Świadczenie usług głównego analityka w zakresie rozwijania systemów informatycznych zarządzanych przez CKE

Publication date 2020-07-29
End date 2021-08-06 00:00:00
Instytucja Centralna Komisja Egzaminacyjna
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 567953-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług w ramach pełnienia funkcji głównego analityka w zakresie rozwijania następujących systemów informatycznych zarządzanych i rozwijanych przez Centralną Komisję Egzaminacyjną, m.in.:
1) System Informatyczny Obsługi Egzaminów Potwierdzających Kwalifikacje w Zawodzie, dalej: system SIOEPKZ ,
2) System Informatyczny Obsługi Banków Zadań SIOBZ
3) Systemu do oceniania prac egzaminacyjnych z wykorzystaniem technologii informatycznej , dalej system e-oceniania,
Usługa świadczona jest w wymiarze średnio 160 godzin miesięcznie ( 1 godzina = 60 minut), z zastrzeżeniem że liczba godzin usługi w danym miesiącu nie może być wyższa niż 180 godzin, a Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ciągłość świadczenia usługi w całym okresie trwania umowy. Zamawiający informuje, że w okresie trwania umowy, tj. 24 miesiące od dnia podpisania umowy, liczba godzin świadczenia usługi nie może przekroczyć 3840 godzin.
Obszary działania
Zamawiający wymaga w ramach realizacji usługi działań głównego analityka w zakresie rozwijania systemów informatycznych:
- systemu SIOEPKZ
- systemu SIOBZ
- systemu e-oceniania
Miejsce i sposób wykonywania usługi
Zamawiający dopuszcza zdalne prowadzenie prac (z wyłączeniem prac, które zgodnie z polityką bezpieczeństwa lub charakterem swoich działań, muszą być przeprowadzone w miejscach instalacji serwerów), zgodnie z polityką bezpieczeństwa CKE i systemu SIOEPKZ oraz systemu e-oceniania. Wykonawca w trybie miesięcznym przedstawia sprawozdanie z przepracowanych godzin, które po akceptacji Zamawiającego stanowi załącznik do faktury.
Sposób porozumiewania się z Wykonawcą
Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się za pośrednictwem wskazanych adresów poczty elektronicznej i telefonów. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany do osobistego stawiennictwa w siedzibie Zamawiającego, w uzgodnionym przez strony terminie, nie dłuższym niż 2 dni robocze od przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego informacji o konieczności spotkania.
Rozwiązywanie awarii
W razie awarii uniemożliwiającej prawidłowe przeprowadzenie egzaminu, Wykonawca jest zobowiązany do uczestniczenia w działaniach podejmowanych przez CKE zmierzających do usunięcia awarii.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi załącznik nr 1 do SIWZ
3. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.
CPV: Wspólny Słownik Zamówień Publicznych:
Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień jako Kod CPV:
72000000-5 usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cb4e97b4-7deb-4d15-b4c9-2a406ff59c68
Biuletyn 567953-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centralna Komisja Egzaminacyjna
Regon 01492522400000
Zamawiajacy adres ulica Józefa Lewartowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-190
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 536 65 31,
Zamawiajacy fax 22 536 65 46
Zamawiajacy email przetargi@cke-efs.pl,
Adres strony url www.cke.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa jednostka budżetowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.cke.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.cke.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres na adres pocztowy siedziby Zamawiającego Centralna Komisja Egzaminacyjna: ul. Lewartowskiego 6, 00-190 Warszawa, pok. 405
Nazwa nadana zamowieniu Świadczenie usług głównego analityka w zakresie rozwijania systemów informatycznych zarządzanych przez CKE
Numer referencyjny CKE/ 7 /2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług w ramach pełnienia funkcji głównego analityka w zakresie rozwijania następujących systemów informatycznych zarządzanych i rozwijanych przez Centralną Komisję Egzaminacyjną, m.in.: 1) System Informatyczny Obsługi Egzaminów Potwierdzających Kwalifikacje w Zawodzie, dalej: system SIOEPKZ , 2) System Informatyczny Obsługi Banków Zadań SIOBZ 3) Systemu do oceniania prac egzaminacyjnych z wykorzystaniem technologii informatycznej , dalej system e-oceniania, Usługa świadczona jest w wymiarze średnio 160 godzin miesięcznie ( 1 godzina = 60 minut), z zastrzeżeniem że liczba godzin usługi w danym miesiącu nie może być wyższa niż 180 godzin, a Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ciągłość świadczenia usługi w całym okresie trwania umowy. Zamawiający informuje, że w okresie trwania umowy, tj. 24 miesiące od dnia podpisania umowy, liczba godzin świadczenia usługi nie może przekroczyć 3840 godzin. Obszary działania Zamawiający wymaga w ramach realizacji usługi działań głównego analityka w zakresie rozwijania systemów informatycznych: - systemu SIOEPKZ - systemu SIOBZ - systemu e-oceniania Miejsce i sposób wykonywania usługi Zamawiający dopuszcza zdalne prowadzenie prac (z wyłączeniem prac, które zgodnie z polityką bezpieczeństwa lub charakterem swoich działań, muszą być przeprowadzone w miejscach instalacji serwerów), zgodnie z polityką bezpieczeństwa CKE i systemu SIOEPKZ oraz systemu e-oceniania. Wykonawca w trybie miesięcznym przedstawia sprawozdanie z przepracowanych godzin, które po akceptacji Zamawiającego stanowi załącznik do faktury. Sposób porozumiewania się z Wykonawcą Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się za pośrednictwem wskazanych adresów poczty elektronicznej i telefonów. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany do osobistego stawiennictwa w siedzibie Zamawiającego, w uzgodnionym przez strony terminie, nie dłuższym niż 2 dni robocze od przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego informacji o konieczności spotkania. Rozwiązywanie awarii W razie awarii uniemożliwiającej prawidłowe przeprowadzenie egzaminu, Wykonawca jest zobowiązany do uczestniczenia w działaniach podejmowanych przez CKE zmierzających do usunięcia awarii. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi załącznik nr 1 do SIWZ 3. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych. CPV: Wspólny Słownik Zamówień Publicznych: Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień jako Kod CPV: 72000000-5 usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 529920,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 24
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca dysponujący osobą, która będzie realizowała zamówienie jako „główny analityk”, legitymującą się łącznie: 1) wykształceniem wyższym (co najmniej magister) kierunkowym w zakresie informatyki, np.: absolwent wydziału informatyki i/lub teleinformatyki i/lub elektroniki i/lub automatyki i/lub technik informacyjnych; 2) co najmniej 10-letnim doświadczeniem zawodowym jako analityk IT i/lub programista IT i/lub kierownik projektu(ów) IT; 3) doświadczeniem (pełniąc funkcje, o których mowa w pkt. 2) we wdrożeniu i/lub rozwijaniu co najmniej 1 systemu informatycznego dla co najmniej 1000 użytkowników (liczba użytkowników w ujęciu rocznym) odnoszącego się do organizacji i/lub przeprowadzania procesu weryfikacji umiejętności użytkowników (przeprowadzania egzaminu) w ramach systemu oświaty, szkolnictwa wyższego, lub innych dziedzin (działalności), w których odbywa się weryfikacja umiejętności użytkowników np. w izbach rzemieślniczych, instytucjach szkoleniowych, organizacjach, przedsiębiorstwach; 4) pełniąc funkcje, o których mowa w pkt. 2), uczestniczył we wdrożeniu co najmniej 5 istotnych zmian w systemie lub systemach informatycznych odnoszących się do weryfikacji umiejętności, o których mowa w pkt. 3), przy czym każdy wskazany system informatyczny obsługiwał co najmniej 1000 użytkowników w ujęciu rocznym. Za istotną zmianę zamawiający uzna zmianę, która wymagała co najmniej 300 roboczogodzin pracy osób zaangażowanych w jej wprowadzenie po stronie wykonawcy (programistów, analityków, testerów). 4) bardzo dobrą: a) znajomością przepisów oraz procedur związanych z organizowaniem egzaminu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie według wymagań określonych w podstawach programowych kształcenia w zawodzie określonych na podstawie art. 47 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 roku – Prawo oświatowe (Dz.U. z 2020 r. poz. 910 z późn. zm.) oraz procedur związanych z organizowaniem egzaminu zawodowego określonego w ustawie z dnia 7 września 1991 roku o systemie oświaty (Dz.U. z 2019 r. poz. 1481 z późn. zm.); b) umiejętnością prawidłowego interpretowania zapisów aktów prawnych odnoszących się do systemu oświaty w zakresie projektowania rozwiązań informatycznych; c) znajomością rozwiązań w zakresie systemów bazodanowych, w tym co najmniej rozwiązań Microsoft SQL Server 2012; d) znajomością metodyk zarządzania projektami na poziomie zaawansowanym potwierdzoną co najmniej certyfikatem Prince 2 Practitioner lub równoważnym, przy czym za równoważny Zamawiający uzna inny certyfikat niż ww. w zakresie zarządzenia projektami na poziomie zaawansowanym wydawany przez niezależną jednostkę akredytowaną do wydawania tego typu certyfikatów; e) znajomością języka polskiego w mowie i piśmie. 