Dostawa rękawic roboczych

Publication date 2020-07-30
End date 2020-08-07 00:00:00
Instytucja Zakład Remontów i Konserwacji Dróg
Miejscowość Warszawa-Ursus
Województwo mazowieckie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 568265-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 181000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic roboczych w ilościach i rodzajach podanych w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
Dostawy mają być realizowane zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz z projektem umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 451a9fa6-618e-4266-8197-3e2c3883539b
Biuletyn 568265-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zakład Remontów i Konserwacji Dróg
Regon 15895956000000
Zamawiajacy adres ulica pl. Czerwca 1976 r. nr 1
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa-Ursus
Zamawiajacy kod pocztowy 02-495
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 39 73 905 , 22 39 73 906
Zamawiajacy fax 22 39 73 906
Zamawiajacy email dpzp@zrikd.waw.pl
Adres strony url www.zrikd.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zrikd.waw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zrikd.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej w postaci papierowej (w oryginale) podpisanej własnoręcznie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 02-495 Warszawa, ul. Pl. Czerwca 1976 r. nr 1, IV piętro - kancelaria
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa rękawic roboczych
Numer referencyjny DPZP/271/536/PN/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic roboczych w ilościach i rodzajach podanych w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Dostawy mają być realizowane zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz z projektem umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej do złożenia dodatkowych oświadczeń lub dokumentów: Deklaracji zgodności WE/UE do zaoferowanych rękawic, wystawionej przez producenta danego wyrobu lub jego upoważnionego przedstawiciela, spełniającej wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 z dnia 9 marca 2016 r. w sprawie środków ochrony indywidualnej oraz uchylenia Dyrektywy Rady 89/686/EWG. Zamawiający dopuszcza również przedstawienie aktualnych dokumentów, wydanych na podstawie Dyrektywy Rady 89/686/EWG lub Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. 2005, Nr. 259, poz. 2173). Deklaracja powinna zawierać zgodność z normami, o których mowa w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. UWAGA! Zamawiający wymaga, aby każdy z załączonych dokumentów opatrzony był numerem pozycji.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (informacja z otwarcia ofert), przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, (sporządzone na wzorze stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ), o której mowa w Części II ust. 2 pkt 12) SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Informacje o zakresie, charakterze i warunkach zmian Zamawiający zawarł w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-08-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)