Dostawa sprzętu łączności i informatyki na potrzeby KPP w Kazimierzy Wielkiej

Publication date 2020-07-30
End date 2020-08-07 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Komputery osobiste,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Sprzęt telefoniczny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 568033-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302130005, 301251002, 324200003, 325500003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu łączności i informatyki na potrzeby KPP w Kazimierzy Wielkiej.
3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załącznikach nr od 1a do 1e do SIWZ oraz w drukach ofert cenowych.
3.3 Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, polegającego na rozszerzeniu zamówienia w trakcie trwania umowy. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówienia o następujące ilości:
• dla zadania nr 1 – komputery AIO z systemem operacyjnym i pakietem biurowym – o maksymalnie 30 szt.,
• dla zadania nr 2 – materiały eksploatacyjne HP i Samsung – o ilości wymienione w kolumnie nr 9 Załącznika nr 2b do SIWZ (oferta cenowa na zadanie 2),
• dla zadania nr 3 – materiały eksploatacyjne Lexmark – o maksymalnie 40 szt.,
• dla zadania nr 4 – przełączniki sieciowe – o maksymalnie 7 szt.,
• dla zadania nr 5 – telefony IP – o ilości wymienione w kolumnie nr 5 Załącznika nr 2e do SIWZ (oferta cenowa na zadanie 5)
3.4 Zamawiający gwarantuje, że odbierze i zapłaci za podstawowy zakres przedmiotu zamówienia, tj.:
• dla zadania nr 1 – komputer AIO z systemem operacyjnym i pakietem biurowym –30 szt.,
• dla zadania 2 – materiały eksploatacyjne HP i Samsung – ilości wymienione w kolumnie nr 8 Załącznika nr 2b do SIWZ (oferta cenowa na zadanie 2),
• dla zadania nr 3 – materiały eksploatacyjne Lexmark – 40 szt.
• dla zadania 4 – przełączniki sieciowe – 7 szt.,
• dla zadania 5 – telefony IP – ilości wymienione w kolumnie nr 4 Załącznika nr 2e do SIWZ (oferta cenowa na zadanie 5).
3.5 W przypadku skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego, Wykonawca dokona
zgodnie ze złożonym zamówieniem złożonym przez Zamawiającego, dostawy materiałów takich samych i za taką samą cenę brutto jak zaoferował dla zakresu podstawowego zamówienia. W przypadku niepoinformowania Wykonawcy należy traktować, że Zamawiający nie będzie korzystał z prawa opcji.
Dla zadania 1, 4 i 5: Złożenie zamówienia do zakupu realizowanego w ramach opcji – do 120 dni od daty podpisania umowy. Dostawa zamówienia w ramach opcji – do 60 dni od złożenia zamówienia.
Dla zadania 2 i 3: Złożenie zamówienia do zakupu realizowanego w ramach opcji – do 120 dni od daty podpisania umowy. Dostawa zamówienia w ramach opcji – do 14 dni od złożenia zamówienia.
3.6 Wykonawca nie będzie miał żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego, w przypadku gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta.
3.7 Ilekroć w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i załącznikach, przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, intencją zamawiającego było przedstawienie „typu” materiału bądź technologii; w takim przypadku zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemu odniesienia należy przyjąć, że określono wymagania minimalne (nie gorsze niż) i jednocześnie dopuszczono przyjęcie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych opisywanym. Szczegółowe wymagania dotyczące produktów równoważnych określone są w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
3.8 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
3.9 Wykaz dokumentów potwierdzających, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada określonym wymaganiom:
Dla zadania 1:
Dokumenty dla komputera AIO z systemem operacyjnym i pakietem biurowym:
a) Certyfikat ISO 9001:2008 w zakresie „Produkcja i dostawa” dla producenta komputera AIO,
b) Deklaracja zgodności CE na oferowany model komputera AIO,
c) Wydruk wyniku testu PassMark CPU Mark dla oferowanego procesora ze strony http://www.cpubenchmark.net, potwierdzający wynik min. 6 500 punktów (wynik musi pochodzić najwcześniej z dnia publikacji ogłoszenia o przetargu)
d) Oferowany model komputera musi spełniać wymogi normy Energy Star. Wymagany certyfikat lub dokument potwierdzający ten wymóg.
e) Szczegółowe informacje techniczne dla oferowanych urządzeń (karty katalogowe, identyfikatory, opisy), pozwalające na jednoznaczną ich identyfikację i ocenę spełniania wymogów technicznych i funkcjonalnych z wymaganymi w SIWZ.
Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentów z punktów a-e w języku angielskim.
Dla zadania 2:
Dla każdego przedmiotu zamówienia Wykonawca oferujący równoważny „fabrycznie nowy” produkt w zakresie pozycji wskazanych przez Zamawiającego, zobowiązany jest załączyć następujące dokumenty:
a) pisemne oświadczenie producenta materiałów równoważnych „fabrycznie nowych”, że ich używanie nie spowoduje utraty praw gwarancyjnych urządzeń do których produkt jest oferowany
b) pisemne oświadczenie producenta materiałów równoważnych „fabrycznie nowych”, że są one dopuszczone do obrotu na terytorium Polski,
c) pisemne oświadczenie producenta materiałów równoważnych „fabrycznie nowych” że nie naruszają praw patentowych zgodnie z Ustawą z dnia 30 czerwca 2000 r. Prawo własności przemysłowej (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 286) oraz Ustawą z dnia 14 marca 2003 r. o dokonywaniu europejskich zgłoszeń patentowych oraz skutkach patentu europejskiego w Rzeczypospolitej Polskiej (j.t. Dz.U.2016.2)
d) Kartę produktu producenta materiałów „fabrycznie nowych”, wskazanego w kolumnie nr 6 tabeli stanowiącej załącznik nr 2bb, zawierającą minimum następujące informacje:
• nazwę producenta materiału eksploatacyjnego,
• producenta drukarki/urządzenia wielofunkcyjnego, do której oferowany produkt jest równoważny „fabrycznie nowy”
• modele lub nazwy urządzeń producenta drukarki/urządzenia wielofunkcyjnego z jakimi produkt jest kompatybilny,
• jednoznaczne oznaczenie produktu równoważnego „fabrycznie nowego”
• deklarowana wydajność.
