Dostawa zamrażarek oraz chłodziarek laboratoryjnych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.

Publication date 2020-07-29
End date 2020-08-06 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach
Miejscowość Siedlce
Województwo mazowieckie
Branża
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi

Szczegóły

Numer ogłoszenia 567527-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 397111000
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa zamrażarek oraz chłodziarek laboratoryjnych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie - zgodnie z Rozdziałem XVII SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 18e55b3d-6406-4804-beb1-ff5add48fd32
Biuletyn 567527-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach
Regon 71158660400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kazimierzowska
Zamawiajacy adres numer domu 29
Zamawiajacy miejscowosc Siedlce
Zamawiajacy kod pocztowy 08-110
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 256 326 459
Zamawiajacy fax 256 325 584
Zamawiajacy email admi.wiw@wiw.siedlce.com
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wiw.mazowsze.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wiw.mazowsze.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach, ul. Kazimierzowska 29, 08-110 Siedlce.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa zamrażarek oraz chłodziarek laboratoryjnych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
Numer referencyjny WIW-AD.272.82.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa zamrażarek oraz chłodziarek laboratoryjnych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie - zgodnie z Rozdziałem XVII SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 39711100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) . Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SIWZ. 2. Opisu katalogowego/karty charakterystyki oferowanego produktu ze wskazaniem nr katalogowego, producenta i szczegółowym opisem produktu odnoszącym się do wszystkich wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia umożliwiającego weryfikację czy oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego.
Inne dokumenty niewymienione Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa udzielanego osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w zakresie: a) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia w związku z zaistnieniem okoliczności uniemożliwiających wykonanie dostaw niezależnych od Wykonawcy, w szczególności gdy konieczność zmiany spowodowana jest okolicznościami poza kontrolą stron, których działając z należytą starannością strony nie mogły przewidzieć w chwili zawierania umowy. Dotyczy to w szczególności takich okoliczności jak zagrożenie epidemiologiczne, zamieszki, akty terroru, zamknięcie granic, rządowe ograniczenia międzynarodowego transportu, utrudnienia na lotniskach i granicach, tj. okoliczności o charakterze tzw. siły wyższej. W czasie trwania siły wyższej Wykonawca odpowiada za wykonywanie Umowy na zasadach ogólnych kodeksu cywilnego. Wykonawca dołoży wszelkich starań, aby pomimo istnienia siły wyższej zapewnić ciągłość dostaw przedmiotu zamówienia na bieżąco i zgodnie z harmonogramem dostaw oraz zobowiązuje się informować Zamawiającego niezwłocznie i na bieżąco o wszelkich trudnościach związanych z dostarczeniem przedmiotu zamówienia, b) zmiany obowiązującej stawki podatku VAT w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, c) zmiany wartości umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych wynikającą ze zwiększenia zakresu zamówienia.
IV 6 1 sposob udostepniania W przypadku, gdyby oferta zawierała informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu Ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz.1503 z późn. zm.), Wykonawca winien w sposób niebudzący wątpliwości zastrzec, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą być udostępniane. Informacje te – powinny być opatrzone klauzulą: „nie udostępniać innym uczestnikom postępowania, informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji” i umieszczone w osobnym wewnętrznym opakowaniu (tj. w odrębnej kopercie oznakowanej literką „B”) trwale ze sobą połączone i ponumerowane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust.4 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2020-08-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Wszelkie dokumenty i oświadczenia w językach obcych należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Informacja o sposobie przetwarzania danych osobowych w Wojewódzkim Inspektoracie Weterynarii z siedzibą w Siedlcach w związku z realizacją zamówień publicznych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Mazowiecki Wojewódzki Lekarz Weterynarii. 2. Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych jest możliwy w formie elektronicznej na skrzynkę iod@wiw.mazowsze.pl. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Dostawa zamrażarek oraz chłodziarek laboratoryjnych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie – nr sprawy: WIW-AD.272.82.2020 /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, z poźn. zm.), dalej „ustawa Pzp” oraz Wojewoda Podlaski w związku z korzystaniem przez Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD PUW); 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. Posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. Nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. B, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa zamrażarek laboratoryjnych o pojemności 620 litrów,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39711100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Pakiet 1: Dostawa zamrażarek laboratoryjnych o pojemności 620 litrów - zgodnie z Rozdziałem XVII SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa chłodziarek laboratoryjnych o pojemności 620 litrów,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39711100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Pakiet 2: Dostawa chłodziarek laboratoryjnych o pojemności 620 litrów - zgodnie z Rozdziałem XVII SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3: Dostawa chłodziarek laboratoryjnych o pojemności 500 litrów,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39711100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Pakiet 3: Dostawa chłodziarek laboratoryjnych o pojemności 500 litrów - - zgodnie z Rozdziałem XVII SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)