Dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego i środków ochrony indywidulanej oraz odzieży dla ratowników medycznych na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie ( 2 zadania )

Publication date 2020-07-30
End date 2020-08-07 00:00:00
Instytucja 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Koszalin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 568339-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 181000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot i zakres zamówienia:
a) Część I (zadanie nr 1)
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, szczegółowo opisana w załączniku nr 2 do SIWZ oraz na warunkach określonych w załączniku nr 6 do SIWZ- projekt umowy.
b) Część II (zadanie nr 2)
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży dla ratowników medycznych będących na zaopatrzeniu 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, szczegółowo opisana w załączniku nr 2a do SIWZ oraz na warunkach określonych w załączniku nr 6a do SIWZ- projekt umowy.
3. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawierający: nazwę, opis przedmiotu zamówienia, a także ilości zostały określone w załączniku nr 2 i 2a do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
4. Istotne wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia:
a) Część I (zadanie nr 1)
1) Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez Zamawiającego
parametrom technicznym i jakościowym wskazanym w Opisie przedmiotu zamówienia,
stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
2) W momencie dostarczenia towaru Wykonawca zobowiązany jest dołączyć karty produktów potwierdzające ich właściwości, wystawione przez producenta danego produktu. Nie zastosowanie się do tego zapisu stanowić będzie podstawę do odmowy przyjęcia towaru.
3) Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji (art. 34 ust. 5 ustawy Pzp) polegającego na możliwości zwiększenia podstawowego zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia określonego co do asortymentu i ilości wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ – Formularzu oferty, w tabeli kolumna „ilość podstawowa” – gwarantowanego Wykonawcy, maksymalnie o ilości wskazane w tabeli kolumna „ilość w opcji”.
4) Zamawiający zobowiązany jest do zakupu przedmiotu zamówienia w ilościach
i asortymencie określonym w załączniku nr 1 do SIWZ – Formularzu oferty w tabeli
w kolumnie nazwanej „ilość podstawowa”. Dostawa zamówienia podstawowego winna być zrealizowana w terminie do 40 dni od dnia podpisania umowy. Termin realizacji dostawy zamówienia podstawowego stanowi kryterium oceny ofert.
5) Pozostała ilość towarów określona w załączniku nr 1 do SIWZ – Formularzu oferty
w tabeli w kolumnie nazwanej „ilość w opcji” będzie dostarczona przez Wykonawcę
w wypadku zaistnienia w tym zakresie potrzeb Zamawiającego. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia.
6) Po realizacji dostaw w ilościach i asortymencie określonym w tabeli w kolumnie nazwanej „ilość podstawowa”, Zamawiający poinformuje Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji. Zamawiający ma prawo do realizacji umowy w zakresie prawa opcji do dnia 30 listopada 2020 r. Zamawiający będzie realizował zakupy objęte prawem opcji na podstawie zamówień składanych Wykonawcy, a Wykonawca ma obowiązek zrealizowania dostaw w ciągu 14 dni kalendarzowych.
7) Wykonawca co do zakresu niezrealizowanych dostaw określonych w tabeli w kolumnie nazwanej „ilość w opcji” nie będzie kierować żadnych roszczeń przeciwko Zamawiającemu.
8) Prawo opcji realizowane będzie na takich samych zasadach jak zamówienie podstawowe. Dodatkowe szczegóły związane z prawem opcji zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
b) Część II (zadanie nr 2)
1) Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym i jakościowym wskazanym w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2a do SIWZ.
2) Dostawa zamówienia winna być zrealizowana w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy. Termin realizacji dostawy zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
3) W momencie dostarczenia towaru Wykonawca zobowiązany jest dołączyć karty produktów potwierdzające ich właściwości, wystawione przez producenta danego produktu. Nie zastosowanie się do tego zapisu stanowić będzie podstawę do odmowy przyjęcia towaru.
5. Informacja o miejscu realizacji zamówienia ( dla zadania nr 1 i zadania nr 2 ):
Miejscem odbioru towaru są magazyny Zamawiającego znajdujące się na terenie:
a) Centrum Szkolenia Sił Powietrznych w Koszalinie, ul. Wojska Polskiego 66;
b) Jednostka Wojskowa 4653 w Darłowie, ul. Zwycięstwa 2;
c) Jednostka Wojskowa 2117 w Kołobrzegu, ul. Koszalińska 76.
6. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Istotne postanowienia umowy – projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia – załącznik nr 6 i 6a do SIWZ.


