"Dostawa i montaż wyposażenia meblowego dla Centrum Usług Społecznych „Społeczna Warszawa”

Publication date 2020-07-30
End date 2020-08-06 00:00:00
Instytucja Centrum Usług Społecznych "Społeczna Warszawa"
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 568509-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia meblowego dla Centrum Usług Społecznych „Społeczna Warszawa”. W miejscu wskazanym przez Zamawiającego Wykonawca zapewni wniesienie wyposażenia meblowego, ich montaż i ustawienie. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fbff5a34-fa63-4397-9d17-d120b268a5dd
Biuletyn 568509-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centrum Usług Społecznych "Społeczna Warszawa"
Regon 36722610000000
Zamawiajacy adres ulica Z. Nałkowskiej
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-886
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 2774970, 22 2774979
Zamawiajacy fax 22 2774972
Zamawiajacy email msadurska@um.warszawa.pl, mmuszynska@um.warszawa.pl
Adres strony url www.centrumuslugspolecznych.um.warszawa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.centrumuslugspolecznych.um.warszawa.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://politykaspoleczna.um.warszawa.pl/cus/zamowienia
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej do siedziby Centrum Usług Społecznych „Społeczna Warszawa”
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Z. Nałkowskiej 11, 01-886 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu "Dostawa i montaż wyposażenia meblowego dla Centrum Usług Społecznych „Społeczna Warszawa”
Numer referencyjny CUS/ZP/2/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia meblowego dla Centrum Usług Społecznych „Społeczna Warszawa”. W miejscu wskazanym przez Zamawiającego Wykonawca zapewni wniesienie wyposażenia meblowego, ich montaż i ustawienie. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 35
Informacje na temat katalogow Miejsce realizacji: nowa siedziba Centrum Usług Społecznych ‘Społeczna Warszawa”, ul. Skaryszewska 3, 03-802 Warszawa
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga wykazania się przez Wykonawcę wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw mebli wraz z montażem o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 PLN brutto (wykazana wartość ma być wartością jednej umowy). W przypadku zamówień nadal wykonywanych faktycznie zrealizowany zakres zamówienia na dzień składania ofert musi spełniać warunki określone powyżej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest łączne spełnienie powyższego warunku przez Wykonawców, to znaczy wystarczające jest spełnienie warunków przez którykolwiek podmiot.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Do terminu dla wystawienia powyższego dokumentu zastosowanie znajduje termin dla wystawienia dokumentu opisany w ust. 1. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw mebli wraz z montażem, wykonanych, a w przypadku świadczeń ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz powinien być sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ i ma potwierdzać spełnianie warunku określonego w Części V ust. 2 pkt 3 SIWZ. Przy czym podane wartości wykonanych i/lub wykonywanych dostaw muszą dotyczyć jednego zamówienia (przez co rozumie się, że wartość musi wynikać z jednostkowej umowy). Dokumenty (referencje) muszą być wystawione przez zamawiającego zamówienie/odbiorcę zamówienia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1.Dostarczone wyposażenie meblowe musi być (nieużywane) fabrycznie nowe, wykonane zgodnie ze opisem przedmiotu zamówienia, zmontowane, gotowe do użytku oraz ustawione w pomieszczeniach i miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 2. Meble mają być przeznaczone do eksploatacji w budynku użyteczności publicznej. Konstrukcja ma być wykonana starannie z dużą dbałością o szczegóły, z materiałów wysokiej jakości. 3. Wyposażenie meblowe zostanie dostarczone na adres nowej siedziby Centrum Usług Społecznych ‘Społeczna Warszawa”, ul. Skaryszewska 3, 03-802 Warszawa. 4. W miejscu wskazanym przez Zamawiającego Wykonawca zapewni wniesienie wyposażenia meblowego, ich montaż i ustawienie. Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia wszelkich powstałych podczas realizacji umowy opakowań, odpadów i nieczystości. 5. W ofercie należy przewidzieć cenę dostawy, montażu i wszelkie inne niezbędne koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający wymaga, aby minimalny okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia wynosił 36 miesięcy oraz obejmował wszelkie wady konstrukcyjne i materiałowe dostarczonych mebli. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru wyposażenia meblowego, zgodnie z ofertą Wykonawcy i podpisaniu przez strony Umowy bez zastrzeżeń protokołu odbioru. 7. Wykonawca zobowiązany jest do określenia w składanej ofercie: nazwy producenta, systemu oraz symbolu oferowanego wyposażenia (odpowiednio każde w osobnej kolumnie do wypełnienia przez Wykonawców we wzorze Formularza cenowego - załącznik nr 2a do SIWZ). Brak określenia powyższych danych w jakiejkolwiek z pozycji będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 8. Zamawiający dopuszcza tolerancję +/-3% wymiarów zewnętrznych mebli podanych w opisie przedmiotu zamówienia. Tolerancja nie dotyczy wymiarów elementów konstrukcyjnych, takich jak grubość płyty, przekrój nogi itp. Nie dopuszcza się zmiany szerokości i głębokości stołów i szaf oraz zmiany zakresu regulacji wysokości stołów, biurek, szaf. 9. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona złoży wszystkie wymienione w opisie certyfikaty i atesty. Atesty i certyfikaty mają być wystawione przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju dokumentów, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ). Próbniki i atesty mają być opisane w sposób nie budzący wątpliwości do jakich mebli są dedykowane. 10 Wszystkie zaproponowane rozwiązania muszą być systemowe, seryjnie produkowane. Pod pojęciem systemowe Zamawiający rozumie meble, które można łączyć ze sobą w różnych konfiguracjach oraz pozwalające w przyszłości na rozbudowę. 11. Na etapie realizacji należy umożliwić weryfikację dostarczanych mebli i w przypadku stwierdzenia niezgodności, możliwe jest wstrzymanie całej dostawy wraz z nakazem natychmiastowej wymiany na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione 1. Prawidłowo wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz Formularz cenowy (załącznik nr 2a do SIWZ). 2. Oświadczenia wymienione w Części VII SIWZ ust. 1 oraz w Części VIII ust. 3 i 7. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. W przypadku, gdy Wykonawcę/Wykonawców ubiegających się wspólnie reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji mocodawcy. Pełnomocnictwo do podpisania oferty należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie musi być wystawione przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 5. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) oświadczenie, o którym mowa w Części VII ust. 1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia; 2) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w Części VII ust. 2 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 3) Wykonawcy zobowiązani są, na wezwanie Zamawiającego, złożyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Części VII ust. 5 SIWZ, przy czym składa je odpowiednio Wykonawca/-y, który/którzy wykazuje/-ą spełnianie warunku w zakresie opisanym w Części V ust. 2 SIWZ; 4)na wezwanie Zamawiającego każdy Wykonawca składający ofertę wspólną zobowiązany jest złożyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Części VII ust. 6 SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-08-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria termin wykonania
Znaczenie 30,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)