Zakup wraz z dostawą pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich. (Kod CPV: 15810000-9) dla Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Zabrzu, ul. Matejki 62.

Publication date 2020-08-03
End date 2020-08-11 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej nr 1
Miejscowość Zabrze
Województwo śląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 569260-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wraz z dostawą pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich. (Kod CPV: 15810000-9) dla Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Zabrzu, ul. Matejki 62.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określony został w załącznikach nr 1 oraz 2.1 do SIWZ (Załącznik 2.1 stanowi jednocześnie formularz cenowy.)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f73aecfa-6ccc-40a5-9e7b-f4e537144534
Biuletyn 569260-N-2020
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej nr 1
Regon 68663500000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Matejki
Zamawiajacy adres numer domu 62
Zamawiajacy miejscowosc Zabrze
Zamawiajacy kod pocztowy 41-800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 2714258, 2768866
Zamawiajacy fax 322 714 258
Zamawiajacy email sekretariat@dps1.zabrze.pl
Adres strony url http://dps1.zabrze.magistrat.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://dps1.zabrze.magistrat.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej nr 1, ul. Jana Matejki 62, 41-800 Zabrze
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wraz z dostawą pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich. (Kod CPV: 15810000-9) dla Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Zabrzu, ul. Matejki 62.
Numer referencyjny DG.260.1.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wraz z dostawą pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich. (Kod CPV: 15810000-9) dla Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Zabrzu, ul. Matejki 62. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określony został w załącznikach nr 1 oraz 2.1 do SIWZ (Załącznik 2.1 stanowi jednocześnie formularz cenowy.)
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2020-08-20T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w przypadku: 1) zmiany producenta lub zaprzestanie produkcji przez dotychczasowego producenta z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zaoferuje produkty o takich samych (lub lepszych) parametrach technicznych i użytkowych, w takiej samej cenie, 2) zmiany jakości usługi lub towaru polepszająca lub zastępująca daną usługę lub towar bez utraty jakości lub interesu Zamawiającego, 3) wprowadzenia zmian w związku z ustawową zmianą stawki podatku od towarów i usług wynagrodzenie należne Wykonawcy zgodnie z umową zostanie podwyższone lub obniżone: - dotyczy sytuacji gdy nastąpi przedłużenie okresu trwania umowy a) na pisemny wniosek Wykonawcy o podwyższenie wynagrodzenia w związku z powyższymi zmianami. Wniosek Wykonawcy powinien zostać złożony w siedzibie Zamawiającego i może dotyczyć wyłącznie okresu, po złożeniu wniosku przez Wykonawcę. We wniosku Wykonawca powinien zawrzeć uzasadnienie faktyczne i prawne, które powinno zawierać m. in. dokładne wyliczenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy w związku ze zmianą stawki podatku oraz wyjaśnienie w jakim zakresie zmiana tego podatku wpłynęła na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wynagrodzenie zostanie podwyższone przez Zamawiającego w drodze pisemnego aneksu o kwotę wynikającą z wprowadzonych zmian, w zakresie, w jakim uzna, iż miały one wpływ na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Cena jednostkowa netto produktu i maksymalna wartość zamówienia brutto pozostanie bez zmian; b) na pisemne wezwanie Zamawiającego dotyczące obniżenia wynagrodzenia, aneksem w terminie 7 dni od daty otrzymania przez Wykonawcę. Wezwanie powinno zawierać wyliczenie nowego wynagrodzenia Wykonawcy stosownie do nowo obowiązującej stawki podatku VAT. W przypadku odmowy zawarcia aneksu, Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo dokonania zapłaty wynagrodzenia w kwocie uwzględniającej obniżenie stawki podatku VAT ze skutkiem wygaśnięcia zobowiązania do zapłaty wynagrodzenia. Zmiana następuje od miesiąca rozliczeniowego, w którym weszły przepisy prawa dotyczącego obniżenia stawki podatku. Cena jednostkowa netto produktu i maksymalna wartość zamówienia brutto pozostanie bez zmian. 4) Zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę lub minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie art. 2 ust. 3-5ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę wynagrodzenie należne Wykonawcy zgodnie z umową zostanie podwyższone lub obniżone: - dotyczy sytuacji gdy nastąpi przedłużenie okresu trwania umowy a) na pisemny wniosek Wykonawcy o podwyższenie wynagrodzenia w związku z powyższymi zmianami. Wniosek Wykonawcy powinien zostać złożony w siedzibie Zamawiającego i może dotyczyć wyłącznie okresu, po złożeniu wniosku przez Wykonawcę. We wniosku Wykonawca powinien zawrzeć uzasadnienie faktyczne i prawne, które powinno zawierać m.in. dokładne wyliczenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy w związku ze zmianą wysokości minimalnego wynagrodzenia lub minimalnej stawki godzinowej oraz wyjaśnienie w jakim zakresie zmiana tego wynagrodzenia lub minimalnej stawki godzinowej wpłynie na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wynagrodzenie zostanie podwyższone przez Zamawiającego w drodze pisemnego aneksu o kwotę wynikającą z wprowadzonych zmian, w zakresie, w jakim uzna, aż miały one wpływ na koszt wykonania Zamówienia przez Wykonawcę. Maksymalna wartość zamówienia brutto pozostanie bez zmian. b) na pisemne wezwanie Zamawiającego o obniżeniu wynagrodzenia przez Wykonawcę. Wezwanie Zamawiającego powinno zawierać zobowiązanie Wykonawcy do przedłożenia zestawienia, z którego wynikać będzie w jaki sposób obniżenie minimalnego wynagrodzenia lub minimalnej stawki godzinowej wpłynie na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Na zestawieniu Wykonawca powinien umieścić oświadczenie, iż dane w nim zawarte są zgodne z jego najlepszą wiedzą. Oświadczenie to składane będzie w terminie 14 dni od daty doręczenia wezwania pod rygorem odpowiedzialności karnej za fałszywe zeznania i oświadczenia. Zamawiający przygotuje aneks w oparciu o informacje posiadane przez siebie oraz przekazane mu przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca nie złoży Zamawiającemu zestawienia w terminie, Zamawiający będzie uprawniony do przygotowania aneksu zgodnie z danymi przez siebie posiadanymi. W przypadku odmowy zawarcia aneksu, Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo dokonania zapłaty wynagrodzenia w kwocie uwzględniającej zmiany wynikające z obniżenia minimalnego wynagrodzenia ze skutkiem wygaśnięcia zobowiązania do zapłaty wynagrodzenia. Maksymalna wartość zamówienia brutto pozostanie bez zmian. 5) zmiany wysokości zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości .stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wynagrodzenie należne Wykonawcy zgodnie z umową zostanie podwyższone lub obniżone: - dotyczy sytuacji gdy nastąpi przedłużenie okresu trwania umowy a) na pisemny wniosek Wykonawcy o podwyższenie wynagrodzenia w związku z powyższymi zmianami. Wniosek Wykonawcy powinien zostać złożony w siedzibie Zamawiającego i może dotyczyć wyłącznie okresu, po złożeniu wniosku przez Wykonawcę. We wniosku Wykonawca powinien zawrzeć uzasadnienie faktyczne i prawne, które powinno zawierać m. in. dokładne wyliczenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy w związku ze zmianą powyższych zasad oraz wyjaśnienie w jakim zakresie zmiana tych zasad wpłynie na koszty wykonania Zamówienia przez Wykonawcę. Wynagrodzenie zostanie podwyższone przez Zamawiającego w drodze pisemnego aneksu o kwotę wynikającą z wprowadzonych zmian, w zakresie, w jakim uzna, iż miały one wpływ na koszt wykonania Zamówienia przez Wykonawcę. Maksymalna wartość zamówienia brutto pozostanie bez zmian. b) na pisemne wezwanie