e) dokument (certyfikat, raport, zaświadczenie) wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzający wydajność mierzoną zgodnie z normą ISO/IEC 19798 (dla tonerów kolorowych) - dla każdego tonera równoważnego „fabrycznie nowego” zawierający m.in. dane:
• średnia ilość wydruków,
• odchylenie standardowe,
• dolna granica przedziału ufności (90%),
• data testowania,
• liczba testowanych kaset,
• liczba kaset użytych do obliczeń,
• czy stosowano procedurę wstrząsania,
• tryb drukowania,

Dokumenty, o których mowa muszą zostać wydane przez:
- niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości, który nie jest producentem oferowanego produktu równoważnego, Wykonawcą składającym ofertę, importerem lub dystrybutorem produktu równoważnego. Złożone dokumenty, oprócz wymogów dotyczących metodyki badania przewidzianej w normach, muszą być opatrzone datą wystawienia. Przedstawiona dokumentacja musi zawierać sformułowania jednoznacznie wskazujące na produkt, którego dotyczą,
lub
- przez producenta bądź przedstawiciela producenta urządzeń drukujących, które potwierdzą jakość oferowanych produktów równoważnych „fabrycznie nowych” na równi z materiałami oryginalnymi producentów urządzeń oraz możliwość zastosowania ich w miejsce oryginalnych.
Oferta z dokumentami nieopatrzonymi datą wystawienia będzie odrzucona. Dotyczy to zarówno materiałów równoważnych „fabrycznie nowych” oraz równoważnych „fabrycznie nowych” jakościowo potwierdzonych przez producenta urządzeń drukujących.
f) Certyfikat wystawiony przez niezależny podmiot akredytowany wraz z numerem certyfikacji dla systemu zarządzania jakością (PN-EN ISO 9001:2009) i systemu zarządzania środowiskowego (PN-EN ISO 14001:2005) w zakresie: produkcja, sprzedaż tonerów, dla każdego producenta dla którego Wykonawca oferuje materiał równoważny „fabrycznie nowy”.
Dla zadania 3:
Dla każdego przedmiotu zamówienia Wykonawca oferujący równoważny „fabrycznie nowy” produkt w zakresie pozycji wskazanych przez Zamawiającego, zobowiązany jest załączyć następujące dokumenty:
a) pisemne oświadczenie producenta materiałów równoważnych „fabrycznie nowych”, że ich używanie nie spowoduje utraty praw gwarancyjnych urządzeń do których produkt jest oferowany
b) pisemne oświadczenie producenta materiałów równoważnych „fabrycznie nowych”, że są one dopuszczone do obrotu na terytorium Polski,
c) pisemne oświadczenie producenta materiałów równoważnych „fabrycznie nowych” że nie naruszają praw patentowych zgodnie z Ustawą z dnia 30 czerwca 2000 r. Prawo własności przemysłowej (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 286) oraz Ustawą z dnia 14 marca 2003 r. o dokonywaniu europejskich zgłoszeń patentowych oraz skutkach patentu europejskiego w Rzeczypospolitej Polskiej (j.t. Dz.U.2016.2)
d) Kartę produktu producenta materiałów „fabrycznie nowych”, wskazanego w kolumnie nr 6 tabeli stanowiącej załącznik nr 2cc, zawierającą minimum następujące informacje:
• nazwę producenta materiału eksploatacyjnego,
• producenta drukarki/urządzenia wielofunkcyjnego, do której oferowany produkt jest równoważny „fabrycznie nowy”
• modele lub nazwy urządzeń producenta drukarki/urządzenia wielofunkcyjnego z jakimi produkt jest kompatybilny,
• jednoznaczne oznaczenie produktu równoważnego „fabrycznie nowego”
• deklarowana wydajność.
e) dokument (certyfikat, raport, zaświadczenie) wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzający wydajność mierzoną zgodnie z normą ISO/IEC19752 (dla tonerów monochromatycznych) - dla każdego tonera równoważnego „fabrycznie nowego” zawierający m.in. dane:
• średnia ilość wydruków,
• odchylenie standardowe,
• dolna granica przedziału ufności (90%),
• data testowania,
• liczba testowanych kaset,
• liczba kaset użytych do obliczeń,
• czy stosowano procedurę wstrząsania,
• tryb drukowania,

Dokumenty, o których mowa muszą zostać wydane przez:
- niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości, który nie jest producentem oferowanego produktu równoważnego, Wykonawcą składającym ofertę, importerem lub dystrybutorem produktu równoważnego. Złożone dokumenty, oprócz wymogów dotyczących metodyki badania przewidzianej w normach, muszą być opatrzone datą wystawienia. Przedstawiona dokumentacja musi zawierać sformułowania jednoznacznie wskazujące na produkt, którego dotyczą,
lub
- przez producenta bądź przedstawiciela producenta urządzeń drukujących, które potwierdzą jakość oferowanych produktów równoważnych „fabrycznie nowych” na równi z materiałami oryginalnymi producentów urządzeń oraz możliwość zastosowania ich w miejsce oryginalnych.
