GuidZP400 |
694b2e8b-c22c-4e65-ae82-0e9d2c4b1356
|
Biuletyn |
569769-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół Nr 2
|
Regon |
45011017700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wojska Polskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
84
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Grajewo
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
19-203
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
862 723 184
|
Zamawiajacy fax |
862 723 181
|
Zamawiajacy email |
zsnr2grajewo@wp.pl
|
Adres strony url |
bip.zs2.grajewo.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie realizowane w ramach projektu współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej III KOMPETENCJE I KWALIFIKACE, Działania 3.3 Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki, Poddziałania 3.3.1 Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
bip.zs2.grajewo.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.zs2.grajewo.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie pod rygorem niewazności, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za posrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkół Nr 2 im. 9. Pułku Strzelców Konnych w Grajewie ul. Wojska Polskiego 84, 19-200 Grajewo
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa wyposażenia w ramach realizacji projektu „Wysoka jakość kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Nr 2 im. 9. Pułku Strzelców Konnych w Grajewie”
|
Numer referencyjny |
ZS.Nr 2.26.05.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla Zespołu Szkół Nr 2 im. 9. Pułku Strzelców Konnych w Grajewie, w ramach realizacji projektu „Wysoka jakość kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Nr 2 im. 9. Pułku Strzelców Konnych w Grajewie”. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę nastepującego wyposażenia: Kuchenka indukcyjna z piekarnikiem- 8szt. Stół ze zlewem jednokomorowym (prawym) - 4 szt., stół ze zlewem jednokomorowym (lewym) - 4 szt., Zmywarka 60 cm - 1 szt., Piec konwekcyjno-parowy z montażem- 1 szt, Stanowisko do mycia rąk (zlew ze stali nierdzewnej z zabudową, suszarka do rąk) - 1 zestaw, Chłodziarko -zamrażarka - 1szt., Wyciąg centralny pod stanowiska z oświetleniem wraz z montażem - 1 zestaw, Bateria do zlewozmywaka - 8 szt., Syfony zlewozmywakowe - 8 szt., Stół przyścienny z drzwiami skrzydłowymi - 8 szt, Apteczka pierwszej pomocy - 1 szt.
2.Zgodnie z art. 30 ust.9 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z póżn. zm.) Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany z uwzględnieniem potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewniania dostępności dla osób niepełnosprawnych. Wszystkie działania świadczone w ramach projektu, z wykorzystaniem przedmiotu zamówienia, będą świadczone w budynkach dostosowanych architektonicznie do potrzeb wszystkich uczestników, w tym do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ.
3. Dostarczone wyposażenie musi być zgodne ze specyfikacją techniczną przedstawioną w SIWZ i ofercie Wykonawcy, fabrycznie nowe, nie eksponowane na wystawach i pokazach, sprawne technicznie, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz winno być dostarczone w sposób zabezpieczający je przed uszkodzeniem w czasie transportu (zapakowane) i odpowiadające normom jakościowym, określonym w powszechnie obowiązujących przepisach w tym zakresie; winien także posiadać dopuszczenia do stosowania na terytorium RP oraz odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa.
|
Cpv glowny przedmiot |
39141000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-10-09T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Realizacja przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, wynikających z odrębnych przepisów.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, (Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia powyższych dokumentów, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu Ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848 i 1590),
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane wyposażenie odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca przedłoży: opisy, karty katalogowe, materiały informacyjne producenta, które w jednoznaczny sposób potwierdzają, że oferowane wyposażenie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ. Parametry, których brakuje w kartach katalogowych lub opisach itp., mogą być potwierdzone oświadczeniem producenta.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego- tj. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp (Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia powyższych dokumentów, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego podmiotu lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu Ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848 i 1590),
2) dokumenty dotyczące podwykonawcy, któremu Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia – t.j. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp( Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia powyższych dokumentów, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego podwykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych
i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu Ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848 i 1590)
3) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty
w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1.W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 800,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc osiemset 00/100).
2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
3.Wadium musi obowiązywać przez cały okres związania ofertą.
4.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz.310,836 i 1572).
5.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PKO B.P. S.A. Nr 52 1020 1332 0000 1602 0037 7168 z adnotacją „wadium – dostawa wyposażenia do ZS Nr 2 im.9. Pułku Strzelców Konnych w Grajewie”.
6.Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego.
7.Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem
z ofertą.
8. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać
w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Dokument ten winien obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium , określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
9. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium lub wniesienia wadium w sposób nieprawidłowy Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy.
10. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
11.Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko¬wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
12.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
13.Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
14.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
15.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
16.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności,
o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ustawy PZP.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach:
a) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, bez zwiększenia ceny określonej w umowie;
b) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie
z obrotu urządzeń), zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy;
c) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiana stawki podatku od towarów i usług na asortyment stanowiący przedmiot umowy.
d) wystąpienia okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego, wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach - możliwa jest zmiana terminu realizacji zamówienia,
e) w przypadku konieczności prowadzenia działań przez osoby trzecie, uniemożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia, które to działania nie są spowodowane przyczynami leżącymi po stronie Wykonawcy - możliwa jest zmiana terminu realizacji zamówienia,
f) zmiany umowy są konieczne na skutek działania organów administracji lub instytucji upoważnionych do wydawania decyzji albo innych aktów władczych lub nadzorczych związanych z realizacją przedmiotu umowy;
g) zmiany dotyczące udziału podwykonawcy na etapie realizacji umowy, w sytuacji gdy Wykonawca nie przewidział jego udziału w treści oferty lub zmiany podwykonawcy na innego, w przypadku kiedy Wykonawca wskazał go w ofercie, a nowy podwykonawca spełnia wymagania dla fachowego wykonania powierzonych mu czynności lub części zamówienia zgodnie z umową i pozostałymi warunkami SIWZ;
h) zmiany podwykonawcy na innego lub rezygnacji z podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy, w sytuacji gdy Wykonawca na etapie składania ofert wskazał podwykonawcę jako podmiot, na którego zasoby Wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca w tej sytuacji będzie zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagane w trakcie postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego;
i) z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego, w tym w sytuacji przedłużania się terminów wykonania robót budowlanych / prac remontowych pomieszczeń, w których planowany jest montaż dostarczonego wyposażenia, możliwa jest zmiana terminu realizacji zamówienia.
3. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie. Zmiany umowy mogą nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności za zgodą obu stron. Zmiany umowy nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności zmian.
|
IV 4 4 data |
2020-08-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|