Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 4 im. H. Sienkiewicza w Zelowie

Publication date 2020-07-30
End date 2020-08-10 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Henryka Sienkiewicza
Miejscowość Zelów
Województwo łódzkie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 558646-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 4 im. H. Sienkiewicza w Zelowie. Dotyczy dostawy artykułów ogólnospożywczych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4be41daa-4cc2-47c3-a749-12426a563790
Biuletyn 558646-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Henryka Sienkiewicza
Regon 12483110000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Stefana Żeromskiego
Zamawiajacy adres numer domu 53
Zamawiajacy miejscowosc Zelów
Zamawiajacy kod pocztowy 97-425
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 446 341 132
Zamawiajacy fax 446 341 132
Zamawiajacy email sp4zelow@interia.pl
Adres strony url www.sp4zelow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.sp4zelow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sp4zelow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Henryka Sienkiewicza, ul. Stefana Żeromskiego 53, 97-425 Zelów
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 4 im. H. Sienkiewicza w Zelowie
Numer referencyjny SP4.3601.8.2020
Rodzaj zamowienia 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy bez ograniczeń
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 4 im. H. Sienkiewicza w Zelowie. Dotyczy dostawy artykułów ogólnospożywczych.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje wymagań w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje wymagań w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje wymagań w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony formularz ofertowo-cenowy wg załącznika nr 1.1 do SIWZ; 2) pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów (jeśli dotyczy), 3) pełnomocnictwo, jeżeli dotyczy, 4) dokument lub dokumenty potwierdzające prawo do podpisywania oferty - osób składających podpisy w imieniu wykonawcy, dołączenia umowy regulującej współpracę członków konsorcjum/wspólników spółki cywilnej (jeżeli oferta składna jest przez konsorcjum lub spółkę cywilną), odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 5)) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wg załącznika nr 3 do SIWZ).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany Umowy muszą być dokonane na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Przewiduje się możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach: a) zmiana danych Wykonawcy (np. adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy, b)obniżenie cen producenta lub zastosowanie promocyjnej zniżki cen, Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu asortymentu po cenach odpowiednio obniżonych, c) podwyższenia jakości parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu dostawy, nazwy własnej produktu, pod warunkiem wprowadzenia na rynek produktu o wyższej jakości, lepszych parametrach lub innych korzystniejszych cechach charakterystycznych przy zachowaniu ceny oferowanej dla danego produktu na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, d) w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem zamówienia, możliwość dostarczenia odpowiednich towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej towaru, e) w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne) mogą ulec zmianie terminy sukcesywnych dostaw. 4. W innych przypadkach, gdy Zamawiający postanowił zmienić zakres realizowanego zamówienia bądź inne postanowienia Umowy ze względu na nowe okoliczności, o których nie wiedział zawierając Umowę. 5. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do ich wprowadzenia.
IV 4 4 data 2020-08-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1- artykuły ogólnospożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 4 im. H. Sienkiewicza w Zelowie - artykuły ogólnospożywcze.
  

Criterion

Kryteria czas realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)