2. Wykonawcy, którzy biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia podlegają wykluczeniu z postępowania w przypadku zaistnienia przesłanek określonych w art. 24 ust.1 oraz ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy pzp z zastrzeżeniem art. 24 ust. 7-10 ustawy pzp. 3. W przypadku, gdy w postępowaniu o udzielenie zamówienia biorą udział Wykonawcy występujący wspólnie, warunki, o których mowa powyżej, w zakresie wskazanej osoby musi spełnić co najmniej jeden z nich (musi spełniać jedna osoba), natomiast brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 oraz ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy pzp z zastrzeżeniem art. 24 ust. 7-10 ustawy pzp musi spełnić każdy z nich. 4. W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innego podmiotu, warunki w zakresie osoby (głównego analityka), o których mowa powyżej podmiot musi spełniać samodzielnie. Wykonawca musi wykazać, że podmiot, na którego zasoby się powołuje nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie, określonym w art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy pzp. 5. Jeżeli doświadczenie zaoferowanej osoby przez podmiot, o którym mowa w ust. 4, nie potwierdza spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie wskazanym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże osobę, której doświadczenie, potwierdzi spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 1.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu wstępnego potwierdzenia spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy wraz z ofertą składają: 1) oświadczenie aktualne na dzień składania ofert - wg treści określonej w załączniku nr 2 do SIWZ. W przypadku, gdy o zamówienie ubiegają się Wykonawcy występujący wspólnie, ww. oświadczenie składa każdy z ww. Wykonawców. Oświadczenie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie potwierdza również brak podstaw wykluczenia na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy pzp w zakresie każdego z ww. Wykonawców, w tym również okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 7-10 ustawy pzp. W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca powołuje się na ich zasoby oraz w celu potwierdzenia, że ww. podmioty nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust.1 oraz ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy pzp, składa ww. oświadczenie dotyczące tych podmiotów.
Zakresie warunkow udzialu 2. Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu składa w terminie 5 dni od dnia wezwania: 1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (główny analityk) w zakresie doświadczenia wskazanej osoby, wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą – wg treści określonej w załączniku nr 3 do SIWZ. Wykaz musi być aktualny na dzień jego składania. 3. SPOSÓB OCENY: Ocena spełniania powyższych warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana ‎wg formuły spełnia - nie spełnia. W przypadku, gdy o zamówienie ubiegają się Wykonawcy występujący wspólnie, składają wspólnie jeden wykaz osób (podpisany przez pełnomocnika) wskazując w nim jedną osobę (głównego analityka), która posiada pełne wymagane doświadczenie dla danej osoby. 4. W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innego podmiotu, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu składa wykaz osób (podpisany przez Wykonawcę) wskazując w nim zasób podmiotu tj. jedną osobę (głównego analityka), która posiada pełne doświadczenie wymagane dla tej osoby. Ponadto Wykonawca składa wraz z ofertą pisemne zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, oraz informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym wstępne potwierdzenie, że podmiot ten nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby. Pisemne zobowiązanie zawiera w szczególności: 1) oznaczenie podmiotu udostępniającego zasoby; 2) oznaczenie podmiotu przyjmującego zasoby (Wykonawca); 3) treść oświadczenia woli udostępniającego zasoby zawierająca: a) zakres udostępnionych Wykonawcy zasobów i sposób ich wykorzystania w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia; b) zakres (charakter stosunku prawnego jaki będzie łączył Wykonawcę z podmiotem udostępniającym zasoby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia) i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty (oryginał) – wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Ofertę podpisuje pełnomocnik umocowany przez ww. Wykonawców do ich reprezentowania. W przypadku, gdy ofertę podpisuje pełnomocnik, pełnomocnictwo należy załączyć do oferty. 2. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy(om) realizację części zamówienia, Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców- wg treści Formularza oferty. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekazuje Zamawiającemu oryginał (lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, co wykonawcy, którzy złożyli oferty do upływu terminu składania ofert, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.) wg treści określonej w załączniku nr 5 lub 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp są uprawnione do dokonania zmiany Umowy w razie zaistnienia następujących okoliczności: 1) w przypadku zmiany przepisów prawa (jej zaistnienia lub wejścia w życie) lub wydania przez odpowiednie organy nowych wytycznych lub interpretacji dotyczących stosowania przepisów prawa, opublikowanych w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim, Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra lub innych oficjalnych publikatorach, w zakresie w jakim zmiana przepisów prawa lub wydane wytyczne lub interpretacje wymagają zmiany sposobu realizacji Umowy, w tym mogą wymagać zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy określonych w Umowie; 2) w przypadku wystąpienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy, związanych z równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego projektami mającymi wpływ na realizację Umowy lub w związku ze zmianami okoliczności wynikającymi ze specyfiki działalności Zamawiającego albo w związku z podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia prac, w zakresie w jakim te przyczyny wymagają zmiany sposobu realizacji Umowy, w tym mogą wymagać zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy określonych w Umowie; 3) w razie zaistnienia Siły Wyższej - Strony są uprawnione do dokonania zmiany sposobu wykonania poszczególnych obowiązków wynikających z Umowy, która to zmiana Umowy może nastąpić w zakresie, w jakim będzie to konieczne dla zapewnienia prawidłowego i terminowego wykonywania Umowy w zaistniałej sytuacji spowodowanej Siłą Wyższą; 4) w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z możliwości: a. usprawnienia wykonywania przedmiotu Umowy, b. zmniejszenia kosztów realizacji przedmiotu Umowy, lub c. zwiększenia bezpieczeństwa wykonywania przedmiotu Umowy, która to zmiana Umowy może nastąpić w zakresie terminów, procedur lub czynności wynikających z treści Umowy, oraz wyłącznie jeżeli nie zakłóci prawidłowej realizacji Umowy, jest ona korzystna dla Zamawiającego; 5) niezbędna jest zmiana terminu realizacji Umowy lub poszczególnych terminów zawartych w Umowie, w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację czynności w ramach Umowy na które Strony nie miały wpływu lub stanowiły okoliczności niezależne od Zamawiającego albo są korzystne dla Zamawiającego, odpowiednio o czas trwania tych okoliczności lub zdarzeń albo o czas uzgodniony przez Strony, 6) niezbędna jest zmiana terminu realizacji Umowy z uwagi na wstrzymanie lub zawieszenie realizacji Umowy przez Zamawiającego, wynikające z przyczyn leżących wyłącznie po stronie infrastruktury technicznej Zamawiającego, 2. W przypadku zaistnienia którejkolwiek przesłanki o której mowa w powyżej, Strony dokonując zmiany Umowy mogą dokonać także zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy na podstawie Umowy, jeżeli zmiana Umowy będzie się wiązała z potrzebą poniesienia dodatkowych kosztów przez Wykonawcę lub spowoduje zmniejszenie ponoszonych przez Wykonawcę kosztów wykonania Umowy lub zaistnienie oszczędności. Wykonawca zobowiązuje się wykazać zaistnienie okoliczności, o których mowa w zdaniu poprzednim, poprzez przedstawienie szczegółowej kalkulacji kosztów. 3. Strony przewidują możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług; 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 2177); 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; 4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych; — jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 4. Warunkiem dokonania zmian wskazanych powyżej jest złożenie wniosku przez Stronę inicjującą zmianę, zawierającego w szczególności opis propozycji zmian, ich uzasadnienie, a w przypadku jeśli wniosek pochodzi od Wykonawcy i wskazuje na potrzebę zmiany wysokości wynagrodzenia, także kalkulację uzasadniającą tę zmianę. 5. Każda ze Stron powinna ustosunkować się w formie pisemnej do wniosku o zmianę Umowy drugiej Strony poprzez zaakceptowanie proponowanej zmiany Umowy, odrzucenie zmiany Umowy lub zaproponowanie stosownej modyfikacji, w terminie 10 dni Roboczych od dnia otrzymania wniosku. 6. W przypadku odrzucenia proponowanej zmiany Umowy lub zaproponowania jej modyfikacji, Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego wraz z odpowiedzią, o której mowa w ust. 5 powyżej, o przyczynach odrzucenia propozycji dokonania zmiany Umowy lub wskazać uzasadnienie dla dokonania modyfikacji. 7. Każda ze Stron może zwrócić się do drugiej Strony z wnioskiem o wyjaśnienie wniosku o zmianę Umowy. 8. Zmiana nazwy lub adresu Strony, nie stanowią zmiany Umowy i stają się skuteczne wobec drugiej Strony z chwilą otrzymania przez nią pisemnego pod rygorem nieważności zawiadomienia.
IV 4 4 data 2021-08-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Kryterium aspekty społeczne
Znaczenie 2,00
  
Kryteria Kryterium „cena”
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Kryterium „kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” – znaczenie 38 , w tym podkryterium „wdrożenie zmian w systemach informatycznych – znaczenie 30 oraz podkryterium „kwalifikacje zawodowe - znajomość regulacji prawnych” – znaczenie 8
Znaczenie 38,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)