Oferta z dokumentami nieopatrzonymi datą wystawienia będzie odrzucona. Dotyczy to zarówno materiałów równoważnych „fabrycznie nowych” oraz równoważnych „fabrycznie nowych” jakościowo potwierdzonych przez producenta urządzeń drukujących.
f) Certyfikat wystawiony przez niezależny podmiot akredytowany wraz z numerem certyfikacji dla systemu zarządzania jakością (PN-EN ISO 9001:2009) i systemu zarządzania środowiskowego (PN-EN ISO 14001:2005) w zakresie: produkcja, sprzedaż tonerów, dla każdego producenta dla którego Wykonawca oferuje materiał równoważny „fabrycznie nowy”.
Dla zadania 4:
W przypadku zaoferowania przełącznika równoważnego należy dostarczyć szczegółowe informacje techniczne dla oferowanych urządzeń (karty katalogowe, identyfikatory, opisy), pozwalające na jednoznaczną ich identyfikację i ocenę spełniania wymogów technicznych i funkcjonalnych z wymaganymi w SIWZ.
Zamawiający dopuszcza złożenie powyższych dokumentów w języku angielskim.
Dla zadania 5:
W przypadku zaoferowania równoważnych telefonów typu I, typu II Wykonawca dołączy do oferty szczegółowe informacje techniczne dla oferowanych urządzeń (karty katalogowe, identyfikatory, opisy), pozwalające na jednoznaczną ich identyfikację i ocenę spełniania wymogów technicznych i funkcjonalnych z wymaganymi w SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 67e4276f-191c-43ee-9bf4-45ed4c54a042
Biuletyn 568033-N-2020
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach
Regon 29072786900000
Zamawiajacy adres ulica Seminaryjska
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Kielce
Zamawiajacy kod pocztowy 25-372
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 041 3492930
Zamawiajacy fax 041 3492935
Zamawiajacy email ewelina.wasowicz@ki.policja.gov.pl
Adres strony url www.swietokrzyska.policja.gov.pl/kie/zamowienia-publiczne/przetargi
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.swietokrzyska.policja.gov.pl/kie/zamowienia-publiczne/przetargi
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.swietokrzyska.policja.gov.pl/kie/zamowienia-publiczne/przetargi
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej (Wykonawcy, którzy zamiast oświadczeń – załączników nr 3 i 4 do SIWZ - składają oświadczenie w formie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia przesyłają JEDZ w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach Sekcja Zamówień Publicznych, 25-045 Kielce, ul. J. Kusocińskiego 51, pok. 125
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu łączności i informatyki na potrzeby KPP w Kazimierzy Wielkiej
Numer referencyjny 79/PN/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Oferty lub wnioski 2
Maksymalna liczba czesci 5
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Okreslenie przedmiotu 3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu łączności i informatyki na potrzeby KPP w Kazimierzy Wielkiej. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załącznikach nr od 1a do 1e do SIWZ oraz w drukach ofert cenowych. 3.3 Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, polegającego na rozszerzeniu zamówienia w trakcie trwania umowy. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówienia o następujące ilości: • dla zadania nr 1 – komputery AIO z systemem operacyjnym i pakietem biurowym – o maksymalnie 30 szt., • dla zadania nr 2 – materiały eksploatacyjne HP i Samsung – o ilości wymienione w kolumnie nr 9 Załącznika nr 2b do SIWZ (oferta cenowa na zadanie 2), • dla zadania nr 3 – materiały eksploatacyjne Lexmark – o maksymalnie 40 szt., • dla zadania nr 4 – przełączniki sieciowe – o maksymalnie 7 szt., • dla zadania nr 5 – telefony IP – o ilości wymienione w kolumnie nr 5 Załącznika nr 2e do SIWZ (oferta cenowa na zadanie 5) 3.4 Zamawiający gwarantuje, że odbierze i zapłaci za podstawowy zakres przedmiotu zamówienia, tj.: • dla zadania nr 1 – komputer AIO z systemem operacyjnym i pakietem biurowym –30 szt., • dla zadania 2 – materiały eksploatacyjne HP i Samsung – ilości wymienione w kolumnie nr 8 Załącznika nr 2b do SIWZ (oferta cenowa na zadanie 2), • dla zadania nr 3 – materiały eksploatacyjne Lexmark – 40 szt. • dla zadania 4 – przełączniki sieciowe – 7 szt., • dla zadania 5 – telefony IP – ilości wymienione w kolumnie nr 4 Załącznika nr 2e do SIWZ (oferta cenowa na zadanie 5). 3.5 W przypadku skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego, Wykonawca dokona zgodnie ze złożonym zamówieniem złożonym przez Zamawiającego, dostawy materiałów takich samych i za taką samą cenę brutto jak zaoferował dla zakresu podstawowego zamówienia. W przypadku niepoinformowania Wykonawcy należy traktować, że Zamawiający nie będzie korzystał z prawa opcji. Dla zadania 1, 4 i 5: Złożenie zamówienia do zakupu realizowanego w ramach opcji – do 120 dni od daty podpisania umowy. Dostawa zamówienia w ramach opcji – do 60 dni od złożenia zamówienia. Dla zadania 2 i 3: Złożenie zamówienia do zakupu realizowanego w ramach opcji – do 120 dni od daty podpisania umowy. Dostawa zamówienia w ramach opcji – do 14 dni od złożenia zamówienia. 3.6 Wykonawca nie będzie miał żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego, w przypadku gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. 