Zakup aparatu RTG do wersji 3D dla potrzeb Zakładu Radiologii Lekarskiej w ramach Projektu dofinansowania nr POIS.09.02.00-00-0086/17 pn. „Doposażenie jednostek klinicznych, zajmujących się leczeniem i diagnostyką chorób układu oddechowego, kostno – stawowo – mięśniowego oraz w zakresie ginekologii, położnictwa i neonatologii w SPSK nr 1 w Lublinie.”

Publication date 2020-07-30
End date 2020-08-07 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 568390-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Zakup aparatu RTG do wersji 3D dla potrzeb Zakładu
Radiologii Lekarskiej w ramach Projektu dofinansowania nr POIS.09.02.00-00-0086/17 pn. „ Doposażenie jednostek
klinicznych, zajmujących się leczeniem i diagnostyką chorób układu oddechowego, kostno – stawowo – mięśniowego oraz
w zakresie ginekologii, położnictwa i neonatologii w SPSK nr 1 w Lublinie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu objętego
zamówieniem, jego rodzaj, gabaryty, charakterystyka, parametry techniczne i in. niezbędne - zawiera Załącznik Nr 1A
„Formularza oferty – Opis Przedmiotu Zamówienia”. 3. Przedmiot zamówienia stanowi jedna oferta całościowa. 4.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 5. W przypadku gdy w dokumentacji zostały wskazane nazwy,
znaki towarowe lub typy produktów, normy, certyfikaty - Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych
pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych równych lub wyższych od określonych w dokumentacji.
6. Zamawiający wymaga wskazania w załączniku nr 1A do SIWZ w kolumnie „uwagi” pozycji, w których zastosowano
rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do produktów
opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, w sposób nie budzący wątpliwości, że oferowane
przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp) 7.
Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia posiadał wszelkie wymagane prawem
dopuszczenia do stosowania, pozwolenia, atesty, certyfikaty. 8. Wykonawca gwarantuje montaż, uruchomienie
wyposażenia oraz szkolenie pracowników w zakresie jego obsługi. 9. Zamawiający wymaga minimum 24 miesięcznego
okresu gwarancji na przedmiot zamówienia. Gwarancja liczona będzie od dnia podpisania protokołu końcowego
przedmiotu umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f320f3aa-9dcc-48e5-8726-6648c01fb190
Biuletyn 568390-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie
Regon 43102923400000
Zamawiajacy adres ulica Stanisława Staszica
Zamawiajacy adres numer domu 16
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-081
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon +48815344610
Zamawiajacy fax +48815324153
Zamawiajacy email zamowienia@spsk1.lublin.pl
Adres strony url https://portal.smartpzp.pl/spsk1
Adres strony internetowej narzedzia https://portal.smartpzp.pl/spsk1
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu POIS.09.02.00-00-0086/17 pn: „ Doposażenie jednostek klinicznych, zajmujących się leczeniem i diagnostyką chorób układu oddechowego, kostno – stawowo – mięśniowego oraz w zakresie ginekologii, położnictwa i neonatologii w SPSK nr 1 w Lublinie.”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia https://portal.smartpzp.pl/spsk1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://portal.smartpzp.pl/spsk1
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny https://portal.smartpzp.pl/spsk1
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny zgodnie z art. 9 ustawy pzp
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Staszica 16, budynek dyrekcji, kancelaria szpitala
Nazwa nadana zamowieniu Zakup aparatu RTG do wersji 3D dla potrzeb Zakładu Radiologii Lekarskiej w ramach Projektu dofinansowania nr POIS.09.02.00-00-0086/17 pn. „Doposażenie jednostek klinicznych, zajmujących się leczeniem i diagnostyką chorób układu oddechowego, kostno – stawowo – mięśniowego oraz w zakresie ginekologii, położnictwa i neonatologii w SPSK nr 1 w Lublinie.”
Numer referencyjny EO/TA 2732/37/20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Zakup aparatu RTG do wersji 3D dla potrzeb Zakładu Radiologii Lekarskiej w ramach Projektu dofinansowania nr POIS.09.02.00-00-0086/17 pn. „ Doposażenie jednostek klinicznych, zajmujących się leczeniem i diagnostyką chorób układu oddechowego, kostno – stawowo – mięśniowego oraz w zakresie ginekologii, położnictwa i neonatologii w SPSK nr 1 w Lublinie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu objętego zamówieniem, jego rodzaj, gabaryty, charakterystyka, parametry techniczne i in. niezbędne - zawiera Załącznik Nr 1A „Formularza oferty – Opis Przedmiotu Zamówienia”. 3. Przedmiot zamówienia stanowi jedna oferta całościowa. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 5. W przypadku gdy w dokumentacji zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy produktów, normy, certyfikaty - Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych równych lub wyższych od określonych w dokumentacji. 6. Zamawiający wymaga wskazania w załączniku nr 1A do SIWZ w kolumnie „uwagi” pozycji, w których zastosowano rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do produktów opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, w sposób nie budzący wątpliwości, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp) 7. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia posiadał wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do stosowania, pozwolenia, atesty, certyfikaty. 8. Wykonawca gwarantuje montaż, uruchomienie wyposażenia oraz szkolenie pracowników w zakresie jego obsługi. 9. Zamawiający wymaga minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia. Gwarancja liczona będzie od dnia podpisania protokołu końcowego przedmiotu umowy.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci kopia dokumentów wraz z tłumaczeniem w przypadku oryginału w języku obcym: Certyfikat CE w przypadku wyrobów powyżej I. Klasy Deklaracja zgodności wystawiona przez producenta
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania ewentualnych zmian umowy, w przypadku: a) W przypadku wprowadzenie nowej technologii i/lub zaprzestania produkcji asortymentu objętego niniejszą umową, Zamawiajacy dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych oraz cenie nie wyższej od wynikającej z oferty Wykonawcy. b) W przypadku zmiany nr katalogowego lub nazwy własnej produktu objętego umową Wykonawca powiadomi o tym fakcie Zamawiającego. c) Zmiany stawki podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy. Zmianie może ulec jedynie wartość umowy brutto o różnicę wynikającą ze zmiany wartości podatku VAT. 2. Inne zmiany umowy dopuszczalne będą o ile nie będą stanowić istotnych zmian w stosunku do treści oferty 3. Każda zmiana umowy nastąpi w drodze aneksu do umowy, po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wniosku Wykonawcy. 4. Wniosek winien być złożony w formie pisemnej i zawierać uzasadnienie. 5. Zmiana nr katalogowego lub nazwy własnej przedmiotu dostawy nie powoduje konieczności sporządzania aneksu do umowy, a jedynie obowiązek poinformowania z Zamawiającego w formie pisemnej o zaistnieniu, którejkolwiek z tych zmian.
IV 4 4 data 2020-08-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:15
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria parametry techniczne
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 5,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 15,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)