Zamawiającego o obniżenie wynagrodzenia, aneksem w terminie do 21 dni od daty otrzymania wezwania przez Wykonawcę. Wezwanie Zamawiającego powinno zawierać zobowiązanie Wykonawcy do przedłożenia zestawienia, z którego wynikać będzie w jaki sposób zmiana powyższych zasad wpłynie na koszty wykonania Zamówienia przez Wykonawcę. Na zestawieniu Wykonawca powinien umieścić oświadczenie, iż dane w nim zawarte są zgodne z jego najlepszą wiedzą. Oświadczenie to składane będzie w terminie 14 dni od daty doręczenia wezwania pod rygorem odpowiedzialności karnej za fałszywe zeznania i oświadczenia. Zamawiający przygotuje aneks w oparciu o informacje posiadane przez siebie oraz przekazane mu przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca nie złoży Zamawiającemu zestawienia w terminie, Zamawiający będzie uprawniony do przygotowania aneksu zgodnie z danymi przez siebie posiadanymi. W przypadku odmowy zawarcia aneksu, Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo dokonania zapłaty wynagrodzenia w kwocie uwzględniającej zmiany wynikające ze zmiany powyższych zasad ze skutkiem wygaśnięcia zobowiązania do zapłaty wynagrodzenia. Zmiana następuje od miesiąca rozliczeniowego, w którym weszły przepisy prawa dotyczące obniżenia minimalnego wynagrodzenia. Maksymalna wartość zamówienia brutto pozostanie bez zmian. 6) konieczność zmiany miejsca dostawy przedmiotu zamówienia, 7) zmiany adresowe Stron, 8) zmiana przepisów obowiązujących w dniu zawarcia umowy, mających wpływ na realizację niniejszej umowy; 9) siła wyższa - rozumiana jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej, 10) niewykorzystania wartości umowy określonej w § 5 ust. 1, w terminie określonym § 3, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy, z zastrzeżeniem że łączny okres trwania umowy w okresie pierwotnym wraz z przedłużeniem wynikającym z niniejszego zapisu (niezależnie od wykorzystania wartości umowy) nie przekroczy 4 lat. 2. W przypadkach określonych w ust. 1 pkt 3 do 5 zmiany wynagrodzenia mogą nastąpić wyłącznie jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zmiana ta jest możliwa po 12 miesiącach od dnia zawarcia umowy i jest możliwa wyłącznie w stosunku do niewykonanej części umowy w przypadku udowodnienia przez Wykonawcę, że wskazana zmiana ma wpływ na koszty wykonania umowy. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedłożył w tym celu szczegółową kalkulację wraz z załączeniem dowodów w postaci między innymi kopii umów o pracę i/lub umów cywilnoprawnych (dane wrażliwe podlegające ochronie zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych należy poddać anonimizacji. Nie podlega anonimizacji imię i nazwisko pracownika.) Ciężar dowodu spoczywa na Wykonawcy. 3. W przypadku złożenia wniosku przez Wykonawcę, Zamawiający po zaakceptowaniu wniosku wyznacza datę podpisania aneksu do umowy w terminie nie dłuższym niż 30 dni od daty złożenia wniosku przez Wykonawcę. Zamiana umowy skutkuje zmianą wynagrodzenia jedynie w zakresie płatności realizowanych po dacie zawarcia aneksu do umowy. 4. Wnioskowanie o zmianę inną niż określoną w ust. 1 pkt 3-5- Strony: 1) Wniosek Zamawiającego o dokonanie zmiany; 2) Wniosek Zamawiającego, aby wykonawca przedłożył propozycję zmian; 3) Wniosek Wykonawcy o dokonanie zmiany. 5. Procedura wprowadzania zmian przez wnioskodawcę innych niż określone w ust. 1 pkt 3-5; 1) Opis proponowanej zmiany; 2) Termin wprowadzenia zmian; 3) Należy podać, w jaki sposób i dlaczego zmiana jest konieczna dla wykonania umowy. 6. Wniosek o zmianę inną niż określoną w ust. 1 pkt 3-5 składany przez Wykonawcę musi wpłynąć do Zamawiającego, co najmniej na 14 dni przed planowanym wprowadzeniem zmian, pisemnie do Zamawiającego. 7. Wszelkie zmiany umowy dokonane w sposób zgodny z ustawą Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 roku, poz. 1843) wymagają dla swej ważności zachowania formy pisemnej (aneksu do umowy).
IV 4 4 data 2020-08-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena ofertowa
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)