„Dostawa i wymiana opraw oświetlenia ulicznego wraz z wysięgnikami na terenie Gminy Tychy” z podziałem na zadania

Publication date 2020-07-30
End date 2020-08-11 00:00:00
Instytucja Prezydent Miasta Tychy
Miejscowość Tychy
Województwo śląskie
Branża
  • Lampy i oprawy oświetleniowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 565191-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 315200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana opraw oświetlenia ulicznego wraz z wysięgnikami na terenie Gminy Tychy z podziałem na następujące zadania:

Zadanie nr 1 „Dostawa i wymiana 243 szt. opraw oświetlenia ulicznego wraz z 243 wysięgnikami w dzielnicach Glinka, Jaroszowice, Urbanowice, Wygorzele i Wartogłowiec w Tychach”

Przedmiot zamówienia obejmuje ulice:
a) ul. Barona (droga gminna) – 9 szt.
b) ul. Długa (droga gminna) – 37 szt.
c) ul. Glińczańska (droga gminna) – 2 szt.
d) ul. Główna (droga powiatowa) – 25 szt.
d) ul. Główna (droga gminna) – 16 szt.
e) ul. Goździków (droga gminna) – 38 szt.
f) ul. Jana (droga gminna) – 8 szt.
g) ul. Jaroszowicka (droga gminna) – 27 szt.
h) ul. Krzywa (droga gminna) – 7 szt.
i) ul. Ligonia (droga gminna) – 6 szt.
j) ul. Paproci (droga gminna) – 5 szt.
k) ul. Rymarska (droga gminna) – 13 szt.
l) ul. Skotnica (droga gminna) – 31 szt.
m) ul. Spokojna (droga gminna) – 14 szt.
n) ul. Sportowa (droga gminna) – 5 szt.

Powyższe ulice zaznaczono na załączniku mapowym. Pozycja lit. a) i c) – oprawy oświetleniowe na sieci wydzielonej kablowej wraz ze słupami są własnością Gminy Miasta Tychy. Pozycje lit. b) oraz od lit. d) do lit. n) - oprawy oświetleniowe i wysięgniki stanowią własności Gminy Miasta Tychy zamontowane są na słupach energetycznych niskiego napięcia (sieć skojarzona nN), będących własnością firmy Tauron Dystrybucja S.A.
Zakres prac obejmuje między innymi:
1. wykonanie odpowiednich uzgodnień i pozwoleń w związku z realizacją zamówienia,
2. demontaż istniejących elementów infrastruktury oświetleniowej, t.j. opraw oświetleniowych wraz z wysięgnikami,
3. dostawę i montaż opraw i wysięgników spełniających wymagania Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do siwz.

Zadanie nr 2 „Dostawa i wymiana 21 szt. opraw oświetlenia ulicznego wraz z 21 wysięgnikami w dzielnicach Czułów i Urbanowice w Tychach”
Przedmiot zamówienia obejmuje ulice:
a) ul. Modrzewiowa (droga gminna) – 4 szt.
b) ul. Serdeczna (droga powiatowa) – 12 szt.
c) ul. Żarnowiecka (droga gminna) – 5 szt.

Powyższe ulice zaznaczono na załączniku mapowym. Pozycje od a) do lit. c) - oprawy oświetleniowe i wysięgniki stanowią własności Gminy Miasta Tychy zamontowane są na słupach energetycznych niskiego napięcia (sieć skojarzona nN), będących własnością firmy Tauron Dystrybucja S.A.
Zakres prac obejmuje między innymi:
1. wykonanie odpowiednich uzgodnień i pozwoleń w związku z realizacją zamówienia,
2. demontaż istniejących elementów infrastruktury oświetleniowej, t.j. opraw oświetleniowych wraz z wysięgnikami,
3. dostawę i montaż opraw i wysięgników spełniających wymagania Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1b do siwz.

