1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej w Kościelisku, 34-511 Kościelisko, ul. Szeligówka 11, postanowieniami SIWZ. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 5 do niniejszej specyfikacji i jest podzielony na 5 pakietów tj. I -Mięso i wędliny; II - Artykuły nabiałowe; III - Artykuły sypkie, przyprawy i przetwory; IV - Owoce, warzywa, mrożonki, ryby i jajka; V - Pieczywo. 2. Zamawiający informuje, że określone pakiety zawierają maksymalną ilość artykułów i zastrzega on sobie prawo zamawiania mniejszej ilości w zależności od posiadanych środków finansowych oraz potrzeb. Z tego tytułu wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do zamawiającego. 3. Wykonawca ma dostarczać artykuły spożywcze własnym transportem, którego koszt ma być wliczony w cenę ofertową. 4. Wykonawca musi zagwarantować odpowiedni okres ważności dostarczanych produktów (min. 7 dni), licząc od dnia dostawy. 5. Dostarczane artykuły żywnościowe muszą być odpowiednio posortowane przez wykonawcę i muszą być najwyższej jakości, w tym przede wszystkim muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym stosownie do obowiązujących przepisów oraz muszą spełniać obowiązujące w tym zakresie normy sanitarno-epidemiologiczne, a także muszą być przechowywane i transportowane w warunkach gwarantujących najwyższą jakość. Ponadto mięso i wędliny mają być dostarczane w czystych plastikowych pojemnikach dopuszczonych do kontaktu z żywnością spełniających wymogi sanitarno-higieniczne. 6. Dostarczane artykuły spożywcze w zależności od ich kategorii muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa żywnościowego. 7. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne, z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania będą posiadały parametry nie gorsze niż wymagane przez zamawiającego, posiadały wymagane atesty, spełniały normy. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy, który jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez zamawiającego. |
GuidZP400 |
1065b56d-9513-4456-991c-e3daf73d7358
|
Biuletyn |
568125-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa im. Władysława Jagiełły
|
Regon |
49067233000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Szeligówka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kościelisko
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
34-511
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
182070724
|
Zamawiajacy fax |
182070724
|
Zamawiajacy email |
zespol_koscielisko@o2.pl
|
Adres strony url |
www.szkola-koscielisko.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w wersji papierowej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
34-511 Kościelisko ul. Szeligówka 11
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej w Kościelisku.
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej w Kościelisku, 34-511 Kościelisko, ul. Szeligówka 11, postanowieniami SIWZ. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 5 do niniejszej specyfikacji i jest podzielony na 5 pakietów tj. I -Mięso i wędliny; II - Artykuły nabiałowe; III - Artykuły sypkie, przyprawy i przetwory; IV - Owoce, warzywa, mrożonki, ryby i jajka; V - Pieczywo. 2. Zamawiający informuje, że określone pakiety zawierają maksymalną ilość artykułów i zastrzega on sobie prawo zamawiania mniejszej ilości w zależności od posiadanych środków finansowych oraz potrzeb. Z tego tytułu wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do zamawiającego. 3. Wykonawca ma dostarczać artykuły spożywcze własnym transportem, którego koszt ma być wliczony w cenę ofertową. 4. Wykonawca musi zagwarantować odpowiedni okres ważności dostarczanych produktów (min. 7 dni), licząc od dnia dostawy. 5. Dostarczane artykuły żywnościowe muszą być odpowiednio posortowane przez wykonawcę i muszą być najwyższej jakości, w tym przede wszystkim muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym stosownie do obowiązujących przepisów oraz muszą spełniać obowiązujące w tym zakresie normy sanitarno-epidemiologiczne, a także muszą być przechowywane i transportowane w warunkach gwarantujących najwyższą jakość. Ponadto mięso i wędliny mają być dostarczane w czystych plastikowych pojemnikach dopuszczonych do kontaktu z żywnością spełniających wymogi sanitarno-higieniczne. 6. Dostarczane artykuły spożywcze w zależności od ich kategorii muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa żywnościowego. 7. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne, z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania będą posiadały parametry nie gorsze niż wymagane przez zamawiającego, posiadały wymagane atesty, spełniały normy. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy, który jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert.
|
IV 4 4 data |
2020-08-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Mięso i wędliny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z złącznikiem nr. 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Artykuły nabiałowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z złącznikiem nr. 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Artykuły sypkie, przyprawy i przetwory.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z złącznikiem nr. 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Owoce, warzywa, mrożonki, ryby i jajka
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z złącznikiem nr. 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pieczywo
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zgodnie z złącznikiem nr. 5 do SIWZ
|
| |