Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dorohusku

Publication date 2020-08-04
End date 2020-08-12 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Ogólnokształcących
Miejscowość Dorohusk
Województwo lubelskie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 569985-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dorohusku.1. Zamówienie zostało podzielone na następujące części: Część 1 – Dostawa jaj kurzych, ; Część 2 zamówienia – Dostawa warzyw i owoców; Część 3 zamówienia – Dostawa mięsa i wędlin; Część 4 zamówienia – Dostawa mięsa drobiowego; Część 5 zamówienia – Dostawa filetów rybnych, Część 6 zamówienia – Dostawa produktów mleczarskich; Część 7 zamówienia – Dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich. 2. Niniejsze zamówienie realizowane będzie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Szczegółowy sposób wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych dostaw obejmujących przedmiot zamówienia określony został w opisie i projekcie umowy stanowiącym Załącznik do SIWZ. 3. Dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dorohusku znajdującej się w Dorohusku przy ul. Niepodległości 49, 22-175 Dorohusk. 4. Artykuły objęte postępowaniem muszą spełniać wymagania polskich norm PN lub europejskich norm zharmonizowanych, zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r., w sprawie grupy środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154 z dnia 2016.08.01). Produkty muszą posiadać aktualne badania i dopuszczenia do obrotu oraz stosowne certyfikaty, muszą być dostarczone w oryginalnych, nieuszkodzonych i prawidłowo oznakowanych w języku polskim opakowaniach. Etykieta na opakowaniu (z wyłączeniem bułek) musi zawierać nazwę i adres dostawcy/producenta, nazwę i rodzaj produktu, termin przydatności do spożycia, masa netto, warunki przechowywania, wykaz składników zawartych w produkcie. W przypadku niewłaściwego oznakowania artykułów spożywczych lub ich dostawy z przekroczonym terminem przydatności do spożycia, bądź terminem krótszym niż wymagany w niniejszym załączniku Zamawiający lub wyznaczony przez niego przedstawiciel odmówi odbioru towaru, co zostanie odnotowane w formularzu reklamacyjnym. Wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie, nie później jednak niż w czasie 2-4 godzin /zgodnie z deklaracją wykonawcy w formularzu ofertowym/ na dostarczenie towaru zgodnego z zamówieniem w przeciwnym wypadku Zamawiający może zakupić reklamowany towar u innego dostawy a Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów tego zakupu. 5. Wykonawca dostarczy produkt świeży i mający odpowiedni termin przydatności do spożycia, jednak nie mniejszy niż 7 dni od dnia dostawy (z wyłączeniem pieczywa i
wyrobów piekarskich). Wykonawca zrealizuje dostawy do siedziby zamawiającego własnym transportem, na własny koszt w godzinach od 6:30 do 9:00. Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne dla przewozu artykułów żywnościowych i musi posiadać aktualną decyzję Państwowej Inspekcji Sanitarnej do przewozu artykułów spożywczych zaś konwojent dostarczający dany produkt musi posiadać aktualną książeczkę zdrowia dopuszczającą do kontaktu z żywnością, o ile przepisy w danym asortymencie tego wymagają. Wykonawca każdorazowo zobowiązany będzie okazać powyższe dokumenty na prośbę Zamawiającego. W razie stwierdzenia przez Zamawiającego niezachowania warunków sanitarnych Zamawiający może odmówić odbioru towaru, a w przypadku dwukrotnego powtórzenia się opisanej sytuacji Zamawiający może odstąpić od umowy. Rozładunek produktów nastąpi ze środka transportu do magazynu zamawiającego. 6. Upoważnieni przedstawiciele Zamawiającego będą składać zamówienie w formie pisemnej (mail, fax) lub telefonicznie z wyprzedzeniem dwudniowym przed dniem dostawy, a w przypadku części VII tj. pieczywa i wyrobów piekarskich, jednodniowym przed dostawą. Zamówienie składane w piątek lub przed dniem wolnym od pracy dla jednostek oświatowych, realizowane będzie w następny dzień roboczy. Wszelkie koszty realizacji przedmiotu zamówienia, w tym koszty opakowania, przesyłania, załadunku, rozładunku i ubezpieczenia ponosi Wykonawca. W przypadku reklamacji, zwrot towaru niezgodnego z zamówieniem obywać się będzie na koszt Wykonawcy. 7. Sposób i częstotliwość dostawy artykułów żywnościowych: 8.1 Dostawa dla poszczególnych części asortymentowych w ustalony dzień w godz. 6:30 – 9:00 dla: (*dotyczy danej części zamówienia)