Wspólny Słownik Zamówień:
31.52.00.00-7 Lampy i oprawy oświetleniowe
31.52.72.00-8 Oświetlenie zewnętrzne
45.31.61.00-6 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

Dodatkowe informacje

GuidZP400 37590f1d-0090-496e-a03b-4717e1104524
Biuletyn 565191-N-2020
Zamawiajacy nazwa Prezydent Miasta Tychy
Regon 51592200000000
Zamawiajacy adres ulica Al. Niepodległości
Zamawiajacy adres numer domu 49
Zamawiajacy miejscowosc Tychy
Zamawiajacy kod pocztowy 43-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon (032) 7763333
Zamawiajacy fax (032) 7763344
Zamawiajacy email poczta@umtychy.pl
Adres strony url www.umtychy.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne-urzedu-miasta
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne-urzedu-miasta
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Tychy, Wydział Zamówień Publicznych pok. 808, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa i wymiana opraw oświetlenia ulicznego wraz z wysięgnikami na terenie Gminy Tychy” z podziałem na zadania
Numer referencyjny RZP.271.16.2020.JM
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana opraw oświetlenia ulicznego wraz z wysięgnikami na terenie Gminy Tychy z podziałem na następujące zadania: Zadanie nr 1 „Dostawa i wymiana 243 szt. opraw oświetlenia ulicznego wraz z 243 wysięgnikami w dzielnicach Glinka, Jaroszowice, Urbanowice, Wygorzele i Wartogłowiec w Tychach” Przedmiot zamówienia obejmuje ulice: a) ul. Barona (droga gminna) – 9 szt. b) ul. Długa (droga gminna) – 37 szt. c) ul. Glińczańska (droga gminna) – 2 szt. d) ul. Główna (droga powiatowa) – 25 szt. d) ul. Główna (droga gminna) – 16 szt. e) ul. Goździków (droga gminna) – 38 szt. f) ul. Jana (droga gminna) – 8 szt. g) ul. Jaroszowicka (droga gminna) – 27 szt. h) ul. Krzywa (droga gminna) – 7 szt. i) ul. Ligonia (droga gminna) – 6 szt. j) ul. Paproci (droga gminna) – 5 szt. k) ul. Rymarska (droga gminna) – 13 szt. l) ul. Skotnica (droga gminna) – 31 szt. m) ul. Spokojna (droga gminna) – 14 szt. n) ul. Sportowa (droga gminna) – 5 szt. Powyższe ulice zaznaczono na załączniku mapowym. Pozycja lit. a) i c) – oprawy oświetleniowe na sieci wydzielonej kablowej wraz ze słupami są własnością Gminy Miasta Tychy. Pozycje lit. b) oraz od lit. d) do lit. n) - oprawy oświetleniowe i wysięgniki stanowią własności Gminy Miasta Tychy zamontowane są na słupach energetycznych niskiego napięcia (sieć skojarzona nN), będących własnością firmy Tauron Dystrybucja S.A. Zakres prac obejmuje między innymi: 1. wykonanie odpowiednich uzgodnień i pozwoleń w związku z realizacją zamówienia, 2. demontaż istniejących elementów infrastruktury oświetleniowej, t.j. opraw oświetleniowych wraz z wysięgnikami, 3. dostawę i montaż opraw i wysięgników spełniających wymagania Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do siwz. Zadanie nr 2 „Dostawa i wymiana 21 szt. opraw oświetlenia ulicznego wraz z 21 wysięgnikami w dzielnicach Czułów i Urbanowice w Tychach” Przedmiot zamówienia obejmuje ulice: a) ul. Modrzewiowa (droga gminna) – 4 szt. b) ul. Serdeczna (droga powiatowa) – 12 szt. c) ul. Żarnowiecka (droga gminna) – 5 szt. Powyższe ulice zaznaczono na załączniku mapowym. Pozycje od a) do lit. c) - oprawy oświetleniowe i wysięgniki stanowią własności Gminy Miasta Tychy zamontowane są na słupach energetycznych niskiego napięcia (sieć skojarzona nN), będących własnością firmy Tauron Dystrybucja S.A. Zakres prac obejmuje między innymi: 1. wykonanie odpowiednich uzgodnień i pozwoleń w związku z realizacją zamówienia, 2. demontaż istniejących elementów infrastruktury oświetleniowej, t.j. opraw oświetleniowych wraz z wysięgnikami, 3. dostawę i montaż opraw i wysięgników spełniających wymagania Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1b do siwz. Wspólny Słownik Zamówień: 31.52.00.00-7 Lampy i oprawy oświetleniowe 31.52.72.00-8 Oświetlenie zewnętrzne 45.31.61.00-6 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
