku, gdy Wykonawca załączy do oferty oryginał dokumentu wadialnego, dokument ten powinien być załączony w sposób pozwalający na jego zwrot bez dekompletowania oferty – oryginał nie może być trwale zespolony z ofertą. W przypadku niezastosowania się do powyższego zwrot oryginału nie będzie możliwy.
5) Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie (w tym również na przedłużony okres związania ofertą) spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Zwrot wadium. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46. ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. Ponowne wniesienie wadium.
1) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
2) Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
|
IV IstotnePostanowienia |
Zgodnie z załącznikiem - wzór umowy.
|
IV 4 14 |
Nie przewiduje się.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku, gdy oferowany model sprzętu zostanie wycofany z produkcji możliwa jest zmiana modelu sprzętu na model inny, tego samego producenta, o nie gorszych parametrach technicznych, co sprzęt zaproponowany w ofercie, pod warunkiem przedstawienia stosownego oświadczenia producenta o zaprzestaniu produkcji modelu sprzętu, który został zaproponowany w ofercie.
|
IV 4 4 data |
2020-08-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|