3.7 Ilekroć w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i załącznikach, przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, intencją zamawiającego było przedstawienie „typu” materiału bądź technologii; w takim przypadku zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemu odniesienia należy przyjąć, że określono wymagania minimalne (nie gorsze niż) i jednocześnie dopuszczono przyjęcie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych opisywanym. Szczegółowe wymagania dotyczące produktów równoważnych określone są w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 3.8 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3.9 Wykaz dokumentów potwierdzających, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada określonym wymaganiom: Dla zadania 1: Dokumenty dla komputera AIO z systemem operacyjnym i pakietem biurowym: a) Certyfikat ISO 9001:2008 w zakresie „Produkcja i dostawa” dla producenta komputera AIO, b) Deklaracja zgodności CE na oferowany model komputera AIO, c) Wydruk wyniku testu PassMark CPU Mark dla oferowanego procesora ze strony http://www.cpubenchmark.net, potwierdzający wynik min. 6 500 punktów (wynik musi pochodzić najwcześniej z dnia publikacji ogłoszenia o przetargu) d) Oferowany model komputera musi spełniać wymogi normy Energy Star. Wymagany certyfikat lub dokument potwierdzający ten wymóg. e) Szczegółowe informacje techniczne dla oferowanych urządzeń (karty katalogowe, identyfikatory, opisy), pozwalające na jednoznaczną ich identyfikację i ocenę spełniania wymogów technicznych i funkcjonalnych z wymaganymi w SIWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentów z punktów a-e w języku angielskim. Dla zadania 2: Dla każdego przedmiotu zamówienia Wykonawca oferujący równoważny „fabrycznie nowy” produkt w zakresie pozycji wskazanych przez Zamawiającego, zobowiązany jest załączyć następujące dokumenty: a) pisemne oświadczenie producenta materiałów równoważnych „fabrycznie nowych”, że ich używanie nie spowoduje utraty praw gwarancyjnych urządzeń do których produkt jest oferowany b) pisemne oświadczenie producenta materiałów równoważnych „fabrycznie nowych”, że są one dopuszczone do obrotu na terytorium Polski, c) pisemne oświadczenie producenta materiałów równoważnych „fabrycznie nowych” że nie naruszają praw patentowych zgodnie z Ustawą z dnia 30 czerwca 2000 r. Prawo własności przemysłowej (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 286) oraz Ustawą z dnia 14 marca 2003 r. o dokonywaniu europejskich zgłoszeń patentowych oraz skutkach patentu europejskiego w Rzeczypospolitej Polskiej (j.t. Dz.U.2016.2) d) Kartę produktu producenta materiałów „fabrycznie nowych”, wskazanego w kolumnie nr 6 tabeli stanowiącej załącznik nr 2bb, zawierającą minimum następujące informacje: • nazwę producenta materiału eksploatacyjnego, • producenta drukarki/urządzenia wielofunkcyjnego, do której oferowany produkt jest równoważny „fabrycznie nowy” • modele lub nazwy urządzeń producenta drukarki/urządzenia wielofunkcyjnego z jakimi produkt jest kompatybilny, • jednoznaczne oznaczenie produktu równoważnego „fabrycznie nowego” • deklarowana wydajność. e) dokument (certyfikat, raport, zaświadczenie) wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzający wydajność mierzoną zgodnie z normą ISO/IEC 19798 (dla tonerów kolorowych) - dla każdego tonera równoważnego „fabrycznie nowego” zawierający m.in. dane: • średnia ilość wydruków, • odchylenie standardowe, • dolna granica przedziału ufności (90%), • data testowania, • liczba testowanych kaset, • liczba kaset użytych do obliczeń, • czy stosowano procedurę wstrząsania, • tryb drukowania, Dokumenty, o których mowa muszą zostać wydane przez: - niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości, który nie jest producentem oferowanego produktu równoważnego, Wykonawcą składającym ofertę, importerem lub dystrybutorem produktu równoważnego. Złożone dokumenty, oprócz wymogów dotyczących metodyki badania przewidzianej w normach, muszą być opatrzone datą wystawienia. Przedstawiona dokumentacja musi zawierać sformułowania jednoznacznie wskazujące na produkt, którego dotyczą, lub - przez producenta bądź przedstawiciela producenta urządzeń drukujących, które potwierdzą jakość oferowanych produktów równoważnych „fabrycznie nowych” na równi z materiałami oryginalnymi producentów urządzeń oraz możliwość zastosowania ich w miejsce oryginalnych. Oferta z dokumentami nieopatrzonymi datą wystawienia będzie odrzucona. Dotyczy to zarówno materiałów równoważnych „fabrycznie nowych” oraz równoważnych „fabrycznie nowych” jakościowo potwierdzonych przez producenta urządzeń drukujących. f) Certyfikat wystawiony przez niezależny podmiot akredytowany wraz z numerem certyfikacji dla systemu zarządzania jakością (PN-EN ISO 9001:2009) i systemu zarządzania środowiskowego (PN-EN ISO 14001:2005) w zakresie: produkcja, sprzedaż tonerów, dla każdego producenta dla którego Wykonawca oferuje materiał równoważny „fabrycznie nowy”. Dla zadania 3: Dla każdego przedmiotu zamówienia Wykonawca oferujący równoważny „fabrycznie nowy” produkt w zakresie pozycji wskazanych przez Zamawiającego, zobowiązany jest załączyć następujące dokumenty: a) pisemne oświadczenie producenta materiałów równoważnych „fabrycznie nowych”, że ich używanie nie spowoduje utraty praw gwarancyjnych urządzeń do których produkt jest oferowany b) pisemne oświadczenie producenta materiałów równoważnych „fabrycznie nowych”, że są one dopuszczone do obrotu na terytorium Polski, c) pisemne oświadczenie producenta materiałów równoważnych „fabrycznie nowych” że nie naruszają praw patentowych zgodnie z Ustawą z dnia 30 czerwca 2000 r. Prawo własności przemysłowej (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 286) oraz Ustawą