Cpv glowny przedmiot 31520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: • Zadanie nr 1 od podpisania umowy do dnia 27 listopada 2020 r. • Zadanie nr 2 od podpisania umowy do dnia 27 listopada 2020 r.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli przedstawi: • wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zadanie nr 1 Wymagane jest wykonanie jednej dostawy wraz z wymianą opraw oświetlenia ulicznego o wartości min. 200 000,00 zł brutto. Dostawa winna zostać wykonana na podstawie jednej umowy. Zadanie nr 2 Wymagane jest wykonanie jednej dostawy wraz z wymianą opraw oświetlenia ulicznego o wartości min. 30 000,00 zł brutto. Dostawa winna zostać wykonana na podstawie jednej umowy. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie ww. dostawy mogą się powtarzać. • wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zadanie nr 1 Wymagane jest skierowanie przez wykonawcę do realizacji zamówienia: • minimum 2 osób posiadających świadectwo kwalifikacyjne „E” uprawniające do wykonywania pracy w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV, • minimum 1 osoby posiadającej świadectwo kwalifikacyjne „D” uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku dozoru na sieciach elektroenergetycznych o napięciu nie większym niż 1 kV. Ww. osoby mogą się powtarzać w zakresie różnych uprawnień. Zadanie nr 2 Wymagane jest skierowanie przez wykonawcę do realizacji zamówienia: • minimum 2 osób posiadających świadectwo kwalifikacyjne „E” uprawniające do wykonywania pracy w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV, • minimum 1 osoby posiadającej świadectwo kwalifikacyjne „D” uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku dozoru na sieciach elektroenergetycznych o napięciu nie większym niż 1 kV. Ww. osoby mogą się powtarzać w zakresie różnych uprawnień. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie ww. osoby mogą się powtarzać.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia: 1.1 W przypadku, wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 1.2 W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia warunek zdolności technicznej i/lub zawodowej winien być spełniony łącznie. 1.3 W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia winno być spełnione przez każdego z wykonawców.2. Poleganie na zasobach innych podmiotów: 2.1 Wykonawca, może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w punkcie III.1.3 w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2.2 Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załącznik nr 2a do SIWZ). 2.3 Zamawiający oceni, czy udostępnione wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwolą na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 ustawy PZP i art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP -tj. na podstawie dokumentu, o którym mowa w punkcie III.4. 2.4 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3. Do przeliczenia na PLN wartości wskazanej w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, wyrażonej w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski z dnia wszczęcia postępowania
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu • wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. • wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Inne dokumenty niewymienione 1 Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1 wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 1.2 oświadczenia wymienione w punkcie 7.1 – 7.4 niniejszej SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ), oświadczenie innego podmiotu (załącznik nr 2a do SIWZ); 1.3 pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza).
Czy wadium 1
Wadium 1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Zadanie nr 1 9 000,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100 PLN), Zadanie nr 2 nie dotyczy 2 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem z konta na konto na rachunek bankowy zamawiającego: Rachunek: 12 1240 2975 1111 0010 6077 6489 Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): PKOP PL PW b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299). W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ppkt b do e dokument winien być wystawiony na Gminę Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy. 4 Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został załączony do oferty.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień Umowy w przypadku: a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia o wielkość związaną ze zmianą, b) zmiany lokalizacji zawieszenia przedmiotu umowy koniecznej ze względów technicznych lub braku zgody właścicieli terenu lub slupów energetycznych nN,, c) w razie wystąpienia siły wyższej, czyli losowego zdarzenia zewnętrznego, którego skutków nie da się przewidzieć, np. intensywne opady atmosferyczne deszczu, śniegu, gradu, huragan, wystąpienie w terminie realizacji umowy ponadprzeciętnych temperatur uniemożliwiających realizację robót zgodnie z procesem technologicznym (np. temperatura uniemożliwiająca krzepnięcie betonu, powłok syntetycznych, prowadzenia robót ziemnych) a także w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków