Dostawa sprzętu komputerowego z podziałem na 2 części [OP-IV.272.59.2020.MSY]

Publication date 2020-07-30
End date 2020-08-10 00:00:00
Instytucja Województwo Lubelskie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 566973-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302130005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, w tym:
Część I – Dostawa sprzętu komputerowego,
Część II – Dostawa stacji graficznej z monitorem i tabletem graficznym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 1a i 1b do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 187d8309-9f2c-433a-93b9-35ee69e161d8
Biuletyn 566973-N-2020
Zamawiajacy nazwa Województwo Lubelskie
Regon 43101917000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Artura Grottgera
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-029
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 44 16 636,
Zamawiajacy fax 81 44 16 535
Zamawiajacy email zamowienia@lubelskie.pl,
Adres strony url http://www.lubelskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Część I - przedmiot niniejszego zamówienia będzie współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach realizacji projektu pn. ”Standardy Obsługi Inwestora w Województwie Lubelskim” Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020; Część II - przedmiot niniejszej umowy będzie współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WL na lata 2014-2020, projekt „Marketing Gospodarczy Województwa Lubelskiego II”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie, ul. Artura Grottgera 4, 20-029 Lublin (parter KANCELARIA OGÓLNA)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego z podziałem na 2 części [OP-IV.272.59.2020.MSY]
Numer referencyjny OP-IV.272.59.2020.MSY
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, w tym: Część I – Dostawa sprzętu komputerowego, Część II – Dostawa stacji graficznej z monitorem i tabletem graficznym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 1a i 1b do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia - 30 dni od dnia zawarcia umowy
Okreslenie warunkow Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zgodnie z art. 26 ust.2 ustawy, Zamawiający nie będzie wzywał wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia. 2.Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego: Część I – dla urządzenia: a) Komputery przenośne - 4 szt.: (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) 1) Certyfikat ISO 9001:2000 lub równoważne systemy jakości oparte na normach międzynarodowych, europejskich lub krajowych dla producenta sprzętu. 2) Certyfikat ISO 14001 lub równoważny system jakości oparty na normach międzynarodowych, europejskich lub krajowych dla producenta sprzętu. 3) Deklaracja zgodności CE. 4) Oferowany model musi posiadać potwierdzenie producenta preinstalowanego systemu operacyjnego lub producenta komputera, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z preinstalowaną wersją systemu operacyjnego – dopuszcza się wydruk ze strony internetowej lub oświadczenie producenta. Zamawiający dopuszcza by dokumenty sporządzone zostały w języku angielskim. 5) Test BAPCo® MobileMark® 2018 Overall Rating: a) Performance Qualification wynik nie mniejszy niż 950 punktów, b) Battery Life wynik nie mniejszy niż 10 godzin. Wymagane testy wydajnościowe wykonawca musi przeprowadzić na automatycznych ustawieniach konfiguratora dołączonego przez firmę BAPCO i przy rozdzielczości wyświetlacza 1920x1080 oraz włączonych wszystkich urządzaniach. Nie dopuszcza się stosowania overclokingu, oprogramowania wspomagającego pochodzącego z innego źródła niż fabrycznie zainstalowane oprogramowanie przez producenta, ingerowania w ustawieniach BIOS (tzn. wyłączanie urządzeń stanowiących pełną konfigurację) jak również w samym środowisku systemu (tzn. zmniejszanie rozdzielczości, jasności i kontrastu itp.). W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenie odpowiada wymaganiom określonym w punkcie opisu zamówienia, wykonawca złoży na wezwanie Zamawiającego protokół z przeprowadzonych testów. Protokół z przeprowadzonych testów powinien mieć formę wydruku komputerowego potwierdzonego przez wykonawcę, że został on utworzony za pomocą oprogramowania licencjonowanego BAPCo, a jego treść nie została w żaden sposób zmieniona. Zamawiający dopuszcza, by protokół, o którym mowa powyżej sporządzony został w języku angielskim.. b) Urządzenia wielofunkcyjne – 2 szt.: (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) 1) Certyfikat ISO 9001:2000 lub równoważne systemy jakości oparte na normach międzynarodowych, europejskich lub krajowych dla producenta sprzętu. 