z dnia 14 marca 2003 r. o dokonywaniu europejskich zgłoszeń patentowych oraz skutkach patentu europejskiego w Rzeczypospolitej Polskiej (j.t. Dz.U.2016.2) d) Kartę produktu producenta materiałów „fabrycznie nowych”, wskazanego w kolumnie nr 6 tabeli stanowiącej załącznik nr 2cc, zawierającą minimum następujące informacje: • nazwę producenta materiału eksploatacyjnego, • producenta drukarki/urządzenia wielofunkcyjnego, do której oferowany produkt jest równoważny „fabrycznie nowy” • modele lub nazwy urządzeń producenta drukarki/urządzenia wielofunkcyjnego z jakimi produkt jest kompatybilny, • jednoznaczne oznaczenie produktu równoważnego „fabrycznie nowego” • deklarowana wydajność. e) dokument (certyfikat, raport, zaświadczenie) wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzający wydajność mierzoną zgodnie z normą ISO/IEC19752 (dla tonerów monochromatycznych) - dla każdego tonera równoważnego „fabrycznie nowego” zawierający m.in. dane: • średnia ilość wydruków, • odchylenie standardowe, • dolna granica przedziału ufności (90%), • data testowania, • liczba testowanych kaset, • liczba kaset użytych do obliczeń, • czy stosowano procedurę wstrząsania, • tryb drukowania, Dokumenty, o których mowa muszą zostać wydane przez: - niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości, który nie jest producentem oferowanego produktu równoważnego, Wykonawcą składającym ofertę, importerem lub dystrybutorem produktu równoważnego. Złożone dokumenty, oprócz wymogów dotyczących metodyki badania przewidzianej w normach, muszą być opatrzone datą wystawienia. Przedstawiona dokumentacja musi zawierać sformułowania jednoznacznie wskazujące na produkt, którego dotyczą, lub - przez producenta bądź przedstawiciela producenta urządzeń drukujących, które potwierdzą jakość oferowanych produktów równoważnych „fabrycznie nowych” na równi z materiałami oryginalnymi producentów urządzeń oraz możliwość zastosowania ich w miejsce oryginalnych. Oferta z dokumentami nieopatrzonymi datą wystawienia będzie odrzucona. Dotyczy to zarówno materiałów równoważnych „fabrycznie nowych” oraz równoważnych „fabrycznie nowych” jakościowo potwierdzonych przez producenta urządzeń drukujących. f) Certyfikat wystawiony przez niezależny podmiot akredytowany wraz z numerem certyfikacji dla systemu zarządzania jakością (PN-EN ISO 9001:2009) i systemu zarządzania środowiskowego (PN-EN ISO 14001:2005) w zakresie: produkcja, sprzedaż tonerów, dla każdego producenta dla którego Wykonawca oferuje materiał równoważny „fabrycznie nowy”. Dla zadania 4: W przypadku zaoferowania przełącznika równoważnego należy dostarczyć szczegółowe informacje techniczne dla oferowanych urządzeń (karty katalogowe, identyfikatory, opisy), pozwalające na jednoznaczną ich identyfikację i ocenę spełniania wymogów technicznych i funkcjonalnych z wymaganymi w SIWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie powyższych dokumentów w języku angielskim. Dla zadania 5: W przypadku zaoferowania równoważnych telefonów typu I, typu II Wykonawca dołączy do oferty szczegółowe informacje techniczne dla oferowanych urządzeń (karty katalogowe, identyfikatory, opisy), pozwalające na jednoznaczną ich identyfikację i ocenę spełniania wymogów technicznych i funkcjonalnych z wymaganymi w SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Okreslenie warunkow Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. – Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. – Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. – Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ustawy, wykonawca złoży oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz przedłoży na potwierdzenie następujące dokumenty; a) art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy: Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. poz. 978 z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233 z późn. zm.); – wymagany dokument na potwierdzenie wstępnej kwalifikacji: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy; 9.4.5 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.4.4, składa odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. a), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 9.4.6 W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej na której udostępniono SIWZ, informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Zakresie warunkow udzialu 9.2 O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą wraz z ofertą oświadczenia a wskazany wykonawca na żądanie Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 5 dni od wezwania, przedłoży wymagane w SIWZ dokumenty w zakresie: 9.2.1 spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 9.2.2 braku podstaw wykluczenia 9.2.3 potwierdzeniu spełnienia warunków przedmiotowych 9.3 Oświadczenia, o których mowa w pkt. 9.2 należy złożyć na wzorach – załącznikach do SIWZ: załącznik nr 3 w zakresie dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu, załącznik nr 4 dotyczący przesłanek wykluczenia z postępowania. Zamawiający dopuszcza zamiast załączników o których mowa powyżej złożenie oświadczenia w formie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia – dalej JEDZ, jeżeli będzie zawierało pełne dane informacyjne o wykonawcy (część II określona JEDZ) oraz pełne informacje w zakresie wymaganym niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w JEDZ lub oświadczeniach wykonawcy stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. UWAGA (dotyczy Wykonawców, którzy zamiast oświadczeń – załączników nr 3 i 4 do SIWZ - składają oświadczenie w formie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia): 1. JEDZ należy przesłać w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Oświadczenia podmiotów składających ofertę wspólnie oraz podmiotów udostepniających potencjał składane na formularzu JEDZ muszą mieć formę dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez każdego z nich w zakresie w jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa w treści art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Analogiczny wymóg dotyczy JEDZ składanego przez podwykonawcę na podstawie art. 25a ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu JEDZ przez wykonawcę, jest poczta elektroniczna. UWAGA! Złożenie JEDZ wraz z ofertą na nośniku danych (np. CD, pendrive) jest niedopuszczalne, nie stanowi bowiem jego złożenia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002, nr 144, poz. 1204 z późn.zm.) JEDZ należy przesłać na adres email: michal.nowak@ki.policja.gov.pl a) Zamawiający dopuszcza w szczególności następujący format przesyłanych danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt. b) Wykonawca wypełnia JEDZ, tworząc dokument elektroniczny. Może korzystać z narzędzia ESPD lub innych dostępnych narzędzi lub oprogramowania, które umożliwiają wypełnienie JEDZ i utworzenie dokumentu elektronicznego, w szczególności w jednym z ww. formatów. c) Po stworzeniu lub wygenerowaniu przez wykonawcę dokumentu elektronicznego JEDZ, wykonawca podpisuje ww. dokument kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne - podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie. d) Podpisany dokument elektroniczny JEDZ powinien zostać zaszyfrowany, tj. opatrzony hasłem dostępowym, którego podanie będzie wymagane do otwarcia dokumentu. W tym celu wykonawca może posłużyć się narzędziami oferowanymi przez oprogramowanie, w którym przygotowuje dokument oświadczenia (np. Adobe Acrobat). e) Wykonawca zamieszcza hasło dostępu do pliku JEDZ w treści swojej oferty składanej w formie pisemnej. f) Wykonawca przesyła zamawiającemu zaszyfrowany i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym JEDZ na wskazany adres poczty elektronicznej w taki sposób, aby dokument ten dotarł do zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W temacie i treści przesłanej wiadomości należy wskazać oznaczenie i nazwę postępowania, którego JEDZ dotyczy oraz nazwę wykonawcy, np. JEDZ_sprawa _nr_....................._nazwa_wykonawcy. g) Wykonawca, przesyłając JEDZ, żąda potwierdzenia dostarczenia wiadomości zawierającej JEDZ. h) Datą przesłania JEDZ będzie potwierdzenie dostarczenia wiadomości zawierającej JEDZ z serwera pocztowego zamawiającego. i) Powyższe wymagania, z wyłączeniem obowiązku zabezpieczenia hasłem dotyczą również JEDZ składanego w postaci elektronicznej w odpowiedzi na wezwanie z art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. 9.3.1 Mając na uwadze powyższe Zamawiający informuje, że: a) w przypadku, gdy Wykonawca powołuje się w składanym oświadczeniu na dostępność dokumentów w bezpłatnych, ogólnodostępnych bazach danych państw członkowskich Unii Europejskiej, Wykonawca powinien wskazać te bazy danych, aby Zamawiający mógł zapoznać się z dokumentami; b) w przypadku gdy Wykonawca powołuje się na dokumenty podmiotowe, będące w posiadaniu Zamawiającego, Wykonawca powinien wnioskować aby Zamawiający uwzględnił te dokumenty; c) w odniesieniu do Wykonawcy który w świetle przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 pkt. 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 ustawy podlega wykluczeniu, Zamawiający dopuszcza self–cleaning. W sytuacji zaistnienia podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania - istnieje możliwość przedstawienia przez tego Wykonawcę dowodów na to, że podjął środki wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy; w takim przypadku Zamawiający rozpatrzy dowody wskazane wyżej i dokona ich oceny w świetle przesłanek wykluczenia Wykonawcy. Powyższego przepisu nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. d) Zamawiający zastrzega, iż na dowolnym etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego może wezwać Wykonawców w trybie art. 26 ust. 2f ustawy do przedłożenia wszystkich lub niektórych dokumentów potwierdzających, jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania. 9.4 Opis warunków podmiotowych i sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków oraz braku podstaw do wykluczenia; 9.4.1 kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. – Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań. 9.4.2 zdolności technicznej lub zawodowej; Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. – Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań. 9.4.