wystąpienia siły wyższej, d) nadzwyczajnych zdarzeń gospodarczych niezależnych od stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy np. spowodowany stanem wyjątkowym, embargiem, stanem klęski żywiołowej nieprzewidziany brak dostępu do materiałów czy urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, e) w razie zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy, f) opóźnieniem w uzyskaniu od stosownych instytucji i organów niezbędnych uzgodnień, pozwoleń, decyzji itp., w terminach instrukcyjnych bądź obligatoryjnych wynikających z obowiązujących przepisów prawa, g) opóźnienia w uzyskaniu zgody na wyłączenia sieci elektrycznych niskiego napięcia przez TAURON Dystrybucja S.A. h) zmiany barwy źródła światła, i) zmiany procentowej wielkości redukcji świecenia źródeł światła w godz. od 23:00 do 5:00.
IV 4 4 data 2020-08-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:15
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1 „Dostawa i wymiana 243 szt. opraw oświetlenia ulicznego wraz z 243 wysięgnikami w dzielnicach Glinka, Jaroszowice, Urbanowice, Wygorzele i Wartogłowiec w Tychach”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: Zadanie nr 1 od podpisania umowy do dnia 27 listopada 2020 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana opraw oświetlenia ulicznego wraz z wysięgnikami na terenie Gminy Tychy z podziałem na zadania. Zadanie nr 1 „Dostawa i wymiana 243 szt. opraw oświetlenia ulicznego wraz z 243 wysięgnikami w dzielnicach Glinka, Jaroszowice, Urbanowice, Wygorzele i Wartogłowiec w Tychach” Przedmiot zamówienia obejmuje ulice: a) ul. Barona (droga gminna) – 9 szt. b) ul. Długa (droga gminna) – 37 szt. c) ul. Glińczańska (droga gminna) – 2 szt. d) ul. Główna (droga powiatowa) – 25 szt. d) ul. Główna (droga gminna) – 16 szt. e) ul. Goździków (droga gminna) – 38 szt. f) ul. Jana (droga gminna) – 8 szt. g) ul. Jaroszowicka (droga gminna) – 27 szt. h) ul. Krzywa (droga gminna) – 7 szt. i) ul. Ligonia (droga gminna) – 6 szt. j) ul. Paproci (droga gminna) – 5 szt. k) ul. Rymarska (droga gminna) – 13 szt. l) ul. Skotnica (droga gminna) – 31 szt. m) ul. Spokojna (droga gminna) – 14 szt. n) ul. Sportowa (droga gminna) – 5 szt. Powyższe ulice zaznaczono na załączniku mapowym. Pozycja lit. a) i c) – oprawy oświetleniowe na sieci wydzielonej kablowej wraz ze słupami są własnością Gminy Miasta Tychy. Pozycje lit. b) oraz od lit. d) do lit. n) - oprawy oświetleniowe i wysięgniki stanowią własności Gminy Miasta Tychy zamontowane są na słupach energetycznych niskiego napięcia (sieć skojarzona nN), będących własnością firmy Tauron Dystrybucja S.A. Zakres prac obejmuje między innymi: 1. wykonanie odpowiednich uzgodnień i pozwoleń w związku z realizacją zamówienia, 2. demontaż istniejących elementów infrastruktury oświetleniowej, t.j. opraw oświetleniowych wraz z wysięgnikami, 3. dostawę i montaż opraw i wysięgników spełniających wymagania Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2 „Dostawa i wymiana 21 szt. opraw oświetlenia ulicznego wraz z 21 wysięgnikami w dzielnicach Czułów i Urbanowice w Tychach”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-27T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: Zadanie nr 2 od podpisania umowy do dnia 27 listopada 2020 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana opraw oświetlenia ulicznego wraz z wysięgnikami na terenie Gminy Tychy z podziałem na zadania. Zadanie nr 2 „Dostawa i wymiana 21 szt. opraw oświetlenia ulicznego wraz z 21 wysięgnikami w dzielnicach Czułów i Urbanowice w Tychach” Przedmiot zamówienia obejmuje ulice: a) ul. Modrzewiowa (droga gminna) – 4 szt. b) ul. Serdeczna (droga powiatowa) – 12 szt. c) ul. Żarnowiecka (droga gminna) – 5 szt. Powyższe ulice zaznaczono na załączniku mapowym. Pozycje od a) do lit. c) - oprawy oświetleniowe i wysięgniki stanowią własności Gminy Miasta Tychy zamontowane są na słupach energetycznych niskiego napięcia (sieć skojarzona nN), będących własnością firmy Tauron Dystrybucja S.A. Zakres prac obejmuje między innymi: 1. wykonanie odpowiednich uzgodnień i pozwoleń w związku z realizacją zamówienia, 2. demontaż istniejących elementów infrastruktury oświetleniowej, t.j. opraw oświetleniowych wraz z wysięgnikami, 3. dostawę i montaż opraw i wysięgników spełniających wymagania Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1b do siwz.
  

Criterion

Kryteria Okres rękojmi na oprawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Żywotność źródła światła
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)