Dostawa sprzętu medycznego w ramach umowy o dofinansowanie projektu (C0VID-19) „Rozwój specjalistycznych usług medycznych w sytuacji epidemiologicznej C0VID-19 w Szpitalu Miejskim św. Jana Pawła II w Elblągu"

Publication date 2020-07-30
End date 2020-08-07 00:00:00
Instytucja Szpital Miejski św. Jana Pawła II w Elblągu
Miejscowość Elbląg
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 568145-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest sprzętu medycznego w ilości i o parametrach określonych w załącznikach nr 1.1 – 1.8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:

1. URZĄDZENIE DO DEKONTAMINACJI
2. MATERAC PRZECIWODLEŻYNOWY Z POMPĄ
3. POMPA INFUZYJNA PERYSTALTYCZNA
4. APARAT EKG
5. WÓZEK DO TRANSPORTU CHORYCH W POZYCJI LEŻĄCEJ
6. POMPY STRZYKAWKOWE ZE STACJAMI DOKUJĄCYMI
7. WÓZEK TRANSPORTU CHORYCH W POZYCJI LEŻĄCEJ
8. WÓZEK ANESTEZJOLOGICZNY

Dodatkowe informacje

GuidZP400 af8db807-b614-469d-856b-f6382f63a910
Biuletyn 568145-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Miejski św. Jana Pawła II w Elblągu
Regon 28109884000000
Zamawiajacy adres ulica Komeńskiego
Zamawiajacy adres numer domu 35
Zamawiajacy miejscowosc Elbląg
Zamawiajacy kod pocztowy 82-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 55 239 44 01, 55 239 44 95,
Zamawiajacy fax 55 239 45 77
Zamawiajacy email zamowienia@szpitalmiejski.elblag.pl,
Adres strony url https://platformazakupowa.pl/szpitalmiejski_elblag
Adres strony internetowej https://platformazakupowa.pl/szpitalmiejski_elblag
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Przedmiot zamówienia realizowany będzie w ramach Osi Priorytetowej 9 - „Dostęp do wysokiej jakości usług publicznych" Działania 9.1 - „Infrastruktura ochrony zdrowia" Poddziałania 9.1.1 - „Rozwój specjalistycznych usług medycznych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Nr Umowy RPWM.09.01.01-28-0014/20-00
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny SPZOZ
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/szpitalmiejski_elblag
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/szpitalmiejski_elblag
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/szpitalmiejski_elblag
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego w ramach umowy o dofinansowanie projektu (C0VID-19) „Rozwój specjalistycznych usług medycznych w sytuacji epidemiologicznej C0VID-19 w Szpitalu Miejskim św. Jana Pawła II w Elblągu"
Numer referencyjny ZP/22/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 8
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem umowy jest sprzętu medycznego w ilości i o parametrach określonych w załącznikach nr 1.1 – 1.8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: 1. URZĄDZENIE DO DEKONTAMINACJI 2. MATERAC PRZECIWODLEŻYNOWY Z POMPĄ 3. POMPA INFUZYJNA PERYSTALTYCZNA 4. APARAT EKG 5. WÓZEK DO TRANSPORTU CHORYCH W POZYCJI LEŻĄCEJ 6. POMPY STRZYKAWKOWE ZE STACJAMI DOKUJĄCYMI 7. WÓZEK TRANSPORTU CHORYCH W POZYCJI LEŻĄCEJ 8. WÓZEK ANESTEZJOLOGICZNY
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Kryterium - Termin dostawy – oceniane będzie jak niżej: Do 20 dni roboczych – 20 pkt Od 21 do 30 dni roboczych – 0 pkt
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Wykonawca winien do upływu terminu składania ofert przesłać opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym elektronicznie zaszyfrowane: 1) wypełniony formularz OFERTA, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 1, W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w formularzu OFERTY w miejscu „WYKONAWCA / WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA” należy wpisać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2) Zestawienie parametrów technicznych - załącznik 1.1 – 1.8 –tylko oferowane. 3) dokumenty wymienione w pkt VI. pkt 1 i 2 SIWZ, aktualne na dzień składania ofert, tj:, a) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ, b) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. c) Aktualne dokumenty dopuszczające oferowany wyrób do używania i obrotu na ternie RP (Deklaracja Zgodności zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych – Dz. U. z 2010 Nr 107, poz. 679 ze zm. Lub certyfikat CE) oraz wpisy/zgłoszenia do Rejestru wyrobów Medycznych i Preparatów Biobójczych lub oświadczenie, że dokumenty takie nie są wymagane. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formie opisu przynależność ww. dokumentów do określonego numeru pakietu i pozycji. d) Materiały informacyjne - katalogi, foldery, prospekty producenta lub instrukcje obsługi itp. w języku polskim dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia umożliwiające ich dokładne zidentyfikowanie wraz z parametrami technicznymi potwierdzającymi zgodność z parametrami wyspecyfikowanymi przez Zamawiającego przedstawionymi przez Wykonawcę. 4) pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis pełnomocnictwa – jeżeli OFERTA lub inny dokument jest podpisany przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do reprezentowania na zewnątrz posiadającą (posiadające) stosowne pełnomocnictwo, 5) pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ, Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 1. Aktualne dokumenty dopuszczające oferowany wyrób do używania i obrotu na ternie RP (Deklaracja Zgodności zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych – Dz. U. z 2010 Nr 107, poz. 679 ze zm. Lub certyfikat CE) oraz wpisy/zgłoszenia do Rejestru wyrobów Medycznych i Preparatów Biobójczych lub oświadczenie, że dokumenty takie nie są wymagane. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formie opisu przynależność ww. dokumentów do określonego numeru pakietu i pozycji. 2. Materiały informacyjne - katalogi, foldery, prospekty producenta lub instrukcje obsługi itp. w języku polskim dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia umożliwiające ich dokładne zidentyfikowanie wraz z parametrami technicznymi potwierdzającymi zgodność z parametrami wyspecyfikowanymi przez Zamawiającego przedstawionymi przez Wykonawcę.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-08-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.08.2020r. o godz. 09:05 za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis URZĄDZENIE DO DEKONTAMINACJI
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis MATERACE PRZECIWODLEŻYNOWE Z POMPĄ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis POMPY INFUZYJNE PERYSTALTYCZNE
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa PAKIET 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis APARAT EKG
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa PAKIET 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis WÓZEK DO TRANSPORTU CHORYCH W POZYCJI LEŻĄCEJ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa PAKIET 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 6. POMPY STRZYKAWKOWE ZE STACJAMI DOKUJĄCYMI
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa PAKIET 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis WÓZEK TRANSPORTU CHORYCH W POZYCJI LEŻĄCEJ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa PAKIET 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis WÓZEK ANESTEZJOLOGICZNY
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)