1) jaja – raz w tygodniu, 2) warzywa i owoce – 2 razy w tygodniu, 3) mięso i wędliny – 3 razy w tygodniu, 4) drób – raz w tygodniu, 5) ryby – raz w miesiącu, 6) produkty mleczarskie – raz w tygodniu, 7) pieczywo i wyroby piekarskie – codziennie od poniedziałku do piątku w godz. 6:00 do 7:00.Zamawiający powiadomi telefonicznie lub drogą elektroniczną Wykonawcę o każdej dostawie oraz wskaże zamawiane produkty z podaniem ilości, 8.2 Wykonawca ma obowiązek dostarczenia zamawianego towaru max. 2 dni od przesłania zamówienia na każdy towar, z wyjątkiem pieczywa i wyrobów piekarskich, które muszą być dostarczone na drugi dzień od zamówienia. 9. Produkty muszą spełniać normy jakościowe oraz muszą być dostarczone w ich początkowym okresie przydatności do spożycia. 10. W przypadkach, w których Zamawiający użył nazw dla określenia walorów smakowych produktów, zamawiający dopuszcza produkty o walorach smakowych takich samych lub wyższych. 11. Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru. Każda dostawa towaru wymagającego załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego musi posiadać taki dokument. 12. Wykonawca użyczy nieodpłatnie ewentualnie potrzebnych pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż określona w ofercie. 14. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. 15. Dopuszcza się możliwość zamiany ilości poszczególnego asortymentu w ramach każdej z części do 10% wartości zamówienia. 16. Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru i dostarczenia nowej partii do siedziby Zamawiającego w dniu złożenia reklamacji w czasie nie dłuższym niż ………….zgodnie z deklaracją w ofercie 17. Każda dostawa winna zawierać wszystkie zamówione artykuły. Zamawiający nie wyraża zgody na dzielenie zamówionej dostawy na części. 18. W ramach realizacji części V zamówienia tj. dostawy filetów rybnych Wykonawca zobowiązany jest użyczyć nieodpłatnie na okres realizacji umowy zamrażarkę do przechowywania ryb.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c1a28b8e-c7fd-4377-83f4-d292c5599012
Biuletyn 569985-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Ogólnokształcących
Regon ---00000000000
Zamawiajacy adres ulica I Armii Wojska Polskiego
Zamawiajacy adres numer domu 49
Zamawiajacy miejscowosc Dorohusk
Zamawiajacy kod pocztowy 22-175
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 82 566 10 12
Zamawiajacy fax 82 566 17 15
Zamawiajacy email zso_dorohusk@wp.pl
Adres strony url www.ugdorohusk.e-bip.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ugdorohusk.e-bip.eu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ugdorohusk.e-bip.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny tylko w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Podstawowa w Dorohusku, ul. Niepodległości 49, 22-175 Dorohusk
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dorohusku
Numer referencyjny Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dorohusku
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 7
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dorohusku.1. Zamówienie zostało podzielone na następujące części: Część 1 – Dostawa jaj kurzych, ; Część 2 zamówienia – Dostawa warzyw i owoców; Część 3 zamówienia – Dostawa mięsa i wędlin; Część 4 zamówienia – Dostawa mięsa drobiowego; Część 5 zamówienia – Dostawa filetów rybnych, Część 6 zamówienia – Dostawa produktów mleczarskich; Część 7 zamówienia – Dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich. 2. Niniejsze zamówienie realizowane będzie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Szczegółowy sposób wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych dostaw obejmujących przedmiot zamówienia określony został w opisie i projekcie umowy stanowiącym Załącznik do SIWZ. 3. Dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dorohusku znajdującej się w Dorohusku przy ul. Niepodległości 49, 22-175 Dorohusk. 4. Artykuły objęte postępowaniem muszą spełniać wymagania polskich norm PN lub europejskich norm zharmonizowanych, zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r., w sprawie grupy środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154 z dnia 2016.08.01). Produkty muszą posiadać aktualne badania i dopuszczenia do obrotu oraz stosowne certyfikaty, muszą być dostarczone w oryginalnych, nieuszkodzonych i prawidłowo oznakowanych w języku polskim opakowaniach. Etykieta na opakowaniu (z wyłączeniem bułek) musi zawierać nazwę i adres dostawcy/producenta, nazwę i rodzaj produktu, termin przydatności do spożycia, masa netto, warunki przechowywania, wykaz składników zawartych w produkcie. W przypadku niewłaściwego oznakowania artykułów spożywczych lub ich dostawy z przekroczonym terminem przydatności do spożycia, bądź terminem krótszym niż wymagany w niniejszym załączniku Zamawiający lub wyznaczony przez niego przedstawiciel odmówi odbioru towaru, co zostanie odnotowane w formularzu reklamacyjnym. Wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie, nie później jednak niż w czasie 2-4 godzin /zgodnie z deklaracją wykonawcy w formularzu ofertowym/ na dostarczenie towaru zgodnego z zamówieniem w przeciwnym wypadku Zamawiający może zakupić reklamowany towar u innego dostawy a Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów tego zakupu. 5. Wykonawca dostarczy produkt świeży i mający odpowiedni termin przydatności do spożycia, jednak nie mniejszy niż 7 dni od dnia dostawy (z wyłączeniem pieczywa i wyrobów piekarskich). Wykonawca zrealizuje dostawy do siedziby zamawiającego własnym transportem, na własny koszt w godzinach od 6:30 do 9:00. Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne dla przewozu artykułów żywnościowych i musi posiadać aktualną decyzję Państwowej Inspekcji Sanitarnej do przewozu artykułów spożywczych zaś konwojent dostarczający dany produkt musi posiadać aktualną książeczkę zdrowia dopuszczającą do kontaktu z żywnością, o ile przepisy w danym asortymencie tego wymagają. Wykonawca każdorazowo zobowiązany będzie okazać powyższe dokumenty na prośbę Zamawiającego. W razie stwierdzenia przez Zamawiającego niezachowania warunków sanitarnych Zamawiający może odmówić odbioru towaru, a w przypadku dwukrotnego powtórzenia się opisanej sytuacji Zamawiający może odstąpić od umowy. Rozładunek produktów nastąpi ze środka transportu do magazynu zamawiającego. 6. Upoważnieni przedstawiciele Zamawiającego będą składać zamówienie w formie pisemnej (mail, fax) lub telefonicznie z wyprzedzeniem dwudniowym przed dniem dostawy, a w przypadku części VII tj. pieczywa i wyrobów piekarskich, jednodniowym przed dostawą. Zamówienie składane w piątek lub przed dniem wolnym od pracy dla jednostek oświatowych, realizowane będzie w następny dzień roboczy. Wszelkie koszty realizacji przedmiotu zamówienia, w tym koszty opakowania, przesyłania, załadunku, rozładunku i ubezpieczenia ponosi Wykonawca. W przypadku reklamacji, zwrot towaru niezgodnego z zamówieniem obywać się będzie na koszt Wykonawcy. 7. Sposób i częstotliwość dostawy artykułów żywnościowych: 8.1 Dostawa dla poszczególnych części asortymentowych w ustalony dzień w godz. 6:30 – 9:00 dla: (*dotyczy danej części zamówienia) 1) jaja – raz w tygodniu, 2) warzywa i owoce – 2 razy w tygodniu, 3) mięso i wędliny – 3 razy w tygodniu, 4) drób – raz w tygodniu, 5) ryby – raz w miesiącu, 6) produkty mleczarskie – raz w tygodniu, 7) pieczywo i wyroby piekarskie – codziennie od poniedziałku do piątku w godz. 6:00 do 7:00.Zamawiający powiadomi telefonicznie lub drogą elektroniczną Wykonawcę o każdej dostawie oraz wskaże zamawiane produkty z podaniem ilości, 8.2 Wykonawca ma obowiązek dostarczenia zamawianego towaru max. 2 dni od przesłania zamówienia na każdy towar, z wyjątkiem pieczywa i wyrobów piekarskich, które muszą być dostarczone na drugi dzień od zamówienia. 9. Produkty muszą spełniać normy jakościowe oraz muszą być dostarczone w ich początkowym okresie przydatności do spożycia. 10. W przypadkach, w których Zamawiający użył nazw dla określenia walorów smakowych produktów, zamawiający dopuszcza produkty o walorach smakowych takich samych lub wyższych. 11. Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru. Każda dostawa towaru wymagającego załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego musi posiadać taki dokument. 12. Wykonawca użyczy nieodpłatnie ewentualnie potrzebnych pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż określona w ofercie. 14. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. 15. Dopuszcza się możliwość zamiany ilości poszczególnego asortymentu w ramach każdej z części do 10% wartości zamówienia. 16. Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru i dostarczenia nowej partii do siedziby Zamawiającego w dniu złożenia reklamacji w czasie nie dłuższym niż ………….zgodnie z deklaracją w ofercie 17. Każda dostawa winna zawierać wszystkie zamówione artykuły. Zamawiający nie wyraża zgody na dzielenie zamówionej dostawy na części. 18. W ramach realizacji części V zamówienia tj. dostawy filetów rybnych Wykonawca zobowiązany jest użyczyć nieodpłatnie na okres realizacji umowy zamrażarkę do przechowywania ryb.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-06-25T00:00:00+02:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zmiany przewidziano w projekcie umowy- zał. nr 5 do SIWZ
IV 4 4 data 2020-08-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki tylko język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa jaj kurzych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-25T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa warzyw i owoców
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-25T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa mięsa i wędlin
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-25T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa mięsa drobiowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-25T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa filetów rybnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-25T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa produktów mleczarskich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-25T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-25T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria czas wymiany towaru wadliwego
Znaczenie 20,00
  
Kryteria wysokość kary umownej
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)