Dodatkowe informacje

GuidZP400 c44b9717-94f0-476f-b484-602916769366
Biuletyn 568339-N-2020
Zamawiajacy nazwa 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Regon 33120312800000
Zamawiajacy adres ulica 4 Marca
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Koszalin
Zamawiajacy kod pocztowy 75-901
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 261 45 68 15, 261 45 61 95
Zamawiajacy fax 261 45 62 44
Zamawiajacy email 17wog.przetargi@ron.mil.pl, 17wog.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony url www.17wog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.17wog.wp.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.17wog.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe (Dz.U. poz. 529 z 2015 r. poz. 1830) za pośrednictwem posłańca lub osobiście.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie, 75-901 Koszalin, ul. 4-go Marca 3
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego i środków ochrony indywidulanej oraz odzieży dla ratowników medycznych na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie ( 2 zadania )
Numer referencyjny 24/WOG/D/Mund./20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot i zakres zamówienia: a) Część I (zadanie nr 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, szczegółowo opisana w załączniku nr 2 do SIWZ oraz na warunkach określonych w załączniku nr 6 do SIWZ- projekt umowy. b) Część II (zadanie nr 2) Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży dla ratowników medycznych będących na zaopatrzeniu 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, szczegółowo opisana w załączniku nr 2a do SIWZ oraz na warunkach określonych w załączniku nr 6a do SIWZ- projekt umowy. 3. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawierający: nazwę, opis przedmiotu zamówienia, a także ilości zostały określone w załączniku nr 2 i 2a do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 4. Istotne wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia: a) Część I (zadanie nr 1) 1) Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym i jakościowym wskazanym w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2) W momencie dostarczenia towaru Wykonawca zobowiązany jest dołączyć karty produktów potwierdzające ich właściwości, wystawione przez producenta danego produktu. Nie zastosowanie się do tego zapisu stanowić będzie podstawę do odmowy przyjęcia towaru. 3) Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji (art. 34 ust. 5 ustawy Pzp) polegającego na możliwości zwiększenia podstawowego zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia określonego co do asortymentu i ilości wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ – Formularzu oferty, w tabeli kolumna „ilość podstawowa” – gwarantowanego Wykonawcy, maksymalnie o ilości wskazane w tabeli kolumna „ilość w opcji”. 4) Zamawiający zobowiązany jest do zakupu przedmiotu zamówienia w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1 do SIWZ – Formularzu oferty w tabeli w kolumnie nazwanej „ilość podstawowa”. Dostawa zamówienia podstawowego winna być zrealizowana w terminie do 40 dni od dnia podpisania umowy. Termin realizacji dostawy zamówienia podstawowego stanowi kryterium oceny ofert. 5) Pozostała ilość towarów określona w załączniku nr 1 do SIWZ – Formularzu oferty w tabeli w kolumnie nazwanej „ilość w opcji” będzie dostarczona przez Wykonawcę w wypadku zaistnienia w tym zakresie potrzeb Zamawiającego. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia. 6) Po realizacji dostaw w ilościach i asortymencie określonym w tabeli w kolumnie nazwanej „ilość podstawowa”, Zamawiający poinformuje Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji. Zamawiający ma prawo do realizacji umowy w zakresie prawa opcji do dnia 30 listopada 2020 r. Zamawiający będzie realizował zakupy objęte prawem opcji na podstawie zamówień składanych Wykonawcy, a Wykonawca ma obowiązek zrealizowania dostaw w ciągu 14 dni kalendarzowych. 7) Wykonawca co do zakresu niezrealizowanych dostaw określonych w tabeli w kolumnie nazwanej „ilość w opcji” nie będzie kierować żadnych roszczeń przeciwko Zamawiającemu. 8) Prawo opcji realizowane będzie na takich samych zasadach jak zamówienie podstawowe. Dodatkowe szczegóły związane z prawem opcji zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. b) Część II (zadanie nr 2) 1) Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym i jakościowym wskazanym w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2a do SIWZ. 2) Dostawa zamówienia winna być zrealizowana w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy. Termin realizacji dostawy zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. 3) W momencie dostarczenia towaru Wykonawca zobowiązany jest dołączyć karty produktów potwierdzające ich właściwości, wystawione przez producenta danego produktu. Nie zastosowanie się do tego zapisu stanowić będzie podstawę do odmowy przyjęcia towaru. 5. Informacja o miejscu realizacji zamówienia ( dla zadania nr 1 i zadania nr 2 ): Miejscem odbioru towaru są magazyny Zamawiającego znajdujące się na terenie: a) Centrum Szkolenia Sił Powietrznych w Koszalinie, ul. Wojska Polskiego 66; b) Jednostka Wojskowa 4653 w Darłowie, ul. Zwycięstwa 2; c) Jednostka Wojskowa 2117 w Kołobrzegu, ul. Koszalińska 76. 6. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Istotne postanowienia umowy – projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia – załącznik nr 6 i 6a do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 40
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w w/w zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w w/w zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w w/w zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 u Pzp.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie określa warunków w w/w zakresie.
Zakresie kryteriow selekcji Zamawiający nie określa warunków w w/w zakresie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie określa warunków w w/w zakresie.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej 17wog.wp.mil.pl, zakładka BIP/PLATFORMA ZAKUPOWA informacji z otwarcia ofert , o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-08-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 INFORMACJE DOTYCZĄCE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, 75-901 Koszalin, ul. 4 Marca 3; 2) Kontakt z administratorem danych osobowych możliwy jest za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. 4 Marca 3, 75 – 901 Koszalin, telefonicznie pod numerem: 261 456 815 lub mailowo: 17wog.przetargi@ron.mil.pl 3) inspektorem ochrony danych osobowych w 17 Wojskowym Oddziale Gospodarczym jest Pani Ewelina LICKIEWICZ, kontakt: 261 456 839.; 4) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn.: dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej oraz odzieży dla ratowników medycznych na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (2 zadania) – numer postępowania 24/WOG/D/Mund./20. 5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 7) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 9) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Oświadczenie w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO znajduje się w Formularzu oferty.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, szczegółowo opisana w załączniku nr 2 do SIWZ oraz na warunkach określonych w załączniku nr 6 do SIWZ- projekt umowy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa odzieży dla ratowników medycznych będących na zaopatrzeniu 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży dla ratowników medycznych będących na zaopatrzeniu 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, szczegółowo opisana w załączniku nr 2a do SIWZ oraz na warunkach określonych w załączniku nr 6a do SIWZ- projekt umowy.
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)