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. – Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 3.9 Wykaz dokumentów potwierdzających, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada określonym wymaganiom: Dla zadania 1: Dokumenty dla komputera AIO z systemem operacyjnym i pakietem biurowym: a) Certyfikat ISO 9001:2008 w zakresie „Produkcja i dostawa” dla producenta komputera AIO, b) Deklaracja zgodności CE na oferowany model komputera AIO, c) Wydruk wyniku testu PassMark CPU Mark dla oferowanego procesora ze strony http://www.cpubenchmark.net, potwierdzający wynik min. 6 500 punktów (wynik musi pochodzić najwcześniej z dnia publikacji ogłoszenia o przetargu) d) Oferowany model komputera musi spełniać wymogi normy Energy Star. Wymagany certyfikat lub dokument potwierdzający ten wymóg. e) Szczegółowe informacje techniczne dla oferowanych urządzeń (karty katalogowe, identyfikatory, opisy), pozwalające na jednoznaczną ich identyfikację i ocenę spełniania wymogów technicznych i funkcjonalnych z wymaganymi w SIWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentów z punktów a-e w języku angielskim. Dla zadania 2: Dla każdego przedmiotu zamówienia Wykonawca oferujący równoważny „fabrycznie nowy” produkt w zakresie pozycji wskazanych przez Zamawiającego, zobowiązany jest załączyć następujące dokumenty: a) pisemne oświadczenie producenta materiałów równoważnych „fabrycznie nowych”, że ich używanie nie spowoduje utraty praw gwarancyjnych urządzeń do których produkt jest oferowany b) pisemne oświadczenie producenta materiałów równoważnych „fabrycznie nowych”, że są one dopuszczone do obrotu na terytorium Polski, c) pisemne oświadczenie producenta materiałów równoważnych „fabrycznie nowych” że nie naruszają praw patentowych zgodnie z Ustawą z dnia 30 czerwca 2000 r. Prawo własności przemysłowej (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 286) oraz Ustawą z dnia 14 marca 2003 r. o dokonywaniu europejskich zgłoszeń patentowych oraz skutkach patentu europejskiego w Rzeczypospolitej Polskiej (j.t. Dz.U.2016.2) d) Kartę produktu producenta materiałów „fabrycznie nowych”, wskazanego w kolumnie nr 6 tabeli stanowiącej załącznik nr 2bb, zawierającą minimum następujące informacje: • nazwę producenta materiału eksploatacyjnego, • producenta drukarki/urządzenia wielofunkcyjnego, do której oferowany produkt jest równoważny „fabrycznie nowy” • modele lub nazwy urządzeń producenta drukarki/urządzenia wielofunkcyjnego z jakimi produkt jest kompatybilny, • jednoznaczne oznaczenie produktu równoważnego „fabrycznie nowego” • deklarowana wydajność. e) dokument (certyfikat, raport, zaświadczenie) wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzający wydajność mierzoną zgodnie z normą ISO/IEC 19798 (dla tonerów kolorowych) - dla każdego tonera równoważnego „fabrycznie nowego” zawierający m.in. dane: • średnia ilość wydruków, • odchylenie standardowe, • dolna granica przedziału ufności (90%), • data testowania, • liczba testowanych kaset, • liczba kaset użytych do obliczeń, • czy stosowano procedurę wstrząsania, • tryb drukowania, Dokumenty, o których mowa muszą zostać wydane przez: - niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości, który nie jest producentem oferowanego produktu równoważnego, Wykonawcą składającym ofertę, importerem lub dystrybutorem produktu równoważnego. Złożone dokumenty, oprócz wymogów dotyczących metodyki badania przewidzianej w normach, muszą być opatrzone datą wystawienia. Przedstawiona dokumentacja musi zawierać sformułowania jednoznacznie wskazujące na produkt, którego dotyczą, lub - przez producenta bądź przedstawiciela producenta urządzeń drukujących, które potwierdzą jakość oferowanych produktów równoważnych „fabrycznie nowych” na równi z materiałami oryginalnymi producentów urządzeń oraz możliwość zastosowania ich w miejsce oryginalnych. Oferta z dokumentami nieopatrzonymi datą wystawienia będzie odrzucona. Dotyczy to zarówno materiałów równoważnych „fabrycznie nowych” oraz równoważnych „fabrycznie nowych” jakościowo potwierdzonych przez producenta urządzeń drukujących. f) Certyfikat wystawiony przez niezależny podmiot akredytowany wraz z numerem certyfikacji dla systemu zarządzania jakością (PN-EN ISO 9001:2009) i systemu zarządzania środowiskowego (PN-EN ISO 14001:2005) w zakresie: produkcja, sprzedaż tonerów, dla każdego producenta dla którego Wykonawca oferuje materiał równoważny „fabrycznie nowy”. Dla zadania 3: Dla każdego przedmiotu zamówienia Wykonawca oferujący równoważny „fabrycznie nowy” produkt w zakresie pozycji wskazanych przez Zamawiającego, zobowiązany jest załączyć następujące dokumenty: a) pisemne oświadczenie producenta materiałów równoważnych „fabrycznie nowych”, że ich używanie nie spowoduje utraty praw gwarancyjnych urządzeń do których produkt jest oferowany b) pisemne oświadczenie producenta materiałów równoważnych „fabrycznie nowych”, że są one dopuszczone do obrotu na terytorium Polski, c) pisemne oświadczenie producenta materiałów równoważnych „fabrycznie nowych” że nie naruszają praw patentowych zgodnie z Ustawą z dnia 30 czerwca 2000 r. Prawo własności przemysłowej (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 286) oraz Ustawą z dnia 14 marca 2003 r. o dokonywaniu europejskich zgłoszeń patentowych oraz skutkach patentu europejskiego w Rzeczypospolitej Polskiej (j.t. Dz.U.2016.2) d) Kartę produktu producenta materiałów „fabrycznie nowych”, wskazanego w kolumnie nr 6 tabeli stanowiącej załącznik nr 2cc, zawierającą minimum następujące informacje: • nazwę producenta materiału eksploatacyjnego, • producenta drukarki/urządzenia wielofunkcyjnego, do której oferowany produkt jest równoważny „fabrycznie nowy” • modele lub nazwy urządzeń producenta drukarki/urządzenia wielofunkcyjnego z jakimi produkt jest kompatybilny, • jednoznaczne oznaczenie produktu równoważnego „fabrycznie nowego” • deklarowana wydajność. e) dokument (certyfikat, raport, zaświadczenie) wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzający wydajność mierzoną zgodnie z normą ISO/IEC19752 (dla tonerów monochromatycznych) - dla każdego tonera równoważnego „fabrycznie nowego” zawierający m.in. dane: • średnia ilość