2) Certyfikat ISO 14001 lub równoważny systemy jakości oparte na normach międzynarodowych, europejskich lub krajowych dla producenta sprzętu. 3) Deklaracja zgodności CE. Część II – dla urządzenia: a) Stacja graficzna: (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) 1) Certyfikat ISO 9001:2000 lub równoważne systemy jakości oparte na normach międzynarodowych, europejskich lub krajowych dla producenta sprzętu. 2) Certyfikat ISO 14001 lub równoważny system jakości oparty na normach międzynarodowych, europejskich lub krajowych dla producenta sprzętu. 3) Deklaracja zgodności CE. 4) Oferowany model musi posiadać potwierdzenie producenta preinstalowanego systemu operacyjnego lub producenta komputera, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z preinstalowaną wersją systemu operacyjnego – dopuszcza się wydruk ze strony internetowej lub oświadczenie producenta. Zamawiający dopuszcza by dokumenty sporządzone zostały w języku angielskim. Zamawiający, zgodnie z art. 9 ust. 3 ustawy oraz § 16 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2016 poz. 1126 z późn.zm.) dopuszcza, by dokumenty, o których mowa powyżej sporządzone były w języku angielskim. UWAGA ! - dotyczy tylko testów BAPCo: Złożone testy BAPCo będą służyć Zamawiającemu zarówno w celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt spełnia wymogi minimalne określone w OPZ jak i potwierdzeniu, że oferowane urządzenia uzyskały wynik ponad minimum (jeżeli Wykonawca zaznaczył taką opcję w Formularzu ofertowym). Jeżeli Wykonawca zaznaczy Tak, a przedstawione testy nie potwierdzą oferowanych wyników (ponad minimum wskazane w SIWZ w celu uzyskania dodatkowych punktów) oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu. Jeżeli Wykonawca zaznaczy Nie, a przedstawione testy będą wskazywały na wynik wyższy niż minimum określone w SIWZ celem uzyskania dodatkowych punktów nie otrzyma dodatkowych punktów. Testy będą służyć tylko potwierdzeniu minimum określonego w OPZ. Jeżeli testy nie będą potwierdzały wyników na poziomie minimalnym określonym w OPZ, Wykonawca zostanie wezwany do uzupełnienia testów w trybie art. 26 ust. 3, ale tylko w celu potwierdzenia minimum określonego w OPZ. W wyniku wezwania nie można otrzymać dodatkowych punktów w tym kryterium.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Do SIWZ dołączony jest wzór umowy stanowiący jej integralną część zgodnie z Załącznikiem nr 3a i 3b do SIWZ, w których Zamawiający przewidział wszystkie istotne dla stron postanowienia oraz przyszłe zobowiązania Wykonawcy i Zamawiającego.
IV 4 4 data 2020-08-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 1.Wykonawca NIE SKŁADA oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, gdyż Zamawiający nie określa warunków w przedmiotowym postępowaniu. 2. Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące: a) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; b) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; c) ceny i okresu gwarancji zawartych w ofertach. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji o której mowa w pkt. 2, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (w formie oryginału) według wzoru zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją, o której mowa w pkt 2). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, przedstawi szczegółową kalkulację ceny netto, brutto i podatku VAT w zakresie Załącznika nr 1a i 1b do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem cen jednostkowych zamawianego sprzętu. Wartość brutto za cały przedmiot zamówienia musi być identyczna z wartością podaną na formularzu ofertowym złożonej oferty. Formularz ofertowy nie podlega uzupełnieniu. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów w danej części postępowania. Zamawiający zgodnie z art. 24aa ustawy najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Obowiązek informacyjny w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (RODO) określone są w rozdz. XXIX SIWZ.

Attchment

Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa stacji graficznej z monitorem i tabletem graficznym
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa stacji graficznej z monitorem i tabletem graficznym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1b do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do SIWZ.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)