GuidZP400 |
2c2828a3-7c4d-4e34-a0d9-1efc700d9d2c
|
Biuletyn |
566976-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Mikołów
|
Regon |
27625763000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
16
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Mikołów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
43-190
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
323 248 500
|
Zamawiajacy fax |
323 248 400
|
Zamawiajacy email |
sez@mikolow.eu
|
Adres strony url |
www.bip.mikolow.eu
|
Adres strony internetowej narzedzia |
https://get.adobe.com/pl/reader/otherversions/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
"Zdalna szkoła + w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej w systemie kształcenia zdalnego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 -2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.mikolow.eu
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.mikolow.eu
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
43-190 Mikołów, Rynek 16
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa laptopów dla uczniów mikołowskich szkół podstawowych w ramach projektu "Zdalna szkoła + w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej w systemie kształcenia zdalnego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 -2020.
|
Numer referencyjny |
PN-29/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Dostawa 35 szt. nowych, nieużywanych komputerów przenośnych (laptop) do siedziby zamawiającego.
2. Każdy komputer przenośny z zainstalowanym systemem operacyjnym, pakietem biurowym, programem antywirusowym. Do każdego komputera przenośnego należy dostarczyć torbę i mysz.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
83000,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
30
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-08-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
13. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty, które nie zostaną odrzucone.
13.1. Cena: 60 pkt
13.2. Termin wykonania zamówienia : 40 pkt tj.
- 1-6 dni: 40 pkt
- 7-12 dni: 30 pkt
- 13-18 dni: 20 pkt
- 19-24 dni: 10 pkt
- 25-30 dni: 0 pkt
Punktacja wg wzoru:
CN/CO x 60 pkt + dodatkowa ilość pkt związana z terminem wykonania zamowienia = ............... punktów.
wyjaśnienia: CN - oferta z najniższą ceną, CO - cena oferty badanej.
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
Ilość punktów zostanie wyliczona i zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
|