wydruków, • odchylenie standardowe, • dolna granica przedziału ufności (90%), • data testowania, • liczba testowanych kaset, • liczba kaset użytych do obliczeń, • czy stosowano procedurę wstrząsania, • tryb drukowania, Dokumenty, o których mowa muszą zostać wydane przez: - niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości, który nie jest producentem oferowanego produktu równoważnego, Wykonawcą składającym ofertę, importerem lub dystrybutorem produktu równoważnego. Złożone dokumenty, oprócz wymogów dotyczących metodyki badania przewidzianej w normach, muszą być opatrzone datą wystawienia. Przedstawiona dokumentacja musi zawierać sformułowania jednoznacznie wskazujące na produkt, którego dotyczą, lub - przez producenta bądź przedstawiciela producenta urządzeń drukujących, które potwierdzą jakość oferowanych produktów równoważnych „fabrycznie nowych” na równi z materiałami oryginalnymi producentów urządzeń oraz możliwość zastosowania ich w miejsce oryginalnych. Oferta z dokumentami nieopatrzonymi datą wystawienia będzie odrzucona. Dotyczy to zarówno materiałów równoważnych „fabrycznie nowych” oraz równoważnych „fabrycznie nowych” jakościowo potwierdzonych przez producenta urządzeń drukujących. f) Certyfikat wystawiony przez niezależny podmiot akredytowany wraz z numerem certyfikacji dla systemu zarządzania jakością (PN-EN ISO 9001:2009) i systemu zarządzania środowiskowego (PN-EN ISO 14001:2005) w zakresie: produkcja, sprzedaż tonerów, dla każdego producenta dla którego Wykonawca oferuje materiał równoważny „fabrycznie nowy”. Dla zadania 4: W przypadku zaoferowania przełącznika równoważnego należy dostarczyć szczegółowe informacje techniczne dla oferowanych urządzeń (karty katalogowe, identyfikatory, opisy), pozwalające na jednoznaczną ich identyfikację i ocenę spełniania wymogów technicznych i funkcjonalnych z wymaganymi w SIWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie powyższych dokumentów w języku angielskim. Dla zadania 5: W przypadku zaoferowania równoważnych telefonów typu I, typu II Wykonawca dołączy do oferty szczegółowe informacje techniczne dla oferowanych urządzeń (karty katalogowe, identyfikatory, opisy), pozwalające na jednoznaczną ich identyfikację i ocenę spełniania wymogów technicznych i funkcjonalnych z wymaganymi w SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Pełnomocnictwo - jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności
Czy wadium 1
Wadium Wadium w wysokości: dla zadania 1: 7 000,00 (siedem tysięcy złotych 00/100), dla zadania 2: 1 000,00 (jeden tysiąc złotych 00/100), dla zadania 3: 1 500,00 (jeden tysiąc pięćset złotych 00/100), dla zadania 4: 3 500,00 (trzy tysiące pięćset złotych 00/100), dla zadania 5: 5 000,00 (pięć tysięcy złotych 00/100), należy wnieść przed upływem terminu składania ofert
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ
IV 4 4 data 2020-08-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 27. Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, Pana/Panią o tym, w jaki sposób Komendant Wojewódzki Policji w Kielcach przetwarza Pana/Pani dane osobowe w związku z procedurą postępowania przetargowego:  Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Kielcach, kontakt : ul. Seminaryjska 12, 25-372 Kielce,  Nadzór na prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Kielcach sprawuje Inspektor ochrony danych osobowych KWP w Kielcach: Pani Ewa Kopeć, e-mail: iod.kwp@ki.policja.gov.pl.;  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym przez Komendę Wojewódzką Policji w Kielcach pn. „Dostawa sprzętu łączności i informatyki na potrzeby KPP w Kazimierzy Wielkiej”, numer postępowania 79/PN/2020.  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa komputerów AIO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis 3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu łączności i informatyki na potrzeby KPP w Kazimierzy Wielkiej. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1a do SIWZ oraz w druku oferty cenowej.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów eksploatacyjnych HP i Samsung
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis 3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu łączności i informatyki na potrzeby KPP w Kazimierzy Wielkiej. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1b do SIWZ oraz w druku oferty cenowej.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów eksploatacyjnych Lexmark
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis 3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu łączności i informatyki na potrzeby KPP w Kazimierzy Wielkiej. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1c do SIWZ oraz w druku oferty cenowej.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa przełączników sieciowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis 3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu łączności i informatyki na potrzeby KPP w Kazimierzy Wielkiej. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1d do SIWZ oraz w druku oferty cenowej.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa telefonów IP
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32550000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis 3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu łączności i informatyki na potrzeby KPP w Kazimierzy Wielkiej. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1e do SIWZ oraz